
Edited by Rolka, 2014 February 22 - 23:01.
Posted 2014 February 22 - 22:59
Edited by Rolka, 2014 February 22 - 23:01.
Posted 2014 February 22 - 23:23
Edited by Senas, 2014 February 22 - 23:24.
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
Posted 2014 February 23 - 15:43
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Posted 2014 February 23 - 16:15
Posted 2014 February 24 - 21:55
Posted 2014 February 25 - 09:43
Edited by Rolka, 2014 February 25 - 09:44.
Posted 2014 February 25 - 09:48
I garažą buvau ivares tai nei žiedai nei turbina, pro galvos tarpine leidžia.Vaziuok kol vaziuoja, uzlinks pasikeisi..taisydamas paliksi daugiau nei vertas tavo 406, arba dek kita, variklis 300 idejimas 4-5simtai..isidesi ir leksi..ir vel ar tikrai zinai kad ziedai, gal turba tepalus leidzia..
Posted 2014 February 25 - 10:18
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Posted 2014 February 25 - 16:38
Tai dangtelio tarpine jau pasikeičiau šita sugebejauNa tai paskaiciuok:
Dirzo komplektas su vand pompa - grubiai 300.
Tarpine ~ 50-70.
Slifavimas - 50
Voztuvu gumeles - ~50
Skysciai/Filtrai - 200
Darbas, jei ne pats darai - ~400
Tai gaunas: 1050 grubiai, dameskim 150 nenumatytom islaidom - 1200..Cia jei ne pats darai ir pats niekuo nesirupini..Cia aisku jei kalbi apie galvos, ne apie dangtelio tarpine..
Jei dangtelio - 20Lt tarpine, ir pasikeisi pats, tiek tos bedos tada.
Siulau pirma apsiplaut motora tada pralekt ir pazet per kur is tikro leidzia.
Posted 2014 February 25 - 17:01
Su šito variklio dangtelio tarpine gali ir nepavykt taip sklandžiai, kažkoks ydingas reikalasNa tai paskaiciuok:
Dirzo komplektas su vand pompa - grubiai 300.
Tarpine ~ 50-70.
Slifavimas - 50
Voztuvu gumeles - ~50
Skysciai/Filtrai - 200
Darbas, jei ne pats darai - ~400
Tai gaunas: 1050 grubiai, dameskim 150 nenumatytom islaidom - 1200..Cia jei ne pats darai ir pats niekuo nesirupini..Cia aisku jei kalbi apie galvos, ne apie dangtelio tarpine..
Jei dangtelio - 20Lt tarpine, ir pasikeisi pats, tiek tos bedos tada.
Siulau pirma apsiplaut motora tada pralekt ir pazet per kur is tikro leidzia.
Edited by tadas1991, 2014 February 25 - 17:09.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2014 February 25 - 17:15
Be to dar kiek sake šitiem senesniems varikliams iš kart ir varžtus galvos keičiaNa tai paskaiciuok:
Dirzo komplektas su vand pompa - grubiai 300.
Tarpine ~ 50-70.
Slifavimas - 50
Voztuvu gumeles - ~50
Skysciai/Filtrai - 200
Darbas, jei ne pats darai - ~400
Tai gaunas: 1050 grubiai, dameskim 150 nenumatytom islaidom - 1200..Cia jei ne pats darai ir pats niekuo nesirupini..Cia aisku jei kalbi apie galvos, ne apie dangtelio tarpine..
Jei dangtelio - 20Lt tarpine, ir pasikeisi pats, tiek tos bedos tada.
Siulau pirma apsiplaut motora tada pralekt ir pazet per kur is tikro leidzia.
Posted 2014 February 25 - 18:04
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Posted 2014 February 26 - 12:57
Bet galva tikrinant ir slifuojant visada reikia isardyt,nezinau,gal jus kitaip darot?Visad trinu voztuvus, keiciu gumas ir panasiaiSu šito variklio dangtelio tarpine gali ir nepavykt taip sklandžiai, kažkoks ydingas reikalasNa tai paskaiciuok:
Dirzo komplektas su vand pompa - grubiai 300.
