206 2.0 HDi 66 kW nesibaigiančios bėdos
#1
Posted 2014 February 14 - 11:37
#2
Posted 2014 February 14 - 12:50
Edited by Senas, 2014 February 14 - 12:51.
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#3
Posted 2014 February 14 - 13:22
Iki 5 s, kartais dar ir trumpiau, kartais iškart. Kažkokia mistika, nėra dėsnigumo kažkokio. Dažnai būna, kad pastovi kelias dienas, tada užsikuri, užgęsta check engine ir vėl kurį laiką gesinasi gerai. Arba kartais pravažiuoji su check'u kokį 100 km ir oba užgęsta normaliai, kitą kartą atvirkščiai, po ilgo važiavimo iškart nesigesina, o po trumpo vėl gerai. Tai va ir nesuprantu jei būtų siurbliui galas ar mašina važiuotų normaliai. Arba kaip tas reguliatorius prasivalo ir vėl užsikiša. Arba su tuo check'u neįkertu, būna jis dega ir apsukos iki 2000 kyla daugmaž normaliai, nuo 2000 lėčiau, o tada iki 2500 ir nekyla daugiau. Kitą kartą check'as dega, bet paspaudi gerai ir apsukos kyla jau normaliai ir virš 2500. Šiaip dūmų juodų ar baltų ir nebūna. Gal čia kas su laidais ar elektronika. Dar klausimas kokia paskirtis to kuro slėgio daviklio rail'e (toks kaip žvakė ar liamda zondas) nes pamenu, kaip diagnostiką darydavo rodydavo angliškai "Fuel pressure sensor" tai gal čia tas, o ne reguliatorius kur į siurblį įsisuka. Nes va ir bijau, kad jei pakeisiu siurblį iš šroto, plausiu, keisiu reguliatorius, o pasirodys, kad ne tame esmė (ir dar kad nebūtų siurblys labiau pavargęs už dabar stovintį). Beje, jei reguliatoriui naujam nukirpo filtro galą tai kaip jis gali užsikimšti vėl ir nematyčiau jokių žymių drožlių nei ant jo nei kuro filtre. Ar čia tos daleles tokios, kad per mikroskopą reikia jas įžvelgt.Po kiek laiko užgęsta išjungus degimą?
P.S. čia ne siurblio problema
#4
Posted 2014 February 14 - 14:57
Edited by evbi, 2014 February 14 - 14:59.
#5
Posted 2014 February 14 - 16:05
Nu sekmadienį dar kartą išsiimsiu filtrą, nes vakar jau kokius 4 kart iš eilės normaliai neužgesdavo iškart , o po to nebuvo laiko su juo užsiimt ir nevažiavau daugiau. Tai pagal logiką jau drožlių turėtų būti sočiai. Rudenį kaip keitėm filtrą tai neižiūrėjau ant dugno kažkokių drožlių ir pats filtras buvo neapsinešęs, tik spalva kaip į dyzelį įdedi naturaliai kiek patamsėja, lyginant su išimtu iš pakuotės. Sakau su kaimyno Renault dyzelio filtru tai ašaros, jis ten pila iš visokių traktorių kurą tai filtras visas juodas ir ant dugno per 1 cm tokios košės. Pas mane tada nieko panašaus. O tarkim jei būtų drožlelių tai jos tik iš aukšto slėgio siurblio ateina, ar gali jas generuoti ir siurblys bake? Dar tokia versija jei sakykim drožlių, šiukšlių nerasiu gal senas reguliatorius jau pavargęs, o naujas brokuotas ir papuolė, ar taip nelabai būna. Gal kas jais prekiauja ir žino ar būna, kad grįžtų brokuotų. Beje, kodėl jų (Bosch tas pats kodas) kainos taip skiriasi. Vieni po 260 kiti po 700 ir dar daugiau prašo. Gal tas pats Bosch'as gamina skirtingose gamyklose (pas mane ant dėžutės parašyta Bosch Germany, bet made in Czech. Rep.) tai gal vieni pigesni prastesni, kiti brangesni geresni ir mano atveju šitas pigesnis čekų kreiviau ir pagamintasO keičiant kuro filtrą, filtro korpuso dugne neplaukiojo metalo drožlytės? Jei plaukiojo, tai gal ir dėl besibaigiančio kuro siurblio problema neišsisprendžia. Man buvo panaši problema atsiradus, kai beveik tuščiu baku pavažinėjau (pritraukė visokio š. į sistemą), bet pauliusj praplovė kuro slėgio reguliatorių ultragarsinėj vonelėj, pakeitė filtrą ir kol kas viskas OK. Tiesa, drožlų kuro filtro korpuse nebuvo arba buvo tiek mažai, kad nepavyko įžiūrėt patamsyje Siūlau išsiplaut visą sistemą, o dar geriau, kad pasikonsultuotum su pauliumj - jis tuikrai gerai šiuos reikalus išmano
O pauliusj kaip suprantu Kaune randasi? Gal kartais iš forumiečių Vilniuj kas nusimano, gali ir nori pasižiūrėti, už atlygį aišku
Edited by vygism, 2014 February 14 - 16:10.
