Jump to content


Photo

Atjungtas EGR


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 Lukask

Lukask
  • Senbuviai
  • posts 151
  • Automobilis:Peugeot 307, 2002m, 2.0 HDI, 66kw, siemens

Posted 2013 October 08 - 15:36

Sveiki, krapščiausi ir radau vaakuminę šlangutę užglušintą varžtu. Atsisekiau, ir supratau, kad ten šlangelė einanti į EG vožtuvą. Ji atjungta, automobilis važiuoja gerai, klaidų nėra. Buvau prijungęs, niekas nepasikeitė. Taip ir palikti ar bandyti gilintis? Bėja atjungus kas blogai/gerai varikliui? :mellow:
  • 0
Peugeot 307 - 2.0l HDI 66 kw - 2002m.

#2 andriuzz

andriuzz
  • Senbuviai
  • posts 73
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307 SW, sold

Posted 2013 October 08 - 18:13

Palik kaip radai. Blogai tik tai kad nesi toks ekologiškas kaip žalieji norėtų. Gerai tai kad mažiau paty variklį terši ir šiiap ateity nebus jokiu netikėtų staigmenų kai pradės jis striginėti ir kompas klaidas pradės mesti. Jei jis atjungtas ir kompas klaidų nemeta, tai tada viskas gerai
  • 0

#3 Lukask

Lukask
  • Senbuviai
  • posts 151
  • Automobilis:Peugeot 307, 2002m, 2.0 HDI, 66kw, siemens

Posted 2013 October 08 - 18:31

Tikrai neesu ant tiek žaliasis, kad mėtyčiau piginus dėl to, jog ale bus pora procentų ekologiškesnis išmetimas. Ir technikinę praėjo be problemų nesenai ir kaip sakai mažiau variklis teršis :)
  • 0
Peugeot 307 - 2.0l HDI 66 kw - 2002m.

#4 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2013 October 09 - 13:33

Baikit su ta ekologija, reik pasidomet ir suprast egr'o + ir -. Realiai, jei turit garaziuka ir galimybe pasivalyt ji nuo suodziu nors karta i du metus, tai tikrai nera blogas dalykas ir ekologija cia ne prie ko :good: Prijungus egr'o slangele turetu girdetis kiek kitoks variklio darbas ant laisvu, jei to nera - reiskia jis pastriges ir geriau palikt atjungta.

Edited by PhanT, 2013 October 09 - 13:33.

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#5 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • posts 776
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Posted 2013 October 09 - 14:27

o kodel pav. 2.1td varikliai gamykliskai vieni ,senesni, neturi EGR,o kiti naujesniu m. jau turi EGR, ir jokio garso, skirtumo, ilgaamziskumo pacio variklio, turbinu nepastebeta? ko beklausciau ,niekas nezino ka atsakyti :)

Edited by brizas, 2013 October 09 - 14:31.

  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#6 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • posts 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Posted 2013 October 09 - 17:04

Man tas EGR tik, galvos skausmas buvo, kol neatjungiau.....Vazinėjau su blogai veikiančiu EGR, tai simptomai buvo tokie, kad dūmindavo, o didžiausias galvos skausmas buvo toks, kad jeigu pasedėdavau kamštyje koki pusvalandi ar ilgiau apsipildavau dūmais, atrodydavo, kad užsidėgiau..... :doh: beje klaidos nemetė man. bet vargais negalais su Ramus pagalba radom bėda ir sutvarkėm, atjungus EGR dingo dūmingumas.
  • 0

#7 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2013 October 09 - 17:07

Zmogai, jus vazinejat su 10-15metu senumo masinom ir norit, kad visi variklio "mazagai" veiktu amzinai...Durniui aisku, kad paprasciau ismest negu remontuoti. Bet tai nereiskia, kad egr'as tik ekologinis ar blogas ismyslas.

Edited by PhanT, 2013 October 09 - 17:14.

