![Nuotrauka](https://peugeot-klubas.lt/uploads/profile/photo-thumb-82776.jpg?_r=1423268342)
P406 problemos
#1
Parašyta 2014 vasario 06 - 02:45
#2
Parašyta 2014 vasario 06 - 03:10
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Parašyta 2014 vasario 06 - 09:23
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#4
Parašyta 2014 vasario 06 - 18:10
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
#5
Parašyta 2014 vasario 06 - 18:34
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#6
Parašyta 2014 vasario 06 - 19:16
#7
Parašyta 2014 vasario 06 - 19:43
gal gumos ? tos traukes tik suvedima reguliuoja.Žiūrėkit pas mane pastebėjau galiniai ratai išvirte į vidų, vienas labiau kitas nelabai. Jie reguliuojasi ar kaip? Nes mačiau yra ten kažkokios išvirtimo traukės, tik idomu ar reguliuojas.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#8
Parašyta 2014 vasario 06 - 22:00
#9
Parašyta 2014 vasario 06 - 22:19
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#10
Parašyta 2014 vasario 06 - 22:26
#11
Parašyta 2014 vasario 06 - 22:32
#12
Parašyta 2014 vasario 06 - 23:12
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#13
Parašyta 2014 vasario 07 - 00:18
Kiek žiūrėjau pas mane Bosch. Buvau jau senai parašęs metus ir 16v, gal tiesiog nemateiAr tik dabar užrašė Ignas metus ir 16V, ar aklas ir kvailas nepastebėjau prieš tai?
96tais metais tik XU motoras, o tiksliau XU7JP4 81kw.
Yra Autodatoj nemažai info apie daviklius, reik tik nepatingėt parsisiųst ir nusilaužt, nes perkopijuot čia man kebloka viską būtų.
Beje, rodo įmanomas dvi kuro sistemas: Bosch Motronic ir Sagem, tai reiktų atsirinkti. Gal pagal VIN parodys, gal reiks apžiūrėt kolektorius, purškalo korpusą arba kas ant variklio kompo užrašyta.
![:D](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
![:pug:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/peugeot.jpg)
#14
Parašyta 2014 vasario 07 - 05:44
labai didelė tikimybė, kad yra nesandarus kuro slėgio reguliatoriusSveiki, turiu p406 1.8 benzas/dujos, dujos tiesioginės brc. Nuo pat pirkimo pastebėjau kad šaltas, ar ilgai stovėjąs kuriasi iš pusės abaroto, o vat šiltas ar pavažinėjus ir atėjus vel kurt, užsikuria per 4sec, pirma vedant pagriebia ir užgesta ir tik tada užsikuria, tenka nemažai starterį pasukt. O va po nakties pastovejus kad ir -10 ir vel iš pusės abaroto kurias. Taip pat pastebėjau jog daug ryja benzino, nors važinėju dujom, benzinu tik užkuriu, per men reikia ~20l. Kame problemos su ja? Dekuj.
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#15
Parašyta 2014 kovo 06 - 21:54
#16
Parašyta 2014 kovo 07 - 18:06
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#17
Parašyta 2014 kovo 07 - 18:46
#18
Parašyta 2014 kovo 07 - 21:23
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#19
Parašyta 2014 kovo 07 - 22:10
Šį pranešimą redagavo Ignasm: 2014 kovo 07 - 22:10
#20
Parašyta 2014 kovo 07 - 22:24
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0