2.0 RFN variklis uzgesta
#1
Parašyta 2013 lapkričio 12 - 14:35
Pasiduodu jau... esu jau isardes ten viska kas po kapotu... Niekas niekur itarimo net nesukele... Jokie laidai neprasitryne... Gal kam yra taip buve?
o cia VIDEO:
YOUTUBE
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#2
Parašyta 2013 lapkričio 12 - 16:54
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#3
Parašyta 2013 lapkričio 12 - 17:37
Eddy, patikek elektronika man labai nesvetima... as ta cepelina visa isardes del tos bedos buvau.... nu zinok niekur jokkiu laidu nera nei prie nei aplink tai kas susije su begiu ryciagu ar tuo trosu... beda tik su pirma pavara.Ar aplink ryciaga po apdaila salia tikrai jokiu davikliu nera kuris matytu pavaru judesi ? Ar negali buti kokia nors signalizacijos apsauga bludijanti ? Mistinis dalykas, bet daugiau cia nieko but negali.. kaip imanoma jog masina matytu kuri pavara musama.. nebent tas daviklis dezeje i smagrati ziurintis saibom eina, pajunta koki variklio prislopima imusus pavara o su kitom pavarom tas pats ?
P.S. nera jokios alarmos nei gamyklines nei kokios kitokios. Na bet ir simtomai visai kitokie.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 lapkričio 12 - 17:38
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#4
Parašyta 2013 lapkričio 12 - 20:41
#5
Parašyta 2013 lapkričio 13 - 00:07
tas pats velnias pas mane, tik dar priedo, kad sunkiai kuriasi ryte, bet megsta ir uzgesti siek tiek gazo padavus saltai ant benzo...Pas mane uzgesimas yra saltai ryte kartais arba pastovejusiai siltai. Uztenka tik "gaza" paliesti ir uzgesta. (ew10j4 100kw RFN) Ir jau taip 2 metus vargstu. apsukas laiko dirba gerai . Kartais saudo staigiau numynus pedala, neima normaliai apsuku tiek benzu tiek duomis. Gal kur "provodke" luzus pas tave? Kai jungi pavara, susijudina variklis tiek ir tereikia ?
nerandu galu daugiau nei puse metu.
motoras RFN 100kw (tas pats)
o beje sitam motore turi buti tepalo temperaturos daviklis?
#6
Parašyta 2013 lapkričio 13 - 08:21
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 lapkričio 13 - 08:23
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#7
Parašyta 2013 lapkričio 13 - 10:54
#8
Parašyta 2013 lapkričio 13 - 11:21
Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2013 lapkričio 13 - 11:27
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#9
Parašyta 2013 lapkričio 13 - 12:10
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#10
Parašyta 2013 lapkričio 13 - 13:25
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#11
Parašyta 2013 lapkričio 13 - 16:07
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 lapkričio 13 - 16:08
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#12
Parašyta 2013 lapkričio 13 - 16:14
sugedes lambdos pakaitinimas neturetu gesint nes tokiu atveju tik duomenys netikslus ir diagnostinis kompas klaida rodytu. Abejoju kad mashina toki gedima pati diagnozuotu.Siaip as kaip inzinierius elektronikos/informatikos suprantu tik viena dalyka. Jei yra trumpas tai jis buna visada - ar variklis KARSTAS, ar SALTAS, nebent dregmes atsiranda ir ji dingsta labai jau greit uzkurtam motorui per kokias 2 minutes (kas neitiketina). O man kaip minejau GESIMAS buna TIK SALTAM.
Dabar susimasciau, viska as tikrinau, esme tokia, kad netikrinau tos oro pompos, o ji veikia tik kai motoras saltas, GAL BUT kazkur nuteka pliusas kai jungiu pavara pirma ir taip uzgesinamas motoras... Arba dar kazkoks agregatas dirba kol variklis saltas... Na kaip pvz LAMBDA pakaitinimas, bet del lamda mestu klaida...
Dar ideju kas veikia saltam motorui o karstam ne?
#13
Parašyta 2013 lapkričio 13 - 16:42
Ne taip supratai mane As kalbu apie tai, KUR PASIDUODA +12V kai masina salta ir kur jo nebera kai masina silta, supratai mane? Ta prasme kur gali buti trumpas kai masina salta.sugedes lambdos pakaitinimas neturetu gesint nes tokiu atveju tik duomenys netikslus ir diagnostinis kompas klaida rodytu. Abejoju kad mashina toki gedima pati diagnozuotu.Siaip as kaip inzinierius elektronikos/informatikos suprantu tik viena dalyka. Jei yra trumpas tai jis buna visada - ar variklis KARSTAS, ar SALTAS, nebent dregmes atsiranda ir ji dingsta labai jau greit uzkurtam motorui per kokias 2 minutes (kas neitiketina). O man kaip minejau GESIMAS buna TIK SALTAM.
Dabar susimasciau, viska as tikrinau, esme tokia, kad netikrinau tos oro pompos, o ji veikia tik kai motoras saltas, GAL BUT kazkur nuteka pliusas kai jungiu pavara pirma ir taip uzgesinamas motoras... Arba dar kazkoks agregatas dirba kol variklis saltas... Na kaip pvz LAMBDA pakaitinimas, bet del lamda mestu klaida...
Dar ideju kas veikia saltam motorui o karstam ne?
