Oro dozatoriai
#1
Parašyta 2013 gruodžio 16 - 23:42
Gal pirma rupimi klausymai:
1: Ar dozatorius Nr:14 dalyvauja gesinant mašiną, t.y. ar užsidaro jo sklende kai gesinam auto, tam kad nutraukti oro padavimą i variklį?
2: Ar užkurus ryte žiema, nepaduodamas oras per dozatorių Nr.15, tuo pačiu užsidarius Nr.14. Nes kelyje iki 15 dozatoriaus stovi toks kaip ir "pašildituvas", palei aušinimo radiatorių.
Na ir tai ką maždaug žinau.
Kadangi ten per juos(tiksliau per tuos vakuuminius vožtuvėlius,šalia) varva tepaliukas kuri paleidžia turbina, tai tas tepaliukas sėkmingai varva ant starterio ir patenka stebuklingai i jį, tuo ji pasiusdamas anapilin, tai tuos dozatorius "rusai" naikina, pas ka jau FAP išoperuotas.
Ir visi alei vieno kalba kad tie abu dozatoriai reikalingi tik FAPo išdeginimui, t.y. jie dalyvauja kai mašina valosi FAPą.
Viršutinis (nr.14) užsidaro, o apatinis (nr.15) FAPo valymo metu atsidaro, kad paduoti į variklį karštesni orą.
Įprastame auto režime ju sklendes yra atidarytose padėtyse.
#2
Parašyta 2013 gruodžio 17 - 00:28
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 gruodžio 17 - 00:40
#3
Parašyta 2013 gruodžio 17 - 08:21
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#4
Parašyta 2013 gruodžio 17 - 09:24
#5
Parašyta 2013 gruodžio 17 - 14:40
#6
Parašyta 2013 gruodžio 17 - 15:04
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#7
Parašyta 2013 gruodžio 17 - 15:40
#8
Parašyta 2013 gruodžio 17 - 17:21
Kur toki rasti ? Bo kiek as skaiciau, tai aprasytas tik virsutines veikimas. Ten viskas kaip ir aisku "egr dozatorius", kuris padeda egr'ui ir gali geriau reguliuot oro misini.1. Apatine sklende prie uzgesintos masinos visada uzdaryta, virsutine visada atidaryta
2. Apatine sklende atsidaro esant FAP regeneracija, tuo pat metu virsutine uzsidaro;
3. Nesant FAP regeneracijai abi sklendes veikia sinchronu su EGR sistema - prie zemos temperaturos (tiksliai nepamenu kiek -5 gal ir zemiau) virsutine uzdaroma ir su apatine reguliojamas slegis oro putimo sistemoje tiek kiek reikia EGRui; Prie normalios temperaturos atvirksciai - apatine uzdaryta visada, virsutine siek tiek darinejasi.
Trumpai tarian jei FAP + EGR isprogramuoti, tai nereikalinga nei viena sklende. Jei EGR veikiantis, abi sklendes atlieka savo funkcijas.
Visa tai parasyta oficialiame PSA dokumente apie 2.2 HDI motora.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 gruodžio 17 - 17:22
#9
Parašyta 2013 gruodžio 17 - 17:29
#10
Parašyta 2013 gruodžio 17 - 17:31
Pm.Nezinau kaip cia PDF prisegti.
#11
Parašyta 2013 gruodžio 17 - 19:50
#12
Parašyta 2014 rugpjūčio 06 - 13:43
Sveikas ARMONDS,cia rasot kad tepaliukas varva ,ir jis butinai is turbo,,deja as taip maniau kad is turbo,,bet po bandimo pasirodo kad is varyklio alsuoklio trauke,,o ant dozatoriu apacios esu pakises nupjauta ,,coca colos,, bambali ,tai ir nepatenka tepaliukas ant starterio
kazkur skaiciau seniai, kad atstoinika ant alsuoklio statei.. Nepasiteisino jis, kad vis dar lasa pro dozatorius? Pas mane ta pati problema, tai idmomu pasidare, kaip ja geriau spresti..
#13
Parašyta 2014 rugpjūčio 10 - 12:56
pasidariau atstoinika ,tai kazkur ant puses maziau betraukia tepaliuka bet vistiek truputi traukia,,o pats geriausias sprendimas tuos oro dozatorius panaikinti visai,jeigu EGR ir FAP isprogramuoti,,,as jau nebenoriu kazko bedaryti nes keisiu jau greit masina i naujaSveikas ARMONDS,
kazkur skaiciau seniai, kad atstoinika ant alsuoklio statei.. Nepasiteisino jis, kad vis dar lasa pro dozatorius? Pas mane ta pati problema, tai idmomu pasidare, kaip ja geriau spresti..
