Šį pranešimą redagavo Rolka: 2014 vasario 22 - 23:01
1.9td variklis
#1
Parašyta 2014 vasario 22 - 22:59
#2
Parašyta 2014 vasario 22 - 23:23
Šį pranešimą redagavo Senas: 2014 vasario 22 - 23:24
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#3
Parašyta 2014 vasario 23 - 15:43
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#4
Parašyta 2014 vasario 23 - 16:15
#5
Parašyta 2014 vasario 24 - 21:55
#6
Parašyta 2014 vasario 25 - 09:43
Šį pranešimą redagavo Rolka: 2014 vasario 25 - 09:44
#7
Parašyta 2014 vasario 25 - 09:48
I garažą buvau ivares tai nei žiedai nei turbina, pro galvos tarpine leidžia.Vaziuok kol vaziuoja, uzlinks pasikeisi..taisydamas paliksi daugiau nei vertas tavo 406, arba dek kita, variklis 300 idejimas 4-5simtai..isidesi ir leksi..ir vel ar tikrai zinai kad ziedai, gal turba tepalus leidzia..
#8
Parašyta 2014 vasario 25 - 10:18
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#9
Parašyta 2014 vasario 25 - 16:38
Tai dangtelio tarpine jau pasikeičiau šita sugebejauNa tai paskaiciuok:
Dirzo komplektas su vand pompa - grubiai 300.
Tarpine ~ 50-70.
Slifavimas - 50
Voztuvu gumeles - ~50
Skysciai/Filtrai - 200
Darbas, jei ne pats darai - ~400
Tai gaunas: 1050 grubiai, dameskim 150 nenumatytom islaidom - 1200..Cia jei ne pats darai ir pats niekuo nesirupini..Cia aisku jei kalbi apie galvos, ne apie dangtelio tarpine..
Jei dangtelio - 20Lt tarpine, ir pasikeisi pats, tiek tos bedos tada.
Siulau pirma apsiplaut motora tada pralekt ir pazet per kur is tikro leidzia.
#10
Parašyta 2014 vasario 25 - 17:01
Su šito variklio dangtelio tarpine gali ir nepavykt taip sklandžiai, kažkoks ydingas reikalas Pigesnės išvis nelaiko, Elringas kartais laiko, kartais laiko kelis mėnesius, o kartais plyšta besukant. Sako, Victor Reinz arba iš bėdos Glaser yra dar pakankamai neblogas reikalas. Kad ilgiau laikytų, šiek tiek patrumpinam ir atramines kojeles.Na tai paskaiciuok:
Dirzo komplektas su vand pompa - grubiai 300.
Tarpine ~ 50-70.
Slifavimas - 50
Voztuvu gumeles - ~50
Skysciai/Filtrai - 200
Darbas, jei ne pats darai - ~400
Tai gaunas: 1050 grubiai, dameskim 150 nenumatytom islaidom - 1200..Cia jei ne pats darai ir pats niekuo nesirupini..Cia aisku jei kalbi apie galvos, ne apie dangtelio tarpine..
Jei dangtelio - 20Lt tarpine, ir pasikeisi pats, tiek tos bedos tada.
Siulau pirma apsiplaut motora tada pralekt ir pazet per kur is tikro leidzia.
O dėl galvos darbų, tai geriau, kai viską daro ir už visą darbą atsakingi tie patys asmenys, nes pats katik nusvilau, kai keičiau žmogui galvutės tarpinę, o galvą vežė kažkam kitam daryti (aš būčiau prašęs tik patikrint ir pašlifuot (nes leido kompresiją į aušalą, gal kiaura, gal kreiva...), bet ten tie galvistai savininką pakalbino dar išardyti, pakeisti gumeles ir vieną vožtuvą), po ko parvežtą agregatą radau nepilnai surinktą ir nepriveržtus velenėlio laikiklius, dvi veržles atsukau pirštais. Priveržęs iki tinkamo momento, surinkau ir variklis buvo paleistas, prasidirbo, bet kitą dieną įsivarinėjant į garažą dar pakeisti ir tepalus su filtrais, bedirbant šaltai užvestam, lūžo velenėlis. Mano teorija, kad jei jau nebuvo priveržti varžteliai, tai matomai galėjo būt ir laikikliai sumaišyti priekinis su galiniu, o gal ir vidurinis apsuktas, po ko bedirbant velenėlis kažkaip neteisingai pakrypęs neteisingam guolyje strigtelėjo, permetė diržą ir POKŠT. Esmė - ant ko krenta gruzas?
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 vasario 25 - 17:09
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#11
Parašyta 2014 vasario 25 - 17:15
Be to dar kiek sake šitiem senesniems varikliams iš kart ir varžtus galvos keičiaNa tai paskaiciuok:
Dirzo komplektas su vand pompa - grubiai 300.
