Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Max greitis 120 ir ismeta cgeck engine


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 26

#1 fAmes

fAmes
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2014 kovo 02 - 01:12

Sveiki, taigi nusipirkau pirma savo dyzely ir peugeot 406 2.0 hdi 80 kw Speju pardave su problema. Taigi bandant prasukt ratus pirma pavara suka, jungi antra ir nieko toks tuptelejimas lyg jauciasi traukos lyg nebutu. Ir taip begejantis normaliai netraukia kaip turi, po valei greitis labai kyla nebent pirma pavara iki 3k rmp musi antra laikant tokias apsukas bet ir tai ne toks judejimas. Ir dar prie to pacio isibegejant iki 120km/h ismeta CHECK ENGINE imususiau laisva pavara leidzia pakelt iki 3k rpm taip pat ir su begiais penkta pavara 120 2,7rmp ir viskas. uzgesinus uzkurus apsuku duota iki 120km/h pavazevus vel tas pats. Gal yra nusimanaciu kas gali but ? kas patartu ?? ^_^
  • 0

#2 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2014 kovo 02 - 07:41

darai diagnostika ir nėr ko čia spėliot.
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#3 oblius

oblius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 58
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 807 2,2hdi 94kw

Parašyta 2014 kovo 02 - 11:51

pazystamam buvo tie patys simptomai.kartais atsigaudavo ir vel uzeidavo.rezultate-kalta oro srauto matuokle.lygtais apie 150Lt kainavo.
http://www.autoaibe....302&typeno=9982

Šį pranešimą redagavo oblius: 2014 kovo 02 - 11:56

  • 0

#4 fAmes

fAmes
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2014 kovo 02 - 12:30

pazystamam buvo tie patys simptomai.kartais atsigaudavo ir vel uzeidavo.rezultate-kalta oro srauto matuokle.lygtais apie 150Lt kainavo.
http://www.autoaibe....302&typeno=9982

Kur vilkaviskyje arba marijampoleje daro gerai diagnostika ?? ppakeiciau oro srauto matuokle, pirkau nauja visgi tas pats, o gal kai ja idedi reik uzprogramuoti su kompiuteriu ?
  • 0

#5 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2014 kovo 02 - 13:05

Vilkaviskyje tai tikrai nezinau kur gerai padaryti peugeot diagnostika.P 307 2.0 HDI 66kw remontavau Kaune.Smulkmenos PM.
  • 0

#6 aricardas

aricardas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:laukiu dovanu

Parašyta 2014 kovo 03 - 19:49

Tai kad cia forume kaunieciu yra geru meistru tik pasizvalgyk
  • 0
PSA diagnostika ir elektronikos remontas --- nu gal nevien PSA---tinka ir kiti prancuzai www.raktaijums.lt 8 681 63199 www.prancuzas.lt

#7 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2014 kovo 03 - 23:26

Gali buti srauto matuoklė, gali būti slėgio reguliatorius. 2 labiausiai tikėtini variantai. bet kad nespeliot darai diagnostika ir keiti tokia dali kokia reikia, del reguliatoriaus tai nebutina keisti imanoma ultragarsinėj vonelej praplauti
  • 0

#8 fAmes

fAmes
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2014 kovo 04 - 02:40

Gali buti srauto matuoklė, gali būti slėgio reguliatorius. 2 labiausiai tikėtini variantai. bet kad nespeliot darai diagnostika ir keiti tokia dali kokia reikia, del reguliatoriaus tai nebutina keisti imanoma ultragarsinėj vonelej praplauti

Na jo kaune kaip sakot yra, bet iki kauno bisky galas yra, dar palik masina, grysti autiku, po to vel nuvaziuoti autiku ir gryst masina

buvau srote idejau kita oro srauto matuokle, bet niekas nepasikeite, nuemus fyske leizia iki 3000 apsuku, tai nuveziau atgal ta matuokle. kita diena pamaciau kad nuluze turbinos davikis ta nauja eolte nupirkau uz 140 lt bet ir nieko pasilikau, nes senoji nuluzus buvo, kai nukuzus buvo bet pajungta ant fyskes apsukas leiszdavo iki dugno bet nauja sujungus su slanga ir atjungus fyse ir leidzia iki 3000 apsuku,

gal galit numest foto kaip atrodo slegio reguliatoriusnes neranadu internete kaip tikslei atrodo.
bet pastebejau siandien dar toly dalyka uzkurus masina pvz nevazinejus para uzSPAUDI APSUKU iki 3000k taip lyg ir povalei kyla bet pasieke 3000 ir spauja toky nebloga kamuoly juodu dunu ir greit apsukos iki dugno pakyla, antra syky bandant apsuku iki galo lyg ir gerai sukyla.

