Jump to content


Photo

scorpio1991 P307 :)


  • Please log in to reply
743 replies to this topic

#221 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2014 March 26 - 21:51

Benzam bedų ir yra. Benzininių variklių gamoje ira yra nedėkingų, pvz kaip opel 2.2, kaip vw,audi, 1.6. poto galaxy,sharan,alchambra 2.0 ir tt. Beje nepamirškit kad visokiu babynu pas benza ir pilna, kur kainuoja nuo 250 uz vnt. Kaip pvz galaxy, stove dvi 2.3 motore, ir kas pusmeti gera keiti po 250 lt.

2.9 prancuzu yra patvaresni uz kitus ir uz pacius keturcilindrius parncuzu, tuo pats isitikines . Pas 2.9 beveik nieko nera., oro srauto nezinau kam yra sugedus, isiurbimo daviklis irgi., siurbliukas iseis jei vazinesi tusciu baku. Na o babynos pas mane po 100lt., viena jau keiciau kai nupirkau pries pusmeti nepilna.. daugiau lieka lemdos kas gali iseit.. bet chebra nesivelkim i tas diskusijas, nera cia ko diskutuot., kekvienas suprantam savaip, kekvienam savo :beer:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#222 twarius

twarius
  • Senbuviai
  • posts 364
  • Vieta:Šalia Kauno, ant kalno...
  • Automobilis:Citroen C8o7

Posted 2014 March 27 - 07:56

Vienas dalykas pirkt sankabą benzui, kitas dalykas dyzeliui, aš nesakau, kad benzai negenda ir išvis nevertinu bendrų mazgų, jie vienodi arba panašių kainų, aš kalbu apie suknistą niekam tikusią (jau po 200kkm) dyzelių (šiuolaikinių) specifiką. Kad ir kaip suksi visviena tas momentinis dyzelio ekonomiškumas išlys per kitą galą (be abejo būna išimčių). Mano babynų blokas kainuoja apie 350 naujas, kiek jų keist reikia, manau, nusipirkus mašiną per kokius 5 metus gal ir teks pakeist o gal ir ne, bet, tai visviena gerokai pigiau nei kokie aukšto slėgio reguliatoriai su visom pakeitimo paslaugom ar koks purkštukų remontas/keitimas nu nėra ką lygint, nesakau buvo dyzeliai patvarūs ir ekonomiški, nu, bet buvo neekologiški, taivat ir lenda liaudžiai per visus galus tas ekologiškumas ir "ekonomiškumas". Man kažkaip užtenka aplinkinių patirties su jais, todėl aš renkuosi kitą barikadų pusę. Visuose atvejuose yra išimčių, tiek ir negendančių, tvarkingų dyzelių pasitaiko, tiek ir byrančių benzų, bet sutikit, viena yra remontuot benzą, nu, bet dyzelį remonuot yra VISAI KITA. :beer:

Edited by twarius, 2014 March 27 - 07:58.

  • 0
Konegali pinigai, tą gali dideli pinigai

#223 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • posts 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Posted 2014 March 27 - 09:32

Vienas dalykas pirkt sankabą benzui, kitas dalykas dyzeliui, aš nesakau, kad benzai negenda ir išvis nevertinu bendrų mazgų, jie vienodi arba panašių kainų, aš kalbu apie suknistą niekam tikusią (jau po 200kkm) dyzelių (šiuolaikinių) specifiką. Kad ir kaip suksi visviena tas momentinis dyzelio ekonomiškumas išlys per kitą galą (be abejo būna išimčių). Mano babynų blokas kainuoja apie 350 naujas, kiek jų keist reikia, manau, nusipirkus mašiną per kokius 5 metus gal ir teks pakeist o gal ir ne, bet, tai visviena gerokai pigiau nei kokie aukšto slėgio reguliatoriai su visom pakeitimo paslaugom ar koks purkštukų remontas/keitimas nu nėra ką lygint, nesakau buvo dyzeliai patvarūs ir ekonomiški, nu, bet buvo neekologiški, taivat ir lenda liaudžiai per visus galus tas ekologiškumas ir "ekonomiškumas". Man kažkaip užtenka aplinkinių patirties su jais, todėl aš renkuosi kitą barikadų pusę.

Visuose atvejuose yra išimčių, tiek ir negendančių, tvarkingų dyzelių pasitaiko, tiek ir byrančių benzų, bet sutikit, viena yra remontuot benzą, nu, bet dyzelį remonuot yra VISAI KITA. :beer:

Jau baigei, eik i benzinas dujos vs dyzelis , savo tiesu itikinet. ;) netersk zmogaus temos ;)
  • 0

#224 twarius

twarius
  • Senbuviai
  • posts 364
  • Vieta:Šalia Kauno, ant kalno...
  • Automobilis:Citroen C8o7

Posted 2014 March 27 - 10:47

Jau baigei, eik i benzinas dujos vs dyzelis , savo tiesu itikinet. ;) netersk zmogaus temos ;)

viskas savo vietoj, autoriaus problemos lyginamos su kitų patirtimi, neturi ką rašyt pats neteršk, aš išdėsčiau pamąstymus, net negalvoju ką nors įtikinėt, kiekvienas turi savo galvą ant pečių... :beer:

Labai įdomu kokios sąnaudos realiai gausis scorpio1991, aš važinėju su darbo Partner II irgi 1,6 HDI tik, kad paprastas 55kW, pravažiuoju vidutiniškai 2500km/mėn. ir vidurkis sąnaudų niekada nėra viršyjęs 6 litrų, važiuot tenka labai įvairiai, bet niekada ant ECO režimo.