Tarpine ~ 50-70.
Slifavimas - 50
Voztuvu gumeles - ~50
Skysciai/Filtrai - 200
Darbas, jei ne pats darai - ~400
Tai gaunas: 1050 grubiai, dameskim 150 nenumatytom islaidom - 1200..Cia jei ne pats darai ir pats niekuo nesirupini..Cia aisku jei kalbi apie galvos, ne apie dangtelio tarpine..
Jei dangtelio - 20Lt tarpine, ir pasikeisi pats, tiek tos bedos tada.
Siulau pirma apsiplaut motora tada pralekt ir pazet per kur is tikro leidzia.
#12
Parašyta 2014 vasario 25 - 18:04
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#13
Parašyta 2014 vasario 26 - 12:57
Bet galva tikrinant ir slifuojant visada reikia isardyt,nezinau,gal jus kitaip darot?Visad trinu voztuvus, keiciu gumas ir panasiaiSu šito variklio dangtelio tarpine gali ir nepavykt taip sklandžiai, kažkoks ydingas reikalas Pigesnės išvis nelaiko, Elringas kartais laiko, kartais laiko kelis mėnesius, o kartais plyšta besukant. Sako, Victor Reinz arba iš bėdos Glaser yra dar pakankamai neblogas reikalas. Kad ilgiau laikytų, šiek tiek patrumpinam ir atramines kojeles.Na tai paskaiciuok:
Dirzo komplektas su vand pompa - grubiai 300.
Tarpine ~ 50-70.
Slifavimas - 50
Voztuvu gumeles - ~50
Skysciai/Filtrai - 200
Darbas, jei ne pats darai - ~400
Tai gaunas: 1050 grubiai, dameskim 150 nenumatytom islaidom - 1200..Cia jei ne pats darai ir pats niekuo nesirupini..Cia aisku jei kalbi apie galvos, ne apie dangtelio tarpine..
Jei dangtelio - 20Lt tarpine, ir pasikeisi pats, tiek tos bedos tada.
Siulau pirma apsiplaut motora tada pralekt ir pazet per kur is tikro leidzia.
O dėl galvos darbų, tai geriau, kai viską daro ir už visą darbą atsakingi tie patys asmenys, nes pats katik nusvilau, kai keičiau žmogui galvutės tarpinę, o galvą vežė kažkam kitam daryti (aš būčiau prašęs tik patikrint ir pašlifuot (nes leido kompresiją į aušalą, gal kiaura, gal kreiva...), bet ten tie galvistai savininką pakalbino dar išardyti, pakeisti gumeles ir vieną vožtuvą), po ko parvežtą agregatą radau nepilnai surinktą ir nepriveržtus velenėlio laikiklius, dvi veržles atsukau pirštais. Priveržęs iki tinkamo momento, surinkau ir variklis buvo paleistas, prasidirbo, bet kitą dieną įsivarinėjant į garažą dar pakeisti ir tepalus su filtrais, bedirbant šaltai užvestam, lūžo velenėlis. Mano teorija, kad jei jau nebuvo priveržti varžteliai, tai matomai galėjo būt ir laikikliai sumaišyti priekinis su galiniu, o gal ir vidurinis apsuktas, po ko bedirbant velenėlis kažkaip neteisingai pakrypęs neteisingam guolyje strigtelėjo, permetė diržą ir POKŠT. Esmė - ant ko krenta gruzas?
#14
Parašyta 2014 vasario 26 - 14:45
Patikrinimui galbūt, aš nežinau, kaip tai daroma. O tu man paaiškink, kam reikia šlifuojant galvą ardyt ją?Bet galva tikrinant ir slifuojant visada reikia isardyt,nezinau,gal jus kitaip darot?Visad trinu voztuvus, keiciu gumas ir panasiai
Su šito variklio dangtelio tarpine gali ir nepavykt taip sklandžiai, kažkoks ydingas reikalas Pigesnės išvis nelaiko, Elringas kartais laiko, kartais laiko kelis mėnesius, o kartais plyšta besukant. Sako, Victor Reinz arba iš bėdos Glaser yra dar pakankamai neblogas reikalas. Kad ilgiau laikytų, šiek tiek patrumpinam ir atramines kojeles.Na tai paskaiciuok:
Dirzo komplektas su vand pompa - grubiai 300.
Tarpine ~ 50-70.
Slifavimas - 50
Voztuvu gumeles - ~50
Skysciai/Filtrai - 200
Darbas, jei ne pats darai - ~400
Tai gaunas: 1050 grubiai, dameskim 150 nenumatytom islaidom - 1200..Cia jei ne pats darai ir pats niekuo nesirupini..Cia aisku jei kalbi apie galvos, ne apie dangtelio tarpine..
