Sveiki,
Peugeot 406, 1996 m. 1.9L TD.
Anksčiau būdavo, kad kartais rasdavau tepalu apibėgusį vairo stiprintuvo skysčio bakelį ir dėl to jo sumažėdavo, tekdavo papildyti kartas nuo karto. Vasarą taip pat radau porą tepalo balučių mažų po automobiliu ir vieną šlangutę visą tepalu apėjusią. Tai susiradau tą šlangutę naudotą ir pasikeičiau. Tačiau tuo pačiu metu pastebėjom, kad lyg ir pati vairo kolonėlė tepalu apėjusi. Bet pasižiūrėjau, kad naudotos kitos kolonėlės nebuvo, o restauravimas 600-800 Lt, tai tiesiog taip ir palikau ramybėj.
Vakar nuėjau, užvedžiau ir pasigirdo labai nemalonus girgždantis/cypiantis garsas vairą sukinėjant. Nuvažiavau gal porą šimtų metrų, pasistačiau kitoj vietoj, pakėliau kapotą ir pamačiau, kad iš to paties vairo stiprintuvo skysčio veržiasi putos per nuorinimo skylutę dangtelyje.
Tikiuosi, kad gal kas nors galės patart, nuo ko pradėt?
Kokie variantai problemos?
Skystis pakeistas vasarą, kai tą šlangutę keičiau, ir pirktas iš geresnių, tai nemanau, kad jo tarnavimo laikas baigėsi.
Galbūt gaudo orą sistemoj kažkur ir dėl to putoja? O kodėl dar ir tas garsas atsirado?
Ir ką dabar galima daryt su ja, ar galima bandyt važiuot trumpu atstumu (~1 km iki kokio serviso) ar visai nejudint vairo stiprintuvo ir tik tempt neužvestą?
Ar gali būti, kad per pačią kolonėlę tą orą gaudo, ir jeigu taip - kokie variantai? Restauracijai lėšų nelabai rasčiau...
Ačiū už bet kokią pagalbą, nes dabar sėdžiu neapsispręsdamas ką daryt.