Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Alfa-Romeo 156


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 79

#21 Silogizmo

Silogizmo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 454
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Alfa Romeo 156

Parašyta 2014 vasario 16 - 03:00

Evbi, iš dalies esat teisus, bet tik iš dalies: su Italais jau esu draugavęs nemažai. Tiek su Fiat Punto, tiek su Bravo, tiek Marea. 1.9 ir 2.4 Alfos varikliukai yra ne kas kitas, kaip tie patys Fiat varikliai, taigi dėl jų kažkaip realiai nėra labai baisu. O kadangi pats užsiimu, tai nebus problema pakabą ar kėbulą pasitvarkyti. Kainuos tik dalys. Na, ir diagnostika, aišku, jeigu prireiks(tfiu tfiu tfiu, kad niekada niekada niekada neprireiktų jos niekam). Nepamirškim, kad maniškis su dujomis ;] Sąnaudomis nesiskundžiu - kam teko su manimi važiuoti kur nors, buvo apšalę, kad vis dėlto nemelavau apie 3l, 140kw ir viso labo 9-13l dujų. :good: Apskritai pavedusi nebuvo(išskyrus senąjį numirusį akumuliatorių, dėl kurio pralakstyta pusė Vilniaus meistrų ir iškratyta laaabai daug kas, kol surasta priežastis - tiesiog senas akumuliatorius :) ), prie šalčių žiemomis pirmas vedimas - užsikūrė, pašilo ir nuvažiavau, trūkumų aišku turi maniškė, bet jie pakankamai maži ir nereikšmingi. Tačiau apskritai, kadangi šeimoje vieni dyzeliukai, norėtųsi ir pačiam persėsti prie:
1) Turbininio (ekonomijos ir galios santykis. Pradžiai: planuojama sekantį auto rašytis ant savęs, o ne tėčio, taigi draudimo kaina bus pakankamai svarbus niuansas).
2) Naujesnių metukų automobilio (kalbu bendrai apie dar morališkai nepasenusį automobilį. Čia aišku mano asmeninė nuomonė, bet manau, kad gana su tais senukais važinėtis, bent keli metai yra žingsnis į priekį).
3) Dizainas (Būtent šitos alfos yra labai dailūs automobiliai, mano nuomone)
4) Išlaidos automobiliui: jau nusipirkus dabartinį pežą daug kas stūmė, kad nusipirkau lavoną, nieko jam nepadarysiu ir nevažiuos gyvenime taip, kaip turi važiuot.
5) Realiai pagrindinė priežastis - norisi išbandyti kažką naujo, tik šįsyk taikausi į 2.4 100kw, 6 pavaras(kaaaaip man jos trūksta..) ir į universalą(būtų super, bet retokas variantas). O jei nepatiks - įmanomas variantas, kad tiesiog sugrįšiu į :pug: 406 frakciją su porestailingu :)
O per 2 metus naudojimo aš supratau, kad nėra nieko, kas negestų. Taip pat ir nieko, ko neįmanoma sutaisyti turint galvą ant pečių ;] Būsimam mano :pug: savininkui reiks tvarkytis tik 2 smulkius kėbulo defektus, ir manau, kad tai yra tikrai neblogas įrodymas aukščiau paryškinto sakinio ;]

p.s. Evbi, bet kaip jau sakiau - iš dalies esat teisus. Čia loterija. O kaip alfa forume kažkas rašė.. -"daugiau nei 10m senumo mašina gali būti tikra arogantiška kalytė" :D :pug:

Šį pranešimą redagavo Silogizmo: 2014 vasario 16 - 03:06

  • 0

Peugeot 605 2.5dt dalimis  :)
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.

BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena :D

Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis

 

Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632


#22 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2014 vasario 16 - 09:34

Man jos panelė su tais dviem atskirais apvalumais... :lyzht:

Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2014 vasario 16 - 09:36

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#23 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2014 vasario 16 - 10:04

O kaip italijos fyfos susidraugauja su "pigesniu" dyzeliu? Sili gaila, kad permeteo liūta per petį, bet normalu kad norisi išbandyt kažką nauja. Sekmės
  • 0

#24 marco

marco
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Parašyta 2014 vasario 16 - 11:27

