Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Del ismetamuju duju 1.6hdi


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 35

#21 tumosas

tumosas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 197
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2014 kovo 04 - 20:54

laimonai, butinai issimsiu ta fap filta, tik dabar jau ir taip labai daug pinigu pareikalavo si menesi masina, reik palaukt kito menesiuko ir bus ispjautas Vyciau, didelis dekui uz sekme!
  • 0

#22 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2014 kovo 04 - 21:14

Laimonai kaip gali remontininkai nesuteikti turbinai garantiju jeigu toks pricindalas kaip FAP filtras yra gamykliskai idetas? Tokiu remontininininku kompetensija tik nuleisti i skyle :) Tada PSA grupe negali suteikti naujam kibirui jokiu garantiju bo FAP ideda :) Ce sakyciau ne FAPe yra beda bet nezinojime ir pinigu taupyme. Bo daugelis vairuotoju nezino netgi kad ju auto turi toki filtra, kol nesusiduria su jo uzsikimsimu. Antras reikalas yra tai, kad musu varguoliska visuomene nepasirengusi moketi uz to filtro prieziura: praplovima servize(kainos neisivaizduoju) ir filtro regeneracija kai regeneruojant deginamas eolis kurio uzpildymas servize kainuoja apie 800 lt. ir jo uzhtenka velgi apie 80000 km. Plius filtras turi savo tarnavimo amziu ir atitarnaves turi buti keiciamas nauju, kas velgi musu tautieciams yra neisivaizduojamai brangu. Kadangi pas mus i lt atvezami 10-12 metu senumo automobiliia tai ir ju FAP, ir turbinos, ir sankabos ir t.t.t..t buna jau atitarnave, ko nepakeite varliaedis ar olandas turime keisti mes patys, tada ir susiduriame su tokiu sh kaip FAP, plaukiojanti sankaba, galiniu guoliu keitimas su stupica ir t.t. kuriu keitimai yra velgi musu kisenems yra skaudus reikalas, kadangi uzdirbame litais ne eurais o kainos eurines tik ishverstos i litus :) ir moketi uzh sankaba ar fap keitima 2-3 tukst litu yra sutikime labai brangu, kai automobilio verte 6-10 tukst litu :) Jeigu ash neteisus uzhmetykite mane stabdziu diskais :) Tumosui: prashikink savo peugeota, truputi zibalo kaip sakiau ir TA praeisi ;)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#23 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 kovo 04 - 21:37

kokonai, tu pasiskambinet BETKURIAM servisui kuris uzsiima turbinu remontais arba pardavineja naujas turbinas. Rode man video kaip ikaista turbinos karstasis galas kai uzsikises FAP'as, patikekit kaip ant kalvio priekalo musamas gelezis. As 100% pritariu tau, kad kai naujas filtras, nauji purkstukai, kompresija gera, turbina nuliova, viskas svarbu ir nauja tada FAP'as nera baisu. Taciau grabeliams lietuviu tai yra perbrangu. P.S. PSA atstovai deda tuos filtrus ne SAVO NORU, jie tai privalo daryt del ekologiniu mokesciu ir mokesciu kuriuos turi sumoket busimi pirkejai.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#24 mindzis

mindzis
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 27
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:peugeot 307 2.0 79kw

Parašyta 2014 kovo 04 - 22:07

Jeigu ash neteisus uzhmetykite mane stabdziu diskais :)

ne per ziauriai :).
  • 0
Virinu saslykines: paprastas ir kalviskas, su orkaite ar rukykla. Taip pat dedu mechanizmus, saslykai patys iskepa, nereikia vartyti. Ivairus kalviski ar paprasti metalo darbai. 8 602 52 669 visa Lietuva (jei rimtas darbas).

#25 tumosas

tumosas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 197
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2014 kovo 04 - 22:29

kokonai butinai taip ir padarysiu :)
  • 0

#26 tumosas

tumosas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 197
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2014 kovo 05 - 14:42

na perejau technine apziura, dumingumas tebuvo 0.3, po labai gero masinos pavaikymo dugnais, nepyliau zibalo ar benzo. dekui labai visiem uz patarimus!!
  • 0

#27 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2014 kovo 05 - 14:54

kaip praputei? 1-2-3 iki redlaino palakstei bent 10min? ar tik ant vietos pabubinai? o siaip tokie gedimai remontuojami taip:
1. I baka ipili zibalo ant 10l dyz. 1l zibalo.
2. Pasikeiti oro filtra
2. 1-2-3 praleki redlainais, bet taip is sirdies, o ne kaip mergaite su kudikeliu(masina metalo gabalas, jei neskaudes).
3. Varai i TA ir ja praeini..
4. Jei ne nuliudes vaziuoji pas meistru, daryt dignostika..