Tarpine ~ 50-70.
Slifavimas - 50
Voztuvu gumeles - ~50
Skysciai/Filtrai - 200
Darbas, jei ne pats darai - ~400
Tai gaunas: 1050 grubiai, dameskim 150 nenumatytom islaidom - 1200..Cia jei ne pats darai ir pats niekuo nesirupini..Cia aisku jei kalbi apie galvos, ne apie dangtelio tarpine..
Jei dangtelio - 20Lt tarpine, ir pasikeisi pats, tiek tos bedos tada.
Siulau pirma apsiplaut motora tada pralekt ir pazet per kur is tikro leidzia.Pigesnės išvis nelaiko, Elringas kartais laiko, kartais laiko kelis mėnesius, o kartais plyšta besukant. Sako, Victor Reinz arba iš bėdos Glaser yra dar pakankamai neblogas reikalas. Kad ilgiau laikytų, šiek tiek patrumpinam ir atramines kojeles.
O dėl galvos darbų, tai geriau, kai viską daro ir už visą darbą atsakingi tie patys asmenys, nes pats katik nusvilau, kai keičiau žmogui galvutės tarpinę, o galvą vežė kažkam kitam daryti (aš būčiau prašęs tik patikrint ir pašlifuot (nes leido kompresiją į aušalą, gal kiaura, gal kreiva...), bet ten tie galvistai savininką pakalbino dar išardyti, pakeisti gumeles ir vieną vožtuvą), po ko parvežtą agregatą radau nepilnai surinktą ir nepriveržtus velenėlio laikiklius, dvi veržles atsukau pirštais. Priveržęs iki tinkamo momento, surinkau ir variklis buvo paleistas, prasidirbo, bet kitą dieną įsivarinėjant į garažą dar pakeisti ir tepalus su filtrais, bedirbant šaltai užvestam, lūžo velenėlis. Mano teorija, kad jei jau nebuvo priveržti varžteliai, tai matomai galėjo būt ir laikikliai sumaišyti priekinis su galiniu, o gal ir vidurinis apsuktas, po ko bedirbant velenėlis kažkaip neteisingai pakrypęs neteisingam guolyje strigtelėjo, permetė diržą ir POKŠT. Esmė - ant ko krenta gruzas?
Posted 2014 February 26 - 14:45
Patikrinimui galbūt, aš nežinau, kaip tai daroma. O tu man paaiškink, kam reikia šlifuojant galvą ardyt ją?Bet galva tikrinant ir slifuojant visada reikia isardyt,nezinau,gal jus kitaip darot?Visad trinu voztuvus, keiciu gumas ir panasiai
Su šito variklio dangtelio tarpine gali ir nepavykt taip sklandžiai, kažkoks ydingas reikalasNa tai paskaiciuok:
Dirzo komplektas su vand pompa - grubiai 300.
Tarpine ~ 50-70.
Slifavimas - 50
Voztuvu gumeles - ~50
Skysciai/Filtrai - 200
Darbas, jei ne pats darai - ~400
Tai gaunas: 1050 grubiai, dameskim 150 nenumatytom islaidom - 1200..Cia jei ne pats darai ir pats niekuo nesirupini..Cia aisku jei kalbi apie galvos, ne apie dangtelio tarpine..
Jei dangtelio - 20Lt tarpine, ir pasikeisi pats, tiek tos bedos tada.
Siulau pirma apsiplaut motora tada pralekt ir pazet per kur is tikro leidzia.Pigesnės išvis nelaiko, Elringas kartais laiko, kartais laiko kelis mėnesius, o kartais plyšta besukant. Sako, Victor Reinz arba iš bėdos Glaser yra dar pakankamai neblogas reikalas. Kad ilgiau laikytų, šiek tiek patrumpinam ir atramines kojeles.
