Jump to content


Photo

2.0 RFN variklis uzgesta


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2013 November 12 - 14:35

Problema ne su Peugeot, o su Citroen C5, bet motoras tas pats ir pas 206,307,408,607 stovi... esme tokia, uzkuri salta masina, ijungi atbulini, isvaziuoji is kiemo kisi 1 pavara PUFT ir uzgesta, be joki opasitampymo ar panasiai, tiesiog kaip koki rubylnyka iskirstum... Ta prasme net neatleidus sankabos, tiesiog jungiant... Nu dar su tokiais sposais nesu susidures... Cia jau knisuos nuo praeitu metu, buvo dinge vos ne metams isvalius visas fiskes po kapotu (is nevilties). Na bet esme tokia, jog logikos 0. Iki riciago neateina nei vienas laidas, ryciagas sujungtas su deze tik trosu. Is kur masina gali suzinoti jog igrudu 1 begi? Zinau jog pavaras isskaiciuoja pagal davikli/jo greiti esanti greiciu dezej. Bet cia masina net nejuda... Zodziu jokiu klaidu nemeta nieko viskas ok. Bet patikekit kaip nervina kai saltas isvaziuoji is kiemo tik jau vaziuosi ir shast negva masina, uzsikuri pavaziuosi keleta metru iki kitos sankryzos, praleidi vaziuojancias masinas sulauki tinkamos "skylutes" ikisi begi ir... vel stebuklingasis PUFT...

Pasiduodu jau... esu jau isardes ten viska kas po kapotu... Niekas niekur itarimo net nesukele... Jokie laidai neprasitryne... Gal kam yra taip buve?

o cia VIDEO:

YOUTUBE
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#2 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2013 November 12 - 16:54

Ar aplink ryciaga po apdaila salia tikrai jokiu davikliu nera kuris matytu pavaru judesi ? Ar negali buti kokia nors signalizacijos apsauga bludijanti ? Mistinis dalykas, bet daugiau cia nieko but negali.. kaip imanoma jog masina matytu kuri pavara musama.. nebent tas daviklis dezeje i smagrati ziurintis saibom eina, pajunta koki variklio prislopima imusus pavara :o o su kitom pavarom tas pats ?
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#3 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2013 November 12 - 17:37

Ar aplink ryciaga po apdaila salia tikrai jokiu davikliu nera kuris matytu pavaru judesi ? Ar negali buti kokia nors signalizacijos apsauga bludijanti ? Mistinis dalykas, bet daugiau cia nieko but negali.. kaip imanoma jog masina matytu kuri pavara musama.. nebent tas daviklis dezeje i smagrati ziurintis saibom eina, pajunta koki variklio prislopima imusus pavara :o  o su kitom pavarom tas pats ?

Eddy, patikek elektronika man labai nesvetima... as ta cepelina visa isardes del tos bedos buvau.... nu zinok niekur jokkiu laidu nera nei prie nei aplink tai kas susije su begiu ryciagu ar tuo trosu... beda tik su pirma pavara.

P.S. nera jokios alarmos nei gamyklines nei kokios kitokios. Na bet ir simtomai visai kitokie.

Edited by Laimonas, 2013 November 12 - 17:38.

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#4 tamtaram

tamtaram
  • Senbuviai
  • posts 245
  • Automobilis:PEUGEOT-405 MADE IR FRANCE

Posted 2013 November 12 - 20:41

Pas mane uzgesimas yra saltai ryte kartais arba pastovejusiai siltai. Uztenka tik "gaza" paliesti ir uzgesta. (ew10j4 100kw RFN) Ir jau taip 2 metus vargstu. apsukas laiko dirba gerai . Kartais saudo staigiau numynus pedala, neima normaliai apsuku tiek benzu tiek duomis. Gal kur "provodke" luzus pas tave? Kai jungi pavara, susijudina variklis tiek ir tereikia ? :mellow:
  • 0

