Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Egr voztuvo reguliatorius.


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 9

#1 fAmes

fAmes
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2014 kovo 07 - 18:30

Sveiki, taigi pas mane masinoj P :pug: 406 2.0 80kw hdi stovi toki du davikliai DAVIKLIAI

Bet pas mane yra trys fyskes dvi pajunktos o viena laisva, pajungta balta,melyna ir geltona laisva bet malyk prie tu davikliu dar viena lasiva vieta yra. Nes galvoju is ankciau ji pasalinta del mistiniu reikalu.
Gal yra nusimanciu ir zinaciu ?
  • 0

#2 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2014 kovo 07 - 20:07

Atidžiau palandžiojęs po kapotu rasi dar ne viena laisva "fiške", taip kad jeigu rieda be bedu, tai geriau jos ir nejudink. Bliamba, dabar nepamenu, bet ar tik ta geltona kadaise nebuvo atsakinga už EGR valdymą, "tingiu eiti iki mašinos" :)
  • 0

#3 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2014 kovo 07 - 22:53

ryt ant savo pazesiu, bet pas mane lyg ir zydra jungtis, o gal kazka maisau.
  • 0

#4 fAmes

fAmes
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2014 kovo 08 - 00:01

pirmu begiu ratus suka ant asvaltop suka gerai, antra jungiu nepasuka. Ir dar prie to pacio, pasieke 4 saiba 2,5 apsuku turbina pucia greit pasieke 4 apsuku kai sspaudi, o kai atleidi bisky bet greitis toks pat nukrenta apsukos iki 3000 apsuku cia normalu ?
  • 0

#5 Monster

Monster
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 245
  • Vieta:Airija
  • Automobilis:peugoet 407

Parašyta 2014 kovo 09 - 12:08

80 kw 2 begiu ,nori kad ratus ant asvalto raityti , oh................. maziau top gear ziurekit jus , jo ant slapio prasuks plikom padangom , pa smane 100w , nezinai kodel 3 nesikasa , nei ant slapio nei ant sauso ?

Šį pranešimą redagavo Monster: 2014 kovo 09 - 12:08

  • 0

#6 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2014 kovo 09 - 13:37

Ir dar prie to pacio, pasieke 4 saiba 2,5 apsuku turbina pucia greit pasieke 4 apsuku kai sspaudi, o kai atleidi bisky bet greitis toks pat nukrenta apsukos iki 3000 apsuku cia normalu ?

Sunku issifruoti, bet tu gi supranti, kad ta pacia pavara, prie tam tikro greicio apsukos visada yra tokios pacios nesvarbu ar spaudi gaza ar riedi :wh:
  • 0
kažkaip.....

#7 fAmes

fAmes
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2014 kovo 09 - 13:47

Sunku issifruoti, bet tu gi supranti, kad ta pacia pavara, prie tam tikro greicio apsukos visada yra tokios pacios nesvarbu ar spaudi gaza ar riedi :wh:

Tai ka ir sakau as, bet cia uzspaudi sukyla greit ir nusiledzia ant normaliu apsuku kaip priklausop
  • 0

#8 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2014 kovo 09 - 14:34

sankaba buksuoja?
  • 0
kažkaip.....

#9 fAmes

fAmes
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2014 kovo 09 - 22:20

sankaba buksuoja?

Jau tikriausia taip, kiek sankaba kainuoja ir panasiai keitimas ?
  • 0

#10 Mariukas

Mariukas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 321
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:406, HDi

Parašyta 2014 balandžio 06 - 05:44

Jau tikriausia taip, kiek sankaba kainuoja ir panasiai keitimas ?

700 lt
  • 0
Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių pilna.




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0