Tai viskas gerai, tik tokiu oru geriau su džiovinimu, sausinimu ir viskuo kitkuo, kas įmanoma, kad nubėgtų ir nudžiūtų
Naujasis Francių šeimos narys
#601
Parašyta 2018 vasario 26 - 02:15
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#602
Parašyta 2018 vasario 26 - 09:29
Na neveltui BMW motoru resursai patys maziausi...
Tikrai taip, visi mažalitražiai BMW dyzeliai (iki 3l) ir benzai (iki 2,5l) buvo gaminami pigiai, nes yra rinka tokiems dalykams. Ne žoliapjovėms skirti bmw varikliai jau yra kitas reikalas
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#603
Parašyta 2018 vasario 26 - 12:12
oooo matau, kur plauta. geri vyrai ten dirba ir kokybė gera turėtų būti
1998m. Fiat Auto-Roller 3 1.9 TD
2008m. Citroen C4 GP 1.6 HDi "cepelinas"
2006m. Citroen C6 2.7 HDi
2007m. Citroen C6 2.7 HDi
#604
Parašyta 2018 vasario 26 - 15:56
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#605
Parašyta 2018 gegužės 26 - 18:28
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#606
Parašyta 2019 rugpjūčio 12 - 23:33
Nebedaug liko iki metu Lietuvoje sukakties Peugeot 508, ta proga padovanojau jam dovana- autonomini sildytuva. Tikiuosi viskas veiks gerai, kol kas servisiuko darbu kokybe nesu visiskai patenkintas ( dar neradau serviselio geresnio uz oficialu atstova, kuris taip pagarbiai ziuretu i kliento masina ), laikas parodys kas kaip.
Bachurelis,kuris montavo viska,is pradziu labai blogai atsiliepe apie Peugeot,aisku jis naujesnio kaip 307 ir neciupinejo,su juo sutikau,kad 7 klase ir man yra Peugeot geda Na anot jo uz BMW nera geriau, bet man nebuvo nei biskuti keista,kad atiduodant man masina jis buvo nustebes, kad toks gali buti PEUGEOT!
Jau išlindo, beveik penkiems metams praėjus.
Naujajam savininkui dingo salono ventiliatorius.
Maitinimai iki ežio ateina, sujungus tiesiai - ventiliatorius pučia super. Kompukai klimato genda itin retai, o ekranėlis kažką rodo, tad signalas žadinimo iki ežio turėtų ateit, tad bandom aklai įdėt kitą ežį, nes taip paprasčiausia. Tingėjau tiesiog ieškot LEDo, kad tikrint. Nepadeda. Gerai, atsinešam Diagboxą ir bandom prisijungt. Nesiungia prie klimato kompuko. Kilo mintis, kad gal ekranėlis rodo ir be maitinimo, nes gal tai atskiras vienetas, arba gal, kaip būna, klimato kompukui yra keli maitinimai, tarkim vienas atminčiai ir loginėms funkcijoms, o kitas visokiems varikliukų, sklendžių ir pūtiko valdymui. Pasidaro aišku, kad bus laidų magija arba gedęs kompukas, bet greičiausiai laidų magija.
Atsidarius plastmases po vairu - nieko nuostabaus. Laidų kūšneriūnai ir suvyniotos ritės sukaišiotos visur (vietoj kad patrumpint Eberspacherio laidus iki reikiamo ilgio, tai juos geriau suvyniot ir apsukt izoliacija bei kažkur užkišt). Prie BSI prieit sunku. Atitraukiu tuos laidynus. Saugiklius su klimato sistema susijusius patikrinu, viskas gerai - ir geri, ir maitinimai juose yra. Atsiardom toliau, laidai Eberspacherio nuvesti kažkur link klimato kontrolės. Kam - visiškai neaišku, nes turint schemas, buvo galima pasijungti tiesiai nuo BSI laidų, kurie visai čia pat, o ventiliatoriaus valdymą tiesiai šalia ežio, kuris irgi nelabai toli. Išimu klimato kontrolės ir multimedijos valdymo skydelį bei paskui multimedijos įrenginį (patį magą, tik čia jis be mygtukų ir ekranėlio, atskirai) - dar laidų krūvų ir porą relių randu. Visi sujungimai tiesiog apsukti negrabiai izoliacija, apie kažkokį kembriką net nepagalvota, apie kembriką su klijais išvis pasaka būtų. Izoliacija ne medžiaginė, o plastikinė, kuri bijo šilumos, taigi vietomis jau baigia atsivynioti. Laidai beveik visur sulituoti. Beveik.
