(teko sedeti i40 premium 1,7 100 kw) nekiek nenuvyle. visos funkcijos kuriu reikia vairuojant automobili: gana patogi navigacija, sedynes patogios, gale 2 lygiu sedyniu pasildymas, comfort ir sport vaziavimo funkcijos, partonikai...man ziauriai patiko...
Kazkada bandziau ta pacia diena ir per 1.5 val pavazinejau tiek su 508'u, tiek su i40.
508'a dave komisini (demo neturejo), nuriedejusi ~40kkm
i40 dave demo
Mano ispudziai.
i40 isore gana soilidi, vidus, man asmeniskai, svelniai tariant - siaip sau. Garso izoliacija i40 sedano gerokai prastesne nei 508'o universalo. Vadybininkas atsiprasinejo, jog tai del "ekologisku padangu". Vairas per lengvas - jokio atgalinio rysio su keliu, toks ispudis masina sau, vairuotojas sau, tiek vaziuojant nedideliu, tiek kruiziniu greiciu. Man pasirode, jog 508'o automatas dirba svelniau ir uztikrinciau (internete teko skaityti priesingu atsiliepimu, tad galima nurasyti ant subjektyvumu). Susireguliavus sedynes bei vaira pagal save, islipant is automobilio keliai kliuna uz vairo (tokio sposo nepastebejau nei viename automobilyje. niekada). Paciu sedyniu ant greituju nepavyko susireguliuoti patogiai - jau po pusvalandzio muisciausi sedyneje. Odines sedynes, nors ir atseit su vedinimu, po to pacio pusvalandzio priverte kuna prakaituoti.
i40 privalumai pries 508'a:
daugiau vietos galiniu keleiviu kojoms, siek tiek talpesne bagazine (universalo), sildomos galines sedynes (opcija), sildomos valytuvu "poilsio" zonos.
Zodziu, islipau ir neatsigrezdamas nuejau - i40 ne man.
Autobusų parkas. Paliuosintas.