Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Oro dozatoriai


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 21

#1 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2013 gruodžio 16 - 23:42

Taigi, būtu labai man įdomu apie juos sužinoti daugiau nei esu kol kas apie juos apsiskaitęs.

Gal pirma rupimi klausymai:
1: Ar dozatorius Nr:14 dalyvauja gesinant mašiną, t.y. ar užsidaro jo sklende kai gesinam auto, tam kad nutraukti oro padavimą i variklį?
2: Ar užkurus ryte žiema, nepaduodamas oras per dozatorių Nr.15, tuo pačiu užsidarius Nr.14. Nes kelyje iki 15 dozatoriaus stovi toks kaip ir "pašildituvas", palei aušinimo radiatorių.

Na ir tai ką maždaug žinau.
Kadangi ten per juos(tiksliau per tuos vakuuminius vožtuvėlius,šalia) varva tepaliukas kuri paleidžia turbina, tai tas tepaliukas sėkmingai varva ant starterio ir patenka stebuklingai i jį, tuo ji pasiusdamas anapilin, tai tuos dozatorius "rusai" naikina, pas ka jau FAP išoperuotas.
Ir visi alei vieno kalba kad tie abu dozatoriai reikalingi tik FAPo išdeginimui, t.y. jie dalyvauja kai mašina valosi FAPą.
Viršutinis (nr.14) užsidaro, o apatinis (nr.15) FAPo valymo metu atsidaro, kad paduoti į variklį karštesni orą.
Įprastame auto režime ju sklendes yra atidarytose padėtyse.

Posted Image
  • 0

#2 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2013 gruodžio 17 - 00:28

Uzglusines esu abu dabar, nors ir nevarva neivienas. Virsutinis skirtas egr'o dozavimui, apatinis fap'o isdeginimui. Pats bandziau dometis ar tas apatinis (fap'o) atsidaro vedant ant salto, taip ir nesuzinojau. Oficiali literatura teigia, kad jis skirtas tik isdeginimui...Kadangi tas virsutinis pas mane irgi atjungtas - jokiu pasikeitimu nepastebejau, masina gesinama analogiskai su atjungtu/ijungtu egr dozatorium. + variklio darbo pasikeitimo ant salto nepastebejau. Birba sau be jokiu bedu ir akivaizdziu pasikeitimu. Pas gimine analogiskas pezas, fap'as nekastruotas t.y. viskas veikia, tai jie tiesiog pakiso skudureli tarp ju, nes kaip suprantu varva labiausiai virsutinis - tas padeda :). Btw, iprastame variklio rezime jos NERA atidarytos. Egr'as yra atidarytas, o fap'o sklende yra uzdaryta. Realiai, jei labai "niezti" patikrint ju veikima, tai paprasta. Atjungi FAP'o dozatoriu t.y. uzglusini, palieki masina per nakti, ryte uzvedi. Kadangi, pagal tavo teorija masina nores "silto" oro, turetu pradet uzdarinet virsutine sklende, o apatines negales valdyt ir ji liks uzdaryta...Taip gaunasi, kad turetu pradet purtytis/nevaziuot ar dar kokios nors nesamones vykt, bo truks oro.

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 gruodžio 17 - 00:40

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#3 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 gruodžio 17 - 08:21

galiu pasakyt labai paprastai: virsutinis praktiskai prisidaro tik vykstant gesinimui ir biski ant laisvu, kai egr atviras, vaziuojant jis visad atidarytas isskyrus fap'o isdeginimo metu, tada virsutinis uzsidaro, apatinis(su pasildymu) atsidaro, jei nepastebejot, tai slanga kuri eina per apatini nepraeina per ic, todel kad galima butu isgauti maksimalia isdeginimo temperatura..o siaip normaliomis salygomis apatine visada uzdaryta buna...siaip pasalinus fapa ir apatines dalies galima isvis atsisakyti, pasalinant ir radiatoriuka(ziema greiciau uzkais variklis), jo slagas sujungiant tiesiai, pasalinant sklende, jos vietoj dedant zagluske, ir uzkusant ta slnaga kuri eina ne per ic..arba pries ic ismetant trisaki ir statant tiesu vamzdi slangom sujungti...nes is esmes ta apatine sklende visiskai nieko nedaro nesant fap..visa ta chlama pasalinus, galima tiketis labai nedidelio turbo lago sutrumpejimo..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#4 vakaris

vakaris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 231
  • Vieta:Kauno raj.
  • Automobilis:5008 2.0HDI 2010 / 208 1.5HDI 2019

