Peršokti prie turinio


Nuotrauka

406 1.9td dyzelinio variklio problema


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 23

#1 karolis1478

karolis1478
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 17
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2014 vasario 25 - 20:55

Sveiki visi, nusipirkau mašiną, ir dabar galvoju kad apsigavau. Žodžiu.. Kai nusipirkau pežą galvojau kad su varikliu nėra problemos, nes sunkiai sukdavo, nes buvo akumas miręs, pasikeičiau akumą, nebeužsikuria iš ryto.. Pasikeičiau žvakes, pasirodo buvo mirusios visos, taip pat ir rėlę pasikeičiau. Na dabar vestis užsiveda, bet sunkiai ir prie +8, reikia 2 kartus ant šilto variklio kaitint žvakes, o ant šalto 3, ir purtosi kažkiek laiko, paskui praeina, o prie -25 iš antro karto, bet ir tai variklis purtosi. Įtariu variklį nes "skaudžiai" dirba,ir meta tamsesnį dūmą, paskui po kiek laiko praeina. Visų pirma dėl ko tas garsas gali būti toks kaip kad dažytusi variklis stipriai? Kodėl jis taip sunkiai kuriasi? Ką labiau įtartumėte?
  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 vasario 25 - 21:03

Kompresiją nuvežk pamatuot. Jei ji tvarkoj - varikliui ten viskas daugmaž gerai. Šiaip visada, kai senas šalty dyzelis nesikuria Oras (dyzelyje) - Žvakės - Kompresija. Jei prie +8 irgi sunkiai kuriasi - beveik garantuotai oras. Nes be kompresijos, jeigu prie +8 vos užsiveda, tai prie -25 neužsuktum niekaip, net ant šniūro ilgai ir nuobodžiai tempt reiktų tokiam išjudint. Na o jei įtarimas ant to, kad cilindruose kaupiasi tepalas ar vanduo, tai tas nustatoma kitais būdais - tikrinant turbinos sandarumą ir aušinimo sistemos slėgį.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 karolis1478

karolis1478
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 17
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2014 vasario 25 - 21:11

Na ant -25 tampos, bet užsikuria, dėl to manau kad kompresija tikrai yra. Na bet tas skaudus garsas man labai įtartinas, o jei kompresijos nebėr, tai variklį keist reiks?
  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 vasario 25 - 21:20

Na ant -25 tampos, bet užsikuria, dėl to manau kad kompresija tikrai yra. Na bet tas skaudus garsas man labai įtartinas, o jei kompresijos nebėr, tai variklį keist reiks?

Nesuk tuomet galvos dėl kompresijos - užtenkamai jos. Kas per skaudus garsas? Šaltas sutarška kelis pirmus taktus? Jei taip, tikrai oras. Jo pradžiai ir ieškočiau. Plius, kai kalba apie 406tą, tai gali būti, kad tas vakuumu ir elektra valdomas paankstinimas nedirba tinkamai, bet ir be jo prie šilumos turi kurtis gana neblogai. Išvis be paankstinimo esu daug pravažinėjęs ir realios bėdos užvesti tik žemiau -15, bet užsiveda irgi.
Kokios spalvos tas dūmas? Žvakes kai ištraukei, nebuvo tepaluotos? Duslintuvo galas suodžiais neapaguęs kelių mm sienele iš vidaus?
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 karolis1478

karolis1478
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 17
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2014 vasario 25 - 21:32

Žinok apie žvakes nežinau, tiesiog nuvariau į servizą kai nebeužsivedė, tai sakė kad rėlė ir žvakės kaltos, tai pakeitė, tai daugiau nieko ir nebesakė, pats bijau lyst krušt jį.. O dėl to garso Tai jis visada, net salone kai važiuoji girdisi toks tikro dyzelio garsas, kaip su atidarytu kapotu vaziuotum, tas dauzymasis toks skaudus atrodo, kad y metala daužytus. O šiaip niekada nėra taip paėmęs ir užgesęs, kai užsiveda atrodo viskas gerai, tik dėl to užvedimo ir garso yra problema. Dūmas tai kai kuriasi būna juodas, ar pūsiau mėlynas, nelabai pastebėdavau, paskui užkūrus baltas, bet po kiek laiko praeidavo. Ai ir dar ant salto kai uzvedu, kartais netolygiai dirba variklis, paskui po kokiu 10 sec praeina.

