P407 dingsta trauka
#1
Parašyta 2013 spalio 07 - 20:51
#2
Parašyta 2013 spalio 07 - 21:23
#3
Parašyta 2013 spalio 07 - 21:57
#4
Parašyta 2013 spalio 07 - 22:50
#5
Parašyta 2013 spalio 07 - 23:08
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2013 spalio 07 - 23:10
#6
Parašyta 2013 spalio 08 - 21:53
#7
Parašyta 2013 spalio 09 - 07:44
Tuo metu kai mašina važiuot nenori,maf sensorius nereikalingas. Yra įjungtas saugos režimas,variklis dirba pagal rezervinį ecu protokolą. Gali viską atjungti,(na beveik) ir niekas nepasikeis.Pas mane ta pati bėda. Jei,kaip marcin rašė tai būtų turbina,tai stebuklingai pasitaisyti kelis kart per mėn neišeitų. Kame tapkės dar neišsiaiškinau,kreivu žvilgsniu žiūriu į MAF -ą. Turiu kelis negerus pastebėjimus dėl jo darbo,tačiau tai galėsiu patvirtinti ar paneigti tik sulyginęs parodymus su nauju. Jei viskas bus gerai,tai įvyks dar šią savaitę.Na ryt vaziuoju daryt diagnostikos,bus matyt.Sendien vel tas pats ryte eina kaip bite,po darbo vel kaip sraige,tapke iki dugno ir vos rieda.Prie tom pacio ,kaip patikrinti MAF sensoriu,as kai atjungiu tai faktiskai tas pats,nei geriau nei blogiau.
Šį pranešimą redagavo gau173: 2013 spalio 09 - 07:44
#8
Parašyta 2013 spalio 09 - 08:14
Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2013 spalio 09 - 08:15
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#9
Parašyta 2013 spalio 09 - 20:07
#10
Parašyta 2013 spalio 09 - 22:09
Pilnai sutinku,kad gali būti ir EGR-as. Taip MAF-as dažniau "pabėga" nuo savo darbo kreivės, ypač žemojoje dalyje. Šiuo metu eksperimentas vyksta su užglušintu EGR-u. Visas geras ir blogas mintis sudėjus,variklio darbas pagerėjo gan ženkliai. Pirma-kiek pakilo tuščios eigos apsukos (buvo 750,dabar 800).Antra -sumažėjo akseleracijos lagas judant iš vietos.Trečia-važiuojant 130 -140 km/h borto kompas rodo beveik litru mažesnes sąnaudas(buvo 6,5,dabar 5,5). Kiek tai atitinka tikrovę dar sunku sakyti,bet iki šiol pakankamai tiksliai rodydavo (matuojant kanistromis iki Vilniaus ir atgal). Kontrolinė oro srauto matuoklė jau ant stalo,taip kad...vyruciai galvoju kad pas jus kazkuris solenoidas valdymo bludija, nes simptomai gan panasus ir jie megsta karts nuo karto mirti ir po to vel atsigauti...tiek galiu pasakyt neziurejes ir neisigilines...siaip srauto matuokle jau kai mirsta tai mirsta arba turi diapazona sukiu kuriuose blogai veikia, o kartais ok kartais ne su maf bunai labai retai...o be to kad tiksliai zinotum maf parodymus pirma turi isitikinti kad egr veikia tinkamai, nes kitaip maf parosymai nebuna tikslus...sitas galioja ir elektriniams valdikliams, ne tik vakuuminiam...
#11
Parašyta 2013 spalio 10 - 18:40
#12
Parašyta 2013 spalio 23 - 18:03
#13
Parašyta 2013 spalio 24 - 20:32
Šį pranešimą redagavo Ramos: 2013 spalio 24 - 20:40
#14
Parašyta 2013 spalio 25 - 10:21
Jeigu ''apsukos kyla ,o greitis ne'' tai simtu procentu kalta sankaba.Ji slysta .Hm..stovin ant laisvos ir gazuojant,kartais sunkiai priima gaza,o kartais labai puikiai.Nuo 2500 turetu atsidaryti turbo,bet kaip tik nuo 2500 apsuku pradeda dusinti,apsukos kyla ,o greitis ne.Nebezinau nuo ko pradet.Bandysiu keist turbo(vakumo)solenoida,gal dar oro srauto matuokle.Gal patarsit,kaip butu imanioma patikrinti sita vakumo solenoida(du vakumo slangai ie elektrinis).Prie to pacio ,kur rasti kuro slegio reguliatoriu,kurioje vietoje jis pritvirtintas.Aciu
#15
Parašyta 2013 spalio 27 - 17:06
#16
Parašyta 2013 spalio 30 - 18:45
#17
Parašyta 2013 spalio 30 - 23:31
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#18
Parašyta 2013 spalio 31 - 00:43
Vaakumus reiktų pažiūrėt. Jau kelintas draugas dėl mašinos staigaus nustojimo traukt, randa kad vakuminės šlangos prakiurusios. Va šiendien, kaip tik Ford C-max 2.0 TDCi be traukos pažiūrėjom, vakuuminė šlangelė kiaura, pakeitėm, eina kai nutrūkus nuo ...Na ka ,padarem diagnostika.Buvo klaidu ,istynem,lyg ir geriau.Tik ...neatsidaro turbina,gal stringa ar kas,bet dumu nemeta.Visada nuo 2500 pasijausdavo trauka,dabar vienodai begejasi,lyg vaziuociau be turbinos.
#19
Parašyta 2013 spalio 31 - 01:58
kas per diagnostika ,,klaidas istrinti,,tai jai turit iranga tai ir gedima reik surasti ,,,hmmNa ka ,padarem diagnostika.Buvo klaidu ,istynem,lyg ir geriau.Tik ...neatsidaro turbina,gal stringa ar kas,bet dumu nemeta.Visada nuo 2500 pasijausdavo trauka,dabar vienodai begejasi,lyg vaziuociau be turbinos.
#20
Parašyta 2013 spalio 31 - 15:07
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0