Peršokti prie turinio


Nuotrauka

206 2.0 HDi 66 kW nesibaigiančios bėdos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 29

#1 vygism

vygism
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:Peugeot 206, 2001, 2.0 Hdi

Parašyta 2014 vasario 14 - 11:37

Sveiki, Antiherojus Peugeot 206 2001 m. 2.0 HDi, 66kW, Bosch sistema. Žinau, kad forume apie tai daug jau buvo rašyta, bet daug išsiskiriančių nuomonių, pasiūlymų ir pan, tvarkė daug krūtų meistrų, o mašinos bėdos nesibaigia. Istorija tokia: Pavasario linksmybės: 2013 pavasarį neužsigesino mašina iš karto ir užsidegė Check engine. Kadangi tai buvo pirmas ir prieš kelis mėn. nupirktas Peugeot, mažai ką apie jį težinojau tai nuvažiavau Vilniuje i Žibintą Ukmergės g. Ten dėdes rimtais veidais atliko diagnostiką ir pasakė, kad nesudirba toks kuro slėgio reguliatorius. Pas mus jis naujas apie 1200 kainuoja, dar reiktų pasikeist kuro filtrą (apie 50 lt) ir dar už darbą kiek užtruksim dasidės (valanda darbo 120 lt) arba pasiūlė prasiplaut ultragarso vonelėj ir tvarkytis kitur. Tada nuvažiavau į Oro srautą, praplovė reguliatorių, pasikeičiau kuro filtrą (MANN) ir iki rudens laimingai žmona važinėjo :) Rudens rūpesčiai: rudenį vėl pasikartojo pavasario scenarijus. Kadangi radau Auturoj Boshinį kuro slėgio reguliatorių už 300 (pagalvojau gal senam jau galai pareina ir ką čia priplausi) tai nusipirkau naują. Pasikeičiau, kuro filtras neatrodė apsinešęs tai tą kart "pataupiau" ir nekeičiau. Po kelių dienų pavažinėjus vėl tas pats. Tada kreipiausi vėl į Oro srautą, sako mes be diagnostikos neapsiimam, va yra tokie kieti diagnostikai partneriai Verkių g., jei jau apsiims tai sutvarkys. Skambinu jiems, sako OK, žinom kas yra atvaryk. Atliko diagnostiką ir vėl sako kuro slėgio reguliatorius, aš sakau, kad ir pats įtariau, keičiau į naują, bet galvojau gal kas kitas. Jie vėl jį praplovė, paėmė už super diagnostiką ir praplovimą 160, tada dar pasimokęs iš ankstesnio taupumo vėl pasikeičiau kuro filtrą į MANN ir visa tai padėjo kelioms savaitėms. Nusivylęs Vilniaus profų darbų kokybe (dar už tokią kainą) susitariau su tėvo pažystamais garažo meistriukais Alytuje. Palikau jiems savo pug'ą. Jie ten praplovė tuos reguliatorius (seną ir naują), papasakojo, kad lyg pakeitė kažkokį manžetą aukšto slėgio siurblyje ar pan. (nelabai supratau, ne automechanikas, bet sakė kad jis irdamas smulkiom plastmasėm užkemša reguliatorių) ir patikino, kad problemos nesikartos. Ir kokį mėn tikrai viskas buvo super, bet vėl pasikartojo. Kadangi servise tvarkiausi pakabą, sakau meistrui pakeisk ir tą reguliatorių dėl visa ko (daviau tą seną praplautą). Tas keisdamas skambina, sako vyre pas tave buvusio reguliatoriaus filtriuko galas nukirptas, taip negalima daryt (čia bus alytiškių darbas matyt apgaubtas manžeto istorija). Patikrino filtre ar nesimato kažkokių metalo drožlių, nu sako labai lyg minimaliai, aš nejaunas vos įžiūriu, bet sako esu matęs daug baisiau ir važiuodavo tie pežai. Nu žmonai vaikus i darželį vežiot reikia, nors laikinai dar pakeičiau ir filtrą (šįkart jau UFI) ir kokį mėn vėl buvo OK. Žiemos vargai: dabar vėl mašina neiškarto gęsta, dega Check engine, paliktas senas kuro slėgio reguliatorius, kitas naujas su nukirptu filtro galu guli spintoj, o pežas ilsisi (tikriausiai ilgai) kieme. Pati mašina visą tą laiką kiek turiu kuriasi puikiai, neužgęso važiuojant nei karto, apsukos nešokinėja. Problemos tik, kad vis neužsigesina ir po Check engine pasidaro bukesnė (bet čia jau aišku, nes apsukas riboja avarinis kompo rėžimas). Va Jums ir neužmušamas 2.0 HDi. Kurą visada pyliau tik Lukoil'uose. Ar galit kas patart ką daryt. Plauti baką ir kuro sistemą gal, bet filtrus kaip keičiau nesimatė kažkokių labai purvų (kaimyno Renault Megane kaip keitėm dyzelio filtrą tai ten baisu kas buvo, bet važiavo normaliai, niekuo nesiskundė). Bandyt keist aukšto slėgio siurblį gal. Gal žinot kiek kainuoja jo pakeitimas, nes naujas brangus, o jei žaist loteriją (kaip ten jo būklę patikrint?)su perkamais iš šrotų (jei darbas keitimo kainuotų kokius 300) tai vėlgi. Ar gal kas galit parekomenduot kas gali sutvarkyti šitą mašiną. Aš pats iš Vilniaus.
  • 0

