Peugeot spidometras
#1
Parašyta 2014 vasario 19 - 14:31
#2
Parašyta 2014 vasario 19 - 18:15
#3
Parašyta 2014 vasario 20 - 23:24
#4
Parašyta 2014 vasario 23 - 17:27
hulish suda mali jaigu nezinai, aiskiai parasiau gali rodyti ta pati gali rodyti didesninerodys to pacio , is kokios masinos isimsi kitos pirksi , kiek ten bus pravaziuota tiekir rodys pas tave , aisku paskuj galima nuvaziavus I garaziuka , ir sutvarkys kaip priklauso.
paaiskinu laibai protingiem nupirkto skyduko km bus didesnis tai ir bsi persirashys didesne reiksme
nupirkto skyduko km bus mazesne reiksme tai is bsi isirasys orginalus prabegas
i mazesne reiksme niekada nepersiveda
kas liecia korekcija cia jau galim daryti ka norim
#5
Parašyta 2014 kovo 12 - 09:47
#6
Parašyta 2014 kovo 12 - 10:34
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 kovo 12 - 10:35
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Parašyta 2014 kovo 12 - 13:37
pacioj dezej zinau kad stovi greicio ir kilometrazo daviklis, apsuku ten neradau daviklioTurėtų būti dėžės viršuje, po vakuumo pompa maždaug, juodas davikliukas su laidu ir fiške berods 3 kontaktų. Kartais būna labai prikepęs ir sunkiai išsitraukia.
Senuose dar būdavo variklio gale į patį bloką statomas, bet čia vargu...
#8
Parašyta 2014 kovo 12 - 13:41
#9
Parašyta 2014 kovo 12 - 14:21
Daviklis, apie kurį kalbi, stovi prie pusašių/diferencialo, ir skaičiuoja ratų/dėžės sukimąsi.pacioj dezej zinau kad stovi greicio ir kilometrazo daviklis, apsuku ten neradau daviklioTurėtų būti dėžės viršuje, po vakuumo pompa maždaug, juodas davikliukas su laidu ir fiške berods 3 kontaktų. Kartais būna labai prikepęs ir sunkiai išsitraukia.
Senuose dar būdavo variklio gale į patį bloką statomas, bet čia vargu...
Tau reikalingas daviklis, kuris skaičiuoja smagratį. Apie jį aš ir rašiau. O jis yra/būna dėžės korpuse prie pat variklio bloko, dėžės viršuje, po vakuumo pompa ar šiaip kaip čia pavadint po velenėlio galu... Dėžės viršus yra ten, kur matai atsidaręs kapotą ir pakėlęs galvą iš viršaus. Priėjimui gali tekti šiek tiek apsiardyti...
Albertai, čia dėl to taip rašot, kad žmogus parašė "pačioje dėžėje"? Faktas, kad ne pačioje dėžėje, bet kai šitų BE3 ir kitų daugelio šiuolaikinių dėžių kožukas atskirai nenusiima, šiek tiek prasmės nebetenka tas parašymas kožuke, kai jis iš esmės yra pačios dėžės dangtis-korpusas. Taip, jis ne pačioje dėžėje, bet prisukamas prie dėžės.
O apsukos tokiu atveju kristų tik automobiliui stovint. Ir tai tik jei būtų įjungta pavara arba skaičiuotų jau už antrinio veleno, kur laisva pavara nesisukant ratams nejuda
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 kovo 12 - 14:28
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#10
Parašyta 2014 kovo 12 - 15:13
Šį pranešimą redagavo Albertas: 2014 kovo 12 - 15:29
#11
Parašyta 2014 kovo 12 - 16:19
Dėžės modelį tikrai suklydau - taip, BE4.
O vandens pilstymas va toks:
https://www.dropbox....l7wm/K7JwltkflX
Tas daiktas Captor punto muerto superior tamstai ir reikalingas. Šičia dar, atrodo, jis suprojektuotas reguliuojamo atstumo, skirtingai negu seno tipo
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 kovo 12 - 16:22
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#12
Parašyta 2014 kovo 12 - 17:30
#13
Parašyta 2014 kovo 12 - 21:38
Buvo, bet tam reikia pasėdėt ir paaukot savo laiko 5-10min ir panaudoti kelis šimtus kb savo paskyros foto talpykloj (su nemokamais vis sunkiau, prieš mėnesį net imageshack'ą apmokestino)iskart negalima buvo taip padaryt? Kam reikalingas tas pilstymas ir dyko i dyka?
90proc. atvejų užtenka ir greito paprasto tekstinio paaiškinimo, o mano nuomone - "dėžės viršuje, po vakuumo pompa, juodos spalvos daviklis su laidu ir trijų kontaktų fiške" - yra būtent toks. Tamsta, besikabinėdamas prie bandančių padėt, prirašot mešlinų žinučių daug daugiau, negu tie patys bandantys, kad ir ne visada kokybiškai, bet vistiek nuoširdžiai padėti. Aš ne apie save.
Diskusija iš mano pusės ties čia ir baigiasi. Ateityje, kiek įmanoma, stengsiuos nebeatkreipti į jus jokio dėmesio. Pagarbiai.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#14
Parašyta 2014 kovo 12 - 21:50
pradekim nuo to, kad kai kazkam ishkyla problema ir tamsta jei tyngi ka nors aukot, ar te laika, ar vieta - geriau nedaryk nieko, ir neklaidint nukentejusio. Jei jau uzejo noras kazka parashyt - padaryk taip, kad po tavo parashymo daugiau klausimu nebekiltu, ok ? nes tas "ash zinau, suprantu", o nukentejelis tegul pats lenda tai nebais protingai atrodo gal? Jei nukentejelis turetu supratima - neklaustu forume. Vienam klausimui - vienas tikslus ir ishsamus atsakymas, be jokiu pilstymu (isivaizduok, kad aishkini savo antrai pusei ). Taip sutaupysim laika, vieta, isvengsim bereikalingu blevyzgu. Nesutinkat su tokia nuomone? lengviau kelias dienas pliurpt "apie beleka", ir tik tada padet? Man demesio jusu niekiek nereik, gaila nelaimeliu.Buvo, bet tam reikia pasėdėt ir paaukot savo laiko 5-10min ir panaudoti kelis šimtus kb savo paskyros foto talpykloj (su nemokamais vis sunkiau, prieš mėnesį net imageshack'ą apmokestino)
90proc. atvejų užtenka ir greito paprasto tekstinio paaiškinimo, o mano nuomone - "dėžės viršuje, po vakuumo pompa, juodos spalvos daviklis su laidu ir trijų kontaktų fiške" - yra būtent toks. Tamsta, besikabinėdamas prie bandančių padėt, prirašot mešlinų žinučių daug daugiau, negu tie patys bandantys, kad ir ne visada kokybiškai, bet vistiek nuoširdžiai padėti. Aš ne apie save.
Diskusija iš mano pusės ties čia ir baigiasi. Ateityje, kiek įmanoma, stengsiuos nebeatkreipti į jus jokio dėmesio. Pagarbiai.
Šį pranešimą redagavo Albertas: 2014 kovo 12 - 21:56
#15
Parašyta 2014 kovo 13 - 19:04
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0