P406 vairo stiprintuvo skystis
Started by Minipixel, 2013 Nov 09 15:53
4 replies to this topic
#1
Posted 2013 November 09 - 15:53
Sveiki,
Peugeot 406, 1996 m. 1.9L TD.
Anksčiau būdavo, kad kartais rasdavau tepalu apibėgusį vairo stiprintuvo skysčio bakelį ir dėl to jo sumažėdavo, tekdavo papildyti kartas nuo karto. Vasarą taip pat radau porą tepalo balučių mažų po automobiliu ir vieną šlangutę visą tepalu apėjusią. Tai susiradau tą šlangutę naudotą ir pasikeičiau. Tačiau tuo pačiu metu pastebėjom, kad lyg ir pati vairo kolonėlė tepalu apėjusi. Bet pasižiūrėjau, kad naudotos kitos kolonėlės nebuvo, o restauravimas 600-800 Lt, tai tiesiog taip ir palikau ramybėj.
Vakar nuėjau, užvedžiau ir pasigirdo labai nemalonus girgždantis/cypiantis garsas vairą sukinėjant. Nuvažiavau gal porą šimtų metrų, pasistačiau kitoj vietoj, pakėliau kapotą ir pamačiau, kad iš to paties vairo stiprintuvo skysčio veržiasi putos per nuorinimo skylutę dangtelyje.
Tikiuosi, kad gal kas nors galės patart, nuo ko pradėt?
Kokie variantai problemos?
Skystis pakeistas vasarą, kai tą šlangutę keičiau, ir pirktas iš geresnių, tai nemanau, kad jo tarnavimo laikas baigėsi.
Galbūt gaudo orą sistemoj kažkur ir dėl to putoja? O kodėl dar ir tas garsas atsirado?
Ir ką dabar galima daryt su ja, ar galima bandyt važiuot trumpu atstumu (~1 km iki kokio serviso) ar visai nejudint vairo stiprintuvo ir tik tempt neužvestą?
Ar gali būti, kad per pačią kolonėlę tą orą gaudo, ir jeigu taip - kokie variantai? Restauracijai lėšų nelabai rasčiau...
Ačiū už bet kokią pagalbą, nes dabar sėdžiu neapsispręsdamas ką daryt.
#2
Posted 2013 November 09 - 18:50
Pirma dėl tų putų tai įsitikinti, kad skysčio yra ir tikrai pakanka. Daug kartų buvo su rasojančia kolonėle ir Renault Safrane, kad tiesiog bevažiuojant pasibaigia skystis, tuomet pradeda baisiausiai rėkti siurblys, sunkiau suktis vairas ir putoja bakelyje, nes plunžeriai, kabindami kartu orą ir skystį, priplaka belekiek putų; ir, kadangi nebesimaudo skystyje, tai dėl izoliacijos, kurią atlieka pats skystis, ir tepimo trūkumo, pradeda garsiai dirbti. Tiesiog iš bagažinės išsitraukdavom litrioką pigiausio dexrono, supili pusę ir toliau važiuoji be parkių, nes tas siurblys kažkoks neužmušamas pasitaikė... Buvom supylę kažkokį rusišką universalų stiprintuvų skystį su sandarintoju sudėtyje, tai metus laiko nebuvo problemų, paskui vėl prakiuro. Kolonėlės restauravimu irgi niekas nenori užsiimti, nes išleisti 30Lt per metus skysčiui yra pigiau, negu remontuoti kolonėlę, kuriai vien hidraulinės dalies remontinis komplektas kainuoja kelis šimtus.
Edited by tadas1991, 2013 November 09 - 18:54.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Posted 2013 November 10 - 02:48
Na, kai nustojo putoti, tai nusistovėjo daugiau negu pusė tarp max ir min ribų bakelyje. Taigi skysčio pakanka. Nebent yra kažkokių kitų variantų, kurių nežinau?
O dėl to skysčio, tai yra specialus skystis su sandarintoju, kuris teoriškai turėtų savaime užtaisyti mažas skylutes? :?
#4
Posted 2019 April 28 - 23:20
Trumpas klausimas, kad nekurti temos.Taigi visgi koks būtu tinkamas skystis 406-tam? Kolkas apsistoju ties mobil atf aiai
#5
Posted 2019 April 29 - 06:04
Trumpas klausimas, kad nekurti temos.Taigi visgi koks būtu tinkamas skystis 406-tam? Kolkas apsistoju ties mobil atf aiai
dexron 2
Edited by zaliuks, 2019 April 29 - 06:05.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users