siaip beveik visi plastikiniai zibintai is gamyklos iseina dengti lako sluoksniu, kad nepasidarytu "kaip sunio apmyzti", ilgainiui ir lakas neatlaiko aplinkos poveikio ir pagelsta(beje visokie DEPO ar TYC lako mate nebuna net nauji). poliruojant tas lako sluoksnis ploneja, arba visai nusipoliruoja, jei tik suploneja, tai poliravimas tikrai ilgai laiko, jei nusipoliruoja visai, tai pagelsta per kokia 3men, ypac labai gerai gelsta ziema, nuo druskos ir smelio misinio..jei pagal technologija, tai yra daroma taip: viskas nusveiciama is pradziu 800, po to smulkinama mazdaug iki 2500, tada lakuojama laku ir ne kietu, o minkstu, kad atlaikytu akmenuku atakas..naudojamas MS tipo lakas i ji dedant elastintojo apie 0.5-1.5proc..pries lakuojant purskiamas plastifikatorius, kuris suteikia sukibima lakui su zibinto plastiku..viskam sukietejus lakas apsveiciamas su 2000-2500 ir supoliruojamas..tada gaunamas pats geriausias ir ilgaamziskiausias rezultatas, bet tokia paslauga jau taptu per brangi(reikia isimti zibinta, tureti irankiu ir medziagu ir t.t.), todel daugiausiai zibintai buna tiesiog periodiskai nupoliruojami, nes rezultatas pasiekiamas minimaliom laiko/pinigu/darbo sanaudom..

Tikrai 100% galiu pritart šitai žinutei.
Tik aprašyta procedūra yra jau pilnas plastikinio žibinto išorės atnaujinimas, kuris, kaip ir minėta, automatiškai nevaikiškai kels darbo kainą:
-Laiko sąnaudos - jeigu klientas palieka automobilį, viskas ok, atsisėdi ir darai pusdienį, vien tam atsidėjęs, bet jeigu stovima šalia ir zyziama "greičiau greičiau, aš skubu.."...
-Išiminėti žibintą nedaug kas apsiims, kadangi kai kuriems automobilių modeliams(pradžiai - Toyota Yaris) tai užima tikrai labai daug laiko ir reikalauja daug atsakomybės dėl nulūžti galinčių varžtelių ir tvirtinimų.
-Darbo vietos poreikis (lakuojant žibintą nesinorėtų užgaudyti dulkių, kad nusileistų koks nors vabzdys ir pan, nes po to šiaušiant ir paruošinėjant tokį lako paviršių poliravimui, galima pridaryt daugiau žalos nei naudos)
-Įrangos bei medžiagų poreikis (flakonėliu niekas tikrai nesiims pūst žibinto, tad automatiškai reikalingas kompresorius ir normalus lakas bei pulvizatorius - kokybiškam paviršiaus dengimui).
Apie tokią procedūrą aš nekalbu visiškai, nes kai atvažiuoja žmogus su standartiniu passat B5, jis pirmiausia paklausia kainos. Žmogus nori pigiai, greit, gerai. Minėtą darbą atlikti tikrai galima, bet aš asmeniškai jau pasimokiau ir tikrai nebenuiminėčiau bamperių, kad prieiti prie žibinto ir pan. Naujos mašinos sutvirtinimai ir varžtinės jungtys yra naujos ir viskas sukasi. Senoj yra visiškai kitaip
Suveikit pastovų būtent tokių klientų(o ne tokių, kuriems reikia greit, gerai ir
pigiau, kaip įmanoma) ratą, susiveikiu patalpas, susiveikiu įrangą ir darau būtent pilną atnaujinimą nedidele kaina
Šį pranešimą redagavo Silogizmo: 2013 lapkričio 24 - 16:48