beda 406 2.0hdi 80kw
#1
Parašyta 2014 sausio 30 - 20:34
#2
Parašyta 2014 sausio 30 - 20:45
#3
Parašyta 2014 sausio 30 - 20:51
#4
Parašyta 2014 sausio 30 - 22:06
#5
Parašyta 2014 sausio 31 - 07:53
#6
Parašyta 2014 sausio 31 - 10:13
Taigi Kaune yra klubieciu specu.Pvz. Pauliusj.Susieskoki jo koordinates ir tikrai pades.atsiprasau:)) tai butu Kaunas:). Tik siandien isiaiskinau, kad pasilus leidzia pakelti iki 5000rpm tik trauka vistiek silpna kuo aukstesne pavara tuo trauka mazesne.
#7
Parašyta 2014 vasario 01 - 15:27
na cia tik plepalai ,suzinoti tiesa galima tik laida yyyyyyduuuurus peugeotui ir paziurejus ka tie skaiciukai rodo - juos neblogai supranta tai pauliuj pas jus kauneatsiprasau:)) tai butu Kaunas:). Tik siandien isiaiskinau, kad pasilus leidzia pakelti iki 5000rpm tik trauka vistiek silpna kuo aukstesne pavara tuo trauka mazesne.
#8
Parašyta 2014 vasario 02 - 13:32
#9
Parašyta 2014 vasario 03 - 10:03
#10
Parašyta 2014 vasario 03 - 11:14
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#11
Parašyta 2014 vasario 03 - 13:21
#12
Parašyta 2014 vasario 03 - 19:41
vo blyn tu cia kur vazineji po ALIASKA - tenai kazkur ir shamanu yra uzsuk paburs jie tai mokaSveiki turiu 2l hdi peugeota 406 vaziuojant 100km/h duodi gazo o traukos isvis nera svarbiausia kad nedumina isvis ir nerodo kompe oro temperaturos o kai pradeda rodyt tai rodo nesamones net iki -88 kas gali buti aciu
pykciu ir kitokiu izeidimu nepriimame visi vienu balsu sakome PASIDARYK DIAGNOSTIKA
#13
Parašyta 2014 vasario 03 - 19:57
#14
Parašyta 2014 vasario 07 - 05:06
Jei kalbi apie oro temperatųrą kur rodo ekrane (lauko temperatūra), tai šis rodmuo jokios įtakos variklio darbui neturi, tik klimai. Jei kalba eina apie įsiurbiamo oro temperatūrą, tada bėda MAF, riebinamas darbinis mišinysSveiki turiu 2l hdi peugeota 406 vaziuojant 100km/h duodi gazo o traukos isvis nera svarbiausia kad nedumina isvis ir nerodo kompe oro temperaturos o kai pradeda rodyt tai rodo nesamones net iki -88 kas gali buti aciu
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#15
Parašyta 2014 vasario 08 - 08:32
#16
Parašyta 2014 vasario 08 - 10:15
Būtent. Jei atjungei MAF, ir nėra jokio pokyčio, galima drąsiai teigti, kad kompas nemato matuoklės signalo.Bet pas mane esme tame, kad atjungus matuokle niekas nepasikeicia...
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#17
Parašyta 2014 vasario 09 - 09:11
#18
Parašyta 2014 vasario 09 - 12:25
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#19
Parašyta 2014 vasario 10 - 08:09
Abejoju tada kad kaltas MAF. Nes masina pasidaro buka ir blogai vaziuoja, jeigu GAUNA KLAIDINGA SIGNALA nuo MAF. Kompas tesiog galvoja kad su MAF yra viskas gerai ir regulioja variklio darba pagal bloga signala. Atjungus bloga MAF kompas supranta, kad signalo nuo davyklio nera ir paima duomenys is lenteles, vidutines, pagal sukius ir greiti. Ir masina tada vaziuoja daugmaz normaliai, bent jau as nepastebejau mieste koki tai skirtumo.tai cia jau garantas, kad ja keisti laikas? ir jai taip tai gal kas turite panaudota parduoti?
Jeigu atjungus MAF nieks nesikeicia - problema yra kazkur kitur
#20
Parašyta 2014 vasario 10 - 09:58
arba MAF signalo amplitudė išeina iš užduoto "koridoriaus" ribų ir kompas automatiškai duoda savo algoritmą (mikruškėje). Tokiu atveju bėda gali būti tiek MAF, tiek laiduose nuo MAF.Kompas tesiog galvoja kad su MAF yra viskas gerai ir regulioja variklio darba pagal bloga signala.
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0