Man teko puse metu paturet (svogeris emigravo, tai paliko man priziuret kol galiausiai pardaviau). Mano asmenine nuomone tai triperiukas kaip reta. Kaip tokiu metu tai stovis visu plasmasiu apgailetinas, salono medziagos prastos. Kas labiasusia uzkliuvo tai apsisukimo spindulys. Kieme iparkuot masina buvo tragedija (tuo metu 605 turejau, tai ta daug greiciau ikisdavau kur nors). Nuo to laiko i alfas ziuriu tik kaip i grazia masina (ne visos), daugiau nieko. Del vaziuokles, kaip kas cia minejo, teko ir man visa keist.....
  • 0

#25 Silogizmo

Silogizmo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 454
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Alfa Romeo 156

Parašyta 2014 vasario 16 - 12:56

Tos arogantiškos italės su pigesniu dyzelinu nedraugauja kiek pastebėti teko. Bet kadangi gaunamas dyzelinas yra skandinaviškas, tiek tėčio 605 2.5, tiek MB 814 6.0, tiek brolio bmw e39 3.0d, tiek dėdės fiat marea 2.4JTD puikiai papsi ir vargo nemato. :good: Tik va susidūriau su problema - Alfą su 2.4JTD sunkoka paimt net ir tokią, kurios būklė būtų varganoka, tačiau būtų taip, kad nepaisant esamų defektų - sėdi ir važiuoji karts nuo karto patvarkydamas visokius šūdukus. Kainos gerokai pakilusios 1.9JTD atžvilgiu (nors pastarasis neatmetamas kaip realus variantas prasukant apie 600-1000km mieste per sav.). Užmiesčiui labiau rekomenduoja visi 2.4JTD. TwinSpark'us žiūrinėju, žiūrinėju, bet laaaabai atsargiai. Kažkaip tos 8 žvakės 4cyl. variklyje man atrodo nekatalikiškai, kaip ir sąnaudos užspaudus(baisu, kad nebūtų taip, jog spustelsi ir veidas persikreips - viena pusė džiaugsis, koks kaifas ir kaip eina, bet kita pusė pagalvos apie sūkurį kuro bake.) Susidariau realų vaizdą, kad 2.0T-Spark'as miesto sąlygom kiek sportiškiau startavus nuo šviesoforo gali labai sėkmingai verst kuro sąnaudas iki tų nuostabių 20l (kai tuo tarpu esamas 3.0 ir prapuola ir pradingsta visiem iš vaizdo su max 17l. dujų). Tik tame ir faktas, kad 2.0 T-Spark'as bėga kaip didesnės kubatūros žvėriškais sukimo momentais ginkluoti automobiliai. O rimčiausios problemos T-Spark'e: Variatorius Žvakės(jau minėjau, kad jos ne 4 o 8) Termostatas ne stiprioji dlis, bet čia jau toks labiau einamasis remontas, o ne specifinis. 156 pasukamumas tikrai probleminis dalykas. Mieste tas dalykas gali labai smarkiai nusibosti. Su dabartine tokių problemų kažkaip nepajaučiu. Pastaruoju metu akys žvairuoja ir į mažesnes mašinytes su nemažais varikliais. Tiesiog nostalgija kažkada turėtam Fiat Bravo, nes ten buvo pocket-rocket. :blush:

Šį pranešimą redagavo Silogizmo: 2014 vasario 16 - 13:02

  • 0

Peugeot 605 2.5dt dalimis  :)
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.

BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena :D

Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis

 

Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632


#26 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2014 vasario 16 - 13:12

Man teko puse metu paturet (svogeris emigravo, tai paliko man priziuret kol galiausiai pardaviau). Mano asmenine nuomone tai triperiukas kaip reta. Kaip tokiu metu tai stovis visu plasmasiu apgailetinas, salono medziagos prastos. Kas labiasusia uzkliuvo tai apsisukimo spindulys. Kieme iparkuot masina buvo tragedija (tuo metu 605 turejau, tai ta daug greiciau ikisdavau kur nors). Nuo to laiko i alfas ziuriu tik kaip i grazia masina (ne visos), daugiau nieko. Del vaziuokles, kaip kas cia minejo, teko ir man visa keist.....

Tai labai jau triperiukiško būklės buvo ta mašina, jei per pusę metų teko visą važiuoklę keisti.

Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2014 vasario 16 - 13:16

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#27 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2014 vasario 16 - 13:20

Vat vat, dėl tų ėjimų jau mačiau aš. O jeigu kokybiškai perprogramuoja, su tiesaus vamzdžio pagalba labai įspūdingai susikelia žmonės niutonmetrus.
Sierai, jeigu nesunku, prašau paklaust kolegos, kas konkrečiau su elektronika, ir būtent su kuria elektronika? Ar variklio ar bendraja salono?