#2 Senas

Senas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 443
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2014 vasario 14 - 12:50

Po kiek laiko užgęsta išjungus degimą? P.S. čia ne siurblio problema

Šį pranešimą redagavo Senas: 2014 vasario 14 - 12:51

  • 0

Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
 


#3 vygism

vygism
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:Peugeot 206, 2001, 2.0 Hdi

Parašyta 2014 vasario 14 - 13:22

Po kiek laiko užgęsta išjungus degimą?
P.S. čia ne siurblio problema

Iki 5 s, kartais dar ir trumpiau, kartais iškart. Kažkokia mistika, nėra dėsnigumo kažkokio. Dažnai būna, kad pastovi kelias dienas, tada užsikuri, užgęsta check engine ir vėl kurį laiką gesinasi gerai. Arba kartais pravažiuoji su check'u kokį 100 km ir oba užgęsta normaliai, kitą kartą atvirkščiai, po ilgo važiavimo iškart nesigesina, o po trumpo vėl gerai. Tai va ir nesuprantu jei būtų siurbliui galas ar mašina važiuotų normaliai. Arba kaip tas reguliatorius prasivalo ir vėl užsikiša. Arba su tuo check'u neįkertu, būna jis dega ir apsukos iki 2000 kyla daugmaž normaliai, nuo 2000 lėčiau, o tada iki 2500 ir nekyla daugiau. Kitą kartą check'as dega, bet paspaudi gerai ir apsukos kyla jau normaliai ir virš 2500. Šiaip dūmų juodų ar baltų ir nebūna. Gal čia kas su laidais ar elektronika. Dar klausimas kokia paskirtis to kuro slėgio daviklio rail'e (toks kaip žvakė ar liamda zondas) nes pamenu, kaip diagnostiką darydavo rodydavo angliškai "Fuel pressure sensor" tai gal čia tas, o ne reguliatorius kur į siurblį įsisuka. Nes va ir bijau, kad jei pakeisiu siurblį iš šroto, plausiu, keisiu reguliatorius, o pasirodys, kad ne tame esmė (ir dar kad nebūtų siurblys labiau pavargęs už dabar stovintį). Beje, jei reguliatoriui naujam nukirpo filtro galą tai kaip jis gali užsikimšti vėl ir nematyčiau jokių žymių drožlių nei ant jo nei kuro filtre. Ar čia tos daleles tokios, kad per mikroskopą reikia jas įžvelgt.
  • 0

