Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Saltas variklis


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 28

#1 Justice

Justice
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:307 hdi

Parašyta 2013 spalio 09 - 21:11

Sveiki, turiu Peugeot 307 2.0 hdi. Situacija tokia, kad ryte arba diena kai oro temperature zemesne negu 10 laipsniu silumos, masina neturi galios, uzsikuria be jokiu problemu. Vaziuojant spaudi iki dugno ir apsukos vos kyla..Kai variklis susyla atsiranda trauka ir viskas ciki tada. Dar buna meta duma kai nesusiles variklis. Gal kas susidure su tokia situacija, esu pakeites oro traukos matuokli. Kazkas sake, kad gali buti problema su zvakem? Ka manot? Aciu uz pagalba.
  • 0

#2 Tadunce

Tadunce
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 537
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:P 407 HDi

Parašyta 2013 spalio 09 - 21:14

Prie ko čia tos žvakės važiuojant ir netraukiant? Ne su benzu važinėji
  • 0

[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi

[Now] P407 2.0 Hdi


#3 Justice

Justice
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:307 hdi

Parašyta 2013 spalio 09 - 21:16

Na as nesu labai didelis meistrelis tai del to ir parasiau, ar galetu tai buti susije, nes vedasi viskas puikiai ir ant laisvu viskas veikia normaliai, bet nera traukos, kol nesusyla variklis.
  • 0

#4 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2013 spalio 09 - 21:54

Na as nesu labai didelis meistrelis tai del to ir parasiau, ar galetu tai buti susije, nes vedasi viskas puikiai ir ant laisvu viskas veikia normaliai, bet nera traukos, kol nesusyla variklis.

Aš pabandymui EGR vamzdį užglušinčiau. O kaip FAP -as? Jei FAPas pasikimšęs per EGRą daugiau nei reikia pasiduoda išmetamųjų dujų į pasiurbimo kolektorių. Dėl to gali ir oro srauto matuoklės parodymai nekorektiški. Kai variklis sušyla EGR as užsidaro ir viskas vyksta kaip turi būti. Dėl to ir dūmai,nes gryno oro kaip ir nedaug,kuras nesudega kaip reikia,nėra ir traukos.
  • 0

#5 Justice

Justice
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:307 hdi

Parašyta 2013 spalio 09 - 22:02

As dar esu pakeites viena is situ http://images.forum-...aneegrdegra.jpg jis vadinasi turbo solenoid valve. Bet ten ju yra isviso trys, man pakeite tik viena, nes vienam forume rase, kad jiems padejo.
  • 0

#6 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 spalio 10 - 07:08

Klausimas. Kodel keitei oro srauto matuokle? Butent del sios bedos? Kuro filtras pakeistas (nors aisku gar ne ziema, bet...)? Pritariu gau173, pradeciau nuo EGR. Visu pirma ji isplauciau, gali buti jog stringa jis. Jei nepadeda, tada i diagnostika. Jei su FAP gali buti kad jis jau i pabaiga, jei be fap, tai greiciausiai tik EGR.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#7 Justice

Justice
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:307 hdi

Parašyta 2013 spalio 10 - 16:40

Gal galetumet paaiskint kas yra EGR ir FAP? Kuro filtras buvo keistas pries pora men, oro matuokle keiciau, nes ja atjungus normaliai vaziuoja, bet dumija..Dabar uzsidega antipollution fault ir truksta additive diesel minimum level ar kazkas panasaus. Dekui
  • 0

#8 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2013 spalio 10 - 16:55

Gal galetumet paaiskint kas yra EGR ir FAP? Kuro filtras buvo keistas pries pora men, oro matuokle keiciau, nes ja atjungus normaliai vaziuoja, bet dumija..Dabar uzsidega antipollution fault ir truksta additive diesel minimum level ar kazkas panasaus. Dekui

Tikriausiai galime...EGR-tavo automobilio variklio išmetamųjų dujų paskirstymo mechanizmas,kuris( kai reikia) dalį viso brudo grąžina perdirbimui,kai nereikia varo lauk. FAP-as tai kietųjų dalelių filtras. Jo paskirtis-surinkti ir sudeginti tavo auto suodžius. Daugiau g ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogleje.

