scorpio1991 P307 :)
#561
Posted 2015 June 06 - 10:55
#562
Posted 2015 June 06 - 11:32
Kad bandziau, labiau ten stikla sutrupinsiu nei atsuksiu gal kas privirino
#563
Posted 2015 June 06 - 20:55
Dar norejau paklaust del vieno dalyko. Pas mane gan daznokai duslintuvas syodziu prisirenka. Spaudi gaza normaliai tai juodu dumu duoda, bet pravarius kelis kart dugnais iki 3 begio paskiau normaliai. Esme ta kad as vaziuodamas realiai 1.5-2.5k rpm palaikau. Daugiau retai kada virsinu. Ar man cia del to kas kelias savaites reikia prapust kad neduminciau ar cia kazkas negerai kad taip greit suodziu prisirenka?
#564
Posted 2015 June 09 - 09:15
Viskas normaliai čia. Spausk daugiau ir nesikimš, arba nespausk, kaip pats nori. Mes su kolega senų tripakų iš aštuom kažkelintų metų (kur nuo amžiaus jau ir turbinos kiauros, ir alsuokliai, ir stumokliai bloke klibantys, ir visa kita, kas tik gali būti išdilę, ir yra išdilę) dyzelinius variklius taip sueksploatuojam, kad pas juos niekad suodžių kamuolių nebūna, ir nei vienas dar nesugedo, tik filtrus, tepalus ir dirželius laiku ir kokybiškais keičiam.
Edited by tadas1991, 2015 June 09 - 09:17.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#565
Posted 2015 June 11 - 13:20
#566
Posted 2015 June 12 - 06:47
Kad bandziau, labiau ten stikla sutrupinsiu nei atsuksiu gal kas privirino
Jei veržlė tiek užkepus ar užrūdijus, kad nejuda nė pro kur ir baisu sulaužyti, gali ir ją pjauti, tik labai saugok sriegį. Nors jei vienoj vietoj truputį ten ir įpjausi į sriegį, nieko labai baisaus neatsitiks, taip pjaustyti ir važiuoklės, ir variklio varžtai važinėja ir daug vargo nemato.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#567
Posted 2015 July 10 - 08:18
Siandien uzkurus masina uzbliove, kad antifryzo per mazoka pasiziuriu ir akurat, palei minimumo mierka. net nezinau kur jis dingo, visad nuo Tado dirzo komplekto pakeitimo su antifryzu budavo palei maximuma, tai dasipyliau praktiskai iki max, ziuresiu paskiau ar vel dings ar ne, gal kur netyciom pradejo leist...
#568
Posted 2015 July 10 - 08:49
Arba gal tiesiog pakaitinai mašiną beveik iki kamščio atsidarymo ir nugaravo - nuspjovė truputį. Karštom vasarom kartais taip būna, bet dažniau benzams
Jei ir toliau dinginės, pirma stebėk, kokiais kiekiais, tuomet ieškok, kur dingsta išorėn ar vidun...
Kasdieniam senam bolidui paprastai nesuku galvos, jei per mėnesį ne daugiau stiklinės dingsta.
Edited by tadas1991, 2015 July 10 - 08:54.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#569
Posted 2015 July 10 - 10:37
nu stebsesiu, ryt is ryto paziuresiu, ar vakare kaip stovis.
#570
Posted 2015 July 12 - 21:47
vaizdas is virsaus. apibreziau kur lasus maciau.
vaizdas is apacios, matosi dar lasai
#571
Posted 2015 July 13 - 08:48
Nu tai kišk galvą gilyn, pasinaudok kokiu dar tai veidrodėliu ar panašiai, ir surask tikslią vietą.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#572
Posted 2015 July 13 - 09:08
Nu tai kišk galvą gilyn, pasinaudok kokiu dar tai veidrodėliu ar panašiai, ir surask tikslią vietą.
nu tai jauciu kad reiks ieskot kokio mazo veidrodelio ar ko tai apziurinet. nes vakar kisus galva is apacios tai nelabai matesi, gal kokia slanga pradeda leist. bet pastebejau pradeda krapyt tik kai siltas variklis. is vakaro uzpyliau ant salto tai tiek ir tebera ryte, o vakar uzkurus tai maciau kad lasina, taip koks 1-2 lasai i sekunde.
#573
Posted 2015 July 13 - 10:20
1-2 lasai į sekundę, tai praktiškai jau labai arti vientisos srovelės
Turi lengvai surast.
O šaltam nebėga todėl, kad sistemoj slėgio nėra. Sistemos darbinis slėgis esant karštam varikliui gali būti apie 1atm, pagalvok
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#574
Posted 2015 July 13 - 10:38
1-2 lasai į sekundę, tai praktiškai jau labai arti vientisos srovelės
Turi lengvai surast.
O šaltam nebėga todėl, kad sistemoj slėgio nėra. Sistemos darbinis slėgis esant karštam varikliui gali būti apie 1atm, pagalvok
Rimtai net atmosfera? Aš čia anądien po ilgos kelionės atsisukau bakelį ir nusišnypštė.. Net susimąsčiau kad galvos tarpinei ragas... Niekaip neradau priežasties iš kur ten slėgis gali atsirast neskaitant to, kad skysčiai traukiasi/plečiasi :/
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#575
Posted 2015 July 13 - 10:51
Būtent dėl skysčiai plęčiasi/traukiasi ir susidaro tas slėgis. Kadangi skyčiai praktiškai nėra spūdūs, tai belieka spausti orą. O oro ten nedaug tėra tam bakely.
Nežinau, kaip šitų, bet senųjų pežukų ir citronų 82-00tųjų aušinimo sistemos kamščiai atsidaro prie 1,4atm. Kai kurių nekaistančių dyzelių (senesnių atmosferinių XUD, kur mažesnė galia iš kubiko išgaunama) 1,0atm, tia pakankamai normalu, kad ta atmosfera ten būtų. Už tai ir raminu visus, kurie skundžiasi, kad darbinės temperatūros jiem žarnos kietos. Jos ir neturi būti guminės...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#576
Posted 2015 July 13 - 10:53
Nuo bakelio kamščio tas slėgis priklauso. Pvz japonas laiko 0,8, arba 1,1 slėgį, pas vokietį beveik atmosfera. Todėl pas vieną žarnos minkštos, pas kitą įspaust neina. Ir tai normalu.
#577
Posted 2015 July 13 - 12:12
mano viena slangute duju sistemos ties chamuto sujungimu lasina antifriza ., kai uzsyla.
turiu viena gera kamstuka kuris laiko slegi ir kuris kiauras, slegio nelaiko. tai dabar kolkas ir vazineju su tuo kamstuku uzsukes kuris nelaiko slegio sistemoj, ir antifrizas nelasa.
ne sprendimas, bet laikinbas sprendimo budas kol daiesiu iki duju. nes kad ten daeit turiu imt lauk kolektoriu.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#578
Posted 2015 July 13 - 12:14
Kuo mažesnis slėgis, tuo žemesnė virimo temperatūrą.
O kai prasideda kavitacija, tai palauk nebūna.
#579
Posted 2015 July 13 - 12:19
Na pas mus dabar lyja lauke tai paskiau reiks uzsivest ant estakados, lyst po masina, imt prozektoriu, koki veidroduka susirast ir ieskot kur cia gali laset dabar, pries tai dar nuvalyt viska sausai kiek pasieksiu.
#580
Posted 2015 July 13 - 12:24
Bandau spėt busi pajudinęs kurį greitą sujungimą.
10 user(s) are reading this topic
0 members, 10 guests, 0 anonymous users