#5 egiducis

egiducis
  • Senbuviai
  • posts 128
  • Vieta:kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2.0l benzas 100kw

Posted 2013 November 13 - 00:07

Pas mane uzgesimas yra saltai ryte kartais arba pastovejusiai siltai. Uztenka tik "gaza" paliesti ir uzgesta. (ew10j4 100kw RFN) Ir jau taip 2 metus vargstu. apsukas laiko dirba gerai . Kartais saudo staigiau numynus pedala, neima normaliai apsuku tiek benzu tiek duomis. Gal kur "provodke" luzus pas tave? Kai jungi pavara, susijudina variklis tiek ir tereikia ? :mellow:

tas pats velnias pas mane, tik dar priedo, kad sunkiai kuriasi ryte, bet megsta ir uzgesti siek tiek gazo padavus saltai ant benzo...
nerandu galu daugiau nei puse metu.
motoras RFN 100kw (tas pats)
o beje sitam motore turi buti tepalo temperaturos daviklis?
  • 0

#6 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2013 November 13 - 08:21

Zinoma kad yra tepalo temperaturos daviklis :) Nu bet ir ziuriu hemarojus tas RFN motoras :blink: Kiek forumu prisiskaiciau tai elektra bludija, tai apsukos, tai purtos, tai gesta neisku kodel, tai babina skyla, tai hidropakelejai (pats keiciau jau sitam motorui)... Pats jau keiciau: 1. Visi kuro oro filtrai; 2. Zvakes; 3. Babina nauja; 4. Antifreezo temp. davikli; 5. Hidropakelejus (650lt); 6. Sankabos varlyte; 7. Dar kazkas jau nebepamenu... Lamdos dirba puikiai, EGR istraukiau isvaliau (nors matosi nauja vokietis pastates buvo o ir nestrigo) Papildomo oro paputimo pompa i EGR irgi veikai be priekaistu. Dar pameginsiu pakeist var. sukiu dacika ir auto greicio dacika (pries tai dar karta praeisiu pravotke). Masina sita idealiam stovyje (kaip nauja tiek salonas tiek isore), 167000km rida dabar jau (buvo nupirka su ~150). Nesukta rida, biski siknon gavus buvo. Matyt ne vien del to menko dauzimo vokietis ja pardave, matyt bliatsvos ir bavarai nesugebejo nustatyt.

Edited by Laimonas, 2013 November 13 - 08:23.

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#7 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • posts 1,178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Posted 2013 November 13 - 10:54

3FZ variklis geriau, nėra visų šitų hemarojų.
  • 0

#8 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • posts 1,751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Posted 2013 November 13 - 11:21

siulau apzet pliuso minuso laidus ne tik apie ryciaga, bet ir apie varikli/pagalves aplamai...nes buvo toks atvejis, kad imetus pirma begi, visai kitam variklio gale nei ryciagas, uzsitrumpindavo pliusas i korpusa, del ko uzgesdavo motoras...beda buvo su fiatuku, ne su pezu, bet gal sakau ir pas jus kur trumpina imetus pirma begi, kai variklis suvibruoja...nes tas fiatas identiskai elgdavos, kai trumpas budavo..sutvarkius laida bedos nebeliko..dar sitiem citramonam buna trumpina audio stiprintuvas, tai kartais anas sukuria trukdzius variklio valdymui ir del to gesineja, tokiu stiprintuvu esu gal pora pakeites del minetos priezasties...tai galima ji atjungus pabandyt pavaziuot, zet ar yra pokyciu, jei ne reiskia stiprintuvas nekaltas..aplinka kalta.:D

Edited by pauliusj, 2013 November 13 - 11:27.

