Jump to content


Photo

P307 1.6HDi dirzo keitimas


  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#41 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • posts 781
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Posted 2014 January 09 - 14:19

O kai pakeiti dirzo komplekta, nereikia per naujo degima nustatyt?

ne nereikia. Keistas klausimas...
Vat jeigu paleisi metkes tai bus reikalu su degimu
  • 0

#42 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • posts 959
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0HDi 100kW

Posted 2014 January 09 - 14:47

nu tai gerai, siaip pakeite man tadas1991, vaziuoja lyg kaip ir vaziavus, tik toks klausimas iskilo ar reik degima paziuret per kompa ir panasiai.
  • 0

#43 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • posts 781
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Posted 2014 January 09 - 15:00

nu tai gerai, siaip pakeite man tadas1991, vaziuoja lyg kaip ir vaziavus, tik toks klausimas iskilo ar reik degima paziuret per kompa ir panasiai.

jeigu pakeite ir vaziuoji kaip niekur nieko, tai nieko daryti nereikia.
  • 0

#44 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • posts 959
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0HDi 100kW

Posted 2014 January 09 - 16:57

Supratau, o siaip gali but ant tokio variklio degimas tai per ankstyvas kazkiek ar per velyvas? Ji reik reguliuot kompu ar kaip? Nes cia kuro siurblio kaip supratau nera, kaip paprastam kokiam senam dyzely 1.9 SDI
  • 0

#45 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2014 January 09 - 17:03

Taigi degimas su diržu čia niekaip nesusijęs. Siurbliui yra mietkė jo užfiksavimui (tikriausiai škyvui atsukti), bet aš siurblio niekad nefiksuoju HDinui, nes degimui jokios įtakos - siurblys tik kelia slėgį sistemoje, o purkštukus darinėja kompas pagal alkūninio (ar velenėlio - nežinau) padėtį. Diržas suka siurblį taip pat, kaip ir vandens siurblį - tik suka. Iš esmės galėtų jį sukti ir paprastas diržas, tik būtų nebepatikima sistema. Pauliusj ir kiti elektronikos ir kuro sistemų specai turėtų geriau žinoti, bet ten yra tik alkūninio padėties daviklis, skaičiuojantis tokį gan ploną ir trapų žiedą alkūninio gale. Tas daviklis nusimauna ir užsimauna gana tiksliai ir yra nereguliuojamas, tai ar gali padaryti degimui įtaką tai, kad jis sujudinamas mikronų lygmenyje - nežinau, bet labai abejoju. Tas daviklis buvo beje gerai prikepęs ant aliuminio oksidų, tai teko truputį padirbėti jį išlaisvinant - trapus rūpužiokas, atsargiai reikia ;] Beje, kas dėl degimo - krūvą diržų keičiau seniem mechaniniam siurbliam, ir niekad nebuvo kažkokių jaučiamų (ne paranojinių) problemų su prastu variklio darbu, mažėjančia ar didėjančia trauka arba didėjančiom sąnaudom. Ar dyzelistai verkšlena be savo uždarbio, taip stradalindami dėl to degimo reguliavimo po diržo keitimo? Tas siurblys vėlgi ne toks jautrus kelių ar net keliolikos mikronų atžvilgiu, kad būtų jaučiamas skirtumas. Vienąkart siurblį žmogui mechaninį keičiau, pastačiau iš viso iš rankos vien pagal variklio garsą ir apsukų priėmimą - metus jau atvažinėjo. Sakiau, kad jeigu trūkt traukos arba pakiltų kuro sąnaudos smarkiai - kreiptųsi. Po to buvo pas mane dar porąkart šiaip visokiais smulkiais klausimais ar tieisog pasikalbėt telefonu - nusiskundimai nepareikšti, pas dyzelistus reguliuot irgi nevežė. Išpūstas burbulas...

Edited by tadas1991, 2014 January 09 - 17:09.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#46 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • posts 959
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0HDi 100kW

Posted 2014 January 09 - 17:24

Supratau, as tik siaip klausiu, nes kaip paprastam SDi ejo, tai tas siurblys pagal laipsnius turi stovet kiek atsimenu, tai prisijunge prie kompo man kazkada nustatinejo. O HDi nezinau :D Bet kaip sako jei siurblys turi mietke tai matyt nebereikalo :D
  • 0

#47 kulchoz

kulchoz
  • Senbuviai
  • posts 31
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0 HDi/Peugeot 307 SW 1.6 HDi

Posted 2014 January 09 - 20:01

Viską reguliuoja kompas kas susieta su įpurškimu, atsižvelgdamas i velenų padėtį, apkrovą ir t.t. O siurblys, kaip tadas1991 minėjo, tik slėgį duoda į railą, o berods kuro slėgio daviklis slėgį numetinėja jei peraukštas. Jei negražiai dirba ar prastai važiuoja, tai dačikų, vakumų, turbinos, kuro padavimo, purkštukų ir kitos problemos. Ir jei kompas nieko nerodo, tai nelabai ir reikia ieškot problemų. :good:

Edited by kulchoz, 2014 January 09 - 20:03.