#4 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2014 vasario 14 - 14:57

O keičiant kuro filtrą, filtro korpuso dugne neplaukiojo metalo drožlytės? Jei plaukiojo, tai gal ir dėl besibaigiančio kuro siurblio problema neišsisprendžia. Man buvo panaši problema atsiradus, kai beveik tuščiu baku pavažinėjau (pritraukė visokio š. į sistemą), bet pauliusj praplovė kuro slėgio reguliatorių ultragarsinėj vonelėj, pakeitė filtrą ir kol kas viskas OK. Tiesa, drožlų kuro filtro korpuse nebuvo arba buvo tiek mažai, kad nepavyko įžiūrėt patamsyje :) Siūlau išsiplaut visą sistemą, o dar geriau, kad pasikonsultuotum su pauliumj - jis tuikrai gerai šiuos reikalus išmano :)

Šį pranešimą redagavo evbi: 2014 vasario 14 - 14:59

  • 0

#5 vygism

vygism
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:Peugeot 206, 2001, 2.0 Hdi

Parašyta 2014 vasario 14 - 16:05

O keičiant kuro filtrą, filtro korpuso dugne neplaukiojo metalo drožlytės? Jei plaukiojo, tai gal ir dėl besibaigiančio kuro siurblio problema neišsisprendžia. Man buvo panaši problema atsiradus, kai beveik tuščiu baku pavažinėjau (pritraukė visokio š. į sistemą), bet pauliusj praplovė kuro slėgio reguliatorių ultragarsinėj vonelėj, pakeitė filtrą ir kol kas viskas OK. Tiesa, drožlų kuro filtro korpuse nebuvo arba buvo tiek mažai, kad nepavyko įžiūrėt patamsyje :) Siūlau išsiplaut visą sistemą, o dar geriau, kad pasikonsultuotum su pauliumj - jis tuikrai gerai šiuos reikalus išmano :)

Nu sekmadienį dar kartą išsiimsiu filtrą, nes vakar jau kokius 4 kart iš eilės normaliai neužgesdavo iškart , o po to nebuvo laiko su juo užsiimt ir nevažiavau daugiau. Tai pagal logiką jau drožlių turėtų būti sočiai. Rudenį kaip keitėm filtrą tai neižiūrėjau ant dugno kažkokių drožlių ir pats filtras buvo neapsinešęs, tik spalva kaip į dyzelį įdedi naturaliai kiek patamsėja, lyginant su išimtu iš pakuotės. Sakau su kaimyno Renault dyzelio filtru tai ašaros, jis ten pila iš visokių traktorių kurą tai filtras visas juodas ir ant dugno per 1 cm tokios košės. Pas mane tada nieko panašaus. O tarkim jei būtų drožlelių tai jos tik iš aukšto slėgio siurblio ateina, ar gali jas generuoti ir siurblys bake? Dar tokia versija jei sakykim drožlių, šiukšlių nerasiu gal senas reguliatorius jau pavargęs, o naujas brokuotas ir papuolė, ar taip nelabai būna. Gal kas jais prekiauja ir žino ar būna, kad grįžtų brokuotų. Beje, kodėl jų (Bosch tas pats kodas) kainos taip skiriasi. Vieni po 260 kiti po 700 ir dar daugiau prašo. Gal tas pats Bosch'as gamina skirtingose gamyklose (pas mane ant dėžutės parašyta Bosch Germany, bet made in Czech. Rep.) tai gal vieni pigesni prastesni, kiti brangesni geresni ir mano atveju šitas pigesnis čekų kreiviau ir pagamintas :)

O pauliusj kaip suprantu Kaune randasi? Gal kartais iš forumiečių Vilniuj kas nusimano, gali ir nori pasižiūrėti, už atlygį aišku :)