O koks žibalas turi būti, ar tinka toks iš Senukų?
http://www.e-senukai...59003038_2.html
  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#28 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 kovo 05 - 15:50

tinka ir tas is Senuku..nevisad jo reik, kaip matom kolegai uzteko pralekt gerai..na bet del apsidraudimo ypac seniem modeliam visad sliukstelnu...o va benzo nerekomenduoju, nes per didelis kiekis sugadins purkstukus ir siurbli..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#29 tumosas

tumosas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 197
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2014 kovo 05 - 17:13

na manau pauliusj teisingai sako del benzo, paklausiau pazystamo motoristo ( tvarko tik dyzelinius) sako jei nori gerokai patrumpint purkstuku laika del techn apziuros gali pilti
  • 0

#30 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2014 kovo 05 - 21:52

sitas zibalas tinka, piltas ir i senus dyzelius ir i comonrailinius. tik aishku proto ribose reikia pilti :)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#31 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2014 kovo 05 - 22:09

sitas zibalas tinka, piltas ir i senus dyzelius ir i comonrailinius. tik aishku proto ribose reikia pilti :)

o kokios proto ribos?Santykis?
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#32 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 kovo 06 - 10:44

taigi jau rasiau, pirmam poste, valstybine kalba, kad 10l dyzelio turi tekti 1l zibalo..nesuprantu, ar kolegai nesiskaito, ar tik paskutinius postus pavartai..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#33 Adomavičius

Adomavičius
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 23
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2014 kovo 19 - 00:05

Laba diena, nenoriu kurti naujos temos tai parašysiu čia. Norėjau paklausti dėl dyzelinio variklio ir Liambda zondų. Ką jie daro dyzelinio automaobilio išmetimo sistemoje, gi kuo didesnės variklio apsukos tuo "riebesnis" kuro mišinys? benzinuose suprantu koreguoja jį, tačiau benzinuose jis gali būti liesas arba riebus tam pačiam oro kiekiui ir nuo to variklio sūkiai nekis, o dyzeliniame kils apsukos
  • 0

#34 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 kovo 19 - 11:02

tačiau benzinuose jis gali būti liesas arba riebus tam pačiam oro kiekiui ir nuo to variklio sūkiai nekis

Sėsk - DU !

Karbiuratoriaus riebumo varžčiuką teko kada sukinėt?
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#35 Adomavičius

Adomavičius
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 23
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2014 kovo 19 - 11:59

Senais laikas teko prieš 15metų:D na jei labai užriebindavau prisimenu užpildavo žvakes ir reikėdavo sukti lauk ir valyti jas... na tai gal tada gai paaiškinti
  • 0

#36 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 kovo 19 - 17:54

Visų pirma, tai mišinio riebumas yra ir ten, ir ten, ir jis svarbus, bet veikia variklio darbą skirtingai. Tradiciniam benze (karbiuratorinis arba netiesioginio įpurškimo) kuras yra pastovus dydis (karbe - pasiima pagal vakuumą, o purškale - tą reguliuoja kompas) - o orą reguliuoji pats su koja. Kai staigiai užmini tapkę - mišinys būna per liesas, nes duodi daug oro, o apsukos nėra tokios, kad variklis sugebėtų su atvira sklende sukelti tokį vakuumą, kad įsiurbtų pakankamai benzino. Tam karbiuratoriuose buvo sugalvotas greitinantis siurblys, kuris staigiai minant tapkę, purkšteli benzino tiesiai į difuzorių. O purškale - tiesiog staigiai didinamas purkštukų atidarymo intervalas ir/arba trukmė. Dyzely gi pastovus dydis oras, o kurą reguliuoji su koja. Oro variklis pasiima tiek, kiek jam reikia sudeginti kurą. Mašinio riebumo prastumas pasimato tada, kai tradiciniam senam dyzely užmynus tapkę iki dugno šauna juodo dūmo, kol variklis nepasiekia tam tikrų sūkių, ties kuriais jau sugeba sudeginti tą kuro kiekį, kurį jam duodi, su tuo oro kieku, kurį jam pavyksta įsiurbti. Siurbliuose aišku buvo prigalvota visokių ten fintų ekscentrinių ir panašiai, kad pagal apsukas reguliuoti ir kurą, bet vistiek mechanika yra mechanika - koja didini kurą absoliučiai tiesiogiai. HDi ir panašiose sistemose kuro kiekį regulioji su koja, bet netiesioginiai, t.y. užduodi kompui tendenciją kelti arba mažinti apsukas ir jis jau tvarkosi su tuo pats, žiūrėdamas, ką rodo oro srauto matuoklė, liambda, apsukų daviklis, temperatūros davikliai ir visi kiti davikliai. Nežinau, ar kažkur nesusivėliau, bet principas panašus. Dabar kas dėl benzinio riebumo, tai netgi karbiuratoriaus (paprasčiausio vienkamerinio) reguliavimas vyksta pagal apsukas. Padarai, kad dirbtų negesdamas variklis, tuomet su riebumo varžčiuku riebini arba liesini tol, kol gaunamos aukščiausios apsukos. Nes kažkur per vidurį jos aukščiausios, o riebinant arba liesinant - mažėja. Sumažini laisvų sūkių varžteliu, vėl bandai sukinėt riebumą, jei dar didėja, vėl sumažini iki darbinių. Kai nebepavyksta padidint apsukų - mišinys daugmaž optimalus. Yra ten niuansų, bet senoviniam paprastam karbui tas daugmaž tikdavo. Turėdavau aš niuansų su motoroleriu, pas kurį net greitinančio siurblio nebuvo, tai ten man padarius tokį mišinį, būdavo per liesas - užsigazuodavo, tiksliau sunkiai krisdavo apsukos. Tai truputį pariebindavau ir akies ir viskas buvo gerai - kuro sąnaudos ir trauka puikūs :)

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 kovo 19 - 17:59

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0