Parašyta 2013 gruodžio 17 - 09:24

Labai gera tema, mano starteri butent ir nuzude tas tepaliukas.... Reiks uzsiimt savaitgali meistravimais ir nusiteikt atradimo dziaugsmui...
  • 0

#5 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2013 gruodžio 17 - 14:40

Šiandien ryte atlikau bandymą, "užglušinau" apatini dozatorių ir kuriau mašina. Jokiu pašaliniu garsu ar netikėtu purtimosi nepastebėjau, viskas kaip ir po senovei. Neužkurtai mašinai jos abi yra atidarytos. Tik nesuprantu, kaip auto žiema šils greičiau, jeigu bus pašalinta visa ta apatinio dozatoriaus magistrale, kaip itakos greitesni šilimą pašalinimas tos dalies? Tai gesinant mašiną viršutinis užsidaro tik kai yra tvarkingas EGR? Kai EGR panaikintas visapusiškai tas dozatorius kaip ir nefunkcionuoja? P.S. Apatine ir viršutine interkulerio šlangos tinka nuo 2,0 HDI. Viršutine geriau dėti su ta plastmasine dalimi prieš pat paėmimo kolektorių. Čia dar tiek šiandien atkapsčiau. :)
  • 0

#6 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 gruodžio 17 - 15:04

Apatine turi buti uzdaryta kai masina neuzvesta, arba kai dirba ant laisvu...o del silimo tai ismesi oro pasildymo radiatoriu, kuris be reikalo spinduliuoja siluma lauk, pliues apie litru maziau antifrizo sistemoj bus..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#7 tadusia

tadusia
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDi 98kW, FAP out.

Parašyta 2013 gruodžio 17 - 15:40

1. Apatine sklende prie uzgesintos masinos visada uzdaryta, virsutine visada atidaryta 2. Apatine sklende atsidaro esant FAP regeneracija, tuo pat metu virsutine uzsidaro; 3. Nesant FAP regeneracijai abi sklendes veikia sinchronu su EGR sistema - prie zemos temperaturos (tiksliai nepamenu kiek -5 gal ir zemiau) virsutine uzdaroma ir su apatine reguliojamas slegis oro putimo sistemoje tiek kiek reikia EGRui; Prie normalios temperaturos atvirksciai - apatine uzdaryta visada, virsutine siek tiek darinejasi. Trumpai tarian jei FAP + EGR isprogramuoti, tai nereikalinga nei viena sklende. Jei EGR veikiantis, abi sklendes atlieka savo funkcijas. Visa tai parasyta oficialiame PSA dokumente apie 2.2 HDI motora.
  • 0
I'm an engineer and that is the only reason i drive Peugeot.

#8 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2013 gruodžio 17 - 17:21

1. Apatine sklende prie uzgesintos masinos visada uzdaryta, virsutine visada atidaryta
2. Apatine sklende atsidaro esant FAP regeneracija, tuo pat metu virsutine uzsidaro;
3. Nesant FAP regeneracijai abi sklendes veikia sinchronu su EGR sistema - prie zemos temperaturos (tiksliai nepamenu kiek -5 gal ir zemiau) virsutine uzdaroma ir su apatine reguliojamas slegis oro putimo sistemoje tiek kiek reikia EGRui; Prie normalios temperaturos atvirksciai - apatine uzdaryta visada, virsutine siek tiek darinejasi.

Trumpai tarian jei FAP + EGR isprogramuoti, tai nereikalinga nei viena sklende. Jei EGR veikiantis, abi sklendes atlieka savo funkcijas.
Visa tai parasyta oficialiame PSA dokumente apie 2.2 HDI motora.