  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#9 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2013 November 13 - 12:10

Del trumpo tai man pirma mintis ir buvo, ieskojau aisku toje zonoje kur ryciagas, greiciu deze... Bet neatmestinas variantas... tik va kur :/
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#10 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • posts 1,751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Posted 2013 November 13 - 13:25

zek laidus storus, akumas/starteris/generas...
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#11 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2013 November 13 - 16:07

Siaip as kaip inzinierius elektronikos/informatikos suprantu tik viena dalyka. Jei yra trumpas tai jis buna visada - ar variklis KARSTAS, ar SALTAS, nebent dregmes atsiranda ir ji dingsta labai jau greit uzkurtam motorui per kokias 2 minutes (kas neitiketina). O man kaip minejau GESIMAS buna TIK SALTAM. Dabar susimasciau, viska as tikrinau, esme tokia, kad netikrinau tos oro pompos, o ji veikia tik kai motoras saltas, GAL BUT kazkur nuteka pliusas kai jungiu pavara pirma ir taip uzgesinamas motoras... Arba dar kazkoks agregatas dirba kol variklis saltas... Na kaip pvz LAMBDA pakaitinimas, bet del lamda mestu klaida... Dar ideju kas veikia saltam motorui o karstam ne?

Edited by Laimonas, 2013 November 13 - 16:08.

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#12 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • posts 2,114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Posted 2013 November 13 - 16:14

Siaip as kaip inzinierius elektronikos/informatikos suprantu tik viena dalyka. Jei yra trumpas tai jis buna visada - ar variklis KARSTAS, ar SALTAS, nebent dregmes atsiranda ir ji dingsta labai jau greit uzkurtam motorui per kokias 2 minutes (kas neitiketina). O man kaip minejau GESIMAS buna TIK SALTAM.

Dabar susimasciau, viska as tikrinau, esme tokia, kad netikrinau tos oro pompos, o ji veikia tik kai motoras saltas, GAL BUT kazkur nuteka pliusas kai jungiu pavara pirma ir taip uzgesinamas motoras... Arba dar kazkoks agregatas dirba kol variklis saltas... Na kaip pvz LAMBDA pakaitinimas, bet del lamda mestu klaida...

Dar ideju kas veikia saltam motorui o karstam ne?

sugedes lambdos pakaitinimas neturetu gesint :) nes tokiu atveju tik duomenys netikslus ir diagnostinis kompas klaida rodytu. Abejoju kad mashina toki gedima pati diagnozuotu.
  • 0

#13 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2013 November 13 - 16:42

Siaip as kaip inzinierius elektronikos/informatikos suprantu tik viena dalyka. Jei yra trumpas tai jis buna visada - ar variklis KARSTAS, ar SALTAS, nebent dregmes atsiranda ir ji dingsta labai jau greit uzkurtam motorui per kokias 2 minutes (kas neitiketina). O man kaip minejau GESIMAS buna TIK SALTAM.

Dabar susimasciau, viska as tikrinau, esme tokia, kad netikrinau tos oro pompos, o ji veikia tik kai motoras saltas, GAL BUT kazkur nuteka pliusas kai jungiu pavara pirma ir taip uzgesinamas motoras... Arba dar kazkoks agregatas dirba kol variklis saltas... Na kaip pvz LAMBDA pakaitinimas, bet del lamda mestu klaida...

Dar ideju kas veikia saltam motorui o karstam ne?

sugedes lambdos pakaitinimas neturetu gesint :) nes tokiu atveju tik duomenys netikslus ir diagnostinis kompas klaida rodytu. Abejoju kad mashina toki gedima pati diagnozuotu.

Ne taip supratai mane :) As kalbu apie tai, KUR PASIDUODA +12V kai masina salta ir kur jo nebera kai masina silta, supratai mane? Ta prasme kur gali buti trumpas kai masina salta.

2 variantus zinau:

1. LAMBDA pakaitinimas (veikia iki tam tikro temperaturos arba tam tikra numatyt laika);
2. Papildomo paputimo oro pompa.

Abu jie atjungia 12V kai variklis bent kiek pasyla. Tik turejau omenyje ar nenusisneketu lamda parodymai tuo metu kai sutrumpina... Bet dabar kibiksht ir dingsta srove visai i jas. Aisku cia tik pamastymas.

