Vejas 307sw
#81
Parašyta 2014 rugpjūčio 24 - 17:10
#82
Parašyta 2014 rugpjūčio 25 - 20:15
#83
Parašyta 2014 rugpjūčio 25 - 20:54
#84
Parašyta 2014 rugpjūčio 26 - 07:20
#85
Parašyta 2014 rugpjūčio 26 - 07:33
jauciu gausi laukt vakaro arba pietu, turbut dirba daugumaNaujienos tos pačios. Nesikuria. Siurbliukas bake tyli. Dega Stop ir check engine simbolis. Kas nors yra keitę siurbliuką ir kiek pinigų? Nebent atsirastų vietinis forumietis su diagnostika ir pasakytų tikslią diagnozę. Gal kažkas negerai ne siurbliuke...
#86
Parašyta 2014 rugpjūčio 26 - 08:14
#87
Parašyta 2014 rugpjūčio 29 - 08:24
#88
Parašyta 2014 rugsėjo 04 - 18:12
#89
Parašyta 2015 gegužės 13 - 15:24
Perrinkti purkštukai,
HP siurblys R70 iš bmw M57D30,
Naujas slėgio reguliatorius,
Naujas siurbliukas bake,
Naujas kuro slėgio sensorius,
Išprogramuotos FAP sklendės įsiurbime,
Pašalintas FAP radiatorius iš oro filtro dėžės,
K&N oro filtras į standartinę vietą.
Tauriaus iš naujo sumap'inta - 107kW 321Nm (matuota Startline).
Dūmingumas - ok (1,07 iš 3,0),
Sankaba (LUK vienmasiu smagračiu) - ok.
#90
Parašyta 2015 gegužės 13 - 15:33
107kW, nice jauciu jauciasi pagyvejimas ? As pats vis mastau ar apsimoka kelt savajam, ar iseitu sutaupyt del mazesniu kuro sanaudu ar nelabai Reiks pasidomet.
#91
Parašyta 2015 gegužės 13 - 22:17
Kiti lygina su važiavimu kątik atsikabinus pakrautą priekabą. Mano atveju palyginimas būtų - skirtumas lyg atsikabinus tempiamą kitą automobilį Išsiplovus intercoolerį ir susidėjus K&N filtrą, juntamas aštresnis reagavimas į pedalo paspaudimą. Apie sąnaudas jau išgvildenta tema. Mišriai miestas/užmiestis - 6,2L/100km pagal pilno bako metodiką.
#92
Parašyta 2015 gegužės 14 - 07:30
O siaip intercooleri praplaut naudingas dalykas? Nes pas mane tai velniai zino kaip kas ten, bsk pro turba i varikli meta tepaliuko ,bet dapilinet nelabai reikia. kaip ten tas procesas praplovimo atrodo?
#93
Parašyta 2015 gegužės 14 - 11:33
Jega ! Mano planuose taip pat yra salint FAP radiatoriu ir vamzdyna, gal gali papasakot ar yra kazkokiu subtilybiu darant? (laikikliai, varzteliai ir t.t)
#94
Parašyta 2015 gegužės 14 - 11:48
Pamirsk ta K&N filtrą visas nuo musu superiniu keliu smelis tiessiai i cilindrus sutraukiamas.Kiti lygina su važiavimu kątik atsikabinus pakrautą priekabą. Mano atveju palyginimas būtų - skirtumas lyg atsikabinus tempiamą kitą automobilį Išsiplovus intercoolerį ir susidėjus K&N filtrą, juntamas aštresnis reagavimas į pedalo paspaudimą. Apie sąnaudas jau išgvildenta tema. Mišriai miestas/užmiestis - 6,2L/100km pagal pilno bako metodiką.
#95
Parašyta 2015 gegužės 14 - 12:01
Jega ! Mano planuose taip pat yra salint FAP radiatoriu ir vamzdyna, gal gali papasakot ar yra kazkokiu subtilybiu darant? (laikikliai, varzteliai ir t.t)
Pats traukiausi FAP tai zinok nereikia labai jau dideliu mechaniniu ziniu. Jei jau as ji issipjoviau tai manau belekas gali tai padaryt xD sunkiausia buvo ta aliuminine apsauga nuimt, bent as nueminejau, tiksliai nepasakysiu dabar ar reik. Bet siaip imanoma labai nesunkiai
#96
Parašyta 2015 gegužės 14 - 12:27
Pats traukiausi FAP tai zinok nereikia labai jau dideliu mechaniniu ziniu. Jei jau as ji issipjoviau tai manau belekas gali tai padaryt xD sunkiausia buvo ta aliuminine apsauga nuimt, bent as nueminejau, tiksliai nepasakysiu dabar ar reik. Bet siaip imanoma labai nesunkiai
Fap jau pats pasitvarkes esu, man dabar idomu del jo vamzdyno ir radiatoriaus
#97
Parašyta 2015 gegužės 14 - 14:06
Fap jau pats pasitvarkes esu, man dabar idomu del jo vamzdyno ir radiatoriaus
Tai jei jau ta FAP kori ismusei tai teliko tik nuvaryt kad isprogramintu, daugiau nieko daryt nereikia kiek jau as zinau. As tai tuo paciu ir katalika issimusiau, kad ismetimas tiesiai butu ir jokiu ten kliuciu neliktu.
#98
Parašyta 2015 gegužės 14 - 14:14
Tai jei jau ta FAP kori ismusei tai teliko tik nuvaryt kad isprogramintu, daugiau nieko daryt nereikia kiek jau as zinau. As tai tuo paciu ir katalika issimusiau, kad ismetimas tiesiai butu ir jokiu ten kliuciu neliktu.
Mes ne apie ta pati kalbam, as Fap sutvarkes ir mechaniskai ir elektroniskai, man rupi sitas vamzdynas
#99
Parašyta 2015 gegužės 14 - 16:05
nu va sito tai jau neatsakysiu gal kas kitas pakomentuos
#100
Parašyta 2015 gegužės 14 - 20:37
po K&N filtro instaliacijos ir intercoolerio praplovimo - 109kW ir 334Nm. Matuota ant stendo.
Dėl K&N filtro, esant teisingai eksploatacijai - viskas gerai. 1,9tdi vagas jau virš 100 000km pravažiavęs. Tavo minėto smėlio cilindruose ar turboje neradome ;) Jei su engine cleaner plaus ir su durų gumų silikonu sutepinės tuos k&n filtrus - tai netik smeli, bet ir akmenu gali rasti
Mes ne apie ta pati kalbam, as Fap sutvarkes ir mechaniskai ir elektroniskai, man rupi sitas vamzdynas
<script pagespeed_no_defer="">//
Jei niekas neleidžia slėgio ir nestringa sklendės - geriau palikti ramybėje. Verčiau išmesti radiatorių iš filtro dėžės
Šį pranešimą redagavo Vejas: 2015 gegužės 14 - 20:39
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0