Šį pranešimą redagavo karolis1478: 2014 vasario 25 - 22:23

  • 0

#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 vasario 25 - 22:29

Žinok apie žvakes nežinau, tiesiog nuvariau į servizą kai nebeužsivedė, tai sakė kad rėlė ir žvakės kaltos, tai pakeitė, tai daugiau nieko ir nebesakė, pats bijau lyst krušt jį.. O dėl to garso Tai jis visada, net salone kai važiuoji girdisi toks tikro dyzelio garsas, kaip su atidarytu kapotu vaziuotum, tas dauzymasis toks skaudus atrodo, kad y metala daužytus. O šiaip niekada nėra taip paėmęs ir užgesęs, kai užsiveda atrodo viskas gerai, tik dėl to užvedimo ir garso yra problema. Dūmas tai kai kuriasi būna juodas, ar pūsiau mėlynas, nelabai pastebėdavau, paskui užkūrus baltas, bet po kiek laiko praeidavo.

Reikia tavo varikliui gerų prancūziškų variklių meistrų rankų, kad pradžioj įvertintų, o paskui ir nuteistų ar išteisintų, nes sunku ką suprast iš pasakojimo, nemačius.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#7 egidijus

egidijus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 340
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 1.9TD. Peugeot 807 2.2Hdi

Parašyta 2014 vasario 26 - 08:08

Nu pas mane taip nekala kaip tu sakai bet esu viena toki girdejas, beje kiek zinau sitie eina su dvieju gamintoju siurbleis bosh ir dar koks ten pamirsau, tai va tas buvo su tuo kitu, pas mane boshas. Itariu kad gali buti ir siurblys del to kalimo kaltas. Geriau kaip tadas sako varyt pas rimta dyzelista kad ivertintu padeti, nes cia atmetimo principas netinka reikia konkretaus atsakymo.
  • 0

#8 Semas

Semas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 150
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 106-1.5d , 206-1.9d, 307-2.0hdi

Parašyta 2014 vasario 26 - 08:41

Nu pas mane taip nekala kaip tu sakai bet esu viena toki girdejas, beje kiek zinau sitie eina su dvieju gamintoju siurbleis bosh ir dar koks ten pamirsau, tai va tas buvo su tuo kitu, pas mane boshas. Itariu kad gali buti ir siurblys del to kalimo kaltas.
Geriau kaip tadas sako varyt pas rimta dyzelista kad ivertintu padeti, nes cia atmetimo principas netinka reikia konkretaus atsakymo.

1.9 buvo bosch`as, o 2.1 buvo Lucas siurbliai.

Čia pagal pasakojimą panašu kaip ir man kad buvo. Irgi tarškėdavo vos užvedus ir 78 karto.. Kaltas buvo oras ties kuro filtru. Ta filtradėžė turėjo mikro skylutę, per kurią traukė orą. Ją suklijavau, pagerėjo. Užsivesdavo jau iš 15karto. Tada dar biški giliau lindom, atradom purkštuko šlangelę vieną kiaurą, irgi tokia mini skylutę, bet ir per ją traukė orą. Tada ta proga pasikeičiau viskas purkštukų šlangutes, ir vuolia, problema pasibaigė. :) Tad manau visų pirma pradėk ieškoti problemos su kuro sistema, ir oru. Greičiausia čia problema ir bus. :)
  • 0

#9 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 vasario 26 - 10:20

Semai, neklaidink zmogu, buvo ir ant 1,9 lucas mechaninis siurblys montuojamas..nuo ko priklause nezinau, bet buvo ir lucas ir bosch'as, o del oro viska teisingai snekat ir pirmiausia nuo sistemos sandarumo tikrinimo reik pradet.
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#10 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 vasario 26 - 10:28

Semai, neklaidink zmogu, buvo ir ant 1,9 lucas mechaninis siurblys montuojamas..nuo ko priklause nezinau, bet buvo ir lucas ir bosch'as, o del oro viska teisingai snekat ir pirmiausia nuo sistemos sandarumo tikrinimo reik pradet.

