Nebuvo nei prisiminta, nei pamiršta apie diržą nei prieš perkant, nei šiaip žvalgantis į kažką galingesnio. Tiesiog pabodo kibiriniai spuogai su 65kw. Dar kol nepribrendau iki Jimmy, reikia pasirelaxinti, nes poto senatvėj pradėsiu bambėti...
Aš čia konkrečiai į nieką netaikiau, tik sakiau, kad žmonės dažnai nepagalvoja, paskui būna bumba - "ko čia taip brangu tuos pežus remontuot, man guoliui pakeist diržą kainavo 100Lt detalės ir 100Lt darbas".
Pamiršta, kad tas guolis buvo mk2 koks nors 1,8 benzas, kur diržas 20Lt ir guolis 60Lt, ir daugiau niekas ten nepriklauso, nes pompos beveik amžinos, ir ant paprasto diržo išorėj.
Passate B5 ten gi tas variklis stovi išilgai, tai nors vietos po kapotu ir yra, bet tik ne iš priekio tarp variklio ir radiatoriaus. Užtai ir darbo daug, ir kainuoja.
Keičiau analogiškam 81kw, tik delfine B4, pas kurį variklis skersas. Tikrai nelabai sunkus darbas, pasakyčiau
Man tik nepatinka jų mietkės, nes alkūniakas išvis nesikaiščiuoja - dedasi pažiūrėjimo per langelį į smagratį metodu. O velenuką užkaiščiuot - reikia imt dangtelį. Velenėlio škyvą, kad pasukti diržo ilgio tarp veleno, siurblio ir velenėlio tiksliam sureguliavimui - reikia tą škyvą nuo konuso nusipresuot.
Na bet jei keiti žymėjimosi markeriu būdu - tada nieko imt, žiūrėt ir presuot nereikia, tik jau gaunasi ne iki galo pagal technologiją ir negarantuotai dirbs puikiai iki galo.
Na ir dar tie vidinio šešiakampio alkūninio škyvo varžčiukai, kurių visada nors keli prasisuka ir tada atsuksi tik žvaigždutės įkalimo metodu
Po mėnesio kaip tik toks vienas darbas laukia Galaxiui 66kw, Norvegijoj be rimtų sąlygų, gulint ant žemės, bet kadangi tėvukui, tai nei sunku, nei gaila
Edited by tadas1991, 2014 June 05 - 11:02.