Edited by twarius, 2014 March 27 - 10:56.

  • 0
Konegali pinigai, tą gali dideli pinigai

#225 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • posts 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Posted 2014 March 30 - 17:53

Kiek mazdaug butu galima tiketis uz katalizatoriu ispjauta gaut is mano pezuko? Nusimato fapo operavimas, tai kartu ir katalizatoriu ispjaus, tik ar nebus paskiau kokiu problemu per TA?
  • 0

#226 zilva_lt

zilva_lt
  • Senbuviai
  • posts 314
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:BMW M3 E46 2004m. Silbergrau Metallic - A08, Teilleder W.n./imolarot - N5IM

Posted 2014 March 30 - 18:04

O kam pjauti katalizatorių jei jis dar gerai veikia ir nesutrupėjęs? Ar nuo kelių šimtų labai praturtėsi?
  • 0

2011m. Volvo XC60 Summum, Cosmic White;

 


#227 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • posts 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Posted 2014 March 30 - 18:47

O kam pjauti katalizatorių jei jis dar gerai veikia ir nesutrupėjęs? Ar nuo kelių šimtų labai praturtėsi?

Na as nezinau, pauliusj sake vistiek uzsikims atejus laikui, tai tuo paciu su FAP galima pjaut.
  • 0

#228 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • posts 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Posted 2014 March 30 - 21:15

Pjauk viska lauk ir kuo greičiau. Mažiau klausyk tokiu kaip Zilva, jis gyvena švedu standartais.(tik be serialu,ok) Šitiek metu mašinai o dar FAP-as sedi pas tave, tu isivaizduok kad jis su lig kiekvienu tavo km nuvažiuotu sueda 0,001 proc tavo turbinos(čia tik šiaip skaičiai, kad nepradetumet skaičiuoti). Iįkalsi FAP-a išimsi katalizatoriu, ivirins vamzdieca i bakelius, išprogramuosi, kartu su EGR-u, ir dar liks ant "vakaruškos", jei pas tinkamus žmones viska darysi. Viska darytum pats(juodus darbus) liktu ir dviem "vakaruškom". Jei ne tai siulau: Išima Pauliusj, Priduodi i EMP,(katalizatoriu), Išprogramuoja Taurius. Viskas, pamiršti apie ateityje laukiančias bedas.
  • 0

#229 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • posts 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Posted 2014 March 31 - 06:01

Pjauk viska lauk ir kuo greičiau.
Mažiau klausyk tokiu kaip Zilva, jis gyvena švedu standartais.(tik be serialu,ok)
Šitiek metu mašinai o dar FAP-as sedi pas tave, tu isivaizduok kad jis su lig kiekvienu tavo km nuvažiuotu sueda 0,001 proc tavo turbinos(čia tik šiaip skaičiai, kad nepradetumet skaičiuoti).
Iįkalsi FAP-a išimsi katalizatoriu, ivirins vamzdieca i bakelius, išprogramuosi, kartu su EGR-u, ir dar liks ant "vakaruškos", jei pas tinkamus žmones viska darysi.
Viska darytum pats(juodus darbus) liktu ir dviem "vakaruškom".
Jei ne tai siulau:
Išima Pauliusj,
Priduodi i EMP,(katalizatoriu),
Išprogramuoja Taurius.
Viskas, pamiršti apie ateityje laukiančias bedas.

Tai sake pauliusj uzsiimtu kartu su isprogramavimu, tai treciadieni manau skambinsimes tartis
  • 0

#230 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • posts 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Posted 2014 April 04 - 17:53

Ryt planuoju varytis savaji pezuka ant estakados ir imt fap ir katalizatoriu. Meginsiu ieskotis schemos kaip ten kur kas, bet dabar pasiziurejau , priskaitinejau ir galvoju ar apsimoka ji pjaut ar galima ir ji praplaut su auksto spaudimo plovikliu? youtubej nemazai video kaip juos plauna tiesiog. Ar tai tapatu ispjovimui? ar vistiek bus sanaudos didesnes?

Ir beje, gal kas galetu numest nuoroda kaip turetu atrodyt katalizatorius ir kaip tas fap? CIA mazdaug pavaizduota CAT tipo katalizatorius? nes as galvojau kad ten tas FAP filtras.

Edited by scorpio1991, 2014 April 04 - 18:01.