Šį pranešimą redagavo vygism: 2014 vasario 14 - 16:10

  • 0

#6 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2014 vasario 14 - 18:55

pagal simptomus tai reguliatoriaus beda. Ar tikrai nauja dejo tau auturoje? P.S. Ce reguliatoriaus bedos tik pasekmes to kad siurbliui pipec. Kibira ne nauja pirkai, o naudota, o kas ir koki kura iki taves pyle nzn. nesvarbu kad tu degalineje pili, gal iki taves su benzu vazinejo ar krosniu kura pyle "bo pardavimui" Keiti siurbli ir dedi reguliatriu su nukirstu galiuku ir vazhinesi. P.S. Reguliatoriai yra keliu tipu, gal tau ne toks priklauso? Pagal kebulo numeri parinko ar seip pigiausia dejo?
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#7 aricardas

aricardas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:laukiu dovanu

Parašyta 2014 vasario 14 - 20:26

pastayk dar viena kuro filtriuka skirta benzininiam variklui tik dek geresni su metaliniu korpus ir baigsis tavo bedos , problema yra orginaliame kuro filtro korpuse jis atsisluoksniouja ta plastmase ir nedideliais gabaliukais uzkemsa kuro slegio reguletoriu abu tavo slegio reguletoriai yra geri taip neviensa peugeot ir citroen ishgelbetas nuo tokios bedos Jai meistrai nesupras kurioje kuro magistrales vietoje satyti ta filtriuka paskambink pakonsultuosiu
  • 0
PSA diagnostika ir elektronikos remontas --- nu gal nevien PSA---tinka ir kiti prancuzai www.raktaijums.lt 8 681 63199 www.prancuzas.lt

#8 vygism

vygism
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:Peugeot 206, 2001, 2.0 Hdi

Parašyta 2014 vasario 14 - 20:56

pagal simptomus tai reguliatoriaus beda. Ar tikrai nauja dejo tau auturoje?
  P.S. Ce reguliatoriaus bedos tik pasekmes to kad siurbliui pipec. Kibira ne nauja pirkai, o naudota, o kas  ir koki kura iki taves pyle nzn. nesvarbu kad tu degalineje pili, gal iki taves su benzu vazinejo ar krosniu kura pyle "bo pardavimui"
  Keiti siurbli ir dedi reguliatriu su nukirstu galiuku ir vazhinesi.
P.S. Reguliatoriai yra keliu tipu, gal tau ne toks priklauso? Pagal kebulo numeri parinko ar seip pigiausia dejo?

Aš jį tik pirkau Auturoje naują (ten tik parduotuvė ir nieks nesisiūlė man jo įdėti :) ), buvo dėžutėje gražiai supakuotas, net maišelis nepraplėštas,o jį įdėjo kitame servise prie mano akių, tikrai nieks nieko nesukeitė. Taip parinko pagal mašiną ir Bosch kodas buvo lygiai toks pats kaip buvusio.
Nu tarkim siurblys, tai gal žinot už kiek maždaug jį keičia, už kiek ir kur pigiausiai galima paimt naują (nes pvz: eolte mačiau lyg 1700 grąžinant seną). Mačiau kokonas prekiauji auto dalim. Kiek pas tave kainuotų? Dėvėtų gaut kaip ir nesudėtinga, bet kaip įvertint kokia jo būklė (ar imt kuris geriau nublizgintas :) ). Sakau jei ten pakeitimas kaip reguliatoriaus 2 varžtus atsukt tai gali kaitaliot, o jei darbo pusei dienos ir 300 kokie tai ir menkas biznis, kad šrotelis pakeis į kitą (ale gal šitas bus geras). Tada dar 300 už keitimą ir taip keitinėji (kaip regitroj kai kurie atsineša pora šimtukų ir neišmokę gerai laiko teorijos egzaminą kaip loteriją :)
  • 0

#9 vygism

vygism
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:Peugeot 206, 2001, 2.0 Hdi

Parašyta 2014 vasario 14 - 21:10

pastayk  dar viena kuro filtriuka skirta benzininiam variklui tik dek geresni su metaliniu korpus ir baigsis tavo bedos ,
problema yra orginaliame kuro filtro korpuse jis atsisluoksniouja ta plastmase ir nedideliais gabaliukais uzkemsa kuro slegio reguletoriu
abu tavo slegio reguletoriai yra geri
taip neviensa peugeot ir citroen ishgelbetas nuo tokios bedos
Jai meistrai nesupras kurioje kuro magistrales vietoje satyti ta filtriuka paskambink pakonsultuosiu