Edited by Laimonas, 2013 November 13 - 16:44.

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#14 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • posts 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Posted 2013 November 13 - 17:07

Nu bet tai jeigu trumpintu tik šaltai, auto tai prie ko čia bėgio ijungimas tada..... iškarto trumpintu, nes gi lamda kaitinimas tai isijungia ne tada kai pavaru svirti ijungi i 1 begi.
  • 0

#15 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2013 November 13 - 17:23

Siaip as kaip inzinierius elektronikos/informatikos suprantu tik viena dalyka. Jei yra trumpas tai jis buna visada - ar variklis KARSTAS, ar SALTAS, nebent dregmes atsiranda ir ji dingsta labai jau greit uzkurtam motorui per kokias 2 minutes (kas neitiketina). O man kaip minejau GESIMAS buna TIK SALTAM.

Dabar susimasciau, viska as tikrinau, esme tokia, kad netikrinau tos oro pompos, o ji veikia tik kai motoras saltas, GAL BUT kazkur nuteka pliusas kai jungiu pavara pirma ir taip uzgesinamas motoras... Arba dar kazkoks agregatas dirba kol variklis saltas... Na kaip pvz LAMBDA pakaitinimas, bet del lamda mestu klaida...

Dar ideju kas veikia saltam motorui o karstam ne?

Sveikas,Laimonai. Labai įdomus dalykėlis tau nutiko. Jei trumpintų,turėtų saugiklis sudegti. Jeigu nesudega, tikėtina,kad :
1.Saugiklio nominalas ženkliai viršytas,tada trumpinimo metu įtampa krenta žemiaiu kritinės ribos,kompas gesina auto. Kodėl tik šaltas? Tikėtina,kad šioje grandinėje esant šaltam varikliui yra papildomi vartotojai.
2. Galimas ir kitas variantas,kaip kad nekokybiška masė.Vėl gi ,padidėjus vartojamai srovei,didės ir nuostoliai dėl blogo kontakto. Ką apie tai mąsto kompas,- tik jam vienam žinoma. (Iš patirties : remontavau kadaise vieną mersiuką,- šaltam degdavo nekraunamo akumo lempa.10 min pabirbia ir viskas gerai. Viską ištikrinau,tabletę pakeičiau,įtampą matuoju-viskas OK....Tik masę matuodamas ant generatoriaus pasikabinęs buvau. Kai perkabinau kitur-pritrūko poros voltų.Pasirodo buvo blogas kontaktas tarp generatoriaus ir variklio korpuso.O tokie rimti varžtai buvo prisukti.)
Pasitikrinti ar netrumpina tokie dalykai kaip liambda ar ta oro pompikė paprasta. Atjunk velniop ir tiek žinių. Liambda šalta vis tiek neveikia,be pompikės motoriukas irgi išgyvens. Pačiam motoriukui juk tiek ir tereikia. Siurbliukas,degimas,keli davikliai. O atbulinės eigos daviklis išorėje ar dėžės viduje? Gar ir jį atjunk jei priėjimas geras.Dėl šventos ramybės. Beje,o ką kompas galvoja,kai lieka įjungtas atbulinis elektriškai o faktiškai yra įkrušta pirma pavara? Kažkur pas rusus esu skaitęs lyg ir apie tojotą,kad stringa datčikas dėžėje tai ir kitos pavaros neveikia.

Edited by gau173, 2013 November 13 - 17:28.

