
307 2.0 hdi kurimasis
#21
Parašyta 2013 gruodžio 12 - 14:31
#22
Parašyta 2014 sausio 16 - 19:10

#23
Parašyta 2014 sausio 16 - 21:01
Stovėdamas laisva pavara HDi variklis siurbia gal 0,8L/h, o senasis XUD TD gal 1,2L/h. Kai apsukos abiejų tie patys 800rpm.man tai ryte per pastaruosius salcius kuriasi puikiai. bet dumyt dumija, kol nepasyla iki normalios temperaturos. dumas labiau pilksvas. ir aplamai man kazko keistokai ilgai syla variklis iki 80'. kaip snd ryte 15 min stovejo uzvesta ir tada tik pavaziavus apie 3 km pradejo kilti rodykle. ar pas jus taip pat p307 2.0 80kw taip ilgai syla? turejau 306 1.9td kitaip buvo.
?
Aiškus reikalas, ar tęsti toliau? Dėdė su HDi išvis keikiasi, nes per šalčius jis dirba su mašina darbą, kurio esmė yra užvesti mašiną, nuvažiuoti kelis km, ten šį tą padaryti gal kokias 5-10min, tuomet vėl nuvažiuoti kelis km ir t.t. Variklis darbinės temperatūros nepasiekia išvis ir nuolat automobily šalta. Sakiau jam, kad perkant tokių metų, imk benzas/dujos, nes dabar jau benzas labiau agrarinė mašina patapo...

Pakaitinimo žvakių antifrizui pas jį nėra, elektrinio pečiuko irgi, bet buvo ir tokių modifikacijų gi.
XUD dyzeliai išvis greit šyla, lyginant net ir su kitais senais dyzeliais.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 sausio 16 - 21:02
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#24
Parašyta 2014 sausio 16 - 22:02
na bent 406 2.0hdi 80kw, tai lyg ir stovi ausinimo skyscio pasildymas kazkoks, nes uzvedu masina ir po poros minuciu jau silta ora pucia i salona:) Dabar kai atsalo lauke (kasdien i darba po 8km vaziuoju), tai siltas oras pradeda pust i salona po kokiu 5min, nuvaziuoju kilometra ir silta viduj. o variklis pasiekia darbine 90 laipsniu tempratura tik po 6-7km atstumo. aisku vaziuojant beveik tiesioji be sviesoforu:)Stovėdamas laisva pavara HDi variklis siurbia gal 0,8L/h, o senasis XUD TD gal 1,2L/h. Kai apsukos abiejų tie patys 800rpm.man tai ryte per pastaruosius salcius kuriasi puikiai. bet dumyt dumija, kol nepasyla iki normalios temperaturos. dumas labiau pilksvas. ir aplamai man kazko keistokai ilgai syla variklis iki 80'. kaip snd ryte 15 min stovejo uzvesta ir tada tik pavaziavus apie 3 km pradejo kilti rodykle. ar pas jus taip pat p307 2.0 80kw taip ilgai syla? turejau 306 1.9td kitaip buvo.
?
Aiškus reikalas, ar tęsti toliau? Dėdė su HDi išvis keikiasi, nes per šalčius jis dirba su mašina darbą, kurio esmė yra užvesti mašiną, nuvažiuoti kelis km, ten šį tą padaryti gal kokias 5-10min, tuomet vėl nuvažiuoti kelis km ir t.t. Variklis darbinės temperatūros nepasiekia išvis ir nuolat automobily šalta. Sakiau jam, kad perkant tokių metų, imk benzas/dujos, nes dabar jau benzas labiau agrarinė mašina patapo...![]()
Pakaitinimo žvakių antifrizui pas jį nėra, elektrinio pečiuko irgi, bet buvo ir tokių modifikacijų gi.
XUD dyzeliai išvis greit šyla, lyginant net ir su kitais senais dyzeliais.
#25
Parašyta 2014 sausio 16 - 22:24
#26
Parašyta 2014 sausio 16 - 22:33

#27
Parašyta 2014 sausio 17 - 00:47
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#28
Parašyta 2014 sausio 17 - 11:03
#29
Parašyta 2014 sausio 17 - 11:51
Normalu, naujom masinom is salono taip pat buna pasipurto. Dyzelis gi, ne benzinasMan siandien prie didesnio salcio idomiai uzsikure. Uzsikurt uzsikuria iskarto, bet kai uzsikuria, toks vaizdas kad keliata sekundziu variklis padreba, o poto normaliai. Cia normalu ar jau kazkas negerai?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#30
Parašyta 2014 sausio 17 - 12:01
Tai gerai, o jau pergyvenau, kad jau koki purkstukai ar dar kokie velniai blogaiNormalu, naujom masinom is salono taip pat buna pasipurto. Dyzelis gi, ne benzinas

#31
Parašyta 2014 sausio 17 - 12:32
#32
Parašyta 2014 sausio 17 - 12:39
#33
Parašyta 2014 sausio 17 - 12:53
Nu siaip apsiles apie 75-80C (daugiau man jis nesyla) jis taip daugiau ryja. Nu lauksiu kol atsils ir paziuresiu ar vel mazai ryjaKol saltas variklis, taip, tai normalu. O ir siaip, prie -10 dyzelis jau tikrai daugiau naudos kuro, nes vistik jis LABAI greitai vesta.

#34
Parašyta 2014 sausio 17 - 14:28
Yra pora rusiu termostartu, vieni prie 89 atsidaro kiti prie 79, kazkas panasaus. Siauries ir pietu salims. Taigi perkant pasirinkti vertetu 89C.Nu siaip apsiles apie 75-80C (daugiau man jis nesyla) jis taip daugiau ryja. Nu lauksiu kol atsils ir paziuresiu ar vel mazai ryja
O siaip kokia norm variklio temp turi but? Gal cia termostatas pagedes biski
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#35
Parašyta 2014 sausio 17 - 14:30
Šį pranešimą redagavo kokonas: 2014 sausio 17 - 14:30
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#36
Parašyta 2014 sausio 17 - 14:39
Priklauso nuo variklio. Pas sena 2.0 80kw pas mane (paga davikli) nepakildavo auksciau 79, su 2.2 - pastoviai 90.termostatai pas hdi yra 83-84 laipsniu atsidarymo temperaturos
#37
Parašyta 2014 sausio 17 - 15:06
#38
Parašyta 2014 sausio 17 - 15:31
Ant jo pačio tiktai rašo, reikia išimt arba bent nusiimt dangtelį (jei pasiseks ir ant matomos pusės bus parašyta. Patikrinimo būdas patikimiausias - ant viryklės virti puode, įmerkus tikslų termometrą, ir žiūrėti gyvai, kada sudirba.nu pas mane 1.6Hdi 80kw, o siaip kaip butu galima patikrint prie kiek atsidaro termostatas? gal parasyta kur nors prie jo ?
Nes pagal skydelį tai beleką parodyt gali, ten kokia 5C paklaida tikrai galima, juk ne laboratorinė įranga.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#39
Parašyta 2014 sausio 17 - 19:34
#40
Parašyta 2014 sausio 17 - 20:59


Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0