Atjungtas EGR
#1
Posted 2013 October 08 - 15:36
#2
Posted 2013 October 08 - 18:13
#3
Posted 2013 October 08 - 18:31
#4
Posted 2013 October 09 - 13:33
Edited by PhanT, 2013 October 09 - 13:33.
#5
Posted 2013 October 09 - 14:27
Edited by brizas, 2013 October 09 - 14:31.
#6
Posted 2013 October 09 - 17:04
#7
Posted 2013 October 09 - 17:07
Edited by PhanT, 2013 October 09 - 17:14.
#8
Posted 2013 October 09 - 17:48
#9
Posted 2013 October 09 - 18:01
Vos vos greiciau pasyla variklis? Del to verta tershti visa isiurbimo sistema ir shikti i varikli? Kol nauja masina, purkstukai - ledas, tai OK viskas su tuo EGR. Bet cia kai senus lavonus droziam, tai tik papildomos problemos...Zmogai, jus vazinejat su 10-15metu senumo masinom ir norit, kad visi variklio "mazagai" veiktu amzinai...Durniui aisku, kad paprasciau ismest negu remontuoti. Bet tai nereiskia, kad egr'as tik ekologinis ar blogas ismyslas.
#10
Posted 2013 October 09 - 18:02
#11
Posted 2013 October 09 - 21:53
#12
Posted 2013 October 10 - 08:38
#13
Posted 2013 October 10 - 09:09
Jeigu kalba eina apie p407 - mazai tiketina, kad uzteks "uzglusint", reik programiskai. Jei kalbam apie 2.0hdi 66kw - tai manau tikrai tik uzglusint uztenka Pas mane pvz jokiu klaidu uzglusinant nemeta, bet per diagnostika matosi, kad smegenys pastebi atjungta egr'a ir raso klaida.atjungiant egr, reikia programuoti, ar tiesiog mechaniskai atjunget ir viskas ok?
#14
Posted 2013 October 10 - 09:13
Variantai keli. Jei EGR-o vamzdis užsikimšęs,atjunginėk-pajunginėk kiek nori. Nepasikeis niekas. Reikia viską ardyti,valyti,tikrinti...ir įsitikinus,kad EGR vožtuvas pjauna grybą,-pastatyti aklę į tą vamzdį,susirasti,kas jį programiškai pašalins....arba eini į parduotuvę su kokiais 0,7 kLt-ais,perki naują ir džiaugiesi ,kad esi draugiškas aplinkai,nors kuro sąnaudos kiek ir padidės. Kurioje vietoje čia ekologija,- man per sunku suprasti.Daugiau kuro-daugiau ir brudo. Tik naftininkai delnus trina dėl tokios ekologijos.PVM surinkėjai irgi.atjungiant egr, reikia programuoti, ar tiesiog mechaniskai atjunget ir viskas ok?
Edited by gau173, 2013 October 10 - 09:14.
#15
Posted 2013 October 10 - 10:42
Naftininkai ir EGR tiekėjai...... kai už tokia kaina prekiauja.....Variantai keli. Jei EGR-o vamzdis užsikimšęs,atjunginėk-pajunginėk kiek nori. Nepasikeis niekas. Reikia viską ardyti,valyti,tikrinti...ir įsitikinus,kad EGR vožtuvas pjauna grybą,-pastatyti aklę į tą vamzdį,susirasti,kas jį programiškai pašalins....arba eini į parduotuvę su kokiais 0,7 kLt-ais,perki naują ir džiaugiesi ,kad esi draugiškas aplinkai,nors kuro sąnaudos kiek ir padidės. Kurioje vietoje čia ekologija,- man per sunku suprasti.Daugiau kuro-daugiau ir brudo. Tik naftininkai delnus trina dėl tokios ekologijos.PVM surinkėjai irgi.
#16
Posted 2013 October 10 - 10:45
Taigi///EGr - blogis .Naftininkai ir EGR tiekėjai...... kai už tokia kaina prekiauja.....
#17
Posted 2013 October 25 - 11:49
#18
Posted 2013 October 25 - 14:09
#19
Posted 2013 December 11 - 12:23
Nu vat man irgi knieti pažiūrėt kas ten darosi su tuo EGR, nors itariu kad gyvas jis dar nes su pp2000 programa rodo kad darinėjasi, bet gal ten rodo, kad kiek jis turi būti atsidaręs, o ne kiek iš tikrųjų atsidaręs. Elektrinės fyškės ten kaip ir nėra.Kaip jus dalendat iki to egr ant 2.0hdi 66kw??? is apacios ir isvirsau neeijna prieit,nejaugi atjunginet duslinduva ir variklio pagalve ir sukt varikli?
Gal galėtų kas pasidalinti patirtim kaip prieit iki to EGR, čia 2.0hdi 79kw. Įtariu kad ten vos ne variklį reik išimt. Kiek skaičiau Haynes manuala, tai nesupratau ar ten reikia visiškai variklį išimt ar užtenka priekinę pakabą apardyt ir prieit galima. Vienžo gavno
Gal kas pasidalintų patirtim? Jei jau užsiimt tokiu ardymu tai tik atjungt tą EGR ir pamiršt amžiams, nes kitaip tai uijuijui.
#20
Posted 2013 December 26 - 02:33
Nes egr skirtas nesudegusiom dujom pagrazinti y ysiurbima.o garsas ne visada pakinta nors ir jis veike.neva turetu del to svaresnis dumas but ,bet varikliui tai ne y nauda .manau kad egr atsirado del ekologijos ir del kuro sanaudu siektiek nes tai kas nesudega grysta dekti vel.o kodel pav. 2.1td varikliai gamykliskai vieni ,senesni, neturi EGR,o kiti naujesniu m. jau turi EGR, ir jokio garso, skirtumo, ilgaamziskumo pacio variklio, turbinu nepastebeta? ko beklausciau ,niekas nezino ka atsakyti
Edited by remiss, 2013 December 26 - 02:53.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users