Šį pranešimą redagavo Bartas607: 2014 vasario 12 - 12:55
Automobilio mokestis
#1
Parašyta 2014 vasario 12 - 12:55
#2
Parašyta 2014 vasario 12 - 13:06
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#3
Parašyta 2014 vasario 12 - 13:13
Šį pranešimą redagavo AndrejusK: 2014 vasario 12 - 13:16
#4
Parašyta 2014 vasario 12 - 13:14
#5
Parašyta 2014 vasario 12 - 13:15
#6
Parašyta 2014 vasario 12 - 13:20
Tai cia dabar mokesim pencininkams pencijas, atskiras mokestis ale cia ne maxima, kad apie viska pagalvota. cia seimas, apie nieka negalvota.Pala pala, o į kuro akcizą tas mokestis neįeina? kiek galima... Europietiški tipo būsim su Afrikietiškom algom blyn.
#7
Parašyta 2014 vasario 12 - 13:22
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#8
Parašyta 2014 vasario 12 - 13:23
Badum tss, įeina. ;)Pala pala, o į kuro akcizą tas mokestis neįeina? kiek galima... Europietiški tipo būsim su Afrikietiškom algom blyn.
Bet tai kokie bespridelai darosi. Aš kažkaip ramiai žiūrėjau į viską, bet ir mane sunervino. Tikėkimės seimas ir ponia Dalia grybo nesupjaus ir nepritars tokiam bespridėlui. Nei pas mus kamsčių yra, nei didelės taršos...
Rimantas Šadžius (g. 1960 m. spalio 8 d. Vilniuje) – chemikas, politinis bei visuomenės veikėjas, Lietuvos finansų ministras.
Jis turbūt žino kas gale triūūūbos išeina, bet ne iš ko išeina...
Šį pranešimą redagavo AndrejusK: 2014 vasario 12 - 13:28
#9
Parašyta 2014 vasario 12 - 13:27
#10
Parašyta 2014 vasario 12 - 13:33
Butent. Pas mane pvz 1.9D ir viso labo 51kw. O imkim japonus kur is 1.3 jau nuo 55kw prasideda. Arba sakykim mazda rx8, nors ju Lietuvoj ir nedaug bet 1.3 ir kazkas apie 140kw, na taip, ten rotorinis variklis ir panasiai, bet vistiek.Protingiau būtų apmokestinti manau ne pagal auto kubatūrą, o pagal tą, kiek mašina turi KW )
Yra ne viena mašina kur varikliukas 2.0, o kilowatais tik vargani 52.. Nesamonė kažkokia.
#11
Parašyta 2014 vasario 12 - 13:36
Man atrodo beprasmis tavo pasakymas: "As tik uz bet kokius auto mokescius". Turbut sutiktum moketi tarkim 1000 LT metini mokesti uz kebulo tipa - "kupe". Nes zodis "kupe" asocijuojasi su "sportine" auto, o zodis "sportine"su galingumu, prabanga, tarsa ir t.t. Nors paaiskinimo tau nereikia, tu juk su viskuo sutinki ;) (no offense) Cia tokiu nesamoniu butu galima prigalvot begales.As tik uz bet kokius auto mokescius, kad jei ir bus, juk jei zmogus sugeba nusipirkti auto su 4.0 motoru, o neturi sumoketi mokesciam, tai kam tada pirkti?? turi pinigu auto nusipirkti, bet neturi keliu simtu mokesciam vazinek su dviraciu ar viesuoju, ar pestute, cia ir vel eiline beprasme diskusija, vieni bus uz, kiti pries (ir dazniausiai bus pries kurie jauciasi labiausiai skiaudziami)
Jau taip Lietuvos liaudis super kantrus zmones. Valdzia daro ka nori. Paprastu zmoniu nuomone seniai nebeaktuali. Jei taip visiems dzin butu ir niekas nediskutuotu, o tyletu, tai turetumem dar kruva panasaus tipo mokesciu, pvz. akiniu mokestis, po 1 lt per diena uz kiekviena aki, nes tai irgi turtas, nori matyt geriau - mokek.
