
406 1.9td dyzelinio variklio problema
#1
Parašyta 2014 vasario 25 - 20:55
#2
Parašyta 2014 vasario 25 - 21:03
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Parašyta 2014 vasario 25 - 21:11
#4
Parašyta 2014 vasario 25 - 21:20
Nesuk tuomet galvos dėl kompresijos - užtenkamai jos. Kas per skaudus garsas? Šaltas sutarška kelis pirmus taktus? Jei taip, tikrai oras. Jo pradžiai ir ieškočiau. Plius, kai kalba apie 406tą, tai gali būti, kad tas vakuumu ir elektra valdomas paankstinimas nedirba tinkamai, bet ir be jo prie šilumos turi kurtis gana neblogai. Išvis be paankstinimo esu daug pravažinėjęs ir realios bėdos užvesti tik žemiau -15, bet užsiveda irgi.Na ant -25 tampos, bet užsikuria, dėl to manau kad kompresija tikrai yra. Na bet tas skaudus garsas man labai įtartinas, o jei kompresijos nebėr, tai variklį keist reiks?
Kokios spalvos tas dūmas? Žvakes kai ištraukei, nebuvo tepaluotos? Duslintuvo galas suodžiais neapaguęs kelių mm sienele iš vidaus?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Parašyta 2014 vasario 25 - 21:32
Šį pranešimą redagavo karolis1478: 2014 vasario 25 - 22:23
#6
Parašyta 2014 vasario 25 - 22:29
Reikia tavo varikliui gerų prancūziškų variklių meistrų rankų, kad pradžioj įvertintų, o paskui ir nuteistų ar išteisintų, nes sunku ką suprast iš pasakojimo, nemačius.Žinok apie žvakes nežinau, tiesiog nuvariau į servizą kai nebeužsivedė, tai sakė kad rėlė ir žvakės kaltos, tai pakeitė, tai daugiau nieko ir nebesakė, pats bijau lyst krušt jį.. O dėl to garso Tai jis visada, net salone kai važiuoji girdisi toks tikro dyzelio garsas, kaip su atidarytu kapotu vaziuotum, tas dauzymasis toks skaudus atrodo, kad y metala daužytus. O šiaip niekada nėra taip paėmęs ir užgesęs, kai užsiveda atrodo viskas gerai, tik dėl to užvedimo ir garso yra problema. Dūmas tai kai kuriasi būna juodas, ar pūsiau mėlynas, nelabai pastebėdavau, paskui užkūrus baltas, bet po kiek laiko praeidavo.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Parašyta 2014 vasario 26 - 08:08
#8
Parašyta 2014 vasario 26 - 08:41
1.9 buvo bosch`as, o 2.1 buvo Lucas siurbliai.Nu pas mane taip nekala kaip tu sakai bet esu viena toki girdejas, beje kiek zinau sitie eina su dvieju gamintoju siurbleis bosh ir dar koks ten pamirsau, tai va tas buvo su tuo kitu, pas mane boshas. Itariu kad gali buti ir siurblys del to kalimo kaltas.
Geriau kaip tadas sako varyt pas rimta dyzelista kad ivertintu padeti, nes cia atmetimo principas netinka reikia konkretaus atsakymo.
Čia pagal pasakojimą panašu kaip ir man kad buvo. Irgi tarškėdavo vos užvedus ir 78 karto.. Kaltas buvo oras ties kuro filtru. Ta filtradėžė turėjo mikro skylutę, per kurią traukė orą. Ją suklijavau, pagerėjo. Užsivesdavo jau iš 15karto. Tada dar biški giliau lindom, atradom purkštuko šlangelę vieną kiaurą, irgi tokia mini skylutę, bet ir per ją traukė orą. Tada ta proga pasikeičiau viskas purkštukų šlangutes, ir vuolia, problema pasibaigė.


#9
Parašyta 2014 vasario 26 - 10:20
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#10
Parašyta 2014 vasario 26 - 10:28
Tiek Turbo, tiek atmosferiniai visi varikliai nuo 1,7 iki 2,1 turėjo ir Bosch ir Rotodiesel(Delphi/Lucas) siurblius. Konkrečiai pas 406tą neteko matyt Lucas'o, nes Bosch buvo išleidę tokį kažkiek elektra pavaldomą siurblį, kuris elektra arba vakuum buvo paankstinamas, turėjo vieną purkštuką su davikliu, potencą ant vieno iš purkštukų. Kažką panašaus esu matęs 306tame, kur stovi jau vakuuminis EGR, mandresnė temperatūrinė žvakių relė ir lyg ir kažkoks primityvus kompiuteriukas, bet bent Xantijoms Lucas ir TD tikrai nebuvo montuojami (1,9D tikriausiai buvo), tad tikėtina, kad 406tame irgi ne.Semai, neklaidink zmogu, buvo ir ant 1,9 lucas mechaninis siurblys montuojamas..nuo ko priklause nezinau, bet buvo ir lucas ir bosch'as, o del oro viska teisingai snekat ir pirmiausia nuo sistemos sandarumo tikrinimo reik pradet.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#11
Parašyta 2014 vasario 26 - 10:36
Nu tikrai neteko matyti 1.9 su Lucas siurbliu.. O turėjau cielus du, ir dar keleta draugų turėjo, tai pas visus stovėjo bosch`as. Per klaidą buvau nusipirkęs 2,1 su Lucas siurbliu, va ten tai vargo vakarienė su kiaurom sistemom..Semai, neklaidink zmogu, buvo ir ant 1,9 lucas mechaninis siurblys montuojamas..nuo ko priklause nezinau, bet buvo ir lucas ir bosch'as, o del oro viska teisingai snekat ir pirmiausia nuo sistemos sandarumo tikrinimo reik pradet.
#12
Parašyta 2014 vasario 26 - 11:22
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#13
Parašyta 2014 vasario 26 - 17:52


#14
Parašyta 2014 vasario 26 - 20:58

#15
Parašyta 2014 vasario 27 - 00:36
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 vasario 27 - 00:36
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#16
Parašyta 2014 kovo 01 - 15:04

#17
Parašyta 2014 kovo 01 - 18:45
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 kovo 01 - 18:45
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#18
Parašyta 2014 kovo 23 - 23:56



#19
Parašyta 2014 kovo 24 - 14:39
#20
Parašyta 2014 liepos 29 - 18:34
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0