Saltas variklis
#1
Parašyta 2013 spalio 09 - 21:11
#2
Parašyta 2013 spalio 09 - 21:14
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#3
Parašyta 2013 spalio 09 - 21:16
#4
Parašyta 2013 spalio 09 - 21:54
Aš pabandymui EGR vamzdį užglušinčiau. O kaip FAP -as? Jei FAPas pasikimšęs per EGRą daugiau nei reikia pasiduoda išmetamųjų dujų į pasiurbimo kolektorių. Dėl to gali ir oro srauto matuoklės parodymai nekorektiški. Kai variklis sušyla EGR as užsidaro ir viskas vyksta kaip turi būti. Dėl to ir dūmai,nes gryno oro kaip ir nedaug,kuras nesudega kaip reikia,nėra ir traukos.Na as nesu labai didelis meistrelis tai del to ir parasiau, ar galetu tai buti susije, nes vedasi viskas puikiai ir ant laisvu viskas veikia normaliai, bet nera traukos, kol nesusyla variklis.
#5
Parašyta 2013 spalio 09 - 22:02
#6
Parašyta 2013 spalio 10 - 07:08
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#7
Parašyta 2013 spalio 10 - 16:40
#8
Parašyta 2013 spalio 10 - 16:55
Tikriausiai galime...EGR-tavo automobilio variklio išmetamųjų dujų paskirstymo mechanizmas,kuris( kai reikia) dalį viso brudo grąžina perdirbimui,kai nereikia varo lauk. FAP-as tai kietųjų dalelių filtras. Jo paskirtis-surinkti ir sudeginti tavo auto suodžius. Daugiau g ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogleje.Gal galetumet paaiskint kas yra EGR ir FAP? Kuro filtras buvo keistas pries pora men, oro matuokle keiciau, nes ja atjungus normaliai vaziuoja, bet dumija..Dabar uzsidega antipollution fault ir truksta additive diesel minimum level ar kazkas panasaus. Dekui
Šį pranešimą redagavo gau173: 2013 spalio 10 - 16:59
#9
Parašyta 2013 spalio 10 - 20:26
Sitas yra EGR'as? Nes FAP'as yra padarytas pries gerus pora menesiu. Kokdel galetu del EGR'o prie saltos temperaturos nebuti traukos, o isjungus ir ijungus vel atsirast 10 sekundziu kazkur?
#10
Parašyta 2013 spalio 10 - 21:32
Šį pranešimą redagavo vakaris: 2013 spalio 10 - 21:32
#11
Parašyta 2013 spalio 11 - 17:32
#12
Parašyta 2013 spalio 14 - 20:26
#13
Parašyta 2013 spalio 16 - 18:55
#14
Parašyta 2013 spalio 16 - 19:21
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 spalio 16 - 19:26
#15
Parašyta 2013 spalio 21 - 00:05
#16
Parašyta 2013 spalio 21 - 06:18
#17
Parašyta 2013 spalio 21 - 08:00
Man dare su normalia iranga, ir as zinau, kad pas mane nebera skyscio ir fap filtre padaryta skyle, tai manau bet kokiu atveju reikia pildyti skysti ir pakeisti fap filtra, o tada ziuret ar egr keisti ar tiesiog patvarkyt ji kaip nors iseis??Dabar toks klausimas, tu darei normalia diagnostika? ar čia pats turi laida prisijungi kompa nuskaitai klaidas ir parašai, kad forume paaiškintu? tai čia ne diagnostika. keisdamas pusė detaliu iš eilės, išleisi daug pinigų ir veltui..... Vietoj to, kad padarytum normalia diagnostika , yra ir forume zmoniu kurie tai tikrai gerai daro ir atranda tikslia problema. Taip sutaupytum ir laiko ,ir nervų ir pinigų. Svarbiausia, rasti normalu meistra, o ne važiuoti i pirma pasitaikiusiu servisa, čia manau visi man pritars dėl to. sekmės .
#18
Parašyta 2013 spalio 21 - 08:21
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#19
Parašyta 2013 spalio 21 - 10:04
#20
Parašyta 2013 spalio 21 - 10:22
ziurek, yra www.google.ltMan dare vyriokas kuris tuom uzsiima, buvo pajunges ta pp2000 ir ismete sitas klaidas. Ar labai sunku prieit prie to egr?? Ar paciam nelabai iseitu ji pravalyt? Dekui
ivesk:
"peugeot 307 egr valve cleaning" pamatysi ismes 10000000 aprasymu su nuotraukom ir video kaip tai padaryt.
Sekmes
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0