  • 0

#48 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • posts 959
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0HDi 100kW

Posted 2014 January 17 - 11:14

Nu problemu nemeta. Bet kartais stovint ant laisvu, taip lyg sudreba variklis truputi ir vel normaliai ir kartais taip uzeina, kad sudreba trumpai periodiskai.
  • 0

#49 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • posts 781
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Posted 2014 January 17 - 11:25

Nu problemu nemeta. Bet kartais stovint ant laisvu, taip lyg sudreba variklis truputi ir vel normaliai ir kartais taip uzeina, kad sudreba trumpai periodiskai.

tai gali buti kazkas su purkstukais? Reik jungti ant kompo arba tiesiog nekreipti demesio kol nepaastres problema.
  • 0

#50 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • posts 959
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0HDi 100kW

Posted 2014 January 17 - 15:45

tai gali buti kazkas su purkstukais? Reik jungti ant kompo arba tiesiog nekreipti demesio kol nepaastres problema.

Nu jo, arba reiks susirast kas atliktu diagnostika uz kelias kapeikas arba lauksiu kol bus jau dazniau, nes dabar tai retai kada taip atsitinka ir dar nepagavau sistemos kokie faktoriai tai lemia :D
  • 0

#51 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • posts 1,084
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Posted 2014 January 17 - 21:33

Nu problemu nemeta. Bet kartais stovint ant laisvu, taip lyg sudreba variklis truputi ir vel normaliai ir kartais taip uzeina, kad sudreba trumpai periodiskai.

nekreipk tu demesio ir pas mane sudreba na ir kas...nenauji gi varikliai pas mus :wh:
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#52 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • posts 959
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0HDi 100kW

Posted 2014 January 17 - 22:20

nekreipk tu demesio ir pas mane sudreba na ir kas...nenauji gi varikliai pas mus :wh:

Nu siaip jo. Trauka tai nesiskundziu, kazkokiu pasaliniu garsu irgi negirdziu. Sedziu ir vaziuoju :D O siaip prie didesniu salciu pvz nuo -10 ar kuro sanaudos labai padideja pas jus? Pas mane siandien tai pakilo mazdaug 1-2l/100km nei lyginant prie 0 C :o
  • 0

#53 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • posts 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Posted 2014 January 17 - 23:11

Nu siaip jo. Trauka tai nesiskundziu, kazkokiu pasaliniu garsu irgi negirdziu. Sedziu ir vaziuoju :D O siaip prie didesniu salciu pvz nuo -10 ar kuro sanaudos labai padideja pas jus? Pas mane siandien tai pakilo mazdaug 1-2l/100km nei lyginant prie 0 C :o

ko tu verki del tu sanaudu , visiems be isimties padideja, jei vazineji dar trumpais atstumais tai isvis. kaip pvz mano 406 2.0HDI 80KW su isilusia auto vaziuojant 60km/h borto kompas rodo 4.5 , katik lekt reikejo zmonos parsivezt is darbo , tai vaziavau 60km/h tai borto kompas jau rodo 7.0-7.5 simtui, ir nematau bedos , juk saltas motoras.
  • 0

#54 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2014 January 18 - 00:06

Tai būtų didelis pakilimas, jei būtų išmatuota važiuojant bent jau Kaunas-Klaipėda-Kaunas ar pan. Žodžiu bent kokie 300km negesinant arba neatvėsinant variklio. Kai važiuoji su dar minusinės temperatūros varikliu, pila tikrai nemažai, kad negestų ir nesipurtytų ant laisvų, o jei su šaltu nevažiuoji - šildymas kainuoja, sąnaudas rašiau kažkur, HDi berods apie 0,8-1 L/h darbinėj temperatūroj, tai šaltas ir daugiau supurškia, o šyla stovėdamas itin lėtai. Kai keičiau diržą, taviškį šildžiau gal kokį pusvalandį, kol termostatas atsidarė, lauke tada buvo +6C. Benzino ar dujų sąnaudos žiemą dažnai pakyla mažiau, negu dyzelio, nes gan greit variklis sušyla. Benzo žiemą aš niekad nešildau, nebent kol langą nusigramdau, o per tiek jis jau ir pašyla neblogai. Bet jei bake garai belikę, gramdau neužvedęs, o tada kuriu ir iškart važiuoju ramiai, nedraskydamas aukštais sūkiais ar didele aksceleracija.

Edited by tadas1991, 2014 January 18 - 00:09.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users