Strut Bar 306
#1
Posted 2014 January 22 - 12:29
Ir ar apskritai apsimoka (atmetant pirkimą ir apmastant dėti savos gamybos) tokį daigtą montuoti į daily car'ą???
Keleta nuotraukų kaip pavyzdžiu,kaip atrodo 306gti
#2
Posted 2014 January 22 - 12:36
#3
Posted 2014 January 22 - 13:00
Na visko būna ir laužiama ir neJo paskirtis - padaryti automobilį stabilesnį posūkiuose. Tas kas yra susidėję sakė, kad tikrai stabilesbis automobilis tampa. Ar to reikia kasdieniniam automobiliui? Jei "nelauži" posūkių kaip išprotėjęs, nemanau, kad verta investuoti laiką ir pinigus.
Tokie ir pinigai vamzdeliai iš darbo pusautomatis namie, o visa kita randama garaže
Bet tai ką jis patį kėbula kad nesikraipytų prilaiko ar pačius amortizatorius kad nesiverstų taip ?
#4
Posted 2014 January 22 - 15:49
Edited by EsTr3ToR, 2014 January 22 - 15:49.
#5
Posted 2014 January 22 - 16:10
#6
Posted 2014 January 22 - 16:31
nu va čia irgi neaišku kaip būtų..O jeigu su tokiu daigtu smugis i sonini rata ? Tada jau nebe viena puse tvarkyt reiks o 2. Kalba neina apie bling bling china suda.
#7
Posted 2014 January 28 - 01:35
#8
Posted 2014 January 28 - 13:04
#9
Posted 2014 January 28 - 15:41
#10
Posted 2014 January 29 - 08:59
kazkaip ralyje visi automobiliai toki naudoja..Mano ziniomis sis daiktas padeda kelyje ir posukiuose kai pavirsius lygus. O jei kelyje pagauni duobe ir greitis nemazas, stabilumas prarandamas labiau, nei be to strut bar'o. Pats nelabai pasigaminsi is akies, ten reikia atitaikyti ilgi ir islenkimus, tiksliai pagal kebula turi buti padaryta, o tai bus poto per daug ar per mazai. Dar kiek zinau jis montuojamas, kai masinos visas priekis pakeltas. Pataisykit jei klystu.
R
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users