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#8 Lukask

Lukask
  • Senbuviai
  • posts 151
  • Automobilis:Peugeot 307, 2002m, 2.0 HDI, 66kw, siemens

Posted 2013 October 09 - 17:48

Dėl dūmingumo, tai tarkim per TA kai užgazavo šiltam varikliui, tai palyginus su kitais dyzeliais beveik jokio dūmo nemetė.
  • 0
Peugeot 307 - 2.0l HDI 66 kw - 2002m.

#9 definedt

definedt
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 124
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:BMW E91 330d

Posted 2013 October 09 - 18:01

Zmogai, jus vazinejat su 10-15metu senumo masinom ir norit, kad visi variklio "mazagai" veiktu amzinai...Durniui aisku, kad paprasciau ismest negu remontuoti. Bet tai nereiskia, kad egr'as tik ekologinis ar blogas ismyslas.

Vos vos greiciau pasyla variklis? Del to verta tershti visa isiurbimo sistema ir shikti i varikli? Kol nauja masina, purkstukai - ledas, tai OK viskas su tuo EGR. Bet cia kai senus lavonus droziam, tai tik papildomos problemos...
  • 0

#10 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • posts 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Posted 2013 October 09 - 18:02

Jeigu jis atjungtas ir važinėji ne savaite su ta masina. tai turbut ji atjungė ne šeip iš neturėjimo kas veikti. geriau palik taip kaip yra. man irgi kai atjungė tada ir tech. praėjau.
  • 0

#11 Lukask

Lukask
  • Senbuviai
  • posts 151
  • Automobilis:Peugeot 307, 2002m, 2.0 HDI, 66kw, siemens

Posted 2013 October 09 - 21:53

Tai viskas kaip ir aišku chebryte :good: :beer:
  • 0
Peugeot 307 - 2.0l HDI 66 kw - 2002m.

#12 glutaminas

glutaminas
  • Senbuviai
  • posts 77
  • Automobilis:p407

Posted 2013 October 10 - 08:38

atjungiant egr, reikia programuoti, ar tiesiog mechaniskai atjunget ir viskas ok?
  • 0

#13 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2013 October 10 - 09:09

atjungiant egr, reikia programuoti, ar tiesiog mechaniskai atjunget ir viskas ok?

Jeigu kalba eina apie p407 - mazai tiketina, kad uzteks "uzglusint", reik programiskai. Jei kalbam apie 2.0hdi 66kw - tai manau tikrai tik uzglusint uztenka :) Pas mane pvz jokiu klaidu uzglusinant nemeta, bet per diagnostika matosi, kad smegenys pastebi atjungta egr'a ir raso klaida.
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#14 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2013 October 10 - 09:13

atjungiant egr, reikia programuoti, ar tiesiog mechaniskai atjunget ir viskas ok?

Variantai keli. Jei EGR-o vamzdis užsikimšęs,atjunginėk-pajunginėk kiek nori. Nepasikeis niekas. Reikia viską ardyti,valyti,tikrinti...ir įsitikinus,kad EGR vožtuvas pjauna grybą,-pastatyti aklę į tą vamzdį,susirasti,kas jį programiškai pašalins....arba eini į parduotuvę su kokiais 0,7 kLt-ais,perki naują ir džiaugiesi ,kad esi draugiškas aplinkai,nors kuro sąnaudos kiek ir padidės. Kurioje vietoje čia ekologija,- man per sunku suprasti.Daugiau kuro-daugiau ir brudo. Tik naftininkai delnus trina dėl tokios ekologijos.PVM surinkėjai irgi.

Edited by gau173, 2013 October 10 - 09:14.