2 variantus zinau:
1. LAMBDA pakaitinimas (veikia iki tam tikro temperaturos arba tam tikra numatyt laika);
2. Papildomo paputimo oro pompa.
Abu jie atjungia 12V kai variklis bent kiek pasyla. Tik turejau omenyje ar nenusisneketu lamda parodymai tuo metu kai sutrumpina... Bet dabar kibiksht ir dingsta srove visai i jas. Aisku cia tik pamastymas.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 lapkričio 13 - 16:44
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#14
Parašyta 2013 lapkričio 13 - 17:07
#15
Parašyta 2013 lapkričio 13 - 17:23
Sveikas,Laimonai. Labai įdomus dalykėlis tau nutiko. Jei trumpintų,turėtų saugiklis sudegti. Jeigu nesudega, tikėtina,kad :Siaip as kaip inzinierius elektronikos/informatikos suprantu tik viena dalyka. Jei yra trumpas tai jis buna visada - ar variklis KARSTAS, ar SALTAS, nebent dregmes atsiranda ir ji dingsta labai jau greit uzkurtam motorui per kokias 2 minutes (kas neitiketina). O man kaip minejau GESIMAS buna TIK SALTAM.
Dabar susimasciau, viska as tikrinau, esme tokia, kad netikrinau tos oro pompos, o ji veikia tik kai motoras saltas, GAL BUT kazkur nuteka pliusas kai jungiu pavara pirma ir taip uzgesinamas motoras... Arba dar kazkoks agregatas dirba kol variklis saltas... Na kaip pvz LAMBDA pakaitinimas, bet del lamda mestu klaida...
Dar ideju kas veikia saltam motorui o karstam ne?
1.Saugiklio nominalas ženkliai viršytas,tada trumpinimo metu įtampa krenta žemiaiu kritinės ribos,kompas gesina auto. Kodėl tik šaltas? Tikėtina,kad šioje grandinėje esant šaltam varikliui yra papildomi vartotojai.
2. Galimas ir kitas variantas,kaip kad nekokybiška masė.Vėl gi ,padidėjus vartojamai srovei,didės ir nuostoliai dėl blogo kontakto. Ką apie tai mąsto kompas,- tik jam vienam žinoma. (Iš patirties : remontavau kadaise vieną mersiuką,- šaltam degdavo nekraunamo akumo lempa.10 min pabirbia ir viskas gerai. Viską ištikrinau,tabletę pakeičiau,įtampą matuoju-viskas OK....Tik masę matuodamas ant generatoriaus pasikabinęs buvau. Kai perkabinau kitur-pritrūko poros voltų.Pasirodo buvo blogas kontaktas tarp generatoriaus ir variklio korpuso.O tokie rimti varžtai buvo prisukti.)
Pasitikrinti ar netrumpina tokie dalykai kaip liambda ar ta oro pompikė paprasta. Atjunk velniop ir tiek žinių. Liambda šalta vis tiek neveikia,be pompikės motoriukas irgi išgyvens. Pačiam motoriukui juk tiek ir tereikia. Siurbliukas,degimas,keli davikliai. O atbulinės eigos daviklis išorėje ar dėžės viduje? Gar ir jį atjunk jei priėjimas geras.Dėl šventos ramybės. Beje,o ką kompas galvoja,kai lieka įjungtas atbulinis elektriškai o faktiškai yra įkrušta pirma pavara? Kažkur pas rusus esu skaitęs lyg ir apie tojotą,kad stringa datčikas dėžėje tai ir kitos pavaros neveikia.
Šį pranešimą redagavo gau173: 2013 lapkričio 13 - 17:28
#16
Parašyta 2013 lapkričio 13 - 21:04
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#17
Parašyta 2013 lapkričio 13 - 21:23
#18
Parašyta 2013 lapkričio 14 - 09:30
O buvo viskas vyko taip:
Kai masina salta, isijungia LAMDA pakaitinimas, tuo metu masina ir gesdavo kai jungdavau PIRMA begi. Pirma todel, jog daugiausiai atsilenkia tada begio ALKUNE. t.y. didziausia eiga. O tuo metu kai jinai atsilenkusi iki galo, tiesiai kliuva uz pirmojo LAMDA zondo laidu... Taip pasizeide izoliacija. Ko pasekoje uzsitrumpina (alkune tai gelezine ir sujungta su deze "-") grandine kurioje yra ir purkstukai benzo, o jie tiesiogiai gauna signala is ECU, uzsitrumpinus atjungiami purkstukai... todel ir gesta
ACIU DIDELIS DUJININKAMS, rupuziokai savo laidus prasivede i pravodke ir paliko laidus belekaip sumestus, nepagalvoje jog ta alkune vaiksto... nu zodziu isdraske laikklius ir "uztrauktuka" vapse ne ftiemu pakabino, turejo but visas laidynas arciau bloko pritemtas. Tas gesimas todel ne is karto ir pasireiske po duju dejimo, nes uztruko kazkiek laiko "PRASIZULINT" laidams... Zodziu atbularankiu darbas. Dujas dejo KLP, po desine nusukimas vazuojant Palangos plentu netoli "fotiko".
Cia VIDEO pasiskaninimui.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#19
Parašyta 2013 lapkričio 18 - 00:46
Šį pranešimą redagavo RaspingMetaL: 2013 lapkričio 18 - 00:47
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0