Kur toki rasti ? Bo kiek as skaiciau, tai aprasytas tik virsutines veikimas. Ten viskas kaip ir aisku "egr dozatorius", kuris padeda egr'ui ir gali geriau reguliuot oro misini.

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 gruodžio 17 - 17:22

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#9 tadusia

tadusia
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDi 98kW, FAP out.

Parašyta 2013 gruodžio 17 - 17:29

Nezinau kaip cia PDF prisegti.
  • 0
I'm an engineer and that is the only reason i drive Peugeot.

#10 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2013 gruodžio 17 - 17:31

Nezinau kaip cia PDF prisegti.

Pm.
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#11 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2013 gruodžio 17 - 19:50

cia rasot kad tepaliukas varva ,ir jis butinai is turbo,,deja as taip maniau kad is turbo,,bet po bandimo pasirodo kad is varyklio alsuoklio trauke,,o ant dozatoriu apacios esu pakises nupjauta ,,coca colos,, bambali ,tai ir nepatenka tepaliukas ant starterio
  • 0

#12 tom

tom
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 38
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 hdi

Parašyta 2014 rugpjūčio 06 - 13:43

cia rasot kad tepaliukas varva ,ir jis butinai is turbo,,deja as taip maniau kad is turbo,,bet po bandimo pasirodo kad is varyklio alsuoklio trauke,,o ant dozatoriu apacios esu pakises nupjauta ,,coca colos,, bambali ,tai ir nepatenka tepaliukas ant starterio

Sveikas ARMONDS,
kazkur skaiciau seniai, kad atstoinika ant alsuoklio statei.. Nepasiteisino jis, kad vis dar lasa pro dozatorius? Pas mane ta pati problema, tai idmomu pasidare, kaip ja geriau spresti.. :mellow:
  • 0

#13 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2014 rugpjūčio 10 - 12:56

Sveikas ARMONDS,
kazkur skaiciau seniai, kad atstoinika ant alsuoklio statei.. Nepasiteisino jis, kad vis dar lasa pro dozatorius? Pas mane ta pati problema, tai idmomu pasidare, kaip ja geriau spresti.. :mellow:

pasidariau atstoinika ,tai kazkur ant puses maziau betraukia tepaliuka bet vistiek truputi traukia,,o pats geriausias sprendimas tuos oro dozatorius panaikinti visai,jeigu EGR ir FAP isprogramuoti,,,as jau nebenoriu kazko bedaryti nes keisiu jau greit masina i nauja
  • 0

#14 tom

tom
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 38
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 hdi

Parašyta 2014 rugpjūčio 22 - 16:58

Sveikas ARMONDS,
kazkur skaiciau seniai, kad atstoinika ant alsuoklio statei.. Nepasiteisino jis, kad vis dar lasa pro dozatorius? Pas mane ta pati problema, tai idmomu pasidare, kaip ja geriau spresti..  :mellow:

pasidariau atstoinika ,tai kazkur ant puses maziau betraukia tepaliuka bet vistiek truputi traukia,,o pats geriausias sprendimas tuos oro dozatorius panaikinti visai,jeigu EGR ir FAP isprogramuoti,,,as jau nebenoriu kazko bedaryti nes keisiu jau greit masina i nauja

Aisku.. reiks ir man kazka galvoti, nes jau nemazai ten aplaseje ir apsitaske tepalais aplink tuos dozatoirius. Pas mane tik FAP'as ismestas o EGR dar stovi..
  • 0

#15 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2014 rugpjūčio 22 - 22:23

Pas mane tik FAP'as ismestas o EGR dar stovi..

