

Parašyta 2014 sausio 14 - 17:46
Parašyta 2014 sausio 14 - 18:07
'89 205 CJ 1.4TU
Parašyta 2014 sausio 14 - 18:14
Parašyta 2014 sausio 14 - 18:16
Parašyta 2014 sausio 14 - 19:21
gal FAP operacija nelabai vykusiBedos dėl Egr prasidėjo po FAP pašalinimo.Gal čia tik sutapimas, bet po FAP pašalinimo iškart sugedo EGR vožtuvo padėties daviklis. Tik iš trečio karto šrote gavau gerą
idedi naują, kompas rodo viskas ok, o po 10km važiavimo vėl rodo klaidą ir daviklis būna miręs.O dbr yra tokia istorija, daviklis geras ir nemiršta, bet jei padirba ilgiau tuščia eiga visa laik išmeta egr klaidą.Su kompu nuimi klaidą ir viskas ok būna, veikia idealiai, iki ilgesnio variklio darbo tuščia eiga. Paskutinė viltis buvo egr praplovimas, bet istorija kartojasi ir šnd vėl meta klaidas dėl egr...Servise nebežino ką dar galima padaryt
Gal kam nors buvo kažkas panašaus?
Parašyta 2014 sausio 14 - 20:36
atjunk programiskai ir si hemaroju ir uzmirsi visas klaidasir išvalius klaidą rodo, kad EGR veikia idealiai
Parašyta 2014 sausio 15 - 08:53
gal FAP operacija nelabai vykusi
Parašyta 2014 sausio 15 - 09:24
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2014 sausio 15 - 09:25
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2014 sausio 15 - 20:09
auksiniai zodziai,,ir tada nebelieko to zodzio,,,oi bedos su elektronika,,niekam tikusi masina ,,ir taip toliau,,As tai sakiau ir sakysiu, didelis hemarojus FAP, bet pirmiau fap buvo sugalvotas dar didesnis hemarojus EGR. Abu jie sudaro nesamoninga hemarojaus harmonija. Salint abu iskart ir EGR ir FAP programiskai (jokiu ten gal uzteks tik FAP, nu jei jau daryt tai viska iskart). Kad bent kiek supaprastint ta naujuju dyzeliu tragediskuma.
Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2014 sausio 15 - 20:12
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0