Sugebeti nusipirkti ir moketi kvailus mokescius, du skirtingi dalykai. As is principo turedamas uz ka moketi, nemokeciau, nes tai mokestis is lempos. Jis ne pagal tokius kriterijus turetu butu skaiciuojamas. Galbut reiktu remtis KW, tarsa, auto senumu. Nesakau, kad esu pries bet koki auto mokesti, bet man tokia diferencijacija atrodo kvaila. Kodel nustatyta zemutine riba ne 1.6 litro, kuomet 1.5 kubatura yra tikrai retas atvejis, o 1.6 nekazka tesiskiria. O gi todel, kad didzioji LT dalis patektu i didesniaja surenkamo mokescio dali. Ne tie kurie turi tik galingus, labiau tersiancius ar pan. automobilius. Man tai kelia pykti. Jokios logikos nematau. Eilinis pasipinigavimas...
#12
Parašyta 2014 vasario 12 - 13:36
Semai, čia iš kokios nori pusės pažiūrėsi nebus protingiau. ;)Protingiau būtų apmokestinti manau ne pagal auto kubatūrą, o pagal tą, kiek mašina turi KW )
Yra ne viena mašina kur varikliukas 2.0, o kilowatais tik vargani 52.. Nesamonė kažkokia.
Atsimenu buvo reportažas apie Maskvą dėl automobilių. Ten buvo mokestis įvestas ar svarstoma, nes automobilių PER DAUG, DIDELI KAMSČIAI, SENI AUTOMOBILIAI, TARŠA. Tokios priežastys suprantu. Dabar man bakstelkite pirštu kur pas mus tokios bedos. Ir tik nereikia kalbėti apie didmiesčių 17 valandą. ;)
#13
Parašyta 2014 vasario 12 - 13:45
Tas ir yra, kad auto parkas po truputi Lietuvoj jauneja. Matosi gatvese. Senu automobiliu vis mazeja, kamsciai pas mus Lietuvoj dar ne kamsciai, o del automobiliu pertekliaus, nu nebent daugiabuciu kiemuose O kodel nezada apmokestiniti sukiasvoriu auto? Moka keliu mokesti, lai moka ir i biudzeta kaip ir paprasti vairuotojai. O ka? Juk sunkiasvoriai ir tersia ir kelius gadina labiau. Bet ne, matai Pranas nevazineja siaip su Kamazu po Klaipeda, jis dirba, o jo sefui nesinori pelno mazesnio gaut. Jei mokam, tai mokam visi galu gale. Ar ne taip?Semai, čia iš kokios nori pusės pažiūrėsi nebus protingiau. ;)Protingiau būtų apmokestinti manau ne pagal auto kubatūrą, o pagal tą, kiek mašina turi KW )
Yra ne viena mašina kur varikliukas 2.0, o kilowatais tik vargani 52.. Nesamonė kažkokia.
Atsimenu buvo reportažas apie Maskvą dėl automobilių. Ten buvo mokestis įvestas ar svarstoma, nes automobilių PER DAUG, DIDELI KAMSČIAI, SENI AUTOMOBILIAI, TARŠA. Tokios priežastys suprantu. Dabar man bakstelkite pirštu kur pas mus tokios bedos. Ir tik nereikia kalbėti apie didmiesčių 17 valandą. ;)
#14
Parašyta 2014 vasario 12 - 14:00
#15
Parašyta 2014 vasario 12 - 14:02
Sis mokestis lies tik lengvaji transporta t.y. iki 3500kg. Kazkodel manau, kad imones bus atleistos nuo mokescio arba bus lengvatos joms.jei mokesti inpi*st, tai siulyciau tada jau ne nuo litrazo , o nuo kW... o bet taciau, cia palies ne tik paprastus piliecius, bet ir imones. Kaip suprantu kas turi ir sunkuji transporta, o ten litrazai ohohoh o plius jei daug transporto.. paskaiciuokim. Mokesciai gal ir turi buti, bet ne tokie drastiski.. o ypac tokioj "Turtingoj" valstybei
#16
Parašyta 2014 vasario 12 - 14:05
#17
Parašyta 2014 vasario 12 - 14:22
#18
Parašyta 2014 vasario 12 - 14:25