  • 0

#16 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2013 November 13 - 21:04

Matai, jei trumpina kur i VAN grandine (o trumpina vos vos, bet uztenka kad isjungtu ipurskima ar babina) tai jokio saugiklio nenukirs, juolab pareina viskas is ECU. Jis jau kai uzsitrumpins tai nei saugikliai nepades. LAMDA zondas ir saltam varikliui dirba. VISADA. Jam tik papildomai ijungiamas pakaitinimo elementas kad gautu-apgautu "ikaitusios sistemos" parodymus. Tam ir yra pakaitinimas. Taigi, mano prielaida jei 12V pasiduoda i pakaitinima (kol ismetimo sistema pati ikaista) ir jei tada ijungiamas pirma begis kazkas uzsitrumpina su MASE ir taip isjungiamas ipurskimas (purkstukai). Ziuresiu trosus dar karta bei svirtis. Manau tikrai bus vienas is situ (nes pagal schemas daugiau niekur ir negali but, kadangi kalba apie salta varikli ir apie 1 begi): 1. Lamda +12V pakaitinimo kazkur i minusa pasiduoda; 2. Papildomo oro padavimo pomos +12V kazkur i minusa duodas. Dekui gau173 uz papildomas mintis :beer: bet realiai as jau visus dacikus islupes ir atjunges buvau, buvau ir pompa atjunges - jokios itakos. Meginsiu su lamda laidynu ir pompos laidynu dar knistis... Prasysiu kad uosvis judintu begio ryciaga gal uzmatysiu kur kliuva kai busiu issiardes...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#17 tamtaram

tamtaram
  • Senbuviai
  • posts 245
  • Automobilis:PEUGEOT-405 MADE IR FRANCE

Posted 2013 November 13 - 21:23

Reiktu eant galimybei pasijungti "scope" ir stebeti davikliu parodymus ivairiais variklio darbo rezimais.
  • 0

#18 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2013 November 14 - 09:30

Na ka... visgi pasitvirtino mano speliones. Ir kaip as anksciau nepastebejau :doh: Greiciausia todel, jog per giliai kapstau visada :blink:

O buvo viskas vyko taip:

Kai masina salta, isijungia LAMDA pakaitinimas, tuo metu masina ir gesdavo kai jungdavau PIRMA begi. Pirma todel, jog daugiausiai atsilenkia tada begio ALKUNE. t.y. didziausia eiga. O tuo metu kai jinai atsilenkusi iki galo, tiesiai kliuva uz pirmojo LAMDA zondo laidu... Taip pasizeide izoliacija. Ko pasekoje uzsitrumpina (alkune tai gelezine ir sujungta su deze "-") grandine kurioje yra ir purkstukai benzo, o jie tiesiogiai gauna signala is ECU, uzsitrumpinus atjungiami purkstukai... todel ir gesta :wh:

ACIU DIDELIS DUJININKAMS, rupuziokai savo laidus prasivede i pravodke ir paliko laidus belekaip sumestus, nepagalvoje jog ta alkune vaiksto... nu zodziu isdraske laikklius ir "uztrauktuka" vapse ne ftiemu pakabino, turejo but visas laidynas arciau bloko pritemtas. Tas gesimas todel ne is karto ir pasireiske po duju dejimo, nes uztruko kazkiek laiko "PRASIZULINT" laidams... Zodziu atbularankiu darbas. Dujas dejo KLP, po desine nusukimas vazuojant Palangos plentu netoli "fotiko".

Cia VIDEO pasiskaninimui.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#19 RaspingMetaL

RaspingMetaL
  • Senbuviai
  • posts 109
  • Vieta:Kur Geležinis Vilkas staug
  • Automobilis:Citroën BX GTi 1.9 / Peugeot 205XS 1.4

Posted 2013 November 18 - 00:46

Jo, nepavydžiu Laimonui. Ne, nu gi buvo 89 proc. meistrelių Perestuchinų LT :fool:, tai toks pats procentas, manau, ir liks iki kokių 1 933 333 333 metų kol mūs planetą Saulė iškepins ...

Edited by RaspingMetaL, 2013 November 18 - 00:47.

  • 0
Jei pedalai spaudomi buratino - lai anas meldžiasi, kad Papa Karlo anrtą gyvenimą išdrožtų




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users