Šį pranešimą redagavo scorpio1991: 2014 vasario 08 - 14:07
1.6hdi bendros problemos
#21
Parašyta 2014 vasario 08 - 14:05
#22
Parašyta 2014 vasario 08 - 14:12
#23
Parašyta 2014 vasario 08 - 14:20
garantija kieno? Dirzo? pakeitimo? Kad nieks nesake man apie jokias garantijas :/nu tai dar garantija galioja , jei te beda.
#24
Parašyta 2014 vasario 08 - 14:25
#25
Parašyta 2014 vasario 08 - 14:28
Nu nezinau Dirzui tai kazin ar duoda garantija, o meistro Tado darbu as buvau ir patenkintas, kuresi, vaziavo, nebent paziuretu ar tos mietkes vietoj.Negaliu labai plestis ta tema, nes jau vienakart vienas moderatorius labai arshiai reagavo tu paslaugu tema. Bijau ka vel isijaus
#26
Parašyta 2014 vasario 08 - 14:31
tegu paziuri...ir jei anos nebus vietoj?o meistro darbu as buvau ir patenkintas, kuresi, vaziavo, nebent paziuretu ar tos mietkes vietoj.
#27
Parašyta 2014 vasario 08 - 14:37
na dirzhui belekuris gamintojas duoda apie 60 000. tokis galiu pasakyt atsakingas te mechanizmas, ir gali padaryt labai geru nuostoliu.Nu nezinau Dirzui tai kazin ar duoda garantija, o meistro Tado darbu as buvau ir patenkintas, kuresi, vaziavo, nebent paziuretu ar tos mietkes vietoj.
#28
Parašyta 2014 vasario 08 - 14:48
neburkim daba palauksim rezultatu, gedimo ir finansiniu.tegu paziuri...ir jei anos nebus vietoj?
#29
Parašyta 2014 vasario 08 - 14:52
#30
Parašyta 2014 vasario 08 - 15:27
Šį pranešimą redagavo Creator: 2014 vasario 08 - 15:29
#31
Parašyta 2014 vasario 08 - 15:33
na antifrizo kad perauskta temp tai nemanau, nes nekaisdavo daugiau nei 80C , oro srauto matuokles meginau atjungt ir kurt ir vel prijungt, bet nieko, gal del to, ausinimo ventiliatorius tai cia dzin dbr, del zvakiu nezinau, kuresi ir prie -20, gal kokia viena ir nedirbo, o su kuro tiekimu cia jau nezinau... gal siurblys, gal spaudimo nesudaro... Bet tik klaidas nuskaite, daugiau sake nenusimano pezo sistemose...Oro srauto matuokle:
Smagračio davikliui kažkas:
Aušinimo ventiliatorius:
Per aukšta antifrizo temperatūra.
Žvakiu kaitinimo rele arba jos grandije
Ir kažkas su kuro tiekimu.
Dabar prisimink tokius žodžius: paskaičiau tą temą ir supratau kad žmogus daug pinigu sukišo i mašiną.
Pradžia jau yra.
#32
Parašyta 2014 vasario 08 - 15:36
Šį pranešimą redagavo Creator: 2014 vasario 08 - 15:39
#33
Parašyta 2014 vasario 08 - 15:40
Šį pranešimą redagavo scorpio1991: 2014 vasario 08 - 15:41
#34
Parašyta 2014 vasario 08 - 15:58
#35
Parašyta 2014 vasario 08 - 22:20
#36
Parašyta 2014 vasario 08 - 23:48
#37
Parašyta 2014 vasario 09 - 01:22
...O kaip paprasciausiai butu galima patikrinti ta reguliatoriu ir jutikli? Siaip gal atlieki diagnostika siandien?
PMreziume su mietkem yra taip. virsui mietke atitinka, apacioj atitinka, o auksto spaudimo kuro siurblys ne vietoj. Kazkur skaiciau kad tipo jis neturi but butinai ant mietkes, bet tevas sako kam tada mietke reikalinga... tai net nezinau...
Kuro slėgio reguliatorių ir jutiklį galima patikrinti tik su kompu, kito būdo nėra. Diagnostiką atlieku. Va ne per seniausiai grizau is garazo. Tos klaidos kurias nuskaitė dabar nieko vertos, jokios naudingos info jos neteikia. Greičiausiai jos atsirado nutrūkus srovės tiekimui. Jas reikia trinti ir pažiūrėti, kurios išlieka. O šiaip tai galėjo žmogelis ne klaidas nuskaitinėas, o "gyvus" parametrus pažiūrėti. Tiesa sakant įdomu, kaip tu tas mietkes apžiūrėjai, nes šitam varikliui jų nėra. Alkūninis velenas, dujų skirstymo mechanizmas ir siurblys kaiščiuojasi.
Šį pranešimą redagavo Senas: 2014 vasario 09 - 01:25
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#38
Parašyta 2014 vasario 09 - 10:48
Nu tai taip, as jas sukaisciiojau. velenas ir paskirtymo mechanizmas atitinka kaiscius, bet siurblys ne. O jis bande istrint klaidas ir sake yra dvi pagrindines, tai
Kuro slėgio reguliatorių ir jutiklį galima patikrinti tik su kompu, kito būdo nėra. Diagnostiką atlieku. Va ne per seniausiai grizau is garazo. Tos klaidos kurias nuskaitė dabar nieko vertos, jokios naudingos info jos neteikia. Greičiausiai jos atsirado nutrūkus srovės tiekimui. Jas reikia trinti ir pažiūrėti, kurios išlieka. O šiaip tai galėjo žmogelis ne klaidas nuskaitinėas, o "gyvus" parametrus pažiūrėti. Tiesa sakant įdomu, kaip tu tas mietkes apžiūrėjai, nes šitam varikliui jų nėra. Alkūninis velenas, dujų skirstymo mechanizmas ir siurblys kaiščiuojasi.
P1445 Additive system, quantity of additive too high
ir
P1351 Pre/post heating relay circuit, relay controlled and spark plugs not supplyed
Tai va dabar klausimas toks , ar man atsilaisvint dirza ir pastatyt siurbli i vieta pagal kaisti ar nebutinas jis, nes kiek skaiciau, kiek klausiau to meistro, sako nebutina, nes jis tik auksta slegi sudaro ar kazkas tokio. Bet kaistis jam is gamyklos padarytas, tai gal nebereikalo...
As turbut vistiek pirmadieni is pat ryto kreipsiuosi i viena is jusu diagnostiku ir nutempsim masina, tik nezinau kaip su tais gyvais duomenim, kai ji uzsikuria, padirba 1-3 sekundes ir bekosedama uzgesta...
Šį pranešimą redagavo scorpio1991: 2014 vasario 09 - 10:52
#39
Parašyta 2014 vasario 09 - 12:34
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#40
Parašyta 2014 vasario 09 - 12:45
Šį pranešimą redagavo scorpio1991: 2014 vasario 09 - 12:46
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0