Dabar apie patį gedimą. Klimato kompiuteriuko maitinimo pliusas perkirptas ir pajungtas per kinietišką relę (gal tokia buvo komplekte, nežinau, bet ji kinietiška, kur svyla, įdėsiu vietoj jos seną gerą PSA originalią G.Cartier, gal iš kokio ZX ar 106). Turbūt dėl to, kad kai jungiamas šildymui ventiliatorius, klimato kompukas nesubludytų, kad ventiliatorius sukasi be jo leidimo. Šalia perkiptas laidas iš kompuko į ventiliatoriaus ežį, kuriuo eina reikalaujamo greičio signalas, tikriausiai PWMu. Tas laidas sujungtas per Eberspacher specialią penkiakontaktę relę, kuri ramybės būsenoj praleidžia tiesiai iš kompuko į ežį, o sužadinta iš Eberspacherio kompuko, siunčia kažkokį reikiamą PWMą į ežį, kad ventiliatorius suktųsi stabiliu nedideliu greičiu. Tai vat ties ta pirmąja kinietiška rele ir sugedo. Ji pati veikia, iki jos jėgos pliusas ateina, bet neišeina. Nes nėra žadinimo pliuso. Minusas yra ir jis pajungtas nuo mago. Žadinimo pliuso laidas galėjo būti irgi pajungtas nuo mago, jei jau taip, bet ne - jis du kartus keičia spalvą, kol galiausiai ateina į BSI ir pajungtas į žalios 16 kontaktų fiškės 8 koją, kurioje tikriausiai kažkoks degimo pliusas turėtų būti. Bet jo ten nėra niekada. Besikuisdamas ir ieškodamas to pliuso dar pamatau, kad vieta, kurioje šildytuvo laidai pralenda iš salono į variklio skyrių, palikta visiškai atvira. Arba pragręžta skylė arba išimtas kamštukas, bet greičiausiai tiesiog kamštukas, nes skylė gana didelė. Ir taip ir palikta ta skylė, tarpas toks, kad galima prakišti pirštą. Palindęs po kapotu randu tą skylę ir patvirtinu, kad ji tikrai tokia, nes matosi ir iš anos pusės, tiesiai po stabdžių pūslę ir po stiklu, vadinasi potencialus vandens patekimo taškas, jei kas kada užsikimš arba dings dugno apsauga.
Ai, o maitinimą į tą kontaktą atradau. Už tą koją atsakingas F13 saugiklis, kuris visai nesusijęs su klimato sistema ir tingėjau net ir gilintis, už ką jis atsakingas, nes mašinoj lyg ir visa kita veikia.
Tai vat taip ir montuojami pas mus tie šildytuvai. Darbo kultūra labai panaši į "montoju signalizacijes, garso sistemas, wabastas, taisau elektronikos gedimus".
Tiesa, pakeliui radau ir dar vieną kliurką. Kas tvarkė pavarų perjungimo svirties apšvietimą, laidus ne sulitavo, o irgi susuko skrutkėm bei kadangi fiškė sulaužyta, tai suklijuota su superklijais taip, kad atjungti jos man nepavyko, teko nukirpti laidus ir teks atgal tvarkingai sulituoti. Kadangi skrutkės tik ant vieno iš dviejų laidų, tai galimai atstovo servisas, jei tvarkė tą apšvietimą, buvo sulitavęs, o šildytuvą montavęs meistras netyčia nutraukė tuos laidus ir tuomet tiesiog susuko.
Nieko aš čia netvarkysiu, nes per daug betvarkės, kad norėtųsi dar visą dieną sėdėt prie tokio projekto, kad perdėt tvarkingai, trumpint laidus ir t.t., o ir laiko nėra, kiti projektai stovi laukia. Apsuksiu normalia medžiagine izoliacija sujungimus, kad nenusinuogintų savaime nuo šilumos artimiausiu metu, sudėsiu viską tvarkingiau ir tiek.
Prasiknisau visą dieną. Bet pučia
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#607
Parašyta 2019 rugpjūčio 13 - 07:59
žiauru.
#608
Parašyta 2019 rugpjūčio 13 - 11:37
Sunku patiketi, kad taip priburta buvo geriausiame P508 ant LT zemeles.
