Jeigu leisite įsikišiu.Siūlau apsilankyt Žibinte. P508 tikrai ne geriausia kokybė salono klasėje,bet bent jau vidurineje konsoleje lieciant plastika nera traskesiu pigios plastmases,kaip ir tarkim liecisnt dureliu apmusalus.
Metus laiko turiu i40.
Kas man nepatiko:
1) valytuvų valymo zona- keleivio valytuvas užsiverčia lygiai iki akių zonos, žiurint į kelią, dėl ko silpnėja matomumas- šioje vietoje lieka ruožai.
2) kondiškės valdymo blokas- lemputes nakti dega per ryškiai ir tai erzina.
3) noretusi mazesniu apsuku- ant 100 lygiai 2000, manau galėjo truputi aukstesnius begius padaryti, nes jegos tikrai pakanka.
Daugiau neturiu jokiu priekaištų ir jei tektu pirkti vėl, rinkčiaus tą patį, nes nematau tikslo permokėti- mokėjau 62 KLt, kai konkurentu kainos (tame tarpe ir peugeot) tokios komplektacijos prasideda bent nuo 75, -kaip Aroone minėjo i40 yra galinės šildomos sėdynės (čia ne opcija dyzeliui), valytuvų šildymo zona, taip pat START-STOP sistema, bluetooth, greičio palaikymas ir daug kitu smagių dalyku (pvz. maksimalus sukimo momentas nuo 1250 aps./min), kuriuos konkurentais siūlo už bent 75 KLt. Tarp kitko ir garantija 5 metai be ribos, kas šį tą sako. bent jau man pardavėjas teigė, kad yra Lietuvoje nuriedejusiu po 300000 km., su motoro skyriumi problemų nerasta.
Čia ne reklama, tik manau nereikia vienu tik aukštinti o kitu peikti, nes visi su trukumais ir privalumais.
PS. nelyginu su 508, tačiau važinėjau su 406, ir žinau jo keliamas problemas.