Max greitis 120 ir ismeta cgeck engine
#1
Parašyta 2014 kovo 02 - 01:12
#2
Parašyta 2014 kovo 02 - 07:41
#3
Parašyta 2014 kovo 02 - 11:51
http://www.autoaibe....302&typeno=9982
Šį pranešimą redagavo oblius: 2014 kovo 02 - 11:56
#4
Parašyta 2014 kovo 02 - 12:30
Kur vilkaviskyje arba marijampoleje daro gerai diagnostika ?? ppakeiciau oro srauto matuokle, pirkau nauja visgi tas pats, o gal kai ja idedi reik uzprogramuoti su kompiuteriu ?pazystamam buvo tie patys simptomai.kartais atsigaudavo ir vel uzeidavo.rezultate-kalta oro srauto matuokle.lygtais apie 150Lt kainavo.
http://www.autoaibe....302&typeno=9982
#5
Parašyta 2014 kovo 02 - 13:05
#6
Parašyta 2014 kovo 03 - 19:49
#7
Parašyta 2014 kovo 03 - 23:26
#8
Parašyta 2014 kovo 04 - 02:40
Na jo kaune kaip sakot yra, bet iki kauno bisky galas yra, dar palik masina, grysti autiku, po to vel nuvaziuoti autiku ir gryst masinaGali buti srauto matuoklė, gali būti slėgio reguliatorius. 2 labiausiai tikėtini variantai. bet kad nespeliot darai diagnostika ir keiti tokia dali kokia reikia, del reguliatoriaus tai nebutina keisti imanoma ultragarsinėj vonelej praplauti
buvau srote idejau kita oro srauto matuokle, bet niekas nepasikeite, nuemus fyske leizia iki 3000 apsuku, tai nuveziau atgal ta matuokle. kita diena pamaciau kad nuluze turbinos davikis ta nauja eolte nupirkau uz 140 lt bet ir nieko pasilikau, nes senoji nuluzus buvo, kai nukuzus buvo bet pajungta ant fyskes apsukas leiszdavo iki dugno bet nauja sujungus su slanga ir atjungus fyse ir leidzia iki 3000 apsuku,
gal galit numest foto kaip atrodo slegio reguliatoriusnes neranadu internete kaip tikslei atrodo.
bet pastebejau siandien dar toly dalyka uzkurus masina pvz nevazinejus para uzSPAUDI APSUKU iki 3000k taip lyg ir povalei kyla bet pasieke 3000 ir spauja toky nebloga kamuoly juodu dunu ir greit apsukos iki dugno pakyla, antra syky bandant apsuku iki galo lyg ir gerai sukyla.
tai kad nuvariau vilkavisky diagnostika pajunge pc prie neuzkurtos masinos nei uzkure nei pavezavo ir nioeko nepasake doro, sumokejau 30lt sako skkubu laiko man nera
#9
Parašyta 2014 kovo 04 - 02:57
Šį pranešimą redagavo fAmes: 2014 kovo 04 - 02:58
#10
Parašyta 2014 kovo 04 - 08:09
Čia beroc papildomui EGR fiškė skirta. Nes kaikur jei neklystu stovi net 3 egr. pas tave matau 2. Tai čia viskas tvarkoje.radau sita neprijunkta fyske kur ji jungesi ?nepeajuknta fyske
Va reguliatorius. Jis stovi ant aukšto kūro slėgio siurblio. Susirask tema, forume yra apie jį labai daug prirašyta ir kaip išspresti ta problema.