Šį pranešimą redagavo gau173: 2013 spalio 10 - 16:59

  • 0

#9 Justice

Justice
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:307 hdi

Parašyta 2013 spalio 10 - 20:26

http://www.ebay.co.u...=item565010c5fe
Sitas yra EGR'as? Nes FAP'as yra padarytas pries gerus pora menesiu. Kokdel galetu del EGR'o prie saltos temperaturos nebuti traukos, o isjungus ir ijungus vel atsirast 10 sekundziu kazkur?
  • 0

#10 vakaris

vakaris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 231
  • Vieta:Kauno raj.
  • Automobilis:5008 2.0HDI 2010 / 208 1.5HDI 2019

Parašyta 2013 spalio 10 - 21:32

ka reiskia padarytas ? :) kas dare ? EGR tau nebutina pirkti.. ji galima isjungti programiskai ir atjungus pamirsti.

Šį pranešimą redagavo vakaris: 2013 spalio 10 - 21:32

  • 0

#11 Justice

Justice
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:307 hdi

Parašyta 2013 spalio 11 - 17:32

Susimaisiau su FAP'u niekas neatsitiko, tik katalizatoriui skyle pramuse, nes per daug uzsikimses buvo :) Dariau diagnostika siandien, idesiu veliau ka kompas parode, gal patarsit ka geriau kaip daryt!
  • 0

#12 Justice

Justice
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:307 hdi

Parašyta 2013 spalio 14 - 20:26

Diagnostika parode sita: An initial diagnostic was carried out, and resulted in the following: ABS ECU The diagnostic equipment was struggling to access the ABS ECU. From experience I would suggest this is down to a poor connection, and I would recommend that the front left wheel and wheel arch liner is removed, and an inspection of the ABS unit is carried out. The unit should be in a weatherproof bag and be reasonably clean and dry. If this is not the case make sure this is done. I would also disconnect all cables and thoroughly clean the contacts with Electrical Contact Cleaner. Halfords sell this in a green can for approximately £4. Also make sure that all earth points are free of dirt and rust and are greased. Also check the ABS fuse in the engine bay fuse box and make sure that its clean. Engine ECU Permanent fault. EGR control electrovalve fault. Open circuit. Permanent fault. Additive system . Fault: fuel additive accuracy. Permanent fault. Additive quantity . Fuel additive ECU. Permanent fault. Additive quantity . Fuel additive low level reached. Permanent fault. Particle filter . Particulate filter punctured or exhaust differential pressure info. Intermittent fault. Turbo pressure signal . Short circuit to positive or open circuit or value too high. Intermittent fault. EGR air circuit fault. Airflow measured less than recommended. As it is possible that some of these may be old faults which have been repaired, but not cleared from the system (such as the customer’s replacement of the MAF sensor), they were cleared and the car run for a few minutes to obtain new readings. These were: Engine ECU Permanent fault. EGR control electrovalve fault. Open circuit. Permanent fault. Additive system . Fault: fuel additive accuracy. Permanent fault. Additive quantity . Fuel additive ECU. Permanent fault. Additive quantity . Fuel additive low level reached. Intermittent fault. Particle filter . Particulate filter punctured or exhaust differential pressure info. After a quick inspection under the car I noticed that there was evidence of white sealant on the exhaust system at the diesel particular filter (DPF). On the next page is a diagram of the system – part 13 is the DPF.
  • 0

#13 Justice

Justice
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:307 hdi

Parašyta 2013 spalio 16 - 18:55

Tai niekas negali padeti nuo ko pradet?
  • 0

#14 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2013 spalio 16 - 19:21

Nu taigi issiversk tas klaidas, pradek nuo permanent. Nuvezk ir issikastruok fap'a, arba pirk eoli, resetink kompa ir t.t., o ne skiles greziok katalyze... ir pan. taip pat turi klaida, kad ner kontakto su EGR'o solenoidu (elektrinio kontakto), tai arba reik sutvarkyt arba taip pat atjungti programiskai. Beto yra turbos perputimo klaida, issitrink tas Intermittent, pervaziuok dar, vel nusiskaityk, pamatysi kurios kartojasi...Na kaip kazkas sake, cia pas tave givatynas po kapotu ))))