#6
Posted 2014 February 14 - 18:55
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#7
Posted 2014 February 14 - 20:26
#8
Posted 2014 February 14 - 20:56
Aš jį tik pirkau Auturoje naują (ten tik parduotuvė ir nieks nesisiūlė man jo įdėti ), buvo dėžutėje gražiai supakuotas, net maišelis nepraplėštas,o jį įdėjo kitame servise prie mano akių, tikrai nieks nieko nesukeitė. Taip parinko pagal mašiną ir Bosch kodas buvo lygiai toks pats kaip buvusio.pagal simptomus tai reguliatoriaus beda. Ar tikrai nauja dejo tau auturoje?
P.S. Ce reguliatoriaus bedos tik pasekmes to kad siurbliui pipec. Kibira ne nauja pirkai, o naudota, o kas ir koki kura iki taves pyle nzn. nesvarbu kad tu degalineje pili, gal iki taves su benzu vazinejo ar krosniu kura pyle "bo pardavimui"
Keiti siurbli ir dedi reguliatriu su nukirstu galiuku ir vazhinesi.
P.S. Reguliatoriai yra keliu tipu, gal tau ne toks priklauso? Pagal kebulo numeri parinko ar seip pigiausia dejo?
Nu tarkim siurblys, tai gal žinot už kiek maždaug jį keičia, už kiek ir kur pigiausiai galima paimt naują (nes pvz: eolte mačiau lyg 1700 grąžinant seną). Mačiau kokonas prekiauji auto dalim. Kiek pas tave kainuotų? Dėvėtų gaut kaip ir nesudėtinga, bet kaip įvertint kokia jo būklė (ar imt kuris geriau nublizgintas ). Sakau jei ten pakeitimas kaip reguliatoriaus 2 varžtus atsukt tai gali kaitaliot, o jei darbo pusei dienos ir 300 kokie tai ir menkas biznis, kad šrotelis pakeis į kitą (ale gal šitas bus geras). Tada dar 300 už keitimą ir taip keitinėji (kaip regitroj kai kurie atsineša pora šimtukų ir neišmokę gerai laiko teorijos egzaminą kaip loteriją
#9
Posted 2014 February 14 - 21:10
O labai įdomi versija. Tai jį statyt tarp variklio (aukšto slėgio siurblio) ir kuro filtro, kad išeinantį iš kuro filtro kurą dar papildomai prafiltruot kaip suprantu? Filtrą maždaug tokį (čia random parinkau http://e-shop.eoltas...searchauto=5328 tik žiūrėt, kad tilptų ir būtų lengviau prie esamo vamzdelio įmontuoti? O kodėl būtent benzo, jo koks pralaidumas ar filtravimo savybės geresnės? Nes žinau yra tokių permatomų dyzelio filtrų, teko apie juos sužinot kaip su draugo Volvo prie - 20 per šalčius važiavom ir ten saliarka sustingo smagiai pašalom, kol be jo sujungėm šiaip ne taip tiesiogiaipastayk dar viena kuro filtriuka skirta benzininiam variklui tik dek geresni su metaliniu korpus ir baigsis tavo bedos ,
problema yra orginaliame kuro filtro korpuse jis atsisluoksniouja ta plastmase ir nedideliais gabaliukais uzkemsa kuro slegio reguletoriu
abu tavo slegio reguletoriai yra geri
taip neviensa peugeot ir citroen ishgelbetas nuo tokios bedos
Jai meistrai nesupras kurioje kuro magistrales vietoje satyti ta filtriuka paskambink pakonsultuosiu
Edited by vygism, 2014 February 14 - 21:34.