Salono ir bendraja elektronika. Pagrinde jam su salono venteliatoriais bedos, nustatai ten ant HI, pucia pora min, nebepucia... paskiau vel pucia... Siaip tai automobilis nieko kiek teko vaziuot, bet jau alfa tai kazkaip man asocijuojasi tik su pilnu farsu, nors ir sportwagonas :) kazkada pats norejau toki pirkti, ir kaip tik tuo metu, kolega ji isigijo... pirmu remontu saskaitos buvo skaudzios, tad nusprendziau toliau likti prie Pugo :) bet kadangi megsti krapstytis, tai gal ir tiks tau toks auto :)
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#28 linukass

linukass
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 178
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307 sw

Parašyta 2014 vasario 16 - 16:51

Apie alfas sako,- arba myli (nekreipi demesio i bedas) arba ne. Kiek pazystamu turejo, tai visi keike ir antra karta pirkt toki auto nerizikavo. As pats daug girdejau geru atsiliepimu apie 159. Net ir pats mastau apie ja :ax: Bet pirkt alfa, kad sutaupyt, tai manau prastas sumanymas, gal geriau HDI ;]
  • 0

#29 PatsSauDievas

PatsSauDievas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 350
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 504 GL

Parašyta 2014 vasario 16 - 19:35

Pasipasakosiu ir as: realiai pazinojau tris zmogus, kurie kuri laika turejo 156 (sese dvilitrini benza, kaimynas ir draugas dyzeliukus). Teisingai sako, kad alfa yra skonio reikalas - man asmeniskai viduj tragedija, tiek isdestymas, tiek plastmasiu kokybe, bet gal reikia priprast, nezinau. Visos trys masinos turejo kazkokiu problemu su varikliais, konkreciai jau nebeisvardinsiu, bei su vaziuokle. Savaime suprantama, kad nera negendanciu masinu, bet is mano patirties gedimu procentas didelis :) Justai, jei nori taupios masinos perki taupia, jei nori galingos - galinga. Jei nori ir taupios ir galingos, tada perki 2 masinas :)
  • 0

#30 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2014 vasario 18 - 23:28

Pastaruoju metu akys žvairuoja ir į mažesnes mašinytes su nemažais varikliais. Tiesiog nostalgija kažkada turėtam Fiat Bravo, nes ten buvo pocket-rocket. :blush:

Na turejau FIAT bravo 2000 metu 1,2 16v(gana retas variklis) tai nepatarciau tokios gyvenime, keista maniske nebuvo parudyjus nors dauguma sako kad jos megsta tai.
Ka galiu paporint:
amortizatoriu keitimas, teko isimt su visa stoike ir pjaut stoka nes stoko virsuj gal 6mm sesiakampis labai gerai prasisuka, sudeti dujiniai nuo kuriu priekis tapo it akmuo, pliusas ziauriai tapo stabili, minusas -skaiciuoji dantis vairuodamas
amzinos bedos su ausinimo sistema: keistas termostatas, po kiek laiko temp daviklio klaidingi parodymai, o beda del kurios atsikratyta masina peciuko antifryzo leidimas i salona
pavaru deze: nu tokio "zigulio" neteko vairuot, is 3 i 2 imest niekaip nepavykdavo neduodavo ir viskas,
siaip gana ekonomiska daugiau nieko negaliu pasakyt gero.

O kad i tema butu draugas turejo 2,4 jtd alfa 156 smagiai traukdavo ji, bet neuzilgo pardave, beje gana sunkiai kas jas perka, ai dar toks kuriozas pakelus kapota nors ir pora kart ziurejau i varikli bet kapoto snapu gavau per pakausi :D, idomus sprendimas :D
  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#31 Silogizmo

Silogizmo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 454
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Alfa Romeo 156

Parašyta 2014 vasario 18 - 23:40

Su fiatais, ypač bravo, yra tokių tendencijų su išvardintom tavo dalim ;] Termostatai problematiški, bet įdedi originalą ir viskas ok. O salono pečiuką keičiau, ir ne vienam bravo ir brava - 160lt kokybiškas radiatorius. Daugiau ten pro niekur negali tekėti. :good: Realiai jeigu imt bravo/brava - tik 1.6 76kw savo važinėjimui ;] 1.8 - 83kw raketa, bet nepasotinama, o 2.0 tai baisu važinėt juo, kad neprisitrenkt, nes ten žvėris, ne mašina :wacko:
  • 0

Peugeot 605 2.5dt dalimis  :)
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.

BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena :D

Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis

 

Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632


#32 Algirdas

Algirdas

    Įkopęs į penktą dešimtį

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.866
  • Vieta:Lietuvos kaimelis
  • Automobilis:batai....

Parašyta 2014 vasario 19 - 07:49

156 bent 3 turejau... jei turi laisvu 2k lt vaziuokles susitvarkymui - imk.... daugiau te bedu ne per daugiausia.... trauka gera, kuro mazai.... ant kelio ir ipatingai posukiuose kaip ikalta...

Šį pranešimą redagavo Algirdas: 2014 vasario 19 - 07:50

  • 0
keista... ir vel ne Pugas

#33 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2014 vasario 19 - 09:19

Ir nezirsk nusipirkes, kad visos sutaupytos babkes ant saliaros sulenda i kitas masinos prieziuros biudzeto eilutes :)
  • 0

#34 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2014 vasario 19 - 10:19

dar silo amziui jaunam noris viska savo kailiu pajust , paaugs, nebesinores :blush:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#35 Silogizmo

Silogizmo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 454
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Alfa Romeo 156

Parašyta 2014 vasario 19 - 12:38

Ir nezirsk nusipirkes, kad visos sutaupytos babkes ant saliaros sulenda i kitas masinos prieziuros biudzeto eilutes :)

:good: Tai kad ir su dabartiniu :pug: nepasakyčiau, kad brangiai važinėju, taigi dėl to taupumo - tiesiog norisi kažką naujo pabandyti. O dėl dalių - jau tiek investuota, kad kažkaip nebesinori ir pardavinėt, taigi palikau saviškę gulėt skelbimuose už kuklius 3800lt. Technikinę savu chodu praeis iš principo ir kažkas nusipirks jau sutvarkytą :pug:

Eddy, jap, dar kol jaunas ir gražus :D norisi pavažinėt su visokiais žvėrimis tikraja to žodžio prasme. Domina tik Italai - Prancūzai, taigi toli nebėgu niekur. O šiaip su mielu noru išbandyčiau turbininį fiat punto... :ax:

Šį pranešimą redagavo Silogizmo: 2014 vasario 19 - 12:43

  • 0

Peugeot 605 2.5dt dalimis  :)
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.

BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena :D

Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis

 

Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632


#36 Bildas

Bildas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 295
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.2 HDi universalas

Parašyta 2014 vasario 19 - 12:57

draugas turi 156 sportwagon'ą berods 2003-iuju netu su 2,4 jtd ir momo raudonu odiniu salonu (del kurio ir pirko ta masina :)) jau virs 4 metu. kai pirko orginialiai buvo 180 tukst kkm rida. Kas 60 tukst keicia paskirstymo dirzus nes specialiai isdyla kokstai guolis ar pan, kuris duoda garsa kada jau laikas keist. Kiekvienas drizu keitimas atsieina ar ne 1000 lt. Keite turbina, visa sankabos komplekta ir dar daug visokiu smulkmenu. Keleta kartu yra grizes "ant sniuro", nors priziuri skrupulingai. Dabar rida arti 300 tukst, bet neparduoda, vis dziaugias :ax: Savo pegeo 406 2,2 hdi pirkau is tikro ta pacia diena kaip jis 156 :) Nuvaziavau keliom desimtim tukst km daugiau nei jis. Pegeo 406 sumoj islaikymo islaidos kokius 3 kartus mazesnes gavos, gedimu per ta pati laika taip pat dvigubai maziau buvo.
  • 0

#37 Silogizmo

Silogizmo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 454
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Alfa Romeo 156

Parašyta 2014 vasario 19 - 13:11

Bet tas 2.4jtd užpakaly ne parako, o dinamito turi.. :rolleyes: Bet jo, ok, ok, imat atkalbėt mane išvis nuo alfos :ax: Visi vienareikšmiškai klausia, kodėl neatkreipiu dėmesio į 166. Na nežinau, su 156 važiuot teko. O su 166 - ne. Ir ji per didelė man atrodo. Nors pakaba žymiai paprasčiau prižiūrima, kiek teko girdėti. Ypač porestailinių, kur vien tik sailentblokai. :) Na po 406 komforto gal vis dėlto tikrai kvailoka būtų sėst į 156. 166 - jau aukštesnė klasė, kuri galėtų lygintis manyčiau su 607, o 607'o kišenė nelabai įkąs manau. Ir su 166 lyginant 607 yra didesnis laivas - išpūstas toks. Ir savaime suprantama - 166 tik su 2.4.