Jei dangtelio - 20Lt tarpine, ir pasikeisi pats, tiek tos bedos tada.
Siulau pirma apsiplaut motora tada pralekt ir pazet per kur is tikro leidzia.
O dėl galvos darbų, tai geriau, kai viską daro ir už visą darbą atsakingi tie patys asmenys, nes pats katik nusvilau, kai keičiau žmogui galvutės tarpinę, o galvą vežė kažkam kitam daryti (aš būčiau prašęs tik patikrint ir pašlifuot (nes leido kompresiją į aušalą, gal kiaura, gal kreiva...), bet ten tie galvistai savininką pakalbino dar išardyti, pakeisti gumeles ir vieną vožtuvą), po ko parvežtą agregatą radau nepilnai surinktą ir nepriveržtus velenėlio laikiklius, dvi veržles atsukau pirštais. Priveržęs iki tinkamo momento, surinkau ir variklis buvo paleistas, prasidirbo, bet kitą dieną įsivarinėjant į garažą dar pakeisti ir tepalus su filtrais, bedirbant šaltai užvestam, lūžo velenėlis. Mano teorija, kad jei jau nebuvo priveržti varžteliai, tai matomai galėjo būt ir laikikliai sumaišyti priekinis su galiniu, o gal ir vidurinis apsuktas, po ko bedirbant velenėlis kažkaip neteisingai pakrypęs neteisingam guolyje strigtelėjo, permetė diržą ir POKŠT. Esmė - ant ko krenta gruzas?
Gali daryt ką nori - ir vožtuvus trint, ir gumas keist. Kai motorui dagyvent keli paskutiniai metai liko, ir už jo remonto kainą paskaičiuoja 1500Lt, tai tpfu bl...
Čiumpi šrotinė galvą, naują galvos tarpinę ir kelis vienetus kitų tarpinių (kolektoriams ir pan.) ir dedi viską. Varžtai šitie atlaiko drąsiai 3 priveržimus, kartais ir daugiau, bet pats asmeniškai daugiau nesu bandęs, tik esu tokius sukęs, kur iš galvučių numalimo atrodė, kad dar daugiau sukinėti jau, ir prisiveržė normaliai.
Jei darai reikliam klientui - faktas, kad reikia daryti viską, nes kitaip nudegimo kaina per brangi. Bet kai matai kliento norą piguvai, ir jis yra įspėtas ir sutinka su visomis tomis rizikomis, kurios kyla taip darant - kodėl gi ne. Mano atveju, būtų buvę geriau, jei nebūtų tos galvos lietę ir net to vožtuvo keitę - gal jis ten buvo truputį skerstelėjęs, bet per amžių savo lizde jau normaliai atsisėdęs, būtų variklis dar važiavęs. Padarė galvą už 250lt, vietoj 50-80Lt už tikrinimą ir šlifavimą - trūko velenėlis... Išvada - jei darai neprašytas, tai bent kur įlendi, surink gerai, ir aplamai surink. 250Lt tikrai ne ta suma, už kurią padarius norėtųs po to dar pačiam priveržinėti laisvą velenėlį, ieškoti, ar nepridirbta su laikikliais ir sudėjus viskas bus idealu, ir iš maišiuko traukti jų nuimtus dangtelius ir krauti atgal. Čia tas pats, kaip nuveržus remontuoti starterį, po to gauni jį maišiuke, bet suremontuotą ir sukomplektuotą sveikomis naujomis dalimis. Arba gauni surinktą starterį, bet neteisingai, po ko jis trumpai padirbęs užsikerta ir dar sugadina smagratį. Nesinori pinigus mokant tokių zajovų gaut. SMulkios klaidos yra atleistinos, nes visi jas daro, bet esminių geriau nereikia.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#15
Parašyta 2014 vasario 26 - 14:48
Nebūtina, bet nuo meistrų išpindėjimo lygio priklauso. Jei randi originalus, tai yra techninėj dokumentacijoj duoti ilgiai, kuriuos viršijus, reikia varžtus dėti naujus. Kitu atveju parašyta, kad galima naudoti varžtus, gerai nuvalius ir nuriebalinus.Be to dar kiek sake šitiem senesniems varikliams iš kart ir varžtus galvos keičiaNa tai paskaiciuok:
Dirzo komplektas su vand pompa - grubiai 300.
Tarpine ~ 50-70.