#10
Posted 2014 February 14 - 22:21
pastayk dar viena kuro filtriuka skirta benzininiam variklui tik dek geresni su metaliniu korpus ir baigsis tavo bedos ,
problema yra orginaliame kuro filtro korpuse jis atsisluoksniouja ta plastmase ir nedideliais gabaliukais uzkemsa kuro slegio reguletoriu
abu tavo slegio reguletoriai yra geri
taip neviensa peugeot ir citroen ishgelbetas nuo tokios bedos
Jai meistrai nesupras kurioje kuro magistrales vietoje satyti ta filtriuka paskambink pakonsultuosiu
Čia kaip suprantu statyt tą filtrą?
#11
Posted 2014 February 14 - 23:00
Taip, pauliusj gyvena Kaune (tiksliau, šalia Kauno). Pamėgink bent telefonu pasikonsultuot.O pauliusj kaip suprantu Kaune randasi? Gal kartais iš forumiečių Vilniuj kas nusimano, gali ir nori pasižiūrėti, už atlygį aišku
#12
Posted 2014 February 14 - 23:19
http://www.carid.com...em-7770714.html
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#13
Posted 2014 February 15 - 12:01
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#14
Posted 2014 February 15 - 12:26
Edited by tadas1991, 2014 February 15 - 12:28.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#15
Posted 2014 February 15 - 14:49
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#16
Posted 2014 February 15 - 15:34
Ir aš taip galvoju,kad išjungus degimą turi būti nutrauktas purkštukų valdymas. Nebent,jei tai mechanika. Gal atsiras ,kas galėtų paaiškinti,kokiu būdu per uždarus purkštukus į cilindrus patenka kuras.? Tegu slėgio reguliatorius blogas. Na ir kas? Siurblys nesukelia slėgio-variklia nedirbs. Slėgis normalus ar didesnis,tai, kad tas slėgis kaip tik ir laiko purkštukus uždarus kol nėra el.valdymo.Tepalas iš turbinos?Tikrai būtų pastebėta. Mano galva,lieka tik elektrinės dalies gedimas. Gal aš ir klystu,bet tikrai manau,kad diagnostika ar bent jau logika turėtų pasufleruoti kame kampas. Juo labiau,kad negęsta pakankamai ilgai. Gal koks skenduolis apie savo tragišką likimą bando papasakoti? O gal reiktų pirmiausiai purkštukus patikrinti ?Galima paklausti teorinio klausimo? Tai jei išjungus degimą, dėl slėgio reguliatoriaus kaltės variklis iškart negęsta, tai reiškia, kad HDi sistemose išjungus degimą purkštukams nenutraukiamas maitinimas elektra? Ar ten susidaro kažkokie kitie reiškiniai, kurie neleidžia nutraukti kuro tiekimo į degimo kameras
(pvz kaip karbiuratoriniam automobily detonacija dėl perkaitusių žvakių, ar viso variklio, ar betkokiam dyzely prakiurus turbina)
Edited by gau173, 2014 February 15 - 15:36.
#17
Posted 2014 February 15 - 15:47
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#18
Posted 2014 February 15 - 16:18
Dėkui. Žinosiu.negesta, nes elektra nutraukiama pirma i reguliatoriu, paskui i purkstukus, jei reguliatorius vis dar aktyvus nutraukus srove, purkstukai lieka aktyvus kol slegis krenta iki 150bar, tik tada ju valdymas nukertamas..taip yra todel, kad sugedus reguliatoriui, staiga uzsidarius purkstukam sukiles slegis neistaskytu kitu sistemos elementu...
#19
Posted 2014 February 15 - 17:49
pauliusj jus teisus gamintojas numate toki rezima vardan apsaugoti kitus auksto slegio komponentusnegesta, nes elektra nutraukiama pirma i reguliatoriu, paskui i purkstukus, jei reguliatorius vis dar aktyvus nutraukus srove, purkstukai lieka aktyvus kol slegis krenta iki 150bar, tik tada ju valdymas nukertamas..taip yra todel, kad sugedus reguliatoriui, staiga uzsidarius purkstukam sukiles slegis neistaskytu kitu sistemos elementu...
nenorit deti papildomo filtriuko galit ir nedeti ,tik kaip ir minejau jau isgyditas ne vienas HDI
irodineti nesiruosiu pameginkit patys
#20
Posted 2014 February 15 - 18:02
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users