Oro itraukimo zarna
#1
Posted 2014 January 24 - 20:16
man atrodo kad truksta jungiamosios dalies tarp dvieju skyliu. Taip pat yra beda kad toliau slangoje nuluzus(kazkieno nulauzta) itvirtinimo juostele, nezinau kaip pavadint:
per viduri matosi kur sujungimas. Ir kai nesilaiko tai tiesiog atsoka. Gal ka patartumet kaip pritvirtint nieko nekeitus? Apvyniot, uzklijuot ar dar ka?
Visos bedos nezinau kieno padarytos, po pirkimo masina remontuota tik pas tadas1991 , keite pagr dirzo komplekta , kuro filtra ir oro filtra. Nezinau ir negaliu kaltint kad cia jo darbas ar kas:D tiesiog esme tokia
#2
Posted 2014 January 24 - 22:31
va ir filmuka radau, kur ans matosi - http://www.youtube.c...aEDObfsJw#t=122
jei tas dangtis buvo priesh remonta.. tai daba tik snukin remontininkui,
pradeda lyst vadinasi "geri darbeliai"
Edited by Alba, 2014 January 24 - 23:02.
#3
Posted 2014 January 25 - 09:47
tas dangtelis tai yra tik as galvojau kad tos dvi zarnos turi dar jungtis. o pries remonta tai kaip tycia nieko neapsiziurejau po kapotu, tai dabar kas atluze, nulauzta, nezinau kieno kalteoro paemimui truksta tokio keisto dangcio, ans turi sonini borta ir stogeli, susidaro kaip atskira kamera. Zarnos tarpusavyje nesijungia. zodz te kazkas panasaus i - http://www.peugeot-k...14&t=52587&hl=
va ir filmuka radau, kur ans matosi - http://www.youtube.c...aEDObfsJw#t=122
jei tas dangtis buvo priesh remonta.. tai daba tik snukin remontininkui,
pradeda lyst vadinasi "geri darbeliai"
Edited by scorpio1991, 2014 January 25 - 09:56.
#4
Posted 2014 January 25 - 11:42
#5
Posted 2014 January 25 - 21:32
#6
Posted 2014 January 26 - 13:57
Edited by egidijus, 2014 January 26 - 13:58.
#7
Posted 2014 January 26 - 14:13
#9
Posted 2014 January 26 - 15:14
nu gali ir nebut, gali daugiau niekad negest ir nereiks meistrukito karto gali ir nebut - http://www.storyarts...tories/boy.html
#10
Posted 2014 January 27 - 15:12
Edited by tadas1991, 2014 January 27 - 15:13.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#11
Posted 2014 January 27 - 15:23
#12
Posted 2014 January 27 - 16:53
#13
Posted 2014 January 27 - 19:24
Nu jo, teisingai pamąstei. Gal reikėjo su meistriuku tom mintim pasidalinti, o tai dabar kaip ir nekalto žmogaus (jei gerai suprantu) reputacijai grėsmė iškiloAs tai nieko nekaltinu Tiesiog pamaciau ir galvoju kad gal reiktu kaip nors sujungt.
#14
Posted 2014 January 27 - 20:27
Su tamstos tiesmukišku kategoriškumu esu susidūręs skaitydamas kitas temas, tai nenoriu čia su pliku pešiotis, nes vistiek likčiau neteisus.O tai kodel nepadarei reikiamu keist tvirtinimo detaliu saraso? Matei ka nuluze ir neinformavai savininko? Butum pirstu baksnojes - but jau jo bedos, ir nebut bereikalingu blevyzgu. Ne kiekvienas gi nuraso suluzusias detales "ant masinos amziaus".
Žinant aplinkybes, gal nuomonė būtų visai kitokia, bet juk svarbiau pirma ją pareikšti, tik tada išsiaiškinti aplinkybes?
Scorpio1991> buvo ir apatinis to vamzdžio sujungimas pas tave neteisingai įstatytas. Ten kur yra fiksacija, kur įsistato ir reikia pasukti - buvo nepasukta ir labai judėjo. Įstačiau ir pasukau, ir lyg ir pagal fotkę matau, kad ten viskas gerai (nepamenu tik, ar likus tų apskritimų fiksacija dar, ar jau išdėvėta. Kaip ir sizus sakė - tikrai prasta plastiko kokybė), maniau, kad taip ir viršų išlaikys vietoje. Jei nesilaiko vistiek, aš sau toj vietoj, kur nulūžę auselės, tiesiog kiaurai abu tuos plastikinius vamzdžius įsukčiau medvaržtį, geriau du iš skirtingų pusių, jei yra pakankamas priėjimas. Ten sandarumo neužtikrina ir neturi užtikrinti aplamai ta konstrukcija, bet taip turėtų bent stabiliai laikytis ir neišsimauti. Jei yra noro - galima dar apteplioti aplink po to su hermetiku, bet būtina visai nėra, nes judėti vistiek judės ir hermetikas kogero atlips. Taip pat, kaip ir Sizus sakė - ydingas visas oro paėmimo traktas. Man jis išvis nesuprantamas. Kam filtrą grūsti už variklio, kai galima tiesiog toje pačioje foto pavaizduotoje kiaurymėje būtų sumontuoti ir tuomet ir šlangos iki turbo visai trumpos užtektų.
Spėju, kad galbūt taip padaryta todėl, kad ten likę vietos, kur dar galima kažką tvirtinti tiesiai prie variklio, tad visai nereikia lankstaus sujungimo - Filtras - turbina, kurie amžinai po maždaug 15-20 metų jau prakiūra ir seniems auto, o iš dabar naudojamų medžiagų prakiurtų po 2-5 metų ir būtų pripažinta broku. Tokie nutikimai prieš filtrą tiesiogiai neįtakoja paduodamo oro į variklį kokybės, todėl toleruojami daug labiau.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#15
Posted 2014 January 27 - 20:57
#16
Posted 2014 January 27 - 21:19
tu nepergyvenkSu tamstos tiesmukišku kategoriškumu esu susidūręs skaitydamas kitas temas, tai nenoriu čia su pliku pešiotis, nes vistiek likčiau neteisus.
Žinant aplinkybes, gal nuomonė būtų visai kitokia, bet juk svarbiau pirma ją pareikšti, tik tada išsiaiškinti aplinkybes?
Siaip visokios tvirtinimo smulkmenos kainuoja gan pigiai ir as linkes susitvarkyt tuos reikalus. Nieko nematau blogo tame, jei remontuodamas mashina kas nors pastebi kokia smulkmena ir pasako. Savininko reikalas susitvarkyt, ar isukt "samorieza", pritepliot hermetiko, ar izoliacija, vielute parisht. Jei savininkas nesugeba, gal but paprashys sutvarkyt. Bet kai pradeda lyst bedos po remonto, ir prasideda "te nesilaiko, te atvepe". Visa tai galima isiaishkit vietoje prie mashinos.
O kaip turejau sureaguot, kai savininkas ikelia nuotrauka ir klausia, ko cia truksta? o truksta dangchio . jis gi neparashe, kad pats ji nulupo
Edited by Alba, 2014 January 27 - 21:24.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users