
307sw 2.0hdi oro filtro šildytuvas
#1
Parašyta 2014 vasario 01 - 20:02
#2
Parašyta 2014 vasario 01 - 20:22


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2014 vasario 01 - 20:26
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3
Parašyta 2014 vasario 01 - 21:06




Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#4
Parašyta 2014 vasario 01 - 21:16
na keista kaip forumo "nuolatinis dalyvis" neįkerti apie ką aš kalbu, išėmus oro filtro elementą po juo yra radiatorius-Ar as cia vienas nieko nesuprantu? Apie koki dar oro sildytuva kalab eina? Nesu dar tokio briedo girdejes. Nebuna pas peugeot oro sildytuvu, buna tik ausinimo skyscio sildytuvas is 4 zakiu kur susidaro...
Tu gal apie intercoolerio radiatoriu kalbiJis ir nebus tau karztas niekada
P.S. AČIŪ rasosi be a nosines.
http://www.ebay.co.u...=p2047675.l2557
ačiū už gramatikos pataisyma, lenkiu žemai galvą . p.s karštas niekada nesirašo su z 'karztas" .
#5
Parašyta 2014 vasario 01 - 21:19
Ačiū, supratau, fapo jau nėra, gal įtari nuo ko gali skirtis tai stipriai kuro sąnaudos?Laimonai negirdejai tokio briedo?
![]()
niekada turbut nesi atidares kapoto 307 79 kw dyzeliokuikitaip tikrai butumei mates toki daigta kaip oro filtro pasildymo radiatorius
![]()
Tas radiatorius randasi po oro filtru, jis skirtas tik FAP filtro regeneracijai. Oras kaitinamas kai vyksta regeneracija,oras karshta sreikalinga stam ad dar labiau uzhkelti ishmetamuju duju temperatura., o seip nekaitinamas. Jei FAP ishpjautas tas radiatorius nekaista ir jau nebekais
#6
Parašyta 2014 vasario 01 - 21:40

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2014 vasario 01 - 21:42
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#7
Parašyta 2014 vasario 01 - 22:12

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#8
Parašyta 2014 vasario 02 - 11:56
ziema sanaudos visada buna didesnes,priezasciu daug - kokiais matavimais remiesi borto kompo parodymais ar realiu matavinu?Sveiki,
Gal kas gali pasakyti kada radiatorius esantis po oro filtru turėtų šildyti įsiurbiama orą, nes nei vasarą, nei prie minusinės temp. jis šaltas, gal tai priežastis kad mano 307 2.0 hdi 79kw vasarą 100km apytiksliai 6 l. o žiemą prie minus 20 apytiksliai 11-12 l. 100km, trečia žiema tas pats pastebėjimas, kas dar gali nulemti tokį kuro sąnaudų priklausomybę nuo aplinkos temeratūros? Ąčiū.
Pagarbiai,
Ramūnas
#9
Parašyta 2014 vasario 02 - 12:15

Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#10
Parašyta 2014 vasario 02 - 12:29

#11
Parašyta 2014 vasario 02 - 12:34


P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#12
Parašyta 2014 vasario 02 - 12:49
Kitas dalykas, kiek jūs manot turi tas 307 ėst?
http://www.spritmoni...t=3&powerunit=2
Aš pats su autopilotu paskuj fūrą esu 4.5 išspaudęs, autopilotu iki druskininkų ~5 90km/h. Autostrada iki klaipėdos 120-140 ~6,5-7.
Kitas dalykas jei prie -20 spaudžiat pečiuką įsijungę, turėkit omeny, kad daug šilumos ten prarandat, dėl ko didėja sąnaudos. Aš va su pečiuku varinėju į darbą rodo kompas ~11-12l. Be pečiuko ~10 ir ne daugiau.
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#13
Parašyta 2014 vasario 02 - 13:01

P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#14
Parašyta 2014 vasario 02 - 17:42
Man ir dyzelio jau gana, grysiu prie dujube peciuko nepavazinesi trasoj 1.5 h prie -17
![]()
Nesuki max, bet laviruoji kad ir nebutu nekonfortiska vaziuot.
Zinau tuos visus niuansus ir viska darau teisingai. Tikrinu slegi padungiu, na sia savaite prie maximaliu salciu pripazystu netikrinau. Bet kas kita liecia tai kas susije su vaziavimu ir automobiliu visada stengiuos ekonomiskai elgtis. Nes kai salerkes sanaudos vidurkis yra 7.5 litro tai ekonomijos jokios nematau. Sekanti masina bus dujos, jau atsivainejau su zyzeliais...

#15
Parašyta 2014 vasario 02 - 18:39


#16
Parašyta 2014 vasario 03 - 19:34

#17
Parašyta 2014 vasario 04 - 08:30
kad jei tie kraniukai ne tavo kieme tai kaip taisykle greit uzsidarineja ar keiciasJau ir as galvoju prisideti prie jusu nebent rasciau saleros kraniuka labai pigios

P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#18
Parašyta 2014 vasario 04 - 10:58
Tai galima sakyt, kad sitas radiatorius sumazina oro srauto pralaiduma.. Ar kai tas radiatorius nenaudojamas, atsidaro kita sklende ir oras tiekiamas be trikdziu i oro filtra? Kazkaip neteko iki tiek nusiardyt filtradezes.Tas radiatorius randasi po oro filtru, jis skirtas tik FAP filtro regeneracijai.
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0