  • 0

#231 narod

narod
  • Senbuviai
  • posts 69
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307SW

Posted 2014 April 04 - 18:15

FAP yra keramikinis korys su akutėmis 1 X 1 mm ir apie 50 cm ilgio. Jeigu tu jį išprogramuosi regeneraciją, tai įsivaizduok kaip dažnai jis kimšis. Pas tamsta iš duobės jis labai gražiai nusiima, nieko pjauti ir virinti nereikia. Gali jį pilnai išdaužyti arba jame pragręžti kelias didelio diametro skyles nuo viršaus iki pat apačios.
  • 0

#232 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • posts 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Posted 2014 April 04 - 18:58

tai as galvoju pirma isdauzyt o poto vezt isprogramuot. Na jauciu ryt beardydamas gal kokia nuotraukyte imesiu, jei kas neaisku bus tai klausiu cia :D
  • 0

#233 narod

narod
  • Senbuviai
  • posts 69
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307SW

Posted 2014 April 04 - 19:23

Pas mane porestailas tai gal yra kokių neatitikimų, bet principas toks: apačioje po bakeliu atjungi lanksčią duslintuvo jungtį, ant bakelio apatinėj dalyje nuimi lanką, kuris suspaudžia bakelį (dabar neprisimenu ar reikia nuimti tą apsaugą, kuri ant turbinos ir bakelio ar užtenka apačią atlaisvinti - nusukti porą varžtų apačioje) ir trauki žemyn. Viskas FAP'as išimtas.
  • 0

#234 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2014 April 04 - 19:59

Pas mane porestailas tai gal yra kokių neatitikimų, bet principas toks: apačioje po bakeliu atjungi lanksčią duslintuvo jungtį, ant bakelio apatinėj dalyje nuimi lanką, kuris suspaudžia bakelį (dabar neprisimenu ar reikia nuimti tą apsaugą, kuri ant turbinos ir bakelio ar užtenka apačią atlaisvinti - nusukti porą varžtų apačioje) ir trauki žemyn. Viskas FAP'as išimtas.

Jei niekas nesupuvę ir neužvirinta.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#235 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • posts 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Posted 2014 April 04 - 21:27

Pas mane porestailas tai gal yra kokių neatitikimų, bet principas toks: apačioje po bakeliu atjungi lanksčią duslintuvo jungtį, ant bakelio apatinėj dalyje nuimi lanką, kuris suspaudžia bakelį (dabar neprisimenu ar reikia nuimti tą apsaugą, kuri ant turbinos ir bakelio ar užtenka apačią atlaisvinti - nusukti porą varžtų apačioje) ir trauki žemyn. Viskas FAP'as išimtas.

Tai va as kazka panasiai maciau youtubej. O katalizatoruus kur randasi? Toj pacioj vietoj kur ir FAP?
  • 0

#236 narod

narod
  • Senbuviai
  • posts 69
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307SW

Posted 2014 April 04 - 23:46

Tame pačiame bakelyje kur FAP viršuje. Nežinau tiksliai, bet prieš lupant katalizatorių siūlyčiau išimti šią detalę http://manodalys.lt/...duct=1520880045, pamatysi ją tarp bakelio ir radiatoriaus labiau į vairuotojo pusę. Nes man, kai šiknarankiai išlupo katalizatorių (dar prieš perkant) ją sulaužė ir dabar pastoviai chek'as dega.

Edited by narod, 2014 April 04 - 23:48.

  • 0

#237 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • posts 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Posted 2014 April 05 - 08:40

Tame pačiame bakelyje kur FAP viršuje. Nežinau tiksliai, bet prieš lupant katalizatorių siūlyčiau išimti šią detalę http://manodalys.lt/...duct=1520880045, pamatysi ją tarp bakelio ir radiatoriaus labiau į vairuotojo pusę. Nes man, kai šiknarankiai išlupo katalizatorių (dar prieš perkant) ją sulaužė ir dabar pastoviai chek'as dega.

Gerai dekui, paieskosiu :)
  • 0

#238 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • posts 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Posted 2014 April 05 - 09:51

Niekaip nepavyksta issukt keliu vietu. Pirmiau vamzdelio apacioj kur prisuktas 19 verzle. Siek tiek atsukau, toliau sukant su vamzdeliu sukasi ir ji lenkia... ar jia turi siek tiek pasukus issitraukt?
cia jis pazymetas 3 numeriu pradzioj video apie 1.30.

Ir meginau ta davikli issukt, irgi nei krust, bijau nulauzt, kai jo kaina apie 200 xD

Edited by scorpio1991, 2014 April 05 - 10:06.

  • 0

#239 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • posts 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Posted 2014 April 05 - 10:52

Vamzdelio kolkas neistraukiau, bet nuo daviklio visa atjungiau, bet dabar atsketus aliumine apsauga, atsukus laisvai hamuta, niekaip neistraukio as to apatinio filtro. Kiba uzkirmijes jis ten... meginsiu plaktuku pamust
  • 0

#240 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • posts 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Posted 2014 April 05 - 11:24

Nu ka , istraukiau. Dabar istrauktas yra FAP ar katilizatorius?
Posted Image
Toliau likes vidui:
Posted Image

Tai dabar ka isbarskint reik? ta kur isemiau? visa ta kori? ir ten kur liko virsui?

Edited by scorpio1991, 2014 April 05 - 11:24.

  • 0




5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users