#14
Parašyta 2014 rugpjūčio 22 - 16:58
Aisku.. reiks ir man kazka galvoti, nes jau nemazai ten aplaseje ir apsitaske tepalais aplink tuos dozatoirius. Pas mane tik FAP'as ismestas o EGR dar stovi..pasidariau atstoinika ,tai kazkur ant puses maziau betraukia tepaliuka bet vistiek truputi traukia,,o pats geriausias sprendimas tuos oro dozatorius panaikinti visai,jeigu EGR ir FAP isprogramuoti,,,as jau nebenoriu kazko bedaryti nes keisiu jau greit masina i naujaSveikas ARMONDS,
kazkur skaiciau seniai, kad atstoinika ant alsuoklio statei.. Nepasiteisino jis, kad vis dar lasa pro dozatorius? Pas mane ta pati problema, tai idmomu pasidare, kaip ja geriau spresti..
#15
Parašyta 2014 rugpjūčio 22 - 22:23
Variklio žudymas lėta mirtimiPas mane tik FAP'as ismestas o EGR dar stovi..
#16
Parašyta 2014 rugpjūčio 23 - 02:05
cVariklio žudymas lėta mirtimi
blevyzgauji ir tiek,tamsta.
Jei bent isivaizduoji kaip tas egr dirba tam tikruose rezimuose,atspesiu- visiskai nesuvoki!
Taip,atjungti PROFESIONALIAI as uz,bet atjungti ne vien tik kad jis nefunkcionuotu,klaidos nemestu,bet ir i oro srauta (oro matuokles parametrus)reikia atkreipti demesi,o tai jau nelengvas ir ilgas darbas programuotojo
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#17
Parašyta 2014 rugpjūčio 23 - 06:00
Del regeneraciju ciklo sutinku,bet,sklendes yra BUTINOS nesvarbu ar fap ir pats egr yra !Trumpai tarian jei FAP + EGR isprogramuoti, tai nereikalinga nei viena sklende. Jei EGR veikiantis, abi sklendes atlieka savo funkcijas.
Visa tai parasyta oficialiame PSA dokumente apie 2.2 HDI motora.
Veikimo principas tu sklendziu toks:Isisukant motorui iki kazkur 2000rpm tolimasis ratas oro(pro interkuleri) yra uzdaromas,tuo momentu artimiausias oro ratas atidarytas,na o nuo 2000rpm viskas atvirksciai.Visa tai sugalvota sumazinti "laga"arba akseleracijos velavima.
Netikit,patys isbandykit,isitikinsite,jau ne karta testuotas reikalas....
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#18
Parašyta 2014 rugpjūčio 25 - 00:24
Testuotas, ne karta. Cipuota masina. Nieko nesijaucia. Dozatoriai uzglusinti, paliktas tik kelias per interkuleri. Karsta slanga ismeciau lauk. HDi lag'o mysles dar niekas nera imynes. Geras programavimas padeda ta pagerint, dozatoriai - tikrai ne. Cia aisku asmenine patirtis ir kitiems gali skirtis Sutinku, kad tavo teorija logiska, bet esmes nekeicia. Beje, ismetus karsta, po 2k rpm pasijaucia geresnis spyris i subine kai uzmini tapke..Del regeneraciju ciklo sutinku,bet,sklendes yra BUTINOS nesvarbu ar fap ir pats egr yra !Trumpai tarian jei FAP + EGR isprogramuoti, tai nereikalinga nei viena sklende. Jei EGR veikiantis, abi sklendes atlieka savo funkcijas.
Visa tai parasyta oficialiame PSA dokumente apie 2.2 HDI motora.
Veikimo principas tu sklendziu toks:Isisukant motorui iki kazkur 2000rpm tolimasis ratas oro(pro interkuleri) yra uzdaromas,tuo momentu artimiausias oro ratas atidarytas,na o nuo 2000rpm viskas atvirksciai.Visa tai sugalvota sumazinti "laga"arba akseleracijos velavima.
Netikit,patys isbandykit,isitikinsite,jau ne karta testuotas reikalas....
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2014 rugpjūčio 25 - 00:27
#19
Parašyta 2014 rugpjūčio 25 - 06:45
#20
Parašyta 2014 rugpjūčio 26 - 15:31
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0