Pamegink viską ištrint ir atstatyt gamyklinius parametrus. Bei pažiurėk koks fw yra. Gal tiesiog senas yra ir nelabai draugauja su naujausiu žemėlapiu
Eddy Citroen C5 2002' v6
#601
Posted 2015 June 17 - 22:19
#602
Posted 2015 June 18 - 07:33
blyn , tiksliai, kaip as apie tai ne nepagalvojau, reiks pameginti.. kaip tik turiu firmware diska kuri naudojau senajai navi
DEKUI
P.s.. atstatyt parametrus navi tai tik per lexia ?
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#603
Posted 2015 June 18 - 10:02
Ne, manau gali ir per pačią naviblyn , tiksliai, kaip as apie tai ne nepagalvojau, reiks pameginti.. kaip tik turiu firmware diska kuri naudojau senajai navi
DEKUI
P.s.. atstatyt parametrus navi tai tik per lexia ?
#604
Posted 2015 June 18 - 15:54
kazkas su tuo mano cdrom nera gerai. idejos naujausios tu laiku versijos diska, viska pamato, o kai spaudi atnaujint i esancia kompakte - ismweta lentele tipo laukite.. ir tu gali laukt nors 30 min nieko nesulauksi, cd ir nustoja suktis...
daug kartu meginau., idejus originalu firmware diska masinos tas pats sh. - suystoja ir nieko nebedaro.
bandau dabar per naujo kept kompakta.. bet vilciu neturiu.
prieinu isvada kad cd romas sujotas.
dar kaip tik radau 14-15 metu navigacija vakaru europos citru-pezu rt2 sistemai siunciuos..
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#605
Posted 2015 June 18 - 19:41
Simptomai panašūs į maitinimo problemą. Tikimybė kad arba nekontaktuoja jungtis arba pats įrenginys trumpina ir kai reikia daugiau pasukt CD jam pritrūksta įtampos ir turi strigimus.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#606
Posted 2015 June 18 - 19:52
Simptomai panašūs į maitinimo problemą. Tikimybė kad arba nekontaktuoja jungtis arba pats įrenginys trumpina ir kai reikia daugiau pasukt CD jam pritrūksta įtampos ir turi strigimus.
ryt dar pameginsiu ji issitraukt, pertikrinsiu jungtis, ziuresiu dar
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#607
Posted 2015 June 18 - 20:22
o gal padetu spiritas ir ausu krapstukas lazeriui ?
#608
Posted 2015 June 18 - 21:01
o gal padetu spiritas ir ausu krapstukas lazeriui ?
Geriausias toks valymas, negu diskais. Tiesiog jie labiau apneša ir tiek
#609
Posted 2015 June 19 - 08:06
meginsim dar visaip ateiti, ka su juo daryt ..
rytojui kelionei jau pasiskolinau nuo linazz gps navigacija , su savo suzaist nebespesiu masinos, o jei vaziuosiu su tokia kokia yra, isgadins nervus kaip i sventaja vaziuojant
ji dabar galetu buti tik kaip sioks toks orientyras.. kurio negalima isjungti, bo marsrutai neissilaiko atminti..
Edited by Eddy, 2015 June 19 - 08:07.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#610
Posted 2015 June 26 - 18:23
truputis gedimu, atsinaujinimu..
galit paskaitineti cia.
http://www.citrina.l...hp?f=39&t=26660
po ju as ir vel su originaliais r16 ratais, ech kai pasiilgau
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#611
Posted 2015 June 29 - 23:45
o kaip susiję ratai su lds? , ratus, kaip suprantu, nusprendei parduot?
+370 605 66239
#612
Posted 2015 June 30 - 07:53
Domina ?
o kaip susiję ratai su lds? , ratus, kaip suprantu, nusprendei parduot?
buvo mintis detis atgal r19 vakar, bo originalus r16 diskai buvo su neblogom padangom zieminem., pagailo, besiruosiant deti vel r19 - atsirado r15
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#613
Posted 2015 June 30 - 08:02
Eddy, o ar negeriau uzsideti originalius R16 ar R17 porestailinio modelio?
Va cia uosviui nupirkom nuo 2007 metu C5 R16:
Solidu, firmiska ir jokio PING PONG
Edited by Laimonas, 2015 June 30 - 08:06.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#614
Posted 2015 June 30 - 09:33
galvoju ir as apie juos laimonai, bus dar gal ateiti ;)
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#615
Posted 2015 June 30 - 09:44
Ir vis dėl to Eddy ar patvarus ir ar patikimas C5 bendzininis automobilis? Tiesa kaip C5 dyzelinis? nepardavėt?