tai kad nuvariau vilkavisky diagnostika pajunge pc prie neuzkurtos masinos nei uzkure nei pavezavo ir nioeko nepasake doro, sumokejau 30lt sako skkubu laiko man nera :D
  • 0

#9 fAmes

fAmes
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2014 kovo 04 - 02:57

radau sita neprijunkta fyske kur ji jungesi ?nepeajuknta fyske

Šį pranešimą redagavo fAmes: 2014 kovo 04 - 02:58

  • 0

#10 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2014 kovo 04 - 08:09

radau sita neprijunkta fyske kur ji jungesi ?nepeajuknta fyske

Čia beroc papildomui EGR fiškė skirta. Nes kaikur jei neklystu stovi net 3 egr. pas tave matau 2. Tai čia viskas tvarkoje.

Va reguliatorius. Jis stovi ant aukšto kūro slėgio siurblio. Susirask tema, forume yra apie jį labai daug prirašyta ir kaip išspresti ta problema.

Šį pranešimą redagavo Laimisxx: 2014 kovo 04 - 08:11

  • 0

#11 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2014 kovo 04 - 09:30

Na jo kaune kaip sakot yra, bet iki kauno bisky galas yra, dar palik masina, grysti autiku, po to vel nuvaziuoti autiku ir gryst masina

buvau srote idejau kita oro srauto matuokle, bet niekas nepasikeite, nuemus fyske leizia iki 3000 apsuku, tai nuveziau atgal ta matuokle. kita diena pamaciau kad nuluze turbinos davikis ta nauja eolte nupirkau uz 140 lt bet ir nieko pasilikau, nes senoji nuluzus buvo, kai nukuzus buvo bet pajungta ant fyskes apsukas leiszdavo iki dugno bet nauja sujungus su slanga ir atjungus fyse ir leidzia iki 3000 apsuku,

gal galit numest foto kaip atrodo slegio reguliatoriusnes neranadu internete kaip tikslei atrodo.
bet pastebejau siandien dar toly dalyka uzkurus masina pvz nevazinejus para uzSPAUDI APSUKU iki 3000k taip lyg ir povalei kyla bet pasieke 3000 ir spauja toky nebloga kamuoly juodu dunu ir greit apsukos iki dugno pakyla, antra syky bandant apsuku iki galo lyg ir gerai sukyla.

tai kad nuvariau vilkavisky diagnostika pajunge pc prie neuzkurtos masinos nei uzkure nei pavezavo ir nioeko nepasake doro, sumokejau 30lt sako skkubu laiko man nera :D

Taigi sakiau kad Vilkaviskyje nera kas padarytu normalia diagnostika, nejaugi galvojai kad meluoju!O jeigu nori pats remontuotis tai diagnostika Kaune gal galetu padarytu ir ta pacia diena, jeigu pakalbetum ir susitartum.As gi sakiau kad as palikau auto del to kad norejau kad man ne tik padarytu diagnostika bet ir suremontuotu.Zimona gali remontuotis ir priartejimo budu ,perki ,keiti ,bet galvoju kad kelione pas gera meistra kainuos pigiau.....
  • 0

#12 fAmes

fAmes
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2014 kovo 04 - 10:11

ta diagnostika dariau pries klausiant patarimo cia :) nu dar ziuresiuos po bisky pats kai prarasiu vilty nuvarysiu jau pas meistra kas uzsiema prancuzu.
  • 0