  • 0

#15 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • posts 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Posted 2013 October 10 - 10:42

Variantai keli. Jei EGR-o vamzdis užsikimšęs,atjunginėk-pajunginėk kiek nori. Nepasikeis niekas. Reikia viską ardyti,valyti,tikrinti...ir įsitikinus,kad EGR vožtuvas pjauna grybą,-pastatyti aklę į tą vamzdį,susirasti,kas jį programiškai pašalins....arba eini į parduotuvę su kokiais 0,7 kLt-ais,perki naują ir džiaugiesi ,kad esi draugiškas aplinkai,nors kuro sąnaudos kiek ir padidės. Kurioje vietoje čia ekologija,- man per sunku suprasti.Daugiau kuro-daugiau ir brudo. Tik naftininkai delnus trina dėl tokios ekologijos.PVM surinkėjai irgi.

Naftininkai ir EGR tiekėjai...... kai už tokia kaina prekiauja.....
  • 0

#16 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2013 October 10 - 10:45

Naftininkai ir EGR tiekėjai...... kai už tokia kaina prekiauja.....

Taigi///EGr - blogis .
  • 0

#17 ronaldas

ronaldas
  • Senbuviai
  • posts 125
  • Automobilis:p307

Posted 2013 October 25 - 11:49

Kaip jus dalendat iki to egr ant 2.0hdi 66kw??? is apacios ir isvirsau neeijna prieit,nejaugi atjunginet duslinduva ir variklio pagalve ir sukt varikli?
  • 0

#18 remyga0852

remyga0852
  • Senbuviai
  • posts 382
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 2HDI

Posted 2013 October 25 - 14:09

pas mane pezas 406 2HDi, 66Kw... Ir tas EGR'as visas kaip slapias.. Kas jam yra? :dntknw: tipo gal uzsikises? (ir pas mane jauciasi toks pulsavimas ant laisvu ir vaziuojant) Ar gali buti tai del EGR'o?
  • 0

#19 gmarko

gmarko
  • Forumo naujokai
  • posts 20
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2013 December 11 - 12:23

Kaip jus dalendat iki to egr ant 2.0hdi 66kw??? is apacios ir isvirsau neeijna prieit,nejaugi atjunginet duslinduva ir variklio pagalve ir sukt varikli?

Nu vat man irgi knieti pažiūrėt kas ten darosi su tuo EGR, nors itariu kad gyvas jis dar nes su pp2000 programa rodo kad darinėjasi, bet gal ten rodo, kad kiek jis turi būti atsidaręs, o ne kiek iš tikrųjų atsidaręs. Elektrinės fyškės ten kaip ir nėra.
Gal galėtų kas pasidalinti patirtim kaip prieit iki to EGR, čia 2.0hdi 79kw. Įtariu kad ten vos ne variklį reik išimt. Kiek skaičiau Haynes manuala, tai nesupratau ar ten reikia visiškai variklį išimt ar užtenka priekinę pakabą apardyt ir prieit galima. :wacko: Vienžo gavno :blink:
Gal kas pasidalintų patirtim? Jei jau užsiimt tokiu ardymu tai tik atjungt tą EGR ir pamiršt amžiams, nes kitaip tai uijuijui.
  • 0
Peugeot 307, 2HDI, 79kW, 2002 m. universalas.

#20 remiss

remiss
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 12
  • Automobilis:rpeugeot 807

Posted 2013 December 26 - 02:33

o kodel pav. 2.1td varikliai gamykliskai vieni ,senesni, neturi EGR,o kiti naujesniu m. jau turi EGR, ir jokio garso, skirtumo, ilgaamziskumo pacio variklio, turbinu nepastebeta? ko beklausciau ,niekas nezino ka atsakyti :)

Nes egr skirtas nesudegusiom dujom pagrazinti y ysiurbima.o garsas ne visada pakinta nors ir jis veike.neva turetu del to svaresnis dumas but ,bet varikliui tai ne y nauda .manau kad egr atsirado del ekologijos ir del kuro sanaudu siektiek nes tai kas nesudega grysta dekti vel.

Edited by remiss, 2013 December 26 - 02:53.

  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users