Gal pirma rupimi klausymai:
1: Ar dozatorius Nr:14 dalyvauja gesinant mašiną, t.y. ar užsidaro jo sklende kai gesinam auto, tam kad nutraukti oro padavimą i variklį?
2: Ar užkurus ryte žiema, nepaduodamas oras per dozatorių Nr.15, tuo pačiu užsidarius Nr.14. Nes kelyje iki 15 dozatoriaus stovi toks kaip ir "pašildituvas", palei aušinimo radiatorių.
Na ir tai ką maždaug žinau.
Kadangi ten per juos(tiksliau per tuos vakuuminius vožtuvėlius,šalia) varva tepaliukas kuri paleidžia turbina, tai tas tepaliukas sėkmingai varva ant starterio ir patenka stebuklingai i jį, tuo ji pasiusdamas anapilin, tai tuos dozatorius "rusai" naikina, pas ka jau FAP išoperuotas.
Ir visi alei vieno kalba kad tie abu dozatoriai reikalingi tik FAPo išdeginimui, t.y. jie dalyvauja kai mašina valosi FAPą.
Viršutinis (nr.14) užsidaro, o apatinis (nr.15) FAPo valymo metu atsidaro, kad paduoti į variklį karštesni orą.
Įprastame auto režime ju sklendes yra atidarytose padėtyse.