#609
Parašyta 2019 rugpjūčio 13 - 11:57
Francis iškart parašė, kad to kažkokio servisiuko darbu nelabai patenkintas liko ir kad bičelis montavęs buvo su nuomone pežo-gavno, tai turbūt taip ir gaunasi
Ryte kaip visada viskas truputį geriau atrodo, vakare nusiknisus būna jau labai juoda
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#610
Parašyta 2019 rugpjūčio 13 - 12:09
Francis iškart parašė, kad to kažkokio servisiuko darbu nelabai patenkintas liko ir kad bičelis montavęs buvo su nuomone pežo-gavno, tai turbūt taip ir gaunasi
Ryte kaip visada viskas truputį geriau atrodo, vakare nusiknisus būna jau labai juoda
Pritariu, kad tikrai sunku rasti servisa- zmogu kuriuo tikrai gali pasitiketi auto tvarkymo klausimais. As pvz Klaipedoje turiu du zmones, vienas- cia gerai zinomas, kitas- kuris labiau man tvarko, keicia gelezinius reikalus. Nespjaunu ir pats kazka pasidaryti kur zinau, kad neprisidirbsiu.
#611
Parašyta 2019 rugpjūčio 13 - 17:12
Sunku patiketi, kad taip priburta buvo geriausiame P508 ant LT zemeles.
buves geriausias, dabar gali pasidziaugti, kad tavo geresnis ;))
Is tikro žiauru, aišku gaila, kai toki šudą padaro ir dar kažkam perparduodant tas išlenda. Dar žiauru, kad yra žmonių, kurie atrodo džiaugiasi, kad taip nutiko, toks jausmas,kad mano myletam 508 pats kažka prichalturinau ir laiko rele idejau, kadaad mann 4ziemas veiktu ir po pardavimo dar 1metus:)))
Kaip autovici dejo sildytuva, griežtai sakiau tik ne tame servise.
Beje man atrodo du kartus taise man begiu rankenos apsvietima ir abu kart autovici,nesu garantuotas ar pirmas kartas buvo pries ar po sildytuvo dejimo.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2019 rugpjūčio 13 - 17:38
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#612
Parašyta 2019 rugpjūčio 13 - 17:13
Francis iškart parašė, kad to kažkokio servisiuko darbu nelabai patenkintas liko ir kad bičelis montavęs buvo su nuomone pežo-gavno, tai turbūt taip ir gaunasi
Labai geras pastebejimas. Tie kur sako kad peugeot-gavno, tai dazniausiai ir yra butent tie buduliai, kuriu "remontai" is geros masinos padaro gavno..
#613
Parašyta 2019 rugpjūčio 13 - 20:05
As tai visai nesidziaugiu, bet gal cia ir ne apie mane paraset. Gaila tas, kad tikriausiai norejot pilnai kokybisko darbo ir tikriausiai buvot pasiryzes uz tai sumoket daugiau pinigu, kad gautumet kokybe, bet gavot eilini "standartines" kokybes darba. Ta pati situacija, kai reikia ieskot kebulo meistru. Yra vienetai tikrai gerai dirbanciu, o visi kiti nepersistengia. Nesvarbu, ar uz detales dazyma moki 20eur, ar 120eur, ta pati prasta kokybe ir dar masina prisnerksta, poliravimo ir sveitimo dulkem aplipusia atgauna zmones...buves geriausias, dabar gali pasidziaugti, kad tavo geresnis ;))
Is tikro žiauru, aišku gaila, kai toki šudą padaro ir dar kažkam perparduodant tas išlenda. Dar žiauru, kad yra žmonių, kurie atrodo džiaugiasi, kad taip nutiko, toks jausmas,kad mano myletam 508 pats kažka prichalturinau ir laiko rele idejau, kadaad mann 4ziemas veiktu ir po pardavimo dar 1metus:)))
Kaip autovici dejo sildytuva, griežtai sakiau tik ne tame servise.
Beje man atrodo du kartus taise man begiu rankenos apsvietima ir abu kart autovici,nesu garantuotas ar pirmas kartas buvo pries ar po sildytuvo dejimo.