O dėl galvos darbų, tai geriau, kai viską daro ir už visą darbą atsakingi tie patys asmenys, nes pats katik nusvilau, kai keičiau žmogui galvutės tarpinę, o galvą vežė kažkam kitam daryti (aš būčiau prašęs tik patikrint ir pašlifuot (nes leido kompresiją į aušalą, gal kiaura, gal kreiva...), bet ten tie galvistai savininką pakalbino dar išardyti, pakeisti gumeles ir vieną vožtuvą), po ko parvežtą agregatą radau nepilnai surinktą ir nepriveržtus velenėlio laikiklius, dvi veržles atsukau pirštais. Priveržęs iki tinkamo momento, surinkau ir variklis buvo paleistas, prasidirbo, bet kitą dieną įsivarinėjant į garažą dar pakeisti ir tepalus su filtrais, bedirbant šaltai užvestam, lūžo velenėlis. Mano teorija, kad jei jau nebuvo priveržti varžteliai, tai matomai galėjo būt ir laikikliai sumaišyti priekinis su galiniu, o gal ir vidurinis apsuktas, po ko bedirbant velenėlis kažkaip neteisingai pakrypęs neteisingam guolyje strigtelėjo, permetė diržą ir POKŠT. Esmė - ant ko krenta gruzas?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2014 February 26 - 14:48
Nebūtina, bet nuo meistrų išpindėjimo lygio priklauso. Jei randi originalus, tai yra techninėj dokumentacijoj duoti ilgiai, kuriuos viršijus, reikia varžtus dėti naujus. Kitu atveju parašyta, kad galima naudoti varžtus, gerai nuvalius ir nuriebalinus.Be to dar kiek sake šitiem senesniems varikliams iš kart ir varžtus galvos keičiaNa tai paskaiciuok:
Dirzo komplektas su vand pompa - grubiai 300.
Tarpine ~ 50-70.
Slifavimas - 50
Voztuvu gumeles - ~50
Skysciai/Filtrai - 200
Darbas, jei ne pats darai - ~400
Tai gaunas: 1050 grubiai, dameskim 150 nenumatytom islaidom - 1200..Cia jei ne pats darai ir pats niekuo nesirupini..Cia aisku jei kalbi apie galvos, ne apie dangtelio tarpine..
Jei dangtelio - 20Lt tarpine, ir pasikeisi pats, tiek tos bedos tada.
Siulau pirma apsiplaut motora tada pralekt ir pazet per kur is tikro leidzia.
Edited by tadas1991, 2014 February 26 - 14:49.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2014 February 26 - 15:37
Posted 2014 February 26 - 16:14
Edited by Silogizmo, 2014 February 26 - 16:28.
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
Posted 2014 February 26 - 16:59
Kai darau chaltūrą, visada dedu storiausią tarpinęJeigu žiedai, nebežaiskit su xado(jis jau nebe tokiais atvejais naudotinas). Geriau tuos 120lt jau investuot į kito variklio diržą ir dalį įtempėjų bei antifrizo pompos kainos.
tadas1991 - kartais būna ir taip, kad paėmus iš šroto galvą, ji jau būna daug kartų šlifuota, ko pasekoje gali būt per plona tarpinė. Tada net nežinau, apsidraudimui geriau būtų imti didesnę kokią nors
Redaguota: sorry, chebra, nedaskaičiau, kad visgi pati tarpinė
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2014 February 26 - 17:12
Ir ne tik iš garažo. Pamiršti, kad kalbame apie galvą, kuri suprojektuota apie 80tuosius metus ir po to tik nežymios modifikacijos, blokas špižinis ir t.t.. Tais laikais kokios variklių remonto technologijos buvo? Tokios, kaip dabar pas mus garažuose.Na taip,jei zmogus nori uz 250 lt,be abejo kad nereikia nei tikrint,nei ardyt.Galima net neslifuot,smulkiu svitriniu nutrynei ir ir gerai,is garazo isvaziuos
Edited by tadas1991, 2014 February 26 - 17:14.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2014 March 03 - 21:57
Edited by Rolka, 2014 March 03 - 21:58.
0 members, 1 guests, 0 anonymous users