Variklio žudymas lėta mirtimi :)
  • 0

#16 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 rugpjūčio 23 - 02:05

Variklio žudymas lėta mirtimi :)

:doh: c
blevyzgauji ir tiek,tamsta.
Jei bent isivaizduoji kaip tas egr dirba tam tikruose rezimuose,atspesiu- visiskai nesuvoki!
Taip,atjungti PROFESIONALIAI as uz,bet atjungti ne vien tik kad jis nefunkcionuotu,klaidos nemestu,bet ir i oro srauta (oro matuokles parametrus)reikia atkreipti demesi,o tai jau nelengvas ir ilgas darbas programuotojo
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#17 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 rugpjūčio 23 - 06:00

Trumpai tarian jei FAP + EGR isprogramuoti, tai nereikalinga nei viena sklende. Jei EGR veikiantis, abi sklendes atlieka savo funkcijas.
Visa tai parasyta oficialiame PSA dokumente apie 2.2 HDI motora.

Del regeneraciju ciklo sutinku,bet,sklendes yra BUTINOS nesvarbu ar fap ir pats egr yra !
Veikimo principas tu sklendziu toks:Isisukant motorui iki kazkur 2000rpm tolimasis ratas oro(pro interkuleri) yra uzdaromas,tuo momentu artimiausias oro ratas atidarytas,na o nuo 2000rpm viskas atvirksciai.Visa tai sugalvota sumazinti "laga"arba akseleracijos velavima.
Netikit,patys isbandykit,isitikinsite,jau ne karta testuotas reikalas....
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#18 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2014 rugpjūčio 25 - 00:24

Trumpai tarian jei FAP + EGR isprogramuoti, tai nereikalinga nei viena sklende. Jei EGR veikiantis, abi sklendes atlieka savo funkcijas.
Visa tai parasyta oficialiame PSA dokumente apie 2.2 HDI motora.

Del regeneraciju ciklo sutinku,bet,sklendes yra BUTINOS nesvarbu ar fap ir pats egr yra !
Veikimo principas tu sklendziu toks:Isisukant motorui iki kazkur 2000rpm tolimasis ratas oro(pro interkuleri) yra uzdaromas,tuo momentu artimiausias oro ratas atidarytas,na o nuo 2000rpm viskas atvirksciai.Visa tai sugalvota sumazinti "laga"arba akseleracijos velavima.
Netikit,patys isbandykit,isitikinsite,jau ne karta testuotas reikalas....

Testuotas, ne karta. Cipuota masina. Nieko nesijaucia. Dozatoriai uzglusinti, paliktas tik kelias per interkuleri. Karsta slanga ismeciau lauk. HDi lag'o mysles dar niekas nera imynes. Geras programavimas padeda ta pagerint, dozatoriai - tikrai ne. Cia aisku asmenine patirtis ir kitiems gali skirtis :) Sutinku, kad tavo teorija logiska, bet esmes nekeicia. Beje, ismetus karsta, po 2k rpm pasijaucia geresnis spyris i subine kai uzmini tapke..

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2014 rugpjūčio 25 - 00:27

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#19 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2014 rugpjūčio 25 - 06:45

nu man be dozatoriaus buka masina buvo.
  • 0

#20 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 rugpjūčio 26 - 15:31

gyciau. pas tave tikriausiai kazkur dingdavo vakuumas, kad masina buvo buka, arba sklendes buvo abi atidarytos iskart..siaip ramus teisus, teoriskai, tas uztrumpintas kelias turetu veikti kaip kolega aprase, bet praktikoje, vakuumines sklendes yra per letos, o kelias visvien yra per ilgas kad butu juntama nauda..todel dazniausiai padarius be dozatoriaus masina tampa gyvesne, sita dalyka as isbandes ir su 2.0hdi 79kw, 2.0hdi dohc 79kw, ir su 2.2hdi dohc 98kw, dozatorius ismetus is sistemos pagerejimas jauciamas gan zenkliai.. nekalbu apie 1.6hdi 80kw, ten sklendes elektrines, ir kelias nuo turbo iki kolektoriaus gaunas super trumpas jei paleidzia per trumpaja dali, teb sutinku, kad si sistema gali veikti, bet tiek pas senus 2.0 ar 2.2 si sistema yra per mazo efektyvumo, kad ja vertetu palikti ismetus fap ir juo labiau cipuojant ir keliant turbo slegi.
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas





Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0