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 spalio 16 - 19:26

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#15 Justice

Justice
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:307 hdi

Parašyta 2013 spalio 21 - 00:05

Noriu pirkti eolys, bet yra tik po 1l arba po4.5l, ar uztektu ipilti tik 1litra?
  • 0

#16 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2013 spalio 21 - 06:18

Dabar toks klausimas, tu darei normalia diagnostika? ar čia pats turi laida prisijungi kompa nuskaitai klaidas ir parašai, kad forume paaiškintu? tai čia ne diagnostika. keisdamas pusė detaliu iš eilės, išleisi daug pinigų ir veltui..... Vietoj to, kad padarytum normalia diagnostika , yra ir forume zmoniu kurie tai tikrai gerai daro ir atranda tikslia problema. Taip sutaupytum ir laiko ,ir nervų ir pinigų. Svarbiausia, rasti normalu meistra, o ne važiuoti i pirma pasitaikiusiu servisa, čia manau visi man pritars dėl to. :good: sekmės .
  • 0

#17 Justice

Justice
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:307 hdi

Parašyta 2013 spalio 21 - 08:00

Dabar toks klausimas, tu darei normalia diagnostika? ar čia pats turi laida prisijungi kompa nuskaitai klaidas ir parašai, kad forume paaiškintu? tai čia ne diagnostika. keisdamas pusė detaliu iš eilės, išleisi daug pinigų ir veltui..... Vietoj to, kad padarytum normalia diagnostika , yra ir forume zmoniu kurie tai tikrai gerai daro ir atranda tikslia problema. Taip sutaupytum ir laiko ,ir nervų ir pinigų. Svarbiausia, rasti normalu meistra, o ne važiuoti i pirma pasitaikiusiu servisa, čia manau visi man pritars dėl to. :good: sekmės .

Man dare su normalia iranga, ir as zinau, kad pas mane nebera skyscio ir fap filtre padaryta skyle, tai manau bet kokiu atveju reikia pildyti skysti ir pakeisti fap filtra, o tada ziuret ar egr keisti ar tiesiog patvarkyt ji kaip nors iseis??
  • 0

#18 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 spalio 21 - 08:21

Nieko tau nereikia pilti. Visu pirma issilupk EGR lauk ji issivalyk, nuo sito shudo tau gali primesti tiek klaidu kad nezinosi nuo ko pradet. Ji isvalius pajungti fiske ir pasijungus PP2000 paziureti kaip darinejas. Jei OK, tada grudi atgal istrini klaidas ir pravaziuoji, jei tada nepadeda: eini paprastu keliu IR: issiaiskini ar pas taves iskastruotas FAP programiskai. Jei ne, tada isprogramuoti ji reikia ir visiskai isdauzyti FAP laukan + prie visa to paprasyti jog atjungtu EGR programiskai ir baigsis bedos. P.S. idomu del ko klausineji cia jei buvai pas "meistrus"? Jau vien kad uzrasas DPF o ne FAP man vezi kelia(germans...), reiskias buvo kombainas pajungtas. P.P.S. gali ir pildyti sistema, bet as tavo vietoje spjauciau i ekologija :wh:
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#19 Justice

Justice
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:307 hdi

Parašyta 2013 spalio 21 - 10:04

Man dare vyriokas kuris tuom uzsiima, buvo pajunges ta pp2000 ir ismete sitas klaidas. Ar labai sunku prieit prie to egr?? Ar paciam nelabai iseitu ji pravalyt? Dekui
  • 0

#20 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 spalio 21 - 10:22

Man dare vyriokas kuris tuom uzsiima, buvo pajunges ta pp2000 ir ismete sitas klaidas. Ar labai sunku prieit prie to egr?? Ar paciam nelabai iseitu ji pravalyt? Dekui

ziurek, yra www.google.lt

ivesk:

"peugeot 307 egr valve cleaning" pamatysi ismes 10000000 aprasymu su nuotraukom ir video kaip tai padaryt.

Sekmes :beer:
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0