Lietuva, palyginus su Latvija ir kitomis šalimis - automobilistų mokesčių rojus. Latvijoje kasmetinis automobilių mokestis seniai yra ir tai dar ne viskas. Latvijoje įsigijus ir registruojant automobilį, registracijos mokestis 1380 litų! Estijoje registracijos mokestis 623 Lt., pas mus tik keliasdešimt litų. Latvijoje lengvieji automobiliai techninę apžiūrą turi eiti kasmet ir kainuoja ji kur kas brangiau negu pas mus. Rygoje yra nemažai mašinų važinėjančių su lietuviškais numeriais ir jomis vežinėja ne besisvečiuojantys lietuviai, o rygiečiai norintys išvengti mokesčių.As kai suzinojau, kad reiks moket kasmet ta mokesti, labai susinervinau. Iskart kilo mintis registruoti auto Latvijoje, ten, kiek zinau, nereikia but pilieciu jos, kad prisiregint galetum, o draudimas Lietuvoje neturetu pabrangti, tik va neaisku kaip del technines apziuros, bet jeigu ir ja butu galima Lietuvoj praeiti, tai kodel gi ne. As kaip dar jaunas vairuotojas ir taip uz draudima nemazai moku, o cia dar vos ne 200lt zada prasyt. Nesiruosiu moket litu uz valdzios nemoksiskuma, ar siaip eilini sumastyma pasipinigaut. Latvija netoli, tai is principo nulekciau ir ten uzsiregistruociau.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2014 vasario 12 - 15:18
#19
Parašyta 2014 vasario 12 - 14:42
Aisku, kad as uz bet kokius auto mokescius, bet tai nereiskia, kad jie bus priimti durni, ale tarkim palei tavo "kupe" ar ratu varztu skaiciu ar dar kazka, svarbiausia, kad ivestu kazkoki mokesti, nes daba Lietuvoje tu masinu, kaip prisikta. O jau kokius mokescius priims tie musu isrinktieji, ne mums spresti, mes lietuviai eilini karta padejuosim menesiuka viena kita ir mokesim, cia nieko naujo. Jei ivestu tarkim palei tave uz "coupe" ale sportine masina kaip rasai 1000 lt, tai galvoji as mokeciau, parduociau ir paprasta nusipirkciau, manes tikrai nepagasdinsi kokia tai suma bus, nes jei didele bus, tai bus svarstoma ar isvis verta auto tureti, taip kad laikas jau atejo kazkokiam auto mokesciuiMan atrodo beprasmis tavo pasakymas: "As tik uz bet kokius auto mokescius". Turbut sutiktum moketi tarkim 1000 LT metini mokesti uz kebulo tipa - "kupe". Nes zodis "kupe" asocijuojasi su "sportine" auto, o zodis "sportine"su galingumu, prabanga, tarsa ir t.t. Nors paaiskinimo tau nereikia, tu juk su viskuo sutinki ;) (no offense) Cia tokiu nesamoniu butu galima prigalvot begales.
Jau taip Lietuvos liaudis super kantrus zmones. Valdzia daro ka nori. Paprastu zmoniu nuomone seniai nebeaktuali. Jei taip visiems dzin butu ir niekas nediskutuotu, o tyletu, tai turetumem dar kruva panasaus tipo mokesciu, pvz. akiniu mokestis, po 1 lt per diena uz kiekviena aki, nes tai irgi turtas, nori matyt geriau - mokek.
Sugebeti nusipirkti ir moketi kvailus mokescius, du skirtingi dalykai. As is principo turedamas uz ka moketi, nemokeciau, nes tai mokestis is lempos. Jis ne pagal tokius kriterijus turetu butu skaiciuojamas. Galbut reiktu remtis KW, tarsa, auto senumu. Nesakau, kad esu pries bet koki auto mokesti, bet man tokia diferencijacija atrodo kvaila. Kodel nustatyta zemutine riba ne 1.6 litro, kuomet 1.5 kubatura yra tikrai retas atvejis, o 1.6 nekazka tesiskiria. O gi todel, kad didzioji LT dalis patektu i didesniaja surenkamo mokescio dali. Ne tie kurie turi tik galingus, labiau tersiancius ar pan. automobilius. Man tai kelia pykti. Jokios logikos nematau. Eilinis pasipinigavimas...
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#20
Parašyta 2014 vasario 12 - 15:08
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2014 vasario 12 - 15:09
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0