#13 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 kovo 04 - 10:57

Užsirašyk į Kauną problemos sprendimui ir remontui iškart. Bus gal vizitas galimas po kelių savaičių tik (diagnostika dažniausiai padarys iškart), bet užtai užsiims žmogus konkrečiai tavo bolidu. Jei gedimas nebus sudėtingas ir pakaks pakeisti kokį daviklį nauju ar lengvai gaunamus ir keičiamus purkštukus ar pan... kokią tokią nesąmonę, kad tą pačią dieną nesunku gauti ir pakeisti - iškart ir susitvarkysit, ir nereiks niekur važinėti dukart. Aišku, tartis jau konkrečiai su meistreliu, kad leistų suktis aplink, netrukdant dirbt, arba šiaip kažką Kaune linksmo ar naudingo per tą laiką paveikt. Siūlau pas pauliusj iš šio forumo kreiptis - ir nuo Vilkano pusės atvažiuot pas jį paprasta bus,, ir žmogus žino reikalą :)
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#14 bangass

bangass
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 80
  • Automobilis:406

Parašyta 2014 kovo 06 - 11:20

man labai panasi situacija buvo ,tik tiek kad apsuko susikeldavo iki 2500,ir check'as pastoviai degdavo-zodziu avariniu rezimu dirbo.Priezastis-slegio daviklis (ne reguliatorius) buvo prarades rysi su pc.Beda buvo fyskej. Neatmesk ir tokio varianto-galibut ir pats daviklis kad nesamones rodo.Zodziu reik kompetentingo diagnozuotojo
  • 0

#15 fAmes

fAmes
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2014 kovo 07 - 07:39

Malyk issiaikinau kas gali buti turbina slegio nesukelia, galbut kur trukus, nusimovus slanga is virsaus nesimato siandien lysiu i duobe teks apziuret per visur :) o kur tas slegio daviklis randasi ?
  • 0

#16 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2014 kovo 07 - 08:37

Malyk issiaikinau kas gali buti turbina slegio nesukelia, galbut kur trukus, nusimovus slanga is virsaus nesimato siandien lysiu i duobe teks apziuret per visur :) o kur tas slegio daviklis randasi ?

Ant interkulerio stovi, atidarius kapota vienas matomiausiu ir i interkuleri eina slangele. Matuoja kiek turba pripucia.

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2014 kovo 07 - 08:37

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#17 fAmes

fAmes
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2014 kovo 07 - 10:10

Tj cia tas daviklis? Kur prieky kapoto ? Jei tas pakeiciau jy nauja. Bet kai gazuoji kai turbina pucia slanga kieta turi but bet ji nesukieteja.
  • 0

#18 fAmes

fAmes
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2014 kovo 07 - 15:15

Ant interkulerio stovi, atidarius kapota vienas matomiausiu ir i interkuleri eina slangele. Matuoja kiek turba pripucia.

Sita nauju pasikeiciau beda jau lyg isprendziau :) kur egr stovi i ji slangute ateina dvi fyskes maunasi i ta davikly :) pramutem ziurejom ten tj ta pasikeist db reikia iki pilnos laimes :) bet jau gerai ciaudejo juoda duma kai valesi :))
  • 0

#19 Senas

Senas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 443
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2014 kovo 08 - 23:29

Susirask turbinos valdymo solenoidą, nuimk šlangutę (kuri nuo jo į turbiną nueina). Vakumuoji šlangutę, draugas gazuoja, tu šlangą čiupinėji. Jei šlanga kietėja, problema turbos valdyme.
  • 0

Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
 


#20 fAmes

fAmes
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2014 kovo 09 - 11:41

Susirask turbinos valdymo solenoidą, nuimk šlangutę (kuri nuo jo į turbiną nueina). Vakumuoji šlangutę, draugas gazuoja, tu šlangą čiupinėji. Jei šlanga kietėja, problema turbos valdyme.

Kuri cia ta slangute, ir kaip ja rast ? but gerai kokia nuotrauka but lengviau susigaudyt.
Dabar turbina pucia, pirma pavara gali uzsikast ant asfalto, jungi antra kai dar suka pirma ir nieko, bet turbina pucia jau nuo 2.5 apsuku ir check neismeta jau :)
Bet pavyzdziui is trecios i ketvirta pavara ismusi spaudi 4 pavara, apsukos 2.5 iki kazkur 3.7 greit sukyla bet nusileidzia iskart iki normaliu kiek turi but. kas tai gali but ?
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0