Šį pranešimą redagavo Silogizmo: 2014 vasario 19 - 13:17

  • 0

Peugeot 605 2.5dt dalimis  :)
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.

BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena :D

Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis

 

Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632


#38 GEx2

GEx2
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 10
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2014 vasario 19 - 15:28

draugas turi 156 sportwagon'ą berods 2003-iuju netu su 2,4 jtd ir momo raudonu odiniu salonu (del kurio ir pirko ta masina :)) jau virs 4 metu. kai pirko orginialiai buvo 180 tukst kkm rida.
Kas 60 tukst keicia paskirstymo dirzus nes specialiai isdyla kokstai guolis ar pan, kuris duoda garsa kada jau laikas keist. Kiekvienas drizu keitimas atsieina ar ne 1000 lt.
Keite turbina, visa sankabos komplekta ir dar daug visokiu smulkmenu. Keleta kartu yra grizes "ant sniuro", nors priziuri skrupulingai. Dabar rida arti 300 tukst, bet neparduoda, vis dziaugias :ax:

Savo pegeo 406 2,2 hdi pirkau is tikro ta pacia diena kaip jis 156 :) Nuvaziavau keliom desimtim tukst km daugiau nei jis. Pegeo 406 sumoj islaikymo islaidos kokius 3 kartus mazesnes gavos, gedimu per ta pati laika taip pat dvigubai maziau buvo.

Nori pasakyti, kad turbinos ir sankabos tik alfom nueina? Ant daugumos dyzeliu eino to pacio Garrett turbinos. Sankabos ir plaukiojantis smagratis irgi ant daugumos dyzeliu problema buna. Elektroninis ipurskimas taipogi lepus daugumoj ir remontas kainuoja. Taip, kad alfa yra viena is daugelio masinu. As ir turejau mondeo 2.0 tddi kurios yra labai patikimos ir ilgaamzes, bet turbina kesiti vistiek prireike ;)

Silogizmo, nesibaidyk tu alfu taip smarkiai. Dauguma kalbu is kazkieno kito patirties arba girdeje atsiliepimus apie alfas is 1980 ir dar toliau :). Daliu kainos tikrai nera kosmines. Turbinos taip pat nueina ir 1.9 tdi pasatam. ir kainuos panasiai. Vienintelis didesnis trukumas pas jas tai vaziuokle, bet kainos smarkiai nesiskiria tarkim nuo VAG automobiliu su aliuminine pakaba. O 166 pakaboj per daug sailentbloku. Vien gale jei neklystu yra 16. Ir 166 pakabos detales GEROKAI brangiau nei 156 kainuoja. Ir didelis minusas 166 yra iki restailo priekis... kuris atrodo, kad tuoj apsiverks :D Ir jau 166 svoriui 2.4jtd variklis silpnokas atrodo.
Pats pries nusiperkant mondeo ziurinejau butent 156 2.4jtd sportwagon'us juodus su MOMO odiniais salonais. ir keleta is po nosies paeme kai vaziavau jau su pinigais rankose pirkti. Tada is niekur atsirado mondeo ir pajamiau ana. vis dar gailiuosi, kad neislaukiau ant alfos :)

Šį pranešimą redagavo GEx2: 2014 vasario 19 - 15:58

  • 0

#39 Anapus_Nemuno

Anapus_Nemuno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:Vilnius/Utena
  • Automobilis:Subaru Impreza

Parašyta 2014 vasario 19 - 20:21

Justai, jei nori Alfos, tai ir jamk per daug negalvojęs, kol pikta sutuoktinė neburzgia ar nereikia sukt galvos, kad 5 kvadratai plytelių ir karnizas į bagažinę neparein.. :) Man tai vienas iš tų automobilių, kur pamačius nevalingai seilė nutįsta :lyzht: ypač 159
  • 0

Peugeot 307 1.6 HDI 2005 m. - džiaugiasi tėvukas

Peugeot 307 2.0 HDI 2002 m. - sold

BMW 316ti 1.8 2002 m. - sold

Peugeot 406 2.0 HDI 2001 m. - sold

Peugeot 406 2.0 HDI 2000 m. - crashed


#40 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2014 vasario 19 - 22:07

jei nori Alfos, tai ir jamk per daug negalvojęs

Nu su tokiu požiūriu į pirkinius, tai gali greit ir bankrutuot arba bent jau dažnai garsiai keiktis :) Taip besielgiantys žmonės apibūdinami paprastai - pirma daro, paskui galvoja, ką padarė. Ilgojoj perspektyvoj tai trumparegiška ir nuostolinga strategija :) No offense :)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0