Slifavimas - 50
Voztuvu gumeles - ~50
Skysciai/Filtrai - 200
Darbas, jei ne pats darai - ~400
Tai gaunas: 1050 grubiai, dameskim 150 nenumatytom islaidom - 1200..Cia jei ne pats darai ir pats niekuo nesirupini..Cia aisku jei kalbi apie galvos, ne apie dangtelio tarpine..
Jei dangtelio - 20Lt tarpine, ir pasikeisi pats, tiek tos bedos tada.
Siulau pirma apsiplaut motora tada pralekt ir pazet per kur is tikro leidzia.
Kai randi neoriginalus, tie ilgiai būna nugrybauti, bet matosi iš vaizdo. Jei sukti tik kartą, galima drąsiai darkart sukti. Meistrai keičia pagrinde todėl, kad jiem ramiau būtų, nes naujų trūksta 1/1000, o senų šitiems gal 1/100 (jei ne dvidešimtą kartą sukami)
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 vasario 26 - 14:49
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#16
Parašyta 2014 vasario 26 - 15:37
#17
Parašyta 2014 vasario 26 - 16:14
Šį pranešimą redagavo Silogizmo: 2014 vasario 26 - 16:28
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#18
Parašyta 2014 vasario 26 - 16:59
Kai darau chaltūrą, visada dedu storiausią tarpinęJeigu žiedai, nebežaiskit su xado(jis jau nebe tokiais atvejais naudotinas). Geriau tuos 120lt jau investuot į kito variklio diržą ir dalį įtempėjų bei antifrizo pompos kainos.
tadas1991 - kartais būna ir taip, kad paėmus iš šroto galvą, ji jau būna daug kartų šlifuota, ko pasekoje gali būt per plona tarpinė. Tada net nežinau, apsidraudimui geriau būtų imti didesnę kokią nors
Redaguota: sorry, chebra, nedaskaičiau, kad visgi pati tarpinė
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#19
Parašyta 2014 vasario 26 - 17:12
Ir ne tik iš garažo. Pamiršti, kad kalbame apie galvą, kuri suprojektuota apie 80tuosius metus ir po to tik nežymios modifikacijos, blokas špižinis ir t.t.. Tais laikais kokios variklių remonto technologijos buvo? Tokios, kaip dabar pas mus garažuose.Na taip,jei zmogus nori uz 250 lt,be abejo kad nereikia nei tikrint,nei ardyt.Galima net neslifuot,smulkiu svitriniu nutrynei ir ir gerai,is garazo isvaziuos
Šitaip tik su vieliniu šepečiu sušveičiant nuodegas ir patikrinus paviršiaus lygumą, dedant naują tarpinę su senais varžtais, teko jau tris motoriukus padaryt. Dviem užlankstyti vožtuvai buvo, vienas perkaitintas dėl pradegusios tarpinės ir trūkęs tik blokas (galva sveika, keitėm visą apačią). Tai vienas nuo tada pravažiavo 14kkm pastoviai perkrovos rėžimu, dabar stovi ir nuo pavasario važiuos toliau, kitas VW AFN prasuko apie 20kkm ir iškeliavo su visa supuvusia mašina į šrotą puikiai veikiantis. Tolimesnis likimas nežinomas. Trečias XU7 pravažiavo vos 3kkm, bet su tarpinė bėdų jokių - išėjo visa kita nafig, nes dėl neteisingos tepalo matuoklės šeimininkas visą tą laiką pravažinėjo su 1,5-2L tepalo (vietoj 5l).
Buvau seniau irgi autopedantas, kur viskas turi būti pagal tvarką, bet kai pamačiau, kokie sulipdyti šūdai važinėja be problemų, tai supratau, kad darant ne pagal technologiją ir etiketą, bet vistiek kruopščiai ir atidžiai ir praktiškai teisingai - gaunamas neblogas rezultatas.
Sakau, čia viskas nuo savininko požiūrio į remontą priklauso. Dabar pats sau ruošiuos kelioninį motoriuką pasidaryti, sukti ramiems kilometrams. Tai visos tarpinės ir visi riebokšliai automatiškai keičiami, net ir sandarūs, svarstau gal ir galvos tarpinę profilaktiškai pasikeist, nes XUD7 anksčiau ar vėliau vistiek ją prapūs, tos tarpinės pusės lemono neatlaiko, o jau beveik 300k. O prieš tai toj mašinoj buvusiam motorui, kai buvo paskutinė kelionė prieš paverčiant motoru, skirtu važiuoti NEBEdyzeliu, buvo jau sandarinamos alsuoklio žarnos su lipnia juosta ir pan
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 vasario 26 - 17:14
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#20
Parašyta 2014 kovo 03 - 21:57
Šį pranešimą redagavo Rolka: 2014 kovo 03 - 21:58
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0