As tiesiog prisiminiau, kad kazka buvau skaites apie montavima sildytuvo sioje temoje, tai galvojau susirasiu pakomentuosiu, is nevilties. Per ta laika ir gedima galiausiai radau
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#614
Parašyta 2019 rugpjūčio 13 - 20:22
tuo metu sutaupiau 1500lt, kai nedejau Webasto Autovici, kai pamaciau, kai arde 508 ir kai dvi dienas uzdelse su atidavimu, tikrai pasigailejau. Na neturejau po to visa ta laika jokiu bedu su klimatu ir webasto. Matyt viskam savas laikas. P3008 vienareiskmiskai webasto uzkroviau ant Autovici atsakomybes, nors buvo ir pigesniu variantu
Šį pranešimą redagavo Francis: 2019 rugpjūčio 13 - 20:25
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#615
Parašyta 2019 rugpjūčio 14 - 10:56
tuo metu sutaupiau 1500lt, kai nedejau Webasto Autovici, kai pamaciau, kai arde 508 ir kai dvi dienas uzdelse su atidavimu, tikrai pasigailejau. Na neturejau po to visa ta laika jokiu bedu su klimatu ir webasto. Matyt viskam savas laikas. P3008 vienareiskmiskai webasto uzkroviau ant Autovici atsakomybes, nors buvo ir pigesniu variantu
O 3008 komplektuojant sąraše nebuvo tokio pasirinkimo? Ar kitos priežastys montuot po gamybos?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#616
Parašyta 2019 rugpjūčio 14 - 11:16
Ne, 3008 yra tik paruošimas webasto pajungimui, kuris kainuoja 90€ papildomai. Deja su Eberspeheriu tas modulis nesusiriša, taip kad minusas Autovici, kad to nežinojo.Naujasis 508 jau eina su pilnai paruoštu šildytuvu iš gamyklos ir kainuoja gerokai pigiau nei deti vietoje. Nezinau, ar ten yra valdymas per gsm moduli, kuris gan nepigiai kainuoja.
Man svarbu gsm modulis, kad šildytuvą valdyt nuotoliniu budu per telefono aplikaciją.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#617
Parašyta 2019 rugpjūčio 14 - 13:02
Ne, 3008 yra tik paruošimas webasto pajungimui, kuris kainuoja 90€ papildomai. Deja su Eberspeheriu tas modulis nesusiriša, taip kad minusas Autovici, kad to nežinojo.Naujasis 508 jau eina su pilnai paruoštu šildytuvu iš gamyklos ir kainuoja gerokai pigiau nei deti vietoje. Nezinau, ar ten yra valdymas per gsm moduli, kuris gan nepigiai kainuoja.
Man svarbu gsm modulis, kad šildytuvą valdyt nuotoliniu budu per telefono aplikaciją.
Būtent GSM modulis, o ne Bluetooth ar wi-fi? T.y. modulyje turi būti galiojanti gsm kortelė (minusas), bet šildytuvą galima pasileisti kad ir iš užsienio (diiidelis pliusas) ?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#618
Parašyta 2019 rugpjūčio 14 - 13:52
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#619
Parašyta 2019 rugpjūčio 14 - 14:43
Aš nesuprantu kur dingo "elektrinių tenų technologija". Ant 406 tiesiog pasaka žiema. Užkuri ir po minutės jau šiltas oras. Tie šildymo elementai realiai iki 50e kainuoja gamyboj.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#620
Parašyta 2019 rugpjūčio 14 - 16:06
Butent,valdymas GSM yra super.
Būtent GSM modulis, o ne Bluetooth ar wi-fi? T.y. modulyje turi būti galiojanti gsm kortelė (minusas), bet šildytuvą galima pasileisti kad ir iš užsienio (diiidelis pliusas) ?
Butent GSM, kokia nauda is bliutufo,kai turi but salia. Koks dar minusas korteles? 508 buvo valdoma sms, ar skambucio pagalba, per ziema i menesi keli eurai iseidavo, jei LT. 3008 idomi sistema,eina per eberspacher serveri, sim naudojama mobiliems duomenims. Kortele dave dave eberseberspis. Minusas lyginant su 508, biski letesnis atgalinis rysys. Uz pirmus metus teko susimoket 35€ berods, po to reikejo po metu aktyvuoti. Pervedziau pinigus, tai veliau grazino Eberspacheris, taip kad gaunasi antri metai nemokamai.
Aš nesuprantu kur dingo "elektrinių tenų technologija". Ant 406 tiesiog pasaka žiema. Užkuri ir po minutės jau šiltas oras. Tie šildymo elementai realiai iki 50e kainuoja gamyboj.
Yra megane ir sudas, ten daug daug salygu, kad jie veiktu, bet kaip salta saip salta...
Kiek zinau ir 508 buvo ir 3008 yra, gal klystu.Man 3008 sildo nerealiai ir be sildytuvo, palyginus su meganu. kaip sau net nedeciau sildytuvo i 3008, bet zmonai reik...
Be to reikia suprasti, kad sildytuvas sildo ne tik salona ir langus, bet cirkuliuoja ausinimo skysti po sistema. Po 15min prie -20 masina uzsikuria nekaitindama zvakiu. P508 ziema zmona naudojo istisai,tai pardaviau dar su originaliu akumu, taip kad sildymas nesodina akumo, bet ir apsauga yra, kad nebutu ateini, salonas siltas,o akumas sedes.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2019 rugpjūčio 14 - 16:09
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0