Tiek Turbo, tiek atmosferiniai visi varikliai nuo 1,7 iki 2,1 turėjo ir Bosch ir Rotodiesel(Delphi/Lucas) siurblius. Konkrečiai pas 406tą neteko matyt Lucas'o, nes Bosch buvo išleidę tokį kažkiek elektra pavaldomą siurblį, kuris elektra arba vakuum buvo paankstinamas, turėjo vieną purkštuką su davikliu, potencą ant vieno iš purkštukų. Kažką panašaus esu matęs 306tame, kur stovi jau vakuuminis EGR, mandresnė temperatūrinė žvakių relė ir lyg ir kažkoks primityvus kompiuteriukas, bet bent Xantijoms Lucas ir TD tikrai nebuvo montuojami (1,9D tikriausiai buvo), tad tikėtina, kad 406tame irgi ne.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#11 Semas

Semas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 150
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 106-1.5d , 206-1.9d, 307-2.0hdi

Parašyta 2014 vasario 26 - 10:36

Semai, neklaidink zmogu, buvo ir ant 1,9 lucas mechaninis siurblys montuojamas..nuo ko priklause nezinau, bet buvo ir lucas ir bosch'as, o del oro viska teisingai snekat ir pirmiausia nuo sistemos sandarumo tikrinimo reik pradet.

Nu tikrai neteko matyti 1.9 su Lucas siurbliu.. O turėjau cielus du, ir dar keleta draugų turėjo, tai pas visus stovėjo bosch`as. Per klaidą buvau nusipirkęs 2,1 su Lucas siurbliu, va ten tai vargo vakarienė su kiaurom sistemom..
  • 0

#12 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 vasario 26 - 11:22

Siaip lucas ejo i 1,9d ir i 1,9Td 55kW, bet mates uzkrauta ir ant 1.9td 66kW, bet nebuvo toks zvalus kaip su bosch'u, tu 306/406 senu su senais varikliais teko vienu metu daug matyti, tai budavo ir su luco pasitaikydavo, bet bent jau 1.9Td bosch valino daug geriau ir ir buvo galima kazka "isspausti" biski pakoreagavus turbo slegi ir pareguliavus siurbli..na bet nukrypom nuo temos, nebeteskim sios diskusijos..tegu temos autorius susiranda kur orinas jo auto kuro sistema ir bedos baigsis.
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#13 karolis1478

karolis1478
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 17
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2014 vasario 26 - 17:52

Nu tikiuos ta problema bus su oru. Ir dar toks klausimas indomus :D kai užgesinu variklį, kažkaip iš šono, apačios, pasigirsta toks garsas kaip kad raktai įkrenta į skardinę, nuo ko jis? :D
  • 0

#14 karolis1478

karolis1478
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 17
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2014 vasario 26 - 20:58

Ir dar vienas klausimėlis :D biški krušau pavarų svirtį, ir man ji palūžo, nu ta plastmase apvali, tai noriu pakeist, bet niekaip neina nei išsukti nei ištraukti, gal turit kokiu patarimų?
  • 0

#15 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 vasario 27 - 00:36

Trauk į viršų. Stipriai trauk. Jei atrodys, kad jau belekaip stipriai trauki, bet vistiek nenusimauna, reiškia dar vis per silpnai. Atsargiai tik pirštus ir rankas. Ir nebekrušk jos, tam žemėje yra kitokie objektai ir subjektai.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 vasario 27 - 00:36

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#16 karolis1478

karolis1478
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 17
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2014 kovo 01 - 15:04

as bijau tiek stipriai traukt, dar islausiu visa ta svirty :D
  • 0

#17 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 kovo 01 - 18:45

Tuomet laužyk arba pjaustyk atsargiai, nesugadindamas detalės, ant kurios antgalis užsimauna. O naują uždėsi užmovimo būdu. Arba nekeisk... Nėra taip lengva ten sulaužyt.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 kovo 01 - 18:45

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#18 karolis1478

karolis1478
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 17
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2014 kovo 23 - 23:56

Nu va, išsiaiškinau dėl ko man sunkiai kuriasi :D pasirodo vožtuvai nebuvo sureguliuoti, dabar geriausiai kuriasi :D bet garsas nedingo, sake kažkas kitur yra bėda, niekas taip ir neišsiaiškina, pas kiek vežu, visi sako vežk kitur :D
  • 0

#19 karolis1478

karolis1478
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 17
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2014 kovo 24 - 14:39

v a radau video, va toks pat klakimas yra kaip siame video, kas gali but?
  • 0

#20 karolis1478

karolis1478
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 17
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2014 liepos 29 - 18:34

??
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0