![Nuotrauka](https://secure.gravatar.com/avatar/ec3d81ca346934d72ff151a6e7ca4f9d?s=100&d=https%3A%2F%2Fpeugeot-klubas.lt%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
P307 2.0l 16V 100kw kuro sistemoje oras
#1
Parašyta 2014 sausio 30 - 07:35
#2
Parašyta 2014 sausio 30 - 08:22
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2014 sausio 30 - 08:23
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3
Parašyta 2014 sausio 30 - 10:26
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#4
Parašyta 2014 sausio 30 - 10:31
O kuro filtrą kada keitei? Siurblys,net ir naujas būdamas,užkišto filtro neprastums.Rytais labai sunkiai vedasi automobilis.
Pradzioje pasikeiciau kuro siurbli (deveta). susitvarke kazkur 3 men buvo gerai.
po to prasidejo tas pats (sunkiai kuriasi pastovejes 4 ar daugiau valandu).
Nuvariau, kad kuro siurbli restauruotu, tai niekas nepasikeite.
Vakar pries kurdamas masina pabandziau nuorinti su varztu esanciu prie purkstuku.
po nuorinimo masina uzsikyre zymiai lengviau. taip zaidziau vakar pries kiekviena uzkurima ir rezultatas buvo pastebimas.
Gal kam teko susidurti su panasia situacija?
kokie sprendimai?
ar kuro slegio reguliatorius gali tureti itakos?
#5
Parašyta 2014 sausio 30 - 11:09
Skambes juokingai, bet mano masinoj neradau kuro filtro,O kuro filtrą kada keitei? Siurblys,net ir naujas būdamas,užkišto filtro neprastums.Rytais labai sunkiai vedasi automobilis.
Pradzioje pasikeiciau kuro siurbli (deveta). susitvarke kazkur 3 men buvo gerai.
po to prasidejo tas pats (sunkiai kuriasi pastovejes 4 ar daugiau valandu).
Nuvariau, kad kuro siurbli restauruotu, tai niekas nepasikeite.
Vakar pries kurdamas masina pabandziau nuorinti su varztu esanciu prie purkstuku.
po nuorinimo masina uzsikyre zymiai lengviau. taip zaidziau vakar pries kiekviena uzkurima ir rezultatas buvo pastebimas.
Gal kam teko susidurti su panasia situacija?
kokie sprendimai?
ar kuro slegio reguliatorius gali tureti itakos?
buvau pas meistrus nuvaziaves, taip pat nerado filtro.
tai nezinau ka ir pasakyti... nebent gal paciam bake kazkur jis ten igrustas butu, apacio prie bako ir prie motoro nera.
#6
Parašyta 2014 sausio 30 - 11:17
Kuro filtras eina kartu su siurbliu bake, arba jo nera ir kuro siurblys atlieka filtro funkcija stovintis bake (gal ir nusisnekejauSkambes juokingai, bet mano masinoj neradau kuro filtro,
O kuro filtrą kada keitei? Siurblys,net ir naujas būdamas,užkišto filtro neprastums.Rytais labai sunkiai vedasi automobilis.
Pradzioje pasikeiciau kuro siurbli (deveta). susitvarke kazkur 3 men buvo gerai.
po to prasidejo tas pats (sunkiai kuriasi pastovejes 4 ar daugiau valandu).
Nuvariau, kad kuro siurbli restauruotu, tai niekas nepasikeite.
Vakar pries kurdamas masina pabandziau nuorinti su varztu esanciu prie purkstuku.
po nuorinimo masina uzsikyre zymiai lengviau. taip zaidziau vakar pries kiekviena uzkurima ir rezultatas buvo pastebimas.
Gal kam teko susidurti su panasia situacija?
kokie sprendimai?
ar kuro slegio reguliatorius gali tureti itakos?
buvau pas meistrus nuvaziaves, taip pat nerado filtro.
tai nezinau ka ir pasakyti... nebent gal paciam bake kazkur jis ten igrustas butu, apacio prie bako ir prie motoro nera.
![:D](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
![:wh:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/wh.gif)
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#7
Parašyta 2014 sausio 30 - 11:26
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#8
Parašyta 2014 sausio 30 - 11:42
Kuro filtro nebūti negali. Tie oro burbulai,kuriuos išleidi "nuorindamas",greičiausiai yra ne oras,o kuro garai,kurius beprakaituodamas pagimdė kuro siurblys. Kuo sunkiau siurbliui pasiekti reikiamą slėgį ,tuo daugiau burbulų. Variklis paprasčiausiai "užsigazuoja". Tavo variklyje yra ir tų garų rekuperacijos sistemėlė. Toks vožtuvėlis,nuledžiantis garą iš bako. Ne laukan,žinoma. Gali girdėti,kai variklis dirba tuščioms. Periodiškai pabirbia. Kairėje,žiūrint nuo kapoto. Kadangi prancūzai mėgsta siurprizus,tai ir nenoriu detalizuoti. Reikia pamatyti.Skambes juokingai, bet mano masinoj neradau kuro filtro,
O kuro filtrą kada keitei? Siurblys,net ir naujas būdamas,užkišto filtro neprastums.Rytais labai sunkiai vedasi automobilis.