O labai įdomi versija. Tai jį statyt tarp variklio (aukšto slėgio siurblio) ir kuro filtro, kad išeinantį iš kuro filtro kurą dar papildomai prafiltruot kaip suprantu? Filtrą maždaug tokį (čia random parinkau :) http://e-shop.eoltas...searchauto=5328 tik žiūrėt, kad tilptų ir būtų lengviau prie esamo vamzdelio įmontuoti? O kodėl būtent benzo, jo koks pralaidumas ar filtravimo savybės geresnės? Nes žinau yra tokių permatomų dyzelio filtrų, teko apie juos sužinot kaip su draugo Volvo prie - 20 per šalčius važiavom ir ten saliarka sustingo :) smagiai pašalom, kol be jo sujungėm šiaip ne taip tiesiogiai :)

Šį pranešimą redagavo vygism: 2014 vasario 14 - 21:34

  • 0

#10 vygism

vygism
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:Peugeot 206, 2001, 2.0 Hdi

Parašyta 2014 vasario 14 - 22:21

pastayk  dar viena kuro filtriuka skirta benzininiam variklui tik dek geresni su metaliniu korpus ir baigsis tavo bedos ,
problema yra orginaliame kuro filtro korpuse jis atsisluoksniouja ta plastmase ir nedideliais gabaliukais uzkemsa kuro slegio reguletoriu
abu tavo slegio reguletoriai yra geri
taip neviensa peugeot ir citroen ishgelbetas nuo tokios bedos
Jai meistrai nesupras kurioje kuro magistrales vietoje satyti ta filtriuka paskambink pakonsultuosiu

Posted Image

Čia kaip suprantu statyt tą filtrą?
  • 0

#11 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2014 vasario 14 - 23:00

O pauliusj kaip suprantu Kaune randasi? Gal kartais iš forumiečių Vilniuj kas nusimano, gali ir nori pasižiūrėti, už atlygį aišku :)

Taip, pauliusj gyvena Kaune (tiksliau, šalia Kauno). Pamėgink bent telefonu pasikonsultuot.
  • 0

#12 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2014 vasario 14 - 23:19

ash tai dejes esu dyzelini kuro filtra tarp esamo originalo ir siurblio i tarpa kaip schemoje ir pavaizduota. Dejau metalini kuro filtra nuo golfo su zarneliu pajungimu ant 8 mm berods, kazhkas panashaus i toki:
http://www.carid.com...em-7770714.html
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#13 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 vasario 15 - 12:01

o tai tokiu atveju,jei filto korpuso plastmase atsisluoksniuoja, tai negeriau kuro filtro korpusa pasikeist?aisku brangiau(naujas gal koki 200 kainuoja), bet pasikeiti ir nereikia papildomo filtravimo...aisku tas papildomas gelbsti uz pigiau..bet velgi reikia ziureti ar ten palstmase sloksniuojas ar metalines drozles randasi, nes nuo metaliniu papildomas filtras neisgelbes..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#14 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 vasario 15 - 12:26

Galima paklausti teorinio klausimo? Tai jei išjungus degimą, dėl slėgio reguliatoriaus kaltės variklis iškart negęsta, tai reiškia, kad HDi sistemose išjungus degimą purkštukams nenutraukiamas maitinimas elektra? Ar ten susidaro kažkokie kitie reiškiniai, kurie neleidžia nutraukti kuro tiekimo į degimo kameras (pvz kaip karbiuratoriniam automobily detonacija dėl perkaitusių žvakių, ar viso variklio, ar betkokiam dyzely prakiurus turbina)

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 vasario 15 - 12:28

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#15 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2014 vasario 15 - 14:49

Kazhkaip man nesitiki kad kuro filtro korpuso plastmase atsisloksniuotu :)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#16 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 vasario 15 - 15:34