Dėl ratų, tai tiesa, žinok man net tvarkingiau atrodo su šitais, minkščiau važiuojasi?
#616
Posted 2015 June 30 - 09:47
tai kad dabar citras be ratų
Edited by zhy, 2015 June 30 - 09:48.
+370 605 66239
#617
Posted 2015 June 30 - 10:00
Ir vis dėl to Eddy ar patvarus ir ar patikimas C5 bendzininis automobilis? Tiesa kaip C5 dyzelinis? nepardavėt?
Dėl ratų, tai tiesa, žinok man net tvarkingiau atrodo su šitais, minkščiau važiuojasi?
su varikliu jokiu problemu , pili kura ir viskas. pagrindinio dirzo komplektas pakeistas, daugiau kiausu sukt nereikia
trasoj dujom tikrai ekonomiskai netaupant 10-11ltr ., mieste duju tik automatas 16 pasiima. trumpi atstumai, stabdis gazas..
kas liecia citramona c5 ., per 2 metus pirma karta pavede cia dabar - rimtesnis gedimas, nusprogo hidraulikos el. varikliukas.,
kas liecia vaziuokle - dar neremontuota, nagu nekisau, dar niekas nebilda. bet artejanciai TA jauciu reiks kazka pakeist. nu neskaitant tai kad automatas pavedes buvo.. bet su automatais taip jau nutinka..
siaip tikrai patvarus ir patikimas..
o tam 2,2 hdi kur paemes buvau - prasikeikiau. nepataikiau- paemiau darbini arkliuka buvusi.. tepalu zmogai niekada gyvenime nekeite, as pats pakeist nebespejau., tai ko pasekoje ant gero minuso ziema tepalai taip sutirstejo, kad prasuko indeklus ir turba dabaige...
buvau nerve neblogam - pardaviau uz mazesne kaina nei mokejau..
tai savaji v6 DIEVINU
o padangos bus matyt - kai nuleisiu oro biski dabar po 2,7 atmosferu tai kietumas jaucias. su r16 205 55 buvo kai pukelis.
nuleisiu oro ir pasakysiu tada ;)
bet po 19 volu akivaizdziai pasijaute
Edited by Eddy, 2015 June 30 - 10:01.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#618
Posted 2015 June 30 - 10:11
Bet faktas, kad variklis su dėže jau nebe tas pats, kuris buvo tik nusipirkus, tai jeigu ne pats būtum tvarkęs/keitęs būtų nepigiai gavesi. Realiai c5 vertė x 2 šiuo metu (lyginant su pirkimo kaina)? Aišku kitaip ir būt negali, kai nori turėt tvarkingą automobilį, o ne kaip nemaža dalis aubi ar kitų markių savininkų kalba, oj aš tris metus važiuoju ir jokių gedimų nebuvę, dirba kaip bitė, o kai įlipi pats, pravažiuoti ir drąsiai gali sakyt, jei netvarkai tai nereiškia, kad negenda....
Tai hdi`nui daugiau reikalų buvo nei v6? ta prasme irgi keitei variklį su pav. d.? nes aš tavo vietoj su v6 bučiau prasikeikęs ir negali vadinti hdi naminiu paukščiu, nes tepalų nekeitei, tai reiškia meilės dar ir kitur nebuvo lyginant su v6
Reziume, geriausias pirkinys kieme tai p206?
#619
Posted 2015 June 30 - 10:49
Juokas, juokais, bet man atmintyje išlikę geri prisiminimai apie 206... jei kas ir sugesdavo, tai remontas na tikrai nėra brangus... važiuoja, kenčia įvairius kelius... tik tą tiltą galinį reik pasižiurėt... Ir vsio... Dabartinis cabrio 306 daug galvos skausmo nekelia... na taip, ten apsukos pašokinėja, dar kokia smulkmenėlė... Bet tikrai nėra kalbų apie dideles problemas Apie 106 galiu pasakyti beveik tą patį... bet jį automobiliu aš sunkiai jau pavadinčiau Iš esmės visi modeliai pasibaigiantys 6 buvo vieni ištvermingiausiu... panašu jog situacija panašėja su sekančiu lyginiu skaičiu (8)...
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#620
Posted 2015 June 30 - 11:11
Tą pačią nuomonę susidaręs kaip sieras kalba. Jei yra noras atsinaujinti nuo ..6 tai geriau ..7 peršokti.
I <3 HATERS
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users