Šį pranešimą redagavo Laimisxx: 2014 kovo 04 - 08:11
#11
Parašyta 2014 kovo 04 - 09:30
Taigi sakiau kad Vilkaviskyje nera kas padarytu normalia diagnostika, nejaugi galvojai kad meluoju!O jeigu nori pats remontuotis tai diagnostika Kaune gal galetu padarytu ir ta pacia diena, jeigu pakalbetum ir susitartum.As gi sakiau kad as palikau auto del to kad norejau kad man ne tik padarytu diagnostika bet ir suremontuotu.Zimona gali remontuotis ir priartejimo budu ,perki ,keiti ,bet galvoju kad kelione pas gera meistra kainuos pigiau.....Na jo kaune kaip sakot yra, bet iki kauno bisky galas yra, dar palik masina, grysti autiku, po to vel nuvaziuoti autiku ir gryst masina
buvau srote idejau kita oro srauto matuokle, bet niekas nepasikeite, nuemus fyske leizia iki 3000 apsuku, tai nuveziau atgal ta matuokle. kita diena pamaciau kad nuluze turbinos davikis ta nauja eolte nupirkau uz 140 lt bet ir nieko pasilikau, nes senoji nuluzus buvo, kai nukuzus buvo bet pajungta ant fyskes apsukas leiszdavo iki dugno bet nauja sujungus su slanga ir atjungus fyse ir leidzia iki 3000 apsuku,
gal galit numest foto kaip atrodo slegio reguliatoriusnes neranadu internete kaip tikslei atrodo.
bet pastebejau siandien dar toly dalyka uzkurus masina pvz nevazinejus para uzSPAUDI APSUKU iki 3000k taip lyg ir povalei kyla bet pasieke 3000 ir spauja toky nebloga kamuoly juodu dunu ir greit apsukos iki dugno pakyla, antra syky bandant apsuku iki galo lyg ir gerai sukyla.
tai kad nuvariau vilkavisky diagnostika pajunge pc prie neuzkurtos masinos nei uzkure nei pavezavo ir nioeko nepasake doro, sumokejau 30lt sako skkubu laiko man nera
#12
Parašyta 2014 kovo 04 - 10:11
#13
Parašyta 2014 kovo 04 - 10:57
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#14
Parašyta 2014 kovo 06 - 11:20
#15
Parašyta 2014 kovo 07 - 07:39
#16
Parašyta 2014 kovo 07 - 08:37
Ant interkulerio stovi, atidarius kapota vienas matomiausiu ir i interkuleri eina slangele. Matuoja kiek turba pripucia.Malyk issiaikinau kas gali buti turbina slegio nesukelia, galbut kur trukus, nusimovus slanga is virsaus nesimato siandien lysiu i duobe teks apziuret per visur o kur tas slegio daviklis randasi ?
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2014 kovo 07 - 08:37
#17
Parašyta 2014 kovo 07 - 10:10
#18
Parašyta 2014 kovo 07 - 15:15
Sita nauju pasikeiciau beda jau lyg isprendziau kur egr stovi i ji slangute ateina dvi fyskes maunasi i ta davikly pramutem ziurejom ten tj ta pasikeist db reikia iki pilnos laimes bet jau gerai ciaudejo juoda duma kai valesi )Ant interkulerio stovi, atidarius kapota vienas matomiausiu ir i interkuleri eina slangele. Matuoja kiek turba pripucia.
#19
Parašyta 2014 kovo 08 - 23:29
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#20
Parašyta 2014 kovo 09 - 11:41
Kuri cia ta slangute, ir kaip ja rast ? but gerai kokia nuotrauka but lengviau susigaudyt.Susirask turbinos valdymo solenoidą, nuimk šlangutę (kuri nuo jo į turbiną nueina). Vakumuoji šlangutę, draugas gazuoja, tu šlangą čiupinėji. Jei šlanga kietėja, problema turbos valdyme.
Dabar turbina pucia, pirma pavara gali uzsikast ant asfalto, jungi antra kai dar suka pirma ir nieko, bet turbina pucia jau nuo 2.5 apsuku ir check neismeta jau
Bet pavyzdziui is trecios i ketvirta pavara ismusi spaudi 4 pavara, apsukos 2.5 iki kazkur 3.7 greit sukyla bet nusileidzia iskart iki normaliu kiek turi but. kas tai gali but ?
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0