Vejas 307sw
#41
Parašyta 2014 balandžio 14 - 22:00
#42
Parašyta 2014 balandžio 15 - 09:18
smulkmena, bet ne 50W o 55W100w as dbr nenaudoju, man pilnai pakanka turimu 50w nakti kad ir vazineju kartais, bet visai gerai apsviecia
#43
Parašyta 2014 balandžio 16 - 07:00
#44
Parašyta 2014 balandžio 16 - 07:48
#45
Parašyta 2014 balandžio 16 - 08:13
#46
Parašyta 2014 balandžio 18 - 15:56
Tai va, kad vienu prisėdimu virš 100km nulekiu. O pirkaliot tik tam, kad įsitikint, tai manęs nežavi Žodžiu, eisiu pas okulistąnežinau nuo ko tau akys pavargsta, aš išvis su paprastom po 17lt osram važinėju, daugiau naktį nei dieną, pasikelk lempas, o už miesto ilgos yra gi
Šiandien priekį downgrade'ino zuikis.. Norėjo pažiūrėti, koks variklis sumontuotas Tai ta proga buferį tvarkyt reikia ir groteles pakeist.
#47
Parašyta 2014 gegužės 28 - 09:45
Trumpas video reportažas prieš remontą:
Video
P.S. LUK vienmasio smagračio ir sankabos komplektas toliau sėkmingai dirba savo darbą su čipuotu ir skaičiuoja 14 000-tąjį kilometrą.
Šį pranešimą redagavo Vejas: 2014 gegužės 28 - 09:48
#48
Parašyta 2014 gegužės 28 - 10:52
Gerulis o tai kiek pas tave dabar Nm ir kw?Grotelės sutvarkytos, bet išlindo kita bėda. Turbūt iškritusios grotelės užkabino AC ventiliatorių. Nuskėlė mažą gabaliuką. Tai toks disbalansas atsirado, kad visas mašinos priekis tirtėjo. Ilgai nelaukus apsirūpinau ventiliatoriumi iš Ramūno. Viskas ok.
Trumpas video reportažas prieš remontą:
Video
P.S. LUK vienmasio smagračio ir sankabos komplektas toliau sėkmingai dirba savo darbą su čipuotu ir skaičiuoja 14 000-tąjį kilometrą.
#49
Parašyta 2014 gegužės 28 - 12:27
Yra taip:
Bus taip:
O kai tai bus daroma, tuo pačiu ir EGR glušinsiu.
EGR pašalinimas
Šiaip visų matavimų rezultatai plaukioja 100-110 kW zonoje. Kai jau viskas apsitvarkys, vėl matuosim ir turėsim tikslų Ag ir Nm skaičių.
#50
Parašyta 2014 gegužės 28 - 12:35
#51
Parašyta 2014 gegužės 28 - 13:18
#52
Parašyta 2014 birželio 08 - 20:48
Šį pranešimą redagavo Vejas: 2014 birželio 08 - 20:59
#53
Parašyta 2014 birželio 08 - 21:47
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#54
Parašyta 2014 birželio 09 - 05:08
#55
Parašyta 2014 birželio 09 - 07:22
Atsiprašau už efektus. Per daug pariebino sodrumą
#56
Parašyta 2014 birželio 09 - 07:23
na pas mane r18 ratai su 40 aukscio padangom, vaziuoja vistiek minksciau nei kitos nezinau kodel.. aisku tas skirtumas po originaliu r16 215/55 pasijuto. bet kad vaziuoja ir linguoja toliau, tai tas patinka.Taip staigiai sumečiau, kad esam keliese, kurie turi ir peu peu kažkurį modelį ir c5
Ištikrųjų nesitikėjau tokio komforto iš C5. Aišku, reikia nepamiršti, kad ratai kaip sagos, o padangos kaip balionai.
Klausimėlis - Iš kur galima įsigyti tą diagnostinę įrangą, kur gali matyti c5 važiuoklės aukštį, padaryti korekcijas? Kaip supratau, Lexia netinka.
As pirkau lexia praeitais metais is UK kol buvau , bet ji irgi kinietiska, viskas ok. tiesa buvo prierasas jog tinkamas naudoti 307 ir c5.
auksciu lentele atrodo tokia
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#57
Parašyta 2014 birželio 09 - 07:46
#58
Parašyta 2014 birželio 10 - 11:40
#59
Parašyta 2014 birželio 10 - 11:59
jom, baisu daros, kai reiks ant rudens man pradet lyst prie trosu ruostis ziemos sezonui, kadangi man rankinis butinas tiek vasara ir ziema ..Užstrigom su rankinio troso vamzdeliu.. užpuvę nesvietiškai.. grįšim prie jo vėliau..
Šiuo metu keičiamas pagrindinis diržas, gen. diržas, įtempėjai. Jei daryt, tai daryt normaliai
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#60
Parašyta 2014 birželio 10 - 12:11
Naujus nusiperki ir viskas. Ne kosmosas.jom, baisu daros, kai reiks ant rudens man pradet lyst prie trosu ruostis ziemos sezonui, kadangi man rankinis butinas tiek vasara ir ziema ..Užstrigom su rankinio troso vamzdeliu.. užpuvę nesvietiškai.. grįšim prie jo vėliau..
Šiuo metu keičiamas pagrindinis diržas, gen. diržas, įtempėjai. Jei daryt, tai daryt normaliai
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0