Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P307 2.0l 16V 100kw kuro sistemoje oras


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 21

#1 egiducis

egiducis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 128
  • Vieta:kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2.0l benzas 100kw

Parašyta 2014 sausio 30 - 07:35

Rytais labai sunkiai vedasi automobilis. Pradzioje pasikeiciau kuro siurbli (deveta). susitvarke kazkur 3 men buvo gerai. po to prasidejo tas pats (sunkiai kuriasi pastovejes 4 ar daugiau valandu). Nuvariau, kad kuro siurbli restauruotu, tai niekas nepasikeite. Vakar pries kurdamas masina pabandziau nuorinti su varztu esanciu prie purkstuku. po nuorinimo masina uzsikyre zymiai lengviau. taip zaidziau vakar pries kiekviena uzkurima ir rezultatas buvo pastebimas. Gal kam teko susidurti su panasia situacija? kokie sprendimai? ar kuro slegio reguliatorius gali tureti itakos?
  • 0

#2 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 sausio 30 - 08:22

Kaip su vakumu bake? Kitas daiktas, tu palaikyk degima kokia minute-dvi, turi pats nusiorinti. Na nebent bake vaakumas susidaro.

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2014 sausio 30 - 08:23

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#3 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2014 sausio 30 - 10:26

jei problema del vakumo bake., pabandyk pora dienu pavazinet be bako kamscio arba tik ciut uzsukes, kad oras iseitu. jei vakumas susidaro turetu padeti
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#4 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 sausio 30 - 10:31

Rytais labai sunkiai vedasi automobilis.
Pradzioje pasikeiciau kuro siurbli (deveta). susitvarke kazkur 3 men buvo gerai.
po to prasidejo tas pats (sunkiai kuriasi pastovejes 4 ar daugiau valandu).
Nuvariau, kad kuro siurbli restauruotu, tai niekas nepasikeite.
Vakar pries kurdamas masina pabandziau nuorinti su varztu esanciu prie purkstuku.
po nuorinimo masina uzsikyre zymiai lengviau. taip zaidziau vakar pries kiekviena uzkurima ir rezultatas buvo pastebimas.
Gal kam teko susidurti su panasia situacija?
kokie sprendimai?
ar kuro slegio reguliatorius gali tureti itakos?

O kuro filtrą kada keitei? Siurblys,net ir naujas būdamas,užkišto filtro neprastums.
  • 0

#5 egiducis

egiducis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 128
  • Vieta:kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2.0l benzas 100kw

Parašyta 2014 sausio 30 - 11:09

Rytais labai sunkiai vedasi automobilis.
Pradzioje pasikeiciau kuro siurbli (deveta). susitvarke kazkur 3 men buvo gerai.
po to prasidejo tas pats (sunkiai kuriasi pastovejes 4 ar daugiau valandu).
Nuvariau, kad kuro siurbli restauruotu, tai niekas nepasikeite.
Vakar pries kurdamas masina pabandziau nuorinti su varztu esanciu prie purkstuku.
po nuorinimo masina uzsikyre zymiai lengviau. taip zaidziau vakar pries kiekviena uzkurima ir rezultatas buvo pastebimas.
Gal kam teko susidurti su panasia situacija?
kokie sprendimai?
ar kuro slegio reguliatorius gali tureti itakos?

O kuro filtrą kada keitei? Siurblys,net ir naujas būdamas,užkišto filtro neprastums.

Skambes juokingai, bet mano masinoj neradau kuro filtro,
buvau pas meistrus nuvaziaves, taip pat nerado filtro.
tai nezinau ka ir pasakyti... nebent gal paciam bake kazkur jis ten igrustas butu, apacio prie bako ir prie motoro nera.
  • 0

#6 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2014 sausio 30 - 11:17

Rytais labai sunkiai vedasi automobilis.
Pradzioje pasikeiciau kuro siurbli (deveta). susitvarke kazkur 3 men buvo gerai.
po to prasidejo tas pats (sunkiai kuriasi pastovejes 4 ar daugiau valandu).
Nuvariau, kad kuro siurbli restauruotu, tai niekas nepasikeite.
Vakar pries kurdamas masina pabandziau nuorinti su varztu esanciu prie purkstuku.
po nuorinimo masina uzsikyre zymiai lengviau. taip zaidziau vakar pries kiekviena uzkurima ir rezultatas buvo pastebimas.
Gal kam teko susidurti su panasia situacija?
kokie sprendimai?
ar kuro slegio reguliatorius gali tureti itakos?

