Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Vakuumines gesinimo sklendes veikimo principas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 8

#1 Justice

Justice
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:307 hdi

Parašyta 2013 lapkričio 06 - 17:20

Sveiki, turiu toki klausima, sklende uzvedus varikli turi buti uzdaryta ar atidaryta? Ar tik gazuojant turetu uzsidarinet? Koks veikimo principas? Dekui

Šį pranešimą redagavo Justice: 2013 lapkričio 06 - 17:21

  • 0

#2 KDiagnostika

KDiagnostika
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 120
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Diagnostika

Parašyta 2013 lapkričio 09 - 21:01

Sveiki, turiu toki klausima, sklende uzvedus varikli turi buti uzdaryta ar atidaryta? Ar tik gazuojant turetu uzsidarinet? Koks veikimo principas? Dekui

Jei kalbam apie gesinimo sklende tai, ji uzvesta atidaryta, o uzgesinus uzsidaro, kad oras nepatektu i cilindrus....
  • 0

#3 Justice

Justice
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:307 hdi

Parašyta 2013 lapkričio 11 - 08:58

Dekui uz info :)
  • 0

#4 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2013 lapkričio 11 - 10:46

Jei kalbam apie gesinimo sklende tai, ji uzvesta atidaryta, o uzgesinus uzsidaro, kad oras nepatektu i cilindrus....

Beveik taip.Varikliui dirbant privalu 100 proc būti atidarytai. Kai gesini varklį,ta sklendė turi iškart užsidaryti.Jei ne,bus detonacija.
  • 0

#5 tadusia

tadusia
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDi 98kW, FAP out.

Parašyta 2013 lapkričio 20 - 00:40

Cia konkreciai kokiam varikliui? 2.0 ar 2.2 ? Siaip 2.2 tai ten ne gesinimo sklende o oro dozatorius. Karstas atsidaro kai vyksta FAP regeneracija ir siaip kai saltas variklis, o sklende kur ant slangos is intercoolerio yra naudojama dar ir EGR veikimui koreguoti. Niekas ten neuzsidaro varikli gesinant - kai nebera vakumo karsta sklende visada uzdaryta, salta visada atidaryta.
  • 0
I'm an engineer and that is the only reason i drive Peugeot.

#6 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2013 lapkričio 20 - 08:33

Cia konkreciai kokiam varikliui? 2.0 ar 2.2 ? Siaip 2.2 tai ten ne gesinimo sklende o oro dozatorius. Karstas atsidaro kai vyksta FAP regeneracija ir siaip kai saltas variklis, o sklende kur ant slangos is intercoolerio yra naudojama dar ir EGR veikimui koreguoti. Niekas ten neuzsidaro varikli gesinant - kai nebera vakumo karsta sklende visada uzdaryta, salta visada atidaryta.

Kažkas arčiau blaivaus proto. Nežn veikimo principo, bet gestant, kodėl ne ? Galėtų užsidaryti, na tik tam gesinimo momentui ir poto aišku vel turetu atsistoti atgal, bo nori/nenori vakuumas pradings.
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#7 tadusia

tadusia
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDi 98kW, FAP out.

Parašyta 2013 lapkričio 20 - 11:31

Gal ir galetu, bet ji tam neskirta. Ir kokia dar detonacija gesinant common railini dyzeli - taigi purkstukai uzsidaro ir ten nei laso dyzelio nebepaduoda i cilindrus. Jei jau tarkim variklis prasisuka dar kelis kartus rakteli isjungus tai kompresijai visiskai kaput :).
  • 0
I'm an engineer and that is the only reason i drive Peugeot.

#8 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2013 lapkričio 20 - 16:25

Gal ir galetu, bet ji tam neskirta. Ir kokia dar detonacija gesinant common railini dyzeli - taigi purkstukai uzsidaro ir ten nei laso dyzelio nebepaduoda i cilindrus. Jei jau tarkim variklis prasisuka dar kelis kartus rakteli isjungus tai kompresijai visiskai kaput :).

Not true. Bent jau kaip ziuri i ta "prasisukima". Pas mane ypac su vienmasiu smagraciu - birpteli pora kartu uzgesinus. O del kompresijos kazkaip abejoniu nelb yra, buvo nuimta variklio galva, viskas grazu ten (neskaitant buvusios pramustos tarpines :) ). O ir problemu su vedimusi net per didziausius salcius neturejau.

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 lapkričio 20 - 16:26

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#9 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 lapkričio 20 - 17:28

Speju butent dvimasis smagratis turetu dar labiau susitabaluoti uzgesinsu varikli. Bet aisku pasukus raktelio, neturetu pukseti dar 5 sekundes :D
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0