Galima paklausti teorinio klausimo? Tai jei išjungus degimą, dėl slėgio reguliatoriaus kaltės variklis iškart negęsta, tai reiškia, kad HDi sistemose išjungus degimą purkštukams nenutraukiamas maitinimas elektra? Ar ten susidaro kažkokie kitie reiškiniai, kurie neleidžia nutraukti kuro tiekimo į degimo kameras
(pvz kaip karbiuratoriniam automobily detonacija dėl perkaitusių žvakių, ar viso variklio, ar betkokiam dyzely prakiurus turbina)

Ir aš taip galvoju,kad išjungus degimą turi būti nutrauktas purkštukų valdymas. Nebent,jei tai mechanika. Gal atsiras ,kas galėtų paaiškinti,kokiu būdu per uždarus purkštukus į cilindrus patenka kuras.? Tegu slėgio reguliatorius blogas. Na ir kas? Siurblys nesukelia slėgio-variklia nedirbs. Slėgis normalus ar didesnis,tai, kad tas slėgis kaip tik ir laiko purkštukus uždarus kol nėra el.valdymo.Tepalas iš turbinos?Tikrai būtų pastebėta. Mano galva,lieka tik elektrinės dalies gedimas. Gal aš ir klystu,bet tikrai manau,kad diagnostika ar bent jau logika turėtų pasufleruoti kame kampas. Juo labiau,kad negęsta pakankamai ilgai. Gal koks skenduolis apie savo tragišką likimą bando papasakoti? O gal reiktų pirmiausiai purkštukus patikrinti ?

Šį pranešimą redagavo gau173: 2014 vasario 15 - 15:36

  • 0

#17 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 vasario 15 - 15:47

negesta, nes elektra nutraukiama pirma i reguliatoriu, paskui i purkstukus, jei reguliatorius vis dar aktyvus nutraukus srove, purkstukai lieka aktyvus kol slegis krenta iki 150bar, tik tada ju valdymas nukertamas..taip yra todel, kad sugedus reguliatoriui, staiga uzsidarius purkstukam sukiles slegis neistaskytu kitu sistemos elementu...
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#18 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 vasario 15 - 16:18

negesta, nes elektra nutraukiama pirma i reguliatoriu, paskui i purkstukus, jei reguliatorius vis dar aktyvus nutraukus srove, purkstukai lieka aktyvus kol slegis krenta iki 150bar, tik tada ju valdymas nukertamas..taip yra todel, kad sugedus reguliatoriui, staiga uzsidarius purkstukam sukiles slegis neistaskytu kitu sistemos elementu...

Dėkui. Žinosiu.
  • 0

#19 aricardas

aricardas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:laukiu dovanu

Parašyta 2014 vasario 15 - 17:49

negesta, nes elektra nutraukiama pirma i reguliatoriu, paskui i purkstukus, jei reguliatorius vis dar aktyvus nutraukus srove, purkstukai lieka aktyvus kol slegis krenta iki 150bar, tik tada ju valdymas nukertamas..taip yra todel, kad sugedus reguliatoriui, staiga uzsidarius purkstukam sukiles slegis neistaskytu kitu sistemos elementu...

pauliusj jus teisus gamintojas numate toki rezima vardan apsaugoti kitus auksto slegio komponentus
nenorit deti papildomo filtriuko galit ir nedeti ,tik kaip ir minejau jau isgyditas ne vienas HDI
irodineti nesiruosiu pameginkit patys
  • 0
PSA diagnostika ir elektronikos remontas --- nu gal nevien PSA---tinka ir kiti prancuzai www.raktaijums.lt 8 681 63199 www.prancuzas.lt

#20 Senas

Senas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 443
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2014 vasario 15 - 18:02

Tai ne siurblio, ne kuro reguliatoriaus, ne kuro slėgio jutiklio ir apskritai ne maitinimo sistemos bėda. Pirmiausiai teks apžiūrėti laidus nuo saugiklinės.
  • 0

Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
 





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0