O kuro filtrą kada keitei? Siurblys,net ir naujas būdamas,užkišto filtro neprastums.

Skambes juokingai, bet mano masinoj neradau kuro filtro,
buvau pas meistrus nuvaziaves, taip pat nerado filtro.
tai nezinau ka ir pasakyti... nebent gal paciam bake kazkur jis ten igrustas butu, apacio prie bako ir prie motoro nera.

Kuro filtras eina kartu su siurbliu bake, arba jo nera ir kuro siurblys atlieka filtro funkcija stovintis bake (gal ir nusisnekejau :D ) bet jei jis yra tai bake ir keiciasi kartu su siurbliu :wh:
  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#7 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 sausio 30 - 11:26

Filtras yra paciame siurbliuke bake, jis nekeiciamas, tipo paskaiciave ALL LIFE... Tupas padarymas.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#8 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 sausio 30 - 11:42

Rytais labai sunkiai vedasi automobilis.
Pradzioje pasikeiciau kuro siurbli (deveta). susitvarke kazkur 3 men buvo gerai.
po to prasidejo tas pats (sunkiai kuriasi pastovejes 4 ar daugiau valandu).
Nuvariau, kad kuro siurbli restauruotu, tai niekas nepasikeite.
Vakar pries kurdamas masina pabandziau nuorinti su varztu esanciu prie purkstuku.
po nuorinimo masina uzsikyre zymiai lengviau. taip zaidziau vakar pries kiekviena uzkurima ir rezultatas buvo pastebimas.
Gal kam teko susidurti su panasia situacija?
kokie sprendimai?
ar kuro slegio reguliatorius gali tureti itakos?

O kuro filtrą kada keitei? Siurblys,net ir naujas būdamas,užkišto filtro neprastums.

Skambes juokingai, bet mano masinoj neradau kuro filtro,
buvau pas meistrus nuvaziaves, taip pat nerado filtro.
tai nezinau ka ir pasakyti... nebent gal paciam bake kazkur jis ten igrustas butu, apacio prie bako ir prie motoro nera.

Kuro filtro nebūti negali. Tie oro burbulai,kuriuos išleidi "nuorindamas",greičiausiai yra ne oras,o kuro garai,kurius beprakaituodamas pagimdė kuro siurblys. Kuo sunkiau siurbliui pasiekti reikiamą slėgį ,tuo daugiau burbulų. Variklis paprasčiausiai "užsigazuoja". Tavo variklyje yra ir tų garų rekuperacijos sistemėlė. Toks vožtuvėlis,nuledžiantis garą iš bako. Ne laukan,žinoma. Gali girdėti,kai variklis dirba tuščioms. Periodiškai pabirbia. Kairėje,žiūrint nuo kapoto. Kadangi prancūzai mėgsta siurprizus,tai ir nenoriu detalizuoti. Reikia pamatyti.
  • 0

#9 egiducis

egiducis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 128
  • Vieta:kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2.0l benzas 100kw

Parašyta 2014 sausio 30 - 12:47

Rytais labai sunkiai vedasi automobilis.
Pradzioje pasikeiciau kuro siurbli (deveta). susitvarke kazkur 3 men buvo gerai.
po to prasidejo tas pats (sunkiai kuriasi pastovejes 4 ar daugiau valandu).
Nuvariau, kad kuro siurbli restauruotu, tai niekas nepasikeite.
Vakar pries kurdamas masina pabandziau nuorinti su varztu esanciu prie purkstuku.
po nuorinimo masina uzsikyre zymiai lengviau. taip zaidziau vakar pries kiekviena uzkurima ir rezultatas buvo pastebimas.
Gal kam teko susidurti su panasia situacija?
kokie sprendimai?
ar kuro slegio reguliatorius gali tureti itakos?

O kuro filtrą kada keitei? Siurblys,net ir naujas būdamas,užkišto filtro neprastums.

Skambes juokingai, bet mano masinoj neradau kuro filtro,
buvau pas meistrus nuvaziaves, taip pat nerado filtro.
tai nezinau ka ir pasakyti... nebent gal paciam bake kazkur jis ten igrustas butu, apacio prie bako ir prie motoro nera.

Kuro filtro nebūti negali. Tie oro burbulai,kuriuos išleidi "nuorindamas",greičiausiai yra ne oras,o kuro garai,kurius beprakaituodamas pagimdė kuro siurblys. Kuo sunkiau siurbliui pasiekti reikiamą slėgį ,tuo daugiau burbulų. Variklis paprasčiausiai "užsigazuoja". Tavo variklyje yra ir tų garų rekuperacijos sistemėlė. Toks vožtuvėlis,nuledžiantis garą iš bako. Ne laukan,žinoma. Gali girdėti,kai variklis dirba tuščioms. Periodiškai pabirbia. Kairėje,žiūrint nuo kapoto. Kadangi prancūzai mėgsta siurprizus,tai ir nenoriu detalizuoti. Reikia pamatyti.

yra po keleivio posparniu garu surinkejas ar kazkas tokio? apie ta pati kalbame?>
  • 0

#10 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 sausio 30 - 13:15

Taip apie ta pati:

Posted Image
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#11 egiducis

egiducis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 128
  • Vieta:kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2.0l benzas 100kw

Parašyta 2014 sausio 30 - 13:39

tai pirmiausia reiktu demesi atkreipti (ir bandyti ieskot) kuro slegio reguliatoriaus kuris yra imontuotas siurbliuke? as siaip ji esu vales (ten sietelis buvo apsineses), bet nepadejo. O po to ieskot galu kuro garu rekurepacineje sistemoje?
  • 0

#12 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 sausio 30 - 17:21

tai pirmiausia reiktu demesi atkreipti (ir bandyti ieskot) kuro slegio reguliatoriaus kuris yra imontuotas siurbliuke? as siaip ji esu vales (ten sietelis buvo apsineses), bet nepadejo.
O po to ieskot galu kuro garu rekurepacineje sistemoje?

Taip,pirmiausiai reikia ieškoti filtro.
  • 0

#13 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2014 sausio 30 - 18:08

tai pirmiausia reiktu demesi atkreipti (ir bandyti ieskot) kuro slegio reguliatoriaus kuris yra imontuotas siurbliuke? as siaip ji esu vales (ten sietelis buvo apsineses), bet nepadejo.
O po to ieskot galu kuro garu rekurepacineje sistemoje?

Taip,pirmiausiai reikia ieškoti filtro.

taigi aiskiai parasyta, jog nera atskiro filtro. mano 406 irgi nera, ir tai normalu.
o del garu rekuperacines sistemos, gi paprasciausiai po ilgesnio vaziavimo atsuk kuro kamsti, ar susidares vakumas, ar ne. Jei susidares, tai po kamscio atsukimo sekanti karta kuriant nebus bedos ir zinosi kad reik pradet ziuret nuo bako alsuoklio.
  • 0

#14 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 sausio 31 - 14:03

tai pirmiausia reiktu demesi atkreipti (ir bandyti ieskot) kuro slegio reguliatoriaus kuris yra imontuotas siurbliuke? as siaip ji esu vales (ten sietelis buvo apsineses), bet nepadejo.
O po to ieskot galu kuro garu rekurepacineje sistemoje?

Taip,pirmiausiai reikia ieškoti filtro.

taigi aiskiai parasyta, jog nera atskiro filtro. mano 406 irgi nera, ir tai normalu.
o del garu rekuperacines sistemos, gi paprasciausiai po ilgesnio vaziavimo atsuk kuro kamsti, ar susidares vakumas, ar ne. Jei susidares, tai po kamscio atsukimo sekanti karta kuriant nebus bedos ir zinosi kad reik pradet ziuret nuo bako alsuoklio.

Jei siurbliukas sukuria daug burbuliukų,kurie per sugrįžimo "produktotiekį" atsiduria bake,iš kur bake gali būti vakumas? Tam ir yra ta rekuperacinė sistema,kad susidariusį kuro garų slėgį sugražinti ten,kur tiems garams ir vieta o ne leisti išgaruoti per alsuoklį. Ta vieta pasivadina "variklio cilindras."Bele,tos rekuperacines sistemos gedimai taip pat gali smarkiai apgadinti gyvenimą. Kitas reikalas,gal sugrįžimas problematiškas. Siurbio varikliukas ,kaip rašiau,kuo daugiau prakaituoja,tuo daugiau burbulų. Tie burbulai tikrai nepadės variklio užvesti. Pasičiupinėk apie įpurškimo kolektorių.Pabandyk atjungti grįžtamajį vamzdelį,prijunk žarnigalį į kanistriuką,užsivesk ir žiūrėk. Turi būti pavieniai burbuliukai. Ne vienas-kitas,bet vorele išsidėstę vienas paskui kitą. Tą grįžtamajį vamzdį galima prapūsti. Su burna visai normaliai praipučia. Pradžioj,kol vamzdyje yra kuro-sunkiau,bet paskum normaliai. Rašau taip,nes turėjau malonumo su tuo reikalu susidurti. "Lagunoj" gumos atplaiša buvo užkimšusi tą vamzdį. Tai,kai apsukos buvo min.,viskas kaip ir gerai. Kai tik pagazuodavau,tai prasidėdavo ...
  • 0

#15 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2014 sausio 31 - 14:55

EW serijos varikliuose, gryztamo vamzdelio nera, tik paduodamas, gryztamas vyksta paciame bake, kas liecia filtra jo taip pat nera, tik sietukas.
  • 0

#16 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2014 sausio 31 - 15:02

EW serijos varikliuose, gryztamo vamzdelio nera, tik paduodamas, gryztamas vyksta paciame bake, kas liecia filtra jo taip pat nera, tik sietukas.

teisingai. kazkada reikejo siurbliuko ir vos nenusipirkau su vienu isejimu be gryztamo, nuo 2003 m pezo.
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#17 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 sausio 31 - 15:21

EW serijos varikliuose, gryztamo vamzdelio nera, tik paduodamas, gryztamas vyksta paciame bake, kas liecia filtra jo taip pat nera, tik sietukas.

Pas mane buvo 2000 porestailas :pug: 406 16v 100 kw benzinas,ir buvo grįžtamas. Todėl ir sakiau,kad pranzūzai mėgsta siurprizus.

Šį pranešimą redagavo gau173: 2014 sausio 31 - 15:21

  • 0

#18 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2014 sausio 31 - 16:59

Pas mane buvo 2000 porestailas :pug: 406 16v 100 kw benzinas,ir buvo grįžtamas. Todėl ir sakiau,kad pranzūzai mėgsta siurprizus.

Tai pas tave buvo ne EW variklis, nieko ten neprichalturinsi, visuose EW varikliuose TIK VIENAS vamzdelis paduodamas ir nekitaip, buvo porestailu pradzioje ir su XU varikliais.
  • 0

#19 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 sausio 31 - 17:58

Tai pas tave buvo ne EW variklis, nieko ten neprichalturinsi, visuose EW varikliuose TIK VIENAS vamzdelis paduodamas ir nekitaip, buvo porestailu pradzioje ir su XU varikliais.

Gali būt. :beer:
  • 0

#20 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2014 sausio 31 - 18:14

Tai pas tave buvo ne EW variklis, nieko ten neprichalturinsi, visuose EW varikliuose TIK VIENAS vamzdelis paduodamas ir nekitaip, buvo porestailu pradzioje ir su XU varikliais.

jei variantas su kuro filtru, tai i siurbli yra griztamas... is filtro, o i varikli vis tiek vienas vamzdis..
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0