Peršokti prie turinio


Nuotrauka

sokineja apsukos ir trukcioja


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3

#1 cucumber

cucumber
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 17
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:peugeot 307sw 2.0 HDi 100kW

Parašyta 2013 spalio 23 - 01:04

Sveiki, turiu beda gan senai, tik nerandu kur sliekai. Pradejo karta trukciot masina vaziuojant, sustojus ar imetus laisva viskas gerai, nustoja trukcioti, bet jei ant laisv u nuspaudi gaza ir laikai, tai apsukos sokineja ir gazas pasidavineja lyg pulsuotu nors pedalas nuspaustas vienoj padety. klaidu nemeta isskyrus egr. laikinai uzaklinau, tai trukcioja taip pat ir dar astriau jauciasi. Kartais ijungus degima sudirba vairo stiprintuvas ir uzia, kol neisjungi degimo, pradejo klaidas mest stiprintuvo, esp, egr. Isjungus mase ir palaukus kol uzges ekranai pilnai, vel uzvedus viskas dingsta. Kartais girdisi kad kazkoks voztuvas dar dirba isjungus varikli, bet kiekviena syki vis skrtinga laika. Diagnostika dariau N kartu ir nieko neranda tik toks niuansas, jog kai jungiasi prie variklio bloko, neina normaliai prisijungti, reikia rankiniu budu, eiti per kita gala. Galvojau purkstukai, nes yra kalimo garsas, bet patikrinus ant stendo, net nustebe buvo jog siemensai geri. tai nebezinau ku daryti. Siulo dar islupti BSI ir paziuret ar ner vandens, bet net nzn ar verta. Pvz vakar pradejus trukcioti, tai net turbina perpute, nes smalkem uzkvipo salone. Isjungus mase vel viskas gerai. Gal kokiu minciu???
  • 0

#2 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2013 spalio 23 - 23:57

Cia serivzuose "dijagnostikas" dareisi ? Vaizuok pas koki tiesia-ranki. Tik is patirties galiu pasakyt, net mano 2.2hdi be programavimo (uzglusinus) atjungus slangute egr'o pradeda ant salto purtytis ir ant TIK ANT ANTRO begio trukcioti. Cia programos/ecu ypatumai, todel tiesiog reiktu pradet tvarkyti nusmigusius mazgus. O atrodo, kad paprastas egr ir tik pirmos kartos common-rail. Beje, ziurint pagal diagnostika tai jis kuo sekmingiausiai prie to prisitaiko ir tiesiog programiskai isjungia EGR'a, ale neveikia tai neveikia - vaziuok toliau. Pvz kaip mano atveju, jei egr glusintas, reik isjungt programiskai. Jei yra kazkokios perputimo/trukciojimo/valdymo problemos reik ziuret vakuuma. Taip pat ir diagnostika turi buti atitinkama, ne klaidu nuskaitymas, o parametru patikrinimas/palyginimas. Forume niekas tavo bedos neisspres. Kreipkis i kazka, kas daugiau zino apie hdi'nus ir tiketina, kad po truputi isspresi savo bedas. Galbut viskas del smulkmenos, o galbut tiesiog tavo variklis jau pradeda bireti...Be purkstuku dar daug niuansu yra :) Ka reiskia neeina normaliai prisijungt ir reik rankiniu budu ? :D prie laidu lituotis :D ? Su kokia tokia diagnostika cia taip yra ? Mase cia turima omeny akumo + atjungus ? Tai tiesiog laikinas "daktaras". T.y. vazineji, kol kompas nepastebi problemu. Kai pastebi tas problemas - turi ka turi.

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 spalio 24 - 00:02

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#3 cucumber

cucumber
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 17
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:peugeot 307sw 2.0 HDi 100kW

Parašyta 2013 spalio 28 - 22:58

na dar mintis tokia: generatorius... ji patikrinsiu ir gal kas iseis is to..
  • 0

#4 exaders

exaders
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 16
  • Automobilis:307 sw 79 kw 2.l hdi

Parašyta 2013 lapkričio 18 - 14:26

Siurblys dar gali buti pagedes jei variklis ant zemu apsuku pulsuoja... del trukciojimo sunku pasakyti kas
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0