Pradzioje pasikeiciau kuro siurbli (deveta). susitvarke kazkur 3 men buvo gerai.
po to prasidejo tas pats (sunkiai kuriasi pastovejes 4 ar daugiau valandu).
Nuvariau, kad kuro siurbli restauruotu, tai niekas nepasikeite.
Vakar pries kurdamas masina pabandziau nuorinti su varztu esanciu prie purkstuku.
po nuorinimo masina uzsikyre zymiai lengviau. taip zaidziau vakar pries kiekviena uzkurima ir rezultatas buvo pastebimas.
Gal kam teko susidurti su panasia situacija?
kokie sprendimai?
ar kuro slegio reguliatorius gali tureti itakos?
buvau pas meistrus nuvaziaves, taip pat nerado filtro.
tai nezinau ka ir pasakyti... nebent gal paciam bake kazkur jis ten igrustas butu, apacio prie bako ir prie motoro nera.
#9
Parašyta 2014 sausio 30 - 12:47
yra po keleivio posparniu garu surinkejas ar kazkas tokio? apie ta pati kalbame?>Kuro filtro nebūti negali. Tie oro burbulai,kuriuos išleidi "nuorindamas",greičiausiai yra ne oras,o kuro garai,kurius beprakaituodamas pagimdė kuro siurblys. Kuo sunkiau siurbliui pasiekti reikiamą slėgį ,tuo daugiau burbulų. Variklis paprasčiausiai "užsigazuoja". Tavo variklyje yra ir tų garų rekuperacijos sistemėlė. Toks vožtuvėlis,nuledžiantis garą iš bako. Ne laukan,žinoma. Gali girdėti,kai variklis dirba tuščioms. Periodiškai pabirbia. Kairėje,žiūrint nuo kapoto. Kadangi prancūzai mėgsta siurprizus,tai ir nenoriu detalizuoti. Reikia pamatyti.
Skambes juokingai, bet mano masinoj neradau kuro filtro,
O kuro filtrą kada keitei? Siurblys,net ir naujas būdamas,užkišto filtro neprastums.Rytais labai sunkiai vedasi automobilis.
Pradzioje pasikeiciau kuro siurbli (deveta). susitvarke kazkur 3 men buvo gerai.
po to prasidejo tas pats (sunkiai kuriasi pastovejes 4 ar daugiau valandu).
Nuvariau, kad kuro siurbli restauruotu, tai niekas nepasikeite.
Vakar pries kurdamas masina pabandziau nuorinti su varztu esanciu prie purkstuku.
po nuorinimo masina uzsikyre zymiai lengviau. taip zaidziau vakar pries kiekviena uzkurima ir rezultatas buvo pastebimas.
Gal kam teko susidurti su panasia situacija?
kokie sprendimai?
ar kuro slegio reguliatorius gali tureti itakos?
buvau pas meistrus nuvaziaves, taip pat nerado filtro.
tai nezinau ka ir pasakyti... nebent gal paciam bake kazkur jis ten igrustas butu, apacio prie bako ir prie motoro nera.
#10
Parašyta 2014 sausio 30 - 13:15
![Posted Image](http://www.auto-parts.spb.ru/cat/pe/pics/XF15B01A.gif)
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#11
Parašyta 2014 sausio 30 - 13:39
#12
Parašyta 2014 sausio 30 - 17:21
Taip,pirmiausiai reikia ieškoti filtro.tai pirmiausia reiktu demesi atkreipti (ir bandyti ieskot) kuro slegio reguliatoriaus kuris yra imontuotas siurbliuke? as siaip ji esu vales (ten sietelis buvo apsineses), bet nepadejo.
O po to ieskot galu kuro garu rekurepacineje sistemoje?
#13
Parašyta 2014 sausio 30 - 18:08
taigi aiskiai parasyta, jog nera atskiro filtro. mano 406 irgi nera, ir tai normalu.Taip,pirmiausiai reikia ieškoti filtro.tai pirmiausia reiktu demesi atkreipti (ir bandyti ieskot) kuro slegio reguliatoriaus kuris yra imontuotas siurbliuke? as siaip ji esu vales (ten sietelis buvo apsineses), bet nepadejo.
