Sveiki,
esu naujokas siame forume, tad su savo pugo dziaugsmais ir vargais nusprendziau dalintis cia, atskiroje temoje.
Taigi susipazinimui pristatau Jums savo karieta
Kaip matot - 307 HDI, 79kw FAP, 2001m.
Kaip sis pezo atsirado pas mane? Istorija paprasta, esu eilinis emigrantas , taciau pabuvus puse metu cia UK be auto neapsikenciau ir nusprendziau jog man reikia masinos, kadangi cia tiek darbas tiek parduotuves dideliais atstumais nuo namu. Pasvarstes RHD automobilio galimybes greit atmeciau sita varianta, kadangi nezinau kiek planuoju cia vergauti, baido didziuliai taxai bei draudimas, bei grizus i Lietuva ji butu kaip suniui penkta koja. Pora dienu pavartytas autopliusas ir rastas sis pezas. Nurodymas tevui ir jis jau organizavo pirkima. Gavus zinia jog pezukas nupirktas labai apsidziaugiau
Bet po to seke poros savaiciu tyla, su paaiskinimu - "taisom"
Taigi grizes atostogu pirma kart galejau ivertinti situacija pats ir istikro labai neisigandau.
Pezukas buvo ruosiamas kelionei i UK, tad kas buvo reikalinga viskas buvo keiciama.
Atliktu darbu sarasas:
1. Pakeisti visi dirzai, itempejai, guoliukai, skyvas, generatoriaus sankabele ( samatos nezinau - gimtadienio dovana )
2. Dvieju masiu smagratis pakeistas i vienmasi Valeo Kit 4P (835007, smagratis, sankaba, diskatorius, ism. guolis) komplektas siustas is UK ~260GBP + 250 Lt uz pakeitima.
3. Pakeisti ABS davikliai kairioje puseje, tiek priekyje tiek gale - 2x 80Lt
4. Pakeistas traukes antgalis - velgi dovanu
5. Pakeistas keleivio puses veidrodelis. Priezastis - nezinau, nemaciau. Idetas nuo anglo su matymo lauko lauzimu, UK pravercia
Isvaziuota ir nuvaziuota i UK
Dabar siek tiek rimtesnis trukumu sarasas:
1. Neveikia ABS/ESP, zinant Lietuvoj diagnostikos meistrus manau bereikalo pakeiciau ABS daviklius. Ziuresiu pats, artimiausiom dienom tureciau sulaukt Lexia kabeliuko.
2. Neveikia vairuotojo duru centrinio uzrakto varikliukas (ar koks ten biesas yra). Nuo pultelio uzrakina, bet is kart ir atrakina visas duris. Rakinant mechaniskai visos duris uzsirakina puikiai.
3. Po sankabos keitimo spustelejus salciam sankabos pedalas viena kart pakilo tik pusiau, pamaigius atsigavo, taciau pedale jauciamas lyg ir koks girgzdejimas. Itarimu daug, taciau viliuos jog cia kazkas bendro su stabdziais.
4. Vaziuojant didesniu greciu ir stabdant is keliu kart sukieteja stabdziu pedalas. Velgi viliuos jog cia del ABS bloko. Taciau stovint uzvestai pedalas taip pat uzsipumpuoja ir ji laikant, kita koja pakeliant apsukas, stabdys minksteja ir siek tiek nusileidzia, taigi itarimas dar ant vakumo pompos.
5. Nerodo lauko temperaturos, kadangi daviklis pasiliko senajame veidrodelyje. Laukiu kol atsius is LT.
Taigi, su dideliais minciu suoliais aprasius sita puga laukiu jusu bet kokiu pasisakymu, patarimu taisant.
Atsiprasau jog foto tik viena, tiesiog nebuvo kada papyskint labiau.
Su laiku sia tema koreguosiu ir pildysiu.
litwis p307
Sukūrė litwis, 2013 Grd 18 01:09
Temoje atsakymų: 8
#1
Parašyta 2013 gruodžio 18 - 01:09
#2
Parašyta 2013 gruodžio 24 - 16:32
Siaip netaip pakurus PP2000 gavau stai ka:
abs or esp ecu
permanent fault. Front left wheel speed sensor. Electrical fault.
abs or esp ecu
permanent fault. Rear left wheel speed sensor. Electrical fault.
Biski itartina, jog vienos puses davikliai. Ir jie jau pakeisti naujais, senieji ta pati rode. Laidai iki abs bloko praskambinti, geri. PP2000 su bloku susisneka, actuator test darant girdisi jog suveikia. stovint vietoje desine puse rodo 0 km/h, kaire kazkokius kosminius greicius (neisidemejau ) Kokios mintys? Gali but susije su maxi saugikliais? Ten ju du, kuris ka daro? gal kas isvis turi el. schema sito reikalo?
Šį pranešimą redagavo litwis: 2013 gruodžio 24 - 16:37
#3
Parašyta 2013 gruodžio 24 - 16:51
Jei meistrai keitė daviklius, tai ar tikrai pakeitė, ar tikrai tokius įdėjo ir ar teisingai įdėjo?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4
Parašyta 2013 gruodžio 24 - 17:08
Meistras buvau as pats, davikliai pirkti pagal VIN, nes taip - ju buna keliu rusiu, bet kitokio neidesi, fiskuteje ispjovimai kitokie ir jos tada neina sujungt. Viskas apvalyta ir tarpas paliktas apie 1 mm.
#5
Parašyta 2013 gruodžio 26 - 18:17
Jei ištrynus klaidas ir poto pravažaivus vėl jas išmeta, reiškias mechaninis gedimas. Kosminius greičius? Tai čia tikriausiai rodė virš 600 km/h automobiliui stovint vietoje. Pas mane pakvailioja taip kairys galinis daviklis. Sprendimas? Sujungti tiesiogiai, kadangi "fyškė" jau matosi paskrudusi iš vidaus.
|Be yourself. Inspire others|
#6
Parašyta 2013 gruodžio 26 - 19:10
Na fiskutes grazios pas mane. Turiu klausima, ar tarkim atjungus fiskute man PP2000 parodytu kaip atvira grandine ar klaida nepasikeistu, liktu tokia pati ir gyvuose parametruose rodytu tuos 655 km/h ant kiekvieno daviklio? kazkaip anksciau vairavau audi, tai joje su VCDS lengviau viska budavo diagnozuot atmetimo budu.
#7
Parašyta 2013 gruodžio 28 - 18:32
Buginti tie 307 pirmuju metu ir daug vargo mate,kad net baisu ABS blokas ne isimtis.Buvo ten ju daug grazinta i gamykla.Gali buti ir abs bloko gedimas pas tave.Gedimas permament,tai darau isvada,kad is vis tu davikliu nemato.
#8
Parašyta 2013 gruodžio 29 - 23:01
na ok, tarkim blokas. Bandziau idomumo delei ieskoti pagal detales koda, sansu beveik nulis. O analogiskai atrodanciu nemazai, tik kodai skiriasi. Zinau, kad yra keli bloku variantai, bet jei ziurint tik is analogiskai atrodanciu, tai gal cia tik adaptacijos klausimas? ar ten ir esp ecu jau skiriasi viduj?
#9
Parašyta 2014 sausio 22 - 00:50
Mazytis naktinis teaser`is... po darbo suvazineta 70 myliu ir parsivestas pilnas (5vnt) Challenger`iu komplektas. Ryt jei leis oras bandysim atkaist juos ir primatuot
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0