Saltas variklis
#1
Posted 2013 October 09 - 21:11
#2
Posted 2013 October 09 - 21:14
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#3
Posted 2013 October 09 - 21:16
#4
Posted 2013 October 09 - 21:54
Aš pabandymui EGR vamzdį užglušinčiau. O kaip FAP -as? Jei FAPas pasikimšęs per EGRą daugiau nei reikia pasiduoda išmetamųjų dujų į pasiurbimo kolektorių. Dėl to gali ir oro srauto matuoklės parodymai nekorektiški. Kai variklis sušyla EGR as užsidaro ir viskas vyksta kaip turi būti. Dėl to ir dūmai,nes gryno oro kaip ir nedaug,kuras nesudega kaip reikia,nėra ir traukos.Na as nesu labai didelis meistrelis tai del to ir parasiau, ar galetu tai buti susije, nes vedasi viskas puikiai ir ant laisvu viskas veikia normaliai, bet nera traukos, kol nesusyla variklis.
#5
Posted 2013 October 09 - 22:02
#6
Posted 2013 October 10 - 07:08
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#7
Posted 2013 October 10 - 16:40
#8
Posted 2013 October 10 - 16:55
Tikriausiai galime...EGR-tavo automobilio variklio išmetamųjų dujų paskirstymo mechanizmas,kuris( kai reikia) dalį viso brudo grąžina perdirbimui,kai nereikia varo lauk. FAP-as tai kietųjų dalelių filtras. Jo paskirtis-surinkti ir sudeginti tavo auto suodžius. Daugiau g ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogleje.Gal galetumet paaiskint kas yra EGR ir FAP? Kuro filtras buvo keistas pries pora men, oro matuokle keiciau, nes ja atjungus normaliai vaziuoja, bet dumija..Dabar uzsidega antipollution fault ir truksta additive diesel minimum level ar kazkas panasaus. Dekui
Edited by gau173, 2013 October 10 - 16:59.
#9
Posted 2013 October 10 - 20:26
Sitas yra EGR'as? Nes FAP'as yra padarytas pries gerus pora menesiu. Kokdel galetu del EGR'o prie saltos temperaturos nebuti traukos, o isjungus ir ijungus vel atsirast 10 sekundziu kazkur?
#10
Posted 2013 October 10 - 21:32
Edited by vakaris, 2013 October 10 - 21:32.
#11
Posted 2013 October 11 - 17:32
#12
Posted 2013 October 14 - 20:26
#13
Posted 2013 October 16 - 18:55
#14
Posted 2013 October 16 - 19:21
Edited by PhanT, 2013 October 16 - 19:26.
#15
Posted 2013 October 21 - 00:05
#16
Posted 2013 October 21 - 06:18
#17
Posted 2013 October 21 - 08:00
Man dare su normalia iranga, ir as zinau, kad pas mane nebera skyscio ir fap filtre padaryta skyle, tai manau bet kokiu atveju reikia pildyti skysti ir pakeisti fap filtra, o tada ziuret ar egr keisti ar tiesiog patvarkyt ji kaip nors iseis??Dabar toks klausimas, tu darei normalia diagnostika? ar čia pats turi laida prisijungi kompa nuskaitai klaidas ir parašai, kad forume paaiškintu? tai čia ne diagnostika. keisdamas pusė detaliu iš eilės, išleisi daug pinigų ir veltui..... Vietoj to, kad padarytum normalia diagnostika , yra ir forume zmoniu kurie tai tikrai gerai daro ir atranda tikslia problema. Taip sutaupytum ir laiko ,ir nervų ir pinigų. Svarbiausia, rasti normalu meistra, o ne važiuoti i pirma pasitaikiusiu servisa, čia manau visi man pritars dėl to. sekmės .
#18
Posted 2013 October 21 - 08:21
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#19
Posted 2013 October 21 - 10:04
#20
Posted 2013 October 21 - 10:22
ziurek, yra www.google.ltMan dare vyriokas kuris tuom uzsiima, buvo pajunges ta pp2000 ir ismete sitas klaidas. Ar labai sunku prieit prie to egr?? Ar paciam nelabai iseitu ji pravalyt? Dekui
ivesk:
"peugeot 307 egr valve cleaning" pamatysi ismes 10000000 aprasymu su nuotraukom ir video kaip tai padaryt.
Sekmes
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users