O po to ieskot galu kuro garu rekurepacineje sistemoje?
o del garu rekuperacines sistemos, gi paprasciausiai po ilgesnio vaziavimo atsuk kuro kamsti, ar susidares vakumas, ar ne. Jei susidares, tai po kamscio atsukimo sekanti karta kuriant nebus bedos ir zinosi kad reik pradet ziuret nuo bako alsuoklio.
#14
Parašyta 2014 sausio 31 - 14:03
Jei siurbliukas sukuria daug burbuliukų,kurie per sugrįžimo "produktotiekį" atsiduria bake,iš kur bake gali būti vakumas? Tam ir yra ta rekuperacinė sistema,kad susidariusį kuro garų slėgį sugražinti ten,kur tiems garams ir vieta o ne leisti išgaruoti per alsuoklį. Ta vieta pasivadina "variklio cilindras."Bele,tos rekuperacines sistemos gedimai taip pat gali smarkiai apgadinti gyvenimą. Kitas reikalas,gal sugrįžimas problematiškas. Siurbio varikliukas ,kaip rašiau,kuo daugiau prakaituoja,tuo daugiau burbulų. Tie burbulai tikrai nepadės variklio užvesti. Pasičiupinėk apie įpurškimo kolektorių.Pabandyk atjungti grįžtamajį vamzdelį,prijunk žarnigalį į kanistriuką,užsivesk ir žiūrėk. Turi būti pavieniai burbuliukai. Ne vienas-kitas,bet vorele išsidėstę vienas paskui kitą. Tą grįžtamajį vamzdį galima prapūsti. Su burna visai normaliai praipučia. Pradžioj,kol vamzdyje yra kuro-sunkiau,bet paskum normaliai. Rašau taip,nes turėjau malonumo su tuo reikalu susidurti. "Lagunoj" gumos atplaiša buvo užkimšusi tą vamzdį. Tai,kai apsukos buvo min.,viskas kaip ir gerai. Kai tik pagazuodavau,tai prasidėdavo ...taigi aiskiai parasyta, jog nera atskiro filtro. mano 406 irgi nera, ir tai normalu.
Taip,pirmiausiai reikia ieškoti filtro.tai pirmiausia reiktu demesi atkreipti (ir bandyti ieskot) kuro slegio reguliatoriaus kuris yra imontuotas siurbliuke? as siaip ji esu vales (ten sietelis buvo apsineses), bet nepadejo.
O po to ieskot galu kuro garu rekurepacineje sistemoje?
o del garu rekuperacines sistemos, gi paprasciausiai po ilgesnio vaziavimo atsuk kuro kamsti, ar susidares vakumas, ar ne. Jei susidares, tai po kamscio atsukimo sekanti karta kuriant nebus bedos ir zinosi kad reik pradet ziuret nuo bako alsuoklio.
#15
Parašyta 2014 sausio 31 - 14:55
#16
Parašyta 2014 sausio 31 - 15:02
teisingai. kazkada reikejo siurbliuko ir vos nenusipirkau su vienu isejimu be gryztamo, nuo 2003 m pezo.EW serijos varikliuose, gryztamo vamzdelio nera, tik paduodamas, gryztamas vyksta paciame bake, kas liecia filtra jo taip pat nera, tik sietukas.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#17
Parašyta 2014 sausio 31 - 15:21
Pas mane buvo 2000 porestailasEW serijos varikliuose, gryztamo vamzdelio nera, tik paduodamas, gryztamas vyksta paciame bake, kas liecia filtra jo taip pat nera, tik sietukas.
![:pug:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/peugeot.jpg)
Šį pranešimą redagavo gau173: 2014 sausio 31 - 15:21
#18
Parašyta 2014 sausio 31 - 16:59
Tai pas tave buvo ne EW variklis, nieko ten neprichalturinsi, visuose EW varikliuose TIK VIENAS vamzdelis paduodamas ir nekitaip, buvo porestailu pradzioje ir su XU varikliais.Pas mane buvo 2000 porestailas
406 16v 100 kw benzinas,ir buvo grįžtamas. Todėl ir sakiau,kad pranzūzai mėgsta siurprizus.
#19
Parašyta 2014 sausio 31 - 17:58
Gali būt.Tai pas tave buvo ne EW variklis, nieko ten neprichalturinsi, visuose EW varikliuose TIK VIENAS vamzdelis paduodamas ir nekitaip, buvo porestailu pradzioje ir su XU varikliais.
![:beer:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/beer.gif)
#20
Parašyta 2014 sausio 31 - 18:14
jei variantas su kuro filtru, tai i siurbli yra griztamas... is filtro, o i varikli vis tiek vienas vamzdis..Tai pas tave buvo ne EW variklis, nieko ten neprichalturinsi, visuose EW varikliuose TIK VIENAS vamzdelis paduodamas ir nekitaip, buvo porestailu pradzioje ir su XU varikliais.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0