Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P406 dyzelis sunkiai kuriasi, dingsta trauka,gęst


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 2

#1 Narysx

Narysx
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 41
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2013 gruodžio 11 - 12:57

Sveki, pežukas pirmą kartą užsikuria normaliai, pavažiavus 5 metrus (pirma - antra pavara), dingsta trauka, šiek tiek parieda ir užgęsta. Tada jau labai sunkiai užsikuria, bet užsikūrus vel pavažiuoja 5 metrus ir tada tas pats... Variklis buvo gavęs vandens, bet tai jau buvo prieš puse metų. Prieš porą sav. variau į servisą diagnostikai, sakė, kad variklis "jau į pabaigą". Ar šitie bajeriai tikrai dėl variklio, ar gali būti kita priežastis? Noriu pasitvarkyt ir dar atvažinėt kelis mėnesius, mirtinai reikia, nes kol kas nėra pinigų naujai mašinai... Gal tiesiog kur nors kuro nepaduoda, ar kokia kita problema? Ar gali būti dėl to, jog kuro filtre vandens vis dar yra...? Padėkit, labai reikia pagalbos, ačiū :)
  • 0

#2 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 gruodžio 11 - 13:31

pirma patikrink ar nera kazkur nesandarumu kuro sistemoj.tada pasikeisk kuro filtra, ji keisdamas butinai isvalyk jo dezute graziai..tada bandyk kas ir kaip..siaip jei butu hidrosmugis motorui, tai labiau tiketina, kad nedirbtu iskart, o ne kazkiek pavaziavus..ar dumina?kokios spalvos dumai, jei dumina?
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2013 gruodžio 11 - 17:25

Panašiausia į orą, patenkantį į kuro sistemą, arba mirtinai užsikimšusį kuro filtrą, kaip ir sako Paulius. Arba jei tai buvo vakar - pašalusį vasarinį ar rusišką kurą ir dėl sutirštėjimo taip pat nepraeinantį per sucukrėjusį užsiparafinavusį seną filtrą (nes normaliai su vasariniu kuru vargais negalais, bet kuriasi ir prie -20-25, ir net važiuoja normaliai). Dėl to pačio filtro užsikimšimo užsivakuumuotų ir tada irgi orą sriaubti gali. Nieko ypatingo, bet truputį darbo paieškoms gali užimti. Beveik garantuoju, kad nuo šlangelės, einančios iš bako, pastačius VW paprastą dviejų vamzdelių filtrą ir guminę kriaušę (rankinį siurblį) viskas būtų gerai (jei tik pats sietelis bake neužsikimšęs), o jei tik porai mėnesių - tai tokia investicija laiko atžvilgiu gal net geriausia. Nors ir ne pigiausia (apie 50Lt), bet kai mažai norisi važiuot - kartais geriau įkišt babkių, negu savo brangaus laiko taisant tai, ko nebenaudosi. Dėl švaros filtro dėželėj, jei ten tik porai mėnesių tikrai - nevark valydamas iki smulkiausios dulkelės, nes čia ne HDi - šitie siurbliai valgo viską. Na , aišku, tik didelių gabalų ir kakių geriau nepalikt